Avis sur Dreams Tulum Resort & Spa - All Inclusive
Dreams Tulum Resort & Spa - All Inclusive
Carretera Chetumal Pto Juarez km 236.7, No. 1 Tankah Riviera Maya, Tulum, QROO
Avis
7,4
Bien
8,4/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 6 avr. 2024
Dear guest.We thank you for posting the review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are glad that we met your expectations.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Alice
13 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alice
Séjour de 14 nuits en juin 2023
Réponse de E-Concierge le 3 août 2023
Dear guest.Thank you for rating your experience at our resort.We are glad that you enjoyed your stay.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4/10 Médiocre
ARNAUD
Voyage en groupe
23 janv. 2023
Grande deception
ARNAUD
Séjour de 10 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
lorraine
7 févr. 2022
lorraine
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de E-Concierge le 15 févr. 2022
Thank you for your rate and visit, we are looking forward to welcome you soon.
2/10 Horrible
David
Voyage en famille
5 févr. 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À fuire !! Sauf si vous y allez pour la fête
David
Séjour de 9 nuits en janvier 2021
Réponse de E-Concierge le 5 févr. 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us.
Is important for us to improve ourselves and create the best memories, that’s why we highly appreciate you feedback.
We are very sorry that we didn’t exceed your expectations, we will work to be better, we hope you give us the opportunity and pleasure to have you once more.
Kind regards,
10/10 Excellent
Enrique
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Enrique
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de E-Concierge le 23 mai 2024
Dear guest. Thank you for sharing your feedback. We are glad your stay was as expected and that you had a good time at our resort. We look forward to your return. Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
qiunitn
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
qiunitn
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de E-Concierge le 21 mai 2024
Dear guest.Thank you for your review.We are glad you enjoyed your stay and that our facilities and service at the Spa were to your liking.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Eric
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eric
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de E-Concierge le 20 mai 2024
Dear guest.We thank you for sharing your review.We apologize for the inconvenience with the A/C in the room and for not having your room ready on time. We will take action to prevent these situations from happening again.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
8/10 Bien
Hussein
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hussein
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de E-Concierge le 16 mai 2024
Dear guest.We thank you for your recent stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are thrilled that you enjoyed your stay, and that the service provided by our team exceeded your expectations.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Hamerling Blandon, Jorge
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hamerling Blandon, Jorge
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de E-Concierge le 14 mai 2024
Estimado Sr. Hamerling. Le agradecemos por publicar la reseña de su estancia a través de Expedia. Nos alegra que su estancia fue agradable y que cumplimos con sus expectativas. Esperamos darle la bienvenida muy pronto de nuevo. Sinceramente. Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
2/10 Horrible
Ishaw
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ishaw
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de E-Concierge le 13 mai 2024
Dear guest.Thank you for submitting your review. We apologize that your experience did not meet your expectations.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4/10 Médiocre
Raul
Voyage en couple
10 mai 2024
Raul
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de E-Concierge le 11 mai 2024
Dear guest.Thanks for your feedback.We have reviewed your observations with our area management, we will take action to reverse them.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Dusko
Voyage en groupe
6 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dusko
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 6 mai 2024
Dear guest.Thanks for sharing your feedback.We apologize for not meeting your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve.We hope you will consider another stay at our resort and have the opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
William van, New York
Voyage en groupe
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William van
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 6 mai 2024
Dear guest.Thank you for sharing your review through Expedia.We are glad your stay was pleasant and our facilities met your expectations.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Carmelo
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Carmelo
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 2 mai 2024
Dear guest.We apologize for the malfunctioning air conditioning in your room. Your observations were shared directly with our maintenance manager to take action.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Daniel
2 mai 2024
Daniel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 23 mai 2024
Dear guest. Thank you for your positive rating. We look forward to your return. Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4/10 Médiocre
Stacyann Nakita
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacyann Nakita
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 2 mai 2024
Dear guest.Thank you for posting your review through Expedia.We apologize for not fulfilling your expectations. We hope that you will visit us again, and we will do our best to earn back your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Marco Antonio
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco Antonio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 1 mai 2024
Dear guest.Thank you for sharing your review of your experience at Dreams Tulum Resort & Spa.We are pleased that your stay was what you expected and that Karen and Angel stood out for the warm service they provided.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
2/10 Horrible
Amanda
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 25 avr. 2024
Dear guest.Thank you for posting your review.We apologize for not meeting your expectations. Based on your review, we understand that there are several issues that we can improve upon. We thank you for your feedback and want to assure you that your remarks were already addressed to the management involved.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Dinesh
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Dinesh
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 29 avr. 2024
Dear guest.Thank you for posting your feedback.We apologize for not meeting your expectations. We will take your remarks into account to improve.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spaeconcierge.dretu@dreamsresorts.com
4/10 Médiocre
Lorraine
17 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorraine
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 19 avr. 2024
Dear guest.Thank you for posting the rating of your stay at our resort.We are sorry that it was not the experience you expected, we apologize.We hope you will give us another chance to earn back your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Lauren
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 15 avr. 2024
Dear guest.Thank you for sharing your review.We are glad for your positive rating.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Madison
Voyage en groupe, Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madison
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de E-Concierge le 13 avr. 2024
Dear guest.We thank you for publishing the review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are glad that we met your expectations and that you highlighted the service our team provided you in your review.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
8/10 Bien
Ingrid
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Équipements
Ingrid
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 1 avr. 2024
Dear guest.Thank you for posting your review of your stay at our resort.We are glad that you enjoyed your stay and that we met your expectations.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Diana Elizabeth, Ronkonkoma
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana Elizabeth
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 1 avr. 2024
Dear guest.Thank you for sharing your review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are glad that your stay was pleasant and that from your arrival experience, we met your expectations.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Winter Victoria
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Winter Victoria
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 5 avr. 2024
Dear guest.We thank you for posting the review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are delighted you had a pleasant experience with our service, and we appreciate your positive review. Our team of chefs will be thrilled to know that they were able to meet your expectations with our gastronomic offerings. Thank you for choosing us, and we hope to serve you again soon.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
8/10 Bien
Annette
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 1 avr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your review of your experience at our resort.We appreciate your feedback on both the positive aspects of your experience and areas for improvement. We will consider your comments to enhance the quality of our drinks.We hope you will revisit us so we can show you our improvement.Sincerely.Seve OyElectronic conciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Ignacio, Orizaba
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ignacio
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 29 mars 2024
Estimado huésped. La agradecemos por compartir la reseña de su estancia en Dreams Tulum Resort & Spa. Nos alegra saber que cumplimos con sus expectativas, y que nuestro colega William ha causado una excelente impresión por el servicio que le brindó, nos aseguraremos de hacerle llegar su reseña. Esperamos nos visite muy pronto de nuevo. Sinceramente. Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Octavia M
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Octavia M
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 26 mars 2024
Dear guest.We thank you for posting your review of your stay at our resort.We are sorry for any inconvenience during your stay. We are glad that you noticed the effort our team put into improving the cleaning of your rooms.We will work to improve the aspects that marred your experience to prevent them from happening again.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
2/10 Horrible
Derrick
25 mars 2024
Derrick
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 15 avr. 2024
Dear guest.Thank you for posting your review.We are sorry that your experience was not what you expected, we apologize.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Karla Ivette Contreras
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Karla Ivette Contreras
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 26 mars 2024
Dear guest.We thank you for posting your review through Expedia.We are pleased that your stay was pleasant and that our service exceeded your expectations.We look forward to your return.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
carlos
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
carlos
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 21 mars 2024
Dear guest.We thank you for your feedback.We apologize for the inconvenience caused during your visit to our restaurants. We have implemented measures to reduce wait times and improve the overall experience.We hope you choose us again for your next vacation.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
8/10 Bien
Jacqueline E
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jacqueline E
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 20 mars 2024
Dear guest.We thank you for sharing the feedback about your stay.We appreciate your feedback regarding your stay and will use it to improve our offerings, including the food, rooms, and A/C.We hope you choose us again for your next vacation.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
8/10 Bien
Elvis Eduardo
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elvis Eduardo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 20 mars 2024
Estimado huésped. Le agradecemos por publicar la reseña de su estancia a través de Expedia. Nos alegra saber que su experiencia fue positiva y que destaca diversos aspectos de nuestro resort que superaron sus expectativas. Esperamos nos visite de nuevo muy pronto Sinceramente. Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
2/10 Horrible
valerie, Ottawa
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
valerie
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 20 mars 2024
Dear guestWe thank you for posting your review of your stay at our resort.We apologize for not meeting your expectations, for which we apologize. Your review will help us improve the aspects in which we failed you and that you describe in your review.We hope you will consider giving us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Leonidas
10 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonidas
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de E-Concierge le 12 mars 2024
Dear guest.Thank you for rating your experience at Dreams Tulum Resort & Spa. We are glad you enjoyed your stay.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
8/10 Bien
Arminda
Voyage en famille, Voyage en groupe
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arminda
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de E-Concierge le 2 mars 2024
Dear guest.We thank you for sharing your review.We appreciate you mentioning the positive aspects of your experience, and we also welcome your constructive comments that will help us improve.We look forward to your next stay so that we can demonstrate our improvement. Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Monica
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monica
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de E-Concierge le 21 mars 2024
Dear guest.We thank you for positively evaluating your stay at our resort.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Alejo
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejo
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de E-Concierge le 28 févr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are delighted that your stay was pleasant and that we met your expectations and those of your loved ones.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4/10 Médiocre
Jonathan
27 févr. 2024
Jonathan
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de E-Concierge le 28 févr. 2024
Dear guest,Thanks for sharing your review.We apologize for the experience that did not meet your expectations.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4/10 Médiocre
Jennifer De
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Jennifer De
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de E-Concierge le 27 févr. 2024
Dear guest.We thank you for sharing your feedback.We apologize your stay did not meet your expectations and that you did not have the relaxing experience you deserved. We have thoroughly reviewed the issues you raised with our senior management. We will be taking appropriate measures to avoid such incidents in the future.We hope you give us a new opportunity to demonstrate our improvement.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
8/10 Bien
Yavuz
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yavuz
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de E-Concierge le 26 févr. 2024
Dear guest.Thank you for posting your review through Expedia.We appreciate your feedback about our team's attitude, and we apologize. We will do our best to improve this aspect.We hope you will choose our resort for your next vacaction. Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de E-Concierge le 22 févr. 2024
Dear guest.Thank you for posting your review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are pleased to know that your experience was positive; we appreciate your feedback about the taxi price. We kindly inform you that there is public transportation outside our resort, the cost of the transfer is 2 USD per person one way approximately. We are sorry to hear that we did not inform you of this when you were home.We hope you choose us again for your next vacation.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4/10 Médiocre
Camila
18 févr. 2024
Camila
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de E-Concierge le 20 mars 2024
Dear guest.We thank you for posting your review of your stay at our resort. We are sorry that it was not entirely positive.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Richard, Indian Shores
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de E-Concierge le 22 févr. 2024
Dear guest.Thank you for posting your review of your stay at Dreams Tulum Resort & Spa.We are happy to know that we met your expectations.We look forward to your return.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
2/10 Horrible
Ariz A
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariz A
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de E-Concierge le 16 févr. 2024
Dear guest.We thank you for your feedback.We apologize for not meeting your expectations. Our senior management is aware of your observations and will take measures to improve where necessary.We hope you give us a new opportunity to regain your trust.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
4/10 Médiocre
Shontell
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shontell
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de E-Concierge le 5 févr. 2024
Dear guest.Thank you for your review. We offer our apologies for not surpassing your expectations. We will take your constructive remarks into account to improve. We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Fernando
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de E-Concierge le 30 janv. 2024
Dear guest.Thank you for posting your review of your experience at our resort.We thank you for highlighting our facilities and the service our team provided you.Thank you also for your constructive comments about the quality of the liquors. We will take your comments into account to improve this aspect.We hope you will consider our resort for another stay, so we can have an opportunity to show you our improvement.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Lori
Voyage en groupe
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de E-Concierge le 30 janv. 2024
Dear guest.Thanks for your review.We are glad to know that your stay was pleasant.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa
10/10 Excellent
Sergio
29 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Sergio
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de E-Concierge le 30 janv. 2024
Dear guest.Thank you for posting a positive review of your stay.We look forward to your return.Sincerely.Seve OyE-ConciergeDreams Tulum Resort & Spa