Extérieur

Avis sur Barceló Maya Beach - All Inclusive

4 out of 5
Barceló Maya Beach - All Inclusive
Carr Chetumal Puerto Juarez Km 266.3, Xpu-Ha, QROO

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 445 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 288 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 151 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 63 avis sur 1008." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 61 avis sur 1008." "

8,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Vincenzo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le buffet pour le souper repetitif plat souvent froid par contre nous avons eu 6 resto a la carte excellent
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 26 avr. 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes désolés d'apprendre que notre buffet n'a pas entièrement répondu à vos attentes, en particulier concernant la température des plats. Soyez assuré que nous accordons une grande importance à la qualité de notre service de restauration et que vos commentaires seront partagés avec notre équipe de cuisine afin de garantir la satisfaction de nos clients. Nous sommes toutefois ravis que vous ayez trouvé nos six restaurants à la carte excellents, ce qui témoigne de notre engagement à offrir une expérience culinaire variée et de qualité.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous.Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 22 avr. 2024
Dear OlivierThank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Best regards.Julio Castellanos

6/10 Satisfaisant

BETTINA, SAINT RAPHAËL

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
La réception est en dessous de tout !! si vous avez besoin de rien vous serez satisfait!!!
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de The Management le 11 févr. 2024
Chére BettinaNous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous, notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives. Merci encore une fois pour avoir choisi notre hotel et pour vos critiques constructives dont nous tiendrons compte.Julio Castellanos

6/10 Satisfaisant

ludivine

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Le personnel de la réception est lent et désorganisé et quelques fois désagréable. Je posais des questions sur le site (heures d’ouverture de tel ou tel magasin, où sont les restaurants etc. Le réceptionniste n'était pas capable de me répondre. Autant les serveurs étaient (la plupart du temps) très gentils, autant nous étions traités un peu comme du bétail à la réception et ils ne parlent pas toujours très bien à leur Guest, (à croire qu’on les dérangeait !) Les cartes se démagnétises sans arrêt, l’hôtel est très grand il faut toujours remarcher à tout traverser pour refaire les cartes .Arrivant du Canada, j’avais envoyé un mail avant ma venue expliquant que je souhaitais m’assurer que mes parents qui venais aussi (de France) allaient être pas très loin de nous dans le complexe .À leur arrivée , ils les avaient carrément installé dans un autre hôtel!Sans prévenir !Ils ne communiquent pas entre eux c’est catastrophique, ils n’expliquent rien du site où trouver , comment se repérer. À mon arrivée j’ai eu quand même la bonne surprise de découvrir qu’ils m’avaient installé en chambre prémium avec mes enfants. Grande chambre avec balcon et jacuzzi j’étais contente. Malheureusement, la douche fuyait partout dans la salle de bain et les toilettes, c’était une véritable inondation car la fuite était sous le carrelage.Le ménage n'était pas toujours fait dans la salle de bain ou les toilettes. La nourriture était correcte pour quelques plats. Le site est beau mais je ne reviendrai pas!
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de The Management le 10 févr. 2024
LudivineMerci pour le temps que vous avez consacré à partager votre opinion. Il semble bien en lisant vos commentaires que certains aspects de votre séjour n'ont pas reflêté nos standards de service habituels. Veulliez accepter nos sincères excuses pour ne pas avoir su vous offrir un impéccable moment de repos en cette occasion. Le professionalisme de notre personnel est un point d'honneur pour nous, c'est pourquoi nous sommes navrés de lire que vous ressentez que nous n'avons pas été à la hauteur en cette occasion, néanmoins nous ne manquerons pas de partager vos commentaires avec notre équipe pour information et ultérieure révision. Encore merci pour votre visite et vos critiques constructives, notre objectif principal est de garantir que nos clients se sentent en tout confort et profitent pleinement de leur séjour, c'est pourquoi nous espérons avoir à nouveau l'opportunité de vous servir et de restaurer votre confiance envers Barceló lors d'une prochaine occasion. Salutations

4/10 Médiocre

marc

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Les activités sont payantes L’aquaparc est de mauvaise qualité la nourriture est terrible nous avons été malade à cause des viandes froides
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 29 janv. 2024
Cher Monsieur Marc,Merci pour ce retour constructif.Nous sommes navrés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes en ce qui concerne la nourriture et que vous ayez ressenti un inconfort suite à vos repas. Bien que notre aquaparc soit très apprécié pour sa variété d'attractions, nous regrettons que vous l'ayez trouvé de mauvaise qualité. Nous sommes toutefois ravis de constater que vous avez trouvé votre chambre propre.Bien à vous,Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Shirley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
C’était parfait!!
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de The Management le 9 août 2023
Chère ShirleyNous tenons tout d'abord à vous remercier pour l'excellent commentaire que vous nous avez fait suite à votre récente visite dans notre hôtel Barceló. Nous sommes ravis de lire que nous avons pu répondre à vos attentes en matière de vacances.Nous sommes ravis de lire que nous avons pu répondre à vos attentes en matière de vacances. Nous vous remercions à nouveau pour ce commentaire réconfortant sur votre séjour parmi nous et nous attendons avec impatience votre prochaine visite.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées.

6/10 Satisfaisant

Lola

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check-in trop lent, attribution d’une chambre déjà occupée… après trois aller-retour à la réception, aucune excuse ne nous a été faite, personnel possiblement surchargé. Aucune information du site de donnée pendant l’enregistrement. Environnement des chambres beaucoup trop bruyant, aucune insonorisation, pas de respect du silence la nuit et au petit matin…. Propreté correcte, belle structures et piscine sympa ! La plage était superbe pendant notre séjour. Les restaurants étaient complets pdt 20j… Un petit plus serait que le personnel soit plus souriant et parle un peu plus le français.
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de The Management le 4 juin 2023
Estime Lola À Barceló, nous croyons fermement qu'il est toujours possible de s'améliorer et que vos commentaires aideront notre équipe dans ses efforts continus pour répondre aux attentes de nos clients. Nous apprécions donc grandement le temps que vous avez pris sur votre journée pour nous faire part de vos critiques constructives.C'est également avec une grande inquiétude que nous avons lu vos commentaires sur notre équipe de réception, car il est reconnu dans l'industrie hôtelière que les 10 premières minutes à la réception et les 10 dernières au moment du départ contribuent grandement à la réputation d'un hôtel ; soyez assurés que vos commentaires ont été partagés avec les responsables concernés afin qu'ils puissent faire les ajustements appropriés dans les domaines que vous avez mentionnés.Nous vous remercions encore une fois d'avoir fait de nous votre hôtel de prédilection et pour vos critiques constructives. Nous nous réjouissons de vous servir à nouveau et d'avoir l'occasion de dépasser vos attentes dans un avenir pas trop lointain.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées.Salutations

8/10 Bien

abdellatif

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est super il vraiment impressionnant
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de The Management le 26 mars 2023
Chère AbdellatifMerci beaucoup d'avoir partagé cet excellent commentaire sur votre récent séjour au Barceló Maya Beach. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et nous sommes convaincus que notre personnel dévoué joue un rôle clé dans l'expérience globale de nos clients. Toute l'équipe travaille d'arrache-pied pour garantir un service de qualité et une expérience chaleureuse et mémorable.Encore une fois, nous vous remercions pour cet excellent commentaire, c'est un plaisir pour nous de le lire et nous sommes impatients de vous servir à nouveau bientôt.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées.

4/10 Médiocre

Pierre

Voyage en couple
A l'arrivé la chambre n'était pas disponible a l'heure convenue attente de 2heures avant d'avoir accès a la chambre. Température de trop froide Impossible de régler la température plus de 4 jours pour régler le problème. Buffet très moyen toujours la même sélection tout les jours
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de The Management le 6 mars 2023
Cheré Pierre Nous apprécions énormement le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hotel Barceló Maya Beach, nous nous efforcons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous assisteront dans cette demarche. Merci encore une fois pour avoir choisi notre hotel et pour vos critiques constructives dont nous tiendrons compte.Sallutations

8/10 Bien

Audrey, Mirabel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beau complexe par contre la nourriture est moyenne pour nous. Nous avons eu mieux ailleurs
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Manager le 7 oct. 2019
Merci de partager avec nous vos précieux commentaires sur nos services." Vous pouvez être assuré que vous ne serez pas déçu de votre vie. S'il vous plaît, permettez-nous de vous accueillir dans un proche avenir. Meilleures salutations, José Luis Serratos

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
bon choix de restaurant Propreté Un peu trop bruyant parfois
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Manager le 21 mai 2019
Cher invité, We very much appreciate and value time, your great review will share it with our team. As encouragement to all of us, to keep striving for the most memorable quality of service. Thank you for letting us know we have go beyond your expectations. Please allow us to keep pamper you and your loved ones on your next visit to Baceló Maya Beach. Warm Regards, José Luis Serratos Subdirector Barceló Maya Beach

10/10 Excellent

Cyrille, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel très accueillant, hôtel proche de la plage
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Manager le 31 oct. 2018
Cher Cyrille, Nous tenons à vous remercier d’avoir choisi notre hôtel Barceló Maya Beach pour vos vacances à La Riviera Maya et à consacrer une partie de votre temps à évaluer votre expérience et à en discuter avec nous. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le plan de repas tout compris, qui permet à nos clients de profiter de nos bars et restaurants tout au long de la journée, ainsi que du programme d'animations en journée et en soirée. Nous sommes heureux de savoir que nous avons pu répondre à vos attentes. Je vous remercie pour vos compliments envers notre personnel, leur gentillesse et disponibilité étant sans doute une de nos plus grandes forces, je ne manquerai pas de les feliciter de votre part pour leur contribution à votre bien être pendant votre séjour parmi nous. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Nous espérons vous revoir très bientôt. Salutations

4/10 Médiocre

muriel, paris

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très déçue par cet hôtel
Hôtel beaucoup trop grand et très froid, la literie n'est du tout confortable, les chambres sont vieilles, la nourriture est répétitive et mauvaise, c'est un hôtel destiné aux américains.
Séjour de 12 nuits en avril 2018
Réponse de manager le 1 mai 2018
Chère Muriel, Merci pour le temps que vous avez consacré à partager une appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hotel Barceló Maya Beach. Nous sommes sincèrement desolés de lire que vous n'avez pas pleinement profité de vos vacances parmi nous, car nous nous efforcons de délivrer d'inoubliables expériences à nos clients. Encore merci pour votre visite et vos critiques constructives, notre objectif principal est de garantir que nos clients se sentent en tout confort et profitent pleinement de leur séjour, c'est pourquoi nous espérons avoir à nouveau l'opportunité de vous servir et de restaurer votre confiance envers Barceló lors d'une prochaine occasion.

8/10 Bien

Allen, sherbrooke

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel avec jeux pour enfants
2 ieme séjour, cette fois avec les enfants. Les enfants ont adoré et nous aussi. Seuls point négatif beaucoup de vent donc beaucoup d'algues. Aussi le wifi est très long même inexistant, très décevant pour ce genre d'hôtel sauf si tu veux payé pour l'avoir
Séjour de 7 nuits en mars 2018
Réponse de manager le 31 mars 2018
Cher Allen, Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos. Avec nos meilleures salutations

8/10 Bien

Lise, Le Bic

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Confortable
J'adore cette hôtel sa fait deux fois que j'y vais et j'ai été ravie le seul ils commence quelque que nouveaux projets sur la plage et il y as beaucoup de bruit
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Manager le 5 févr. 2018
Lise, Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre hotel Barceló Maya Beach et sommes ravis de lire que nous avons su satisfaire vos attentes. Encore merci pour avoir choisi notre hotel pour vos vacances et nous espérons vous acceuillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d'exceder vos attentes lors d'une prochaine occasion. Merci

4/10 Médiocre

MARTA

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Broken forniture, broken door, broken shower...
Séjour de 11 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Raul

Voyage en famille
The good…..access to sister properties and large pools. Entertainment was good. Food was good. The Not so good……service was inadequate as it seemed they were short-staffed, especially in the pool areas. Premium liquor and room service is only available if you upgrade to Premium Service. Food buffet hours were greatly limited. They only offered Pepsi products.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 26 mai 2024
Dear Raul,Thank you for sharing your experience with us.We regret to hear that the service did not meet your expectations, particularly in the pool areas. Our team strives to provide exceptional service, even during peak times, and we apologize for any inconvenience you experienced. We acknowledge your feedback regarding the availability of premium liquor and room service, which indeed are exclusive benefits of our Premium Service upgrade. We appreciate your understanding that our food buffet hours are designed to cater to a wide range of guest preferences, and we regret any disappointment caused by our exclusive partnership with Pepsi for beverage products. It is heartening to know that you enjoyed the access to our sister properties, the variety of large pools, and the quality of our entertainment and food.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Front Desk Manager/Manger On Duty

4/10 Médiocre

Julia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
you have to be staying at the highest end at this hotel to get decent food and even then it’s not excellent or anything to rave about. But if you are just getting a regular room, the food is 3/10
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 25 mai 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to share your review.We regret to hear that your dining experience did not meet your expectations, especially regarding the quality of food in our standard accommodations. While our All-Inclusive programme includes a wide range of dining options across multiple restaurants, we understand that taste is subjective and there's always room for improvement. We take pride in our cleanliness standards and are pleased to know that you found our hotel to be well-maintained in this regard. Your satisfaction with our room amenities is also appreciated, as we strive to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,Front Desk Manager/Manger On Duty

8/10 Bien

J-Eduardo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Pésimo servicio por parte del personal, sobre todo en los restaurantes que no requieren reservación.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 22 mai 2024
Querido Sr. Eduardo, Gracias por tomarse el tiempo de compartir su valoración con nosotros en esta plataforma.Lamentamos escuchar que el servicio ofrecido por nuestro personal en algunos de nuestros restaurantes no cumplió con sus expectativas. Nos esforzamos continuamente por ofrecer una experiencia gastronómica de alta calidad y su comentario es crucial para nuestro proceso de mejora. Queremos asegurarle que la satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra principal prioridad. Nos complace que haya encontrado la limpieza y la condición de nuestro hotel al 100%, y agradecemos sus comentarios positivos sobre estas áreas.Tomamos nota de sus comentarios para intentar mejorar nuestros servicios y nos gustaría mucho que nos concediera una segunda oportunidad.Un cordial saludo,Front Desk Manager/Manger On Duty

8/10 Bien

georgina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 21 mai 2024
Dear Georgina,Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Best regards.Julio Castellanos

10/10 Excellent

Asheley, Toronto

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing place to stay would totally go back.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 17 mai 2024
Dear Asheley, Thank you for this great review.We're thrilled to hear that you found our hotel to be an amazing place to stay and that you would consider returning. Your high praise for the cleanliness of the room and the overall condition of the hotel is greatly appreciated. Our team works tirelessly to maintain our facilities to the highest standard and it's rewarding to know that their efforts have positively impacted your stay.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Front Desk Manager/Manger On Duty

2/10 Horrible

Marcela

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La atención y calidad es la más pésima que he recibido en toda mi vida
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 17 mai 2024
Estimada Marcela, Sentimos mucho su malestar.Lamentamos mucho que su experiencia con nosotros no haya cumplido con sus expectativas en términos de atención y calidad. Nos enorgullece nuestro compromiso con la limpieza y el estado de nuestras instalaciones, y nos sorprende escuchar su perspectiva. Estamos continuamente trabajando para mejorar nuestros servicios y apreciamos sus comentarios, que nos ayudan a identificar áreas de oportunidad. Aunque no prometemos cambios inmediatos, sus observaciones son valiosas para nuestro proceso de mejora continua. Sin embargo, nos complace saber que encontró la limpieza de su habitación satisfactoria y que esto haya sido un punto positivo durante su estancia.Reciba un saludo cordial,Front Desk Manager/Manger On Duty

6/10 Satisfaisant

Co, Las Vegas

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Take very long time to check in. Waiting over 40 mins in Premium Level lobby to check in, there are no any instructions about the property after check in, we get lost. There are some mosquitoes inside our room. The toilet seat latch was broken, toilet flapper leaking water, making noise midnight during our sleep. Beach buffet was Closed for lunch. The grill bar has no foods at 12:30pm during lunch hours. All staffs are so nice. We booked three nights, but received only one special dinner reservation, they not allow us make other dinner reservations.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 16 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.I am sorry to hear about the challenges you faced during check-in and the room issues you encountered. Rest assured, we strive to ensure a smooth and efficient check-in process, and your experience is not indicative of our usual standards. We also apologize for any inconvenience caused by our buffet's lunch service and are surprised to hear about the grill bar, as we are committed to providing a variety of dining options throughout the day. Our team works diligently to maintain our rooms, and we regret that we did not meet your expectations in this regard. It is heartening to know that you found our staff to be very nice, and I am pleased that their service left a positive impression on you.We hope to welcome you back. All the best.Front Desk Manager/Manger On Duty

6/10 Satisfaisant

Nermina, Rochester

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de The Management le 17 mai 2024
Dear NerminaWe are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chanceBest regards.Julio Castellanos

8/10 Bien

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good - lots of stuff to see and do. Bad - staff is extremely slow at any type of service (check-in, Guest Services, etc.), and there should be more employees there that are able to speak English.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 15 mai 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're truly sorry to hear about your dissatisfaction with the speed of service from our staff. We continually strive to meet our guests' expectations and provide efficient service across all touchpoints. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. On a brighter note, we're delighted you enjoyed the variety of activities and the overall cleanliness of our hotel. It's wonderful to know that these aspects contributed positively to your stay.We hope to welcome you back. Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Mirian Leticia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Es un paraíso, me gustó mucho, la atención excelente, regresaría sin duda, muy recomendable
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 13 mai 2024
Querida Miriam, Muchas gracias por la reseña acerca de su experiencia en Barceló Maya Beach - All Inclusive y la inmejorable valoración que ha compartido.Nos llena de alegría saber que considera nuestro hotel un paraíso y que la atención recibida fue excelente. Es un honor que nos recomiende y que piense en regresar, esto refleja el compromiso de nuestro equipo para ofrecer estancias memorables. Agradecemos sus amables palabras sobre la limpieza y las amenidades de nuestras habitaciones; trabajamos diariamente para mantener los altos estándares que nuestros huéspedes merecen.Muchas gracias por su reseña y esperamos verle pronto de regreso. Un saludo muy cordial,Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Eduardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Me gusta mucho el hotel segunda ves q voy y volveré
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 13 mai 2024
Estimado Eduardo, Su excelente reseña nos alegra el día.Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,

10/10 Excellent

Francisco, Edison

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This property has a beautiful beach, all the a la carte restaurants were really good. all the facilities were in excellent condition, the pool area was excellent specially for older generation. overall excellent place to visit again in the future.
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 13 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.It's wonderful to know that our pristine beach and array of à la carte restaurants met your expectations. We're equally pleased to hear your commendations on our well-maintained facilities and the pool area which you found to be especially accommodating for the older generation. Your satisfaction is our top priority, and it's rewarding to learn that our hotel left a lasting impression, making you consider us for a future visit.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Payden

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property and beach. Had an amazing vacation
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 11 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

8/10 Bien

justin morgan, prince George

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de The Management le 9 mai 2024
Dear Justin Morgan Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards.Julio Castellanos

10/10 Excellent

Larisa

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et équipements
Very good buffet with a variety of food options. The hotel itself is a bit old and out of date. The pools are great, also the beach.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 10 mai 2024
Dear Larisa,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We regret to hear that certain aspects of our hotel did not meet your expectations, particularly regarding the hotel's condition. We continually strive to improve our guest experience and your feedback is invaluable. It's wonderful to know that you enjoyed the variety of our buffet, as well as our pools and beach area. Our team takes great pride in maintaining the cleanliness of our rooms and providing a diverse range of food options to cater to all tastes.We hope to welcome you back. Best wishes,

10/10 Excellent

Cassandra

Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de The Management le 9 mai 2024
Dear CassandraThank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards.Julio Castellanos

6/10 Satisfaisant

Andreina

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
El hotel y las instalaciones están bien, la playa la limpian a diario por el sargazo. Fuimos un grupo de más de 80 personas y a NADIE nos gustó el trato del personal, la atención al cliente es PÉSIMA, todos están con mala cara, todo es NO, por todo se enojan. Los restaurantes de especialidad solo se pueden reservar si te quedas más de 3 noches y te dan la opción de 1 reserva, la comida del bufet está malísima, siempre fría y en malas condiciones. Estuve con dolor de estómago durante mi estancia por la condición de la comida.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 6 mai 2024
Estimada Señora, Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Lamentamos profundamente que nuestro servicio no haya cumplido con sus expectativas y que la atención recibida no haya sido la más cálida; esto no refleja el estándar de hospitalidad y servicio que nos esforzamos por ofrecer. Nos preocupa que la comida no haya sido de su agrado y que haya experimentado incomodidades con ella. Nos esforzamos por mantener una calidad excepcional en nuestras opciones culinarias y tenemos un estricto control de temperatura para asegurar que los alimentos se sirvan en su estado óptimo. En cuanto a las reservaciones en nuestros restaurantes de especialidad, efectivamente se ofrecen en función de la duración de la estancia, velando por dar una oportunidad equitativa de disfrutar de esta experiencia a todos nuestros huéspedes. Nos complace saber que la limpieza de nuestra playa cumplió con sus expectativas y que valora el esfuerzo diario que realizamos para mantenerla en las mejores condiciones.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Atentamente,Front Desk Manager/Manger On Duty

8/10 Bien

Aaron

Voyage en famille
Could make better food
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 5 mai 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We regret to hear that our culinary offerings did not meet your expectations. We take pride in our diverse dining options, including our all-inclusive program with access to 3 different restaurants ranging from international to Mexican specialties, all designed to cater to a variety of palates. We continually strive to deliver a vast array of flavorful dishes and are disappointed to learn of your dissatisfaction. Please rest assured that we are committed to providing exceptional dining experiences for all our guests.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Front Desk Manager/Manger On Duty

8/10 Bien

Peter Jay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 9 mai 2024
Dear Peter JayThank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards.Julio Castellanos

2/10 Horrible

Kimberley

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 24 mai 2024
Dear KimberlyWe are really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the fullest as we strive to make each stay with us an unforgettable one. Discussions involving the respective team members and management have taken place to review your comments, and we would like to assure you that all of your concerns will be addressed and attended to.Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chanceBest regards.Julio Castellanos

10/10 Excellent

Amy

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stunning grounds and beach with so much to do and see on property you never had to leave. We really enjoyed having access to Palace facilities and food from staying in the Premium Suite. Overall was a great trip and would return.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 2 mai 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are delighted to hear that you appreciated the stunning grounds, beach, and the variety of activities available on our property. It's wonderful to know that the access to Palace facilities and the offerings from staying in our Premium Suite contributed to a memorable trip for you. Your positive remarks about the cleanliness, hotel condition, and room amenities are greatly appreciated and we're thrilled that these aspects met your expectations to the fullest. We take pride in maintaining our hotel to the highest standards and it's always rewarding to receive such positive feedback.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Bradley

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lots for kids to do
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 2 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We're glad to hear that the amenities provided for our younger guests met with your satisfaction and contributed to an enjoyable stay. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the level of service from our team met 80% of your expectations. We are especially proud to receive full marks for our room amenities and hope these added to the comfort of your stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Saleem

Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 21 mai 2024
Dear Saleem,Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Best regards.Julio Castellanos

10/10 Excellent

alen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay. The staff were helpful and the facilities and beach were beautiful.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 29 avr. 2024
Dear Alen,Thank you very much for this kind review.We are thrilled to hear that our team's dedication contributed to the beauty of your stay and that our facilities met your expectations. It’s wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the services we provide were up to the mark. Additionally, we're glad that our room amenities added to the comfort of your visit.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

4/10 Médiocre

Anna

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 27 avr. 2024
Dear AnnaWe greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.Best regards.Julio Castellanos

8/10 Bien

Shannon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was safe, clean and very walkable. We were glad we had Google translate to help with communication.
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 25 avr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're delighted to hear about your positive experience, particularly noting the safety, cleanliness, and the walkable nature of our property. Our team strives to maintain the highest standards of cleanliness and guest convenience, so it's gratifying to see these efforts reflected in your feedback. We also appreciate your recognition of our services, and we're glad that technology like Google Translate facilitated communication and enhanced your stay.We hope to welcome you back. Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

8/10 Bien

Janet

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
It is huge with lots to do. It was very over crowded. Hard to find chairs even at the beach after breakfast
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 23 avr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're sorry to hear that you found the hotel to be overcrowded and experienced difficulty finding chairs at the beach after breakfast. Our resort does offer a vast beachfront with plenty of amenities, and we strive to provide enough space and comfort for all our guests. We appreciate your compliments on the service provided by our team and are glad to know that you recognized the effort they put in to ensure a pleasant stay for our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

6/10 Satisfaisant

Matthew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 22 avr. 2024
Dear Matthew,We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best regards.Julio Castellanos

6/10 Satisfaisant

Claudia Paola

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The staff at the pool were very rude. Ignored our family to attend other people, even after waiting for a long time. People who schedule the dinner reservations didn't reserve correctly, both times my mother went for her reservations, she "wasn't on the list". Very unorganized. Front desk kept bouncing us around when trying to check-in.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 21 avr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are genuinely concerned to hear about your experiences with our pool staff and the issues you encountered with dinner reservations. We strive to provide attentive and organized service, and what you described does not reflect our standards. I apologize for any inconvenience this may have caused you and your family. On a brighter note, we are pleased to hear that you found our room cleanliness and hotel condition to meet your expectations. Our team works diligently to maintain a high standard of cleanliness and to keep our facilities in excellent condition for our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Front Desk Manager/Manger On Duty

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 22 avr. 2024
Dear JenniferThank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Best regards.Julio Castellanos

4/10 Médiocre

Jessica

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 22 avr. 2024
Dear Jessica,We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best regards.Julio Castellanos

10/10 Excellent

laura

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 22 avr. 2024
Dear LauraThank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Best regards.Julio Castellanos

10/10 Excellent

Sasha leah

Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Manager. le 9 mai 2024
Dear Sasha leahThank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Maya Beach. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards.Julio Castellanos

6/10 Satisfaisant

Zeidel

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Para venir a este hotel si no te importa donde dormirás ya tus toallas estén manchadas ven en modo estándar pero si te interesa un poco más la limpieza y calidad y que te atienden al máximo en todo y notes un servicio excelente entonces premium level
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Manager/Manger On Duty le 10 avr. 2024
Querid@ Zeidel, Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Lamentamos mucho que la limpieza y el estado de las toallas no hayan cumplido con sus expectativas; siempre nos esforzamos por mantener nuestros estándares de higiene y confort al máximo para todos nuestros huéspedes. Nos complace que haya reconocido la calidad y el servicio de nuestro nivel Premium, donde nuestro objetivo es proporcionar una experiencia excepcional.Esperamos que vuelva muy pronto a visitarnos. Reciba un cordial saludo,Front Desk Manager/Manger On Duty