Avis sur Moon Palace The Grand Cancun - All-inclusive
Moon Palace The Grand Cancun - All-inclusive
Carretera Cancun-Chetumal Km. 36.5, Riviera Maya, Cancun, QROO
Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 8 mars 2024
Dear Sebastien; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand and receive your perfect feedback, impression and preference. We remain at your service. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge.
10/10 Excellent
Anthony
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Moon Palace The Grand Cancun le 8 août 2023
Dear Mr. Anthony;We thank you for choosing us, it has been a pleasure to welcome you.We remain at your service.Best regards,
10/10 Excellent
Regina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Regina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Jose
26 mai 2024
Jose
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Bryan
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Kesia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kesia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Roberto, ciudad de mexico
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 22 mai 2024
Querido Roberto,Gracias por elegir pasar sus vacaciones aquí con nosotros. Nos alegra que haya compartido su maravillosa recomendación.Fue un placer tenerte aquí con nosotros y esperamos tenerte de vuelta.Saludos cordiales
8/10 Bien
Federico
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Federico
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Moon Palace Jamaica le 21 mai 2024
Hola Federico,Gracias por elegir pasar sus vacaciones con nosotros aquí en Moon Palace The Grand. Le agradecemos que comparta sus valiosos comentarios sobre su reciente estancia. Nos complace saber que te gusta la hermosa instalación a pesar de un comienzo lento. Fue un placer tenerte y esperamos tenerte de vuelta.Atentamente
8/10 Bien
Carolina Luna
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina Luna
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 21 mai 2024
Hola Carolina,Gracias por confiar en Moon Palace The Grand para satisfacer sus necesidades vacacionales. Apreciamos que se tome el tiempo para compartir su opinión y contarnos acerca de su estancia. Estamos muy contentos de saber que los niños lo pasaron de maravilla. Fue un placer hospedarles y esperamos tenerles de vuelta.Atentamente
10/10 Excellent
Daisy
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daisy
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Moon Palace Jamaica le 20 mai 2024
Dear Daisy,Awesome!We are glad to hear you had a wonderful time, so much so that you are coming back . It was a pleasure hosting your stay, and we are certainly looking forward to welcome you back.Sincerely
6/10 Satisfaisant
John
19 mai 2024
John
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 20 mai 2024
Dear John,Thank you for sharing your ratings on your recent stay. We would like to know more about your stay and how we could have exceeded your expectations. We invite you to write to us and tell us more about your stay. We look forward to hearing from you.Sincerely
6/10 Satisfaisant
Narmin Sameer
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Narmin Sameer
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 21 mai 2024
Dear Narmin Sameer,Thank you for choosing to vacation wit us here at Moon Palace The Grand . We thank you for sharing your feedback form your recent stay with us. Firstly we would like to apologize as the is not the type of service we provide here. We have shared your feedback with the relevant department for a follow up to your review as well to ensure we do not have another guest with similar complaint.We are however happy to hear that outside of this is was an ok stay.Thank you for vacationing with us and we do hope to welcome you back for a more fulfilling experience.Sincerely
10/10 Excellent
Saif
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saif
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 17 mai 2024
Dear Saif,We appreciate you entrusting us to cater to your vacation needs. We are delighted to hear your expectations were met and you had a fulfilling stay. We ae glad to have had you here with us and to have shared in this experience. We do look forward to welcome you back.Sincerely
6/10 Satisfaisant
yunlan
17 mai 2024
Les points forts : Propreté
yunlan
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 18 mai 2024
Dear Yunlan,Thank you for taking the time to share your feedback ratings. We would like to hear about your experience and how we could have made it a memorable stay. We are inviting you to write to us and tell us about your experience. We look forward to hearing from you.Sincerely
10/10 Excellent
Rodrigo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodrigo
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
Estimado Sr. Rodrigo; Gracias por su valoración de 5 estrellas. Apreciamos sus comentarios y esperamos volver a darle la bienvenida a Moon Palace The Grand. Un cordial saludo. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 11 mai 2024
Dear Kevin; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating and kind feedback. We remain at your service and hope to see you again soon! Best regards, Carlos Brahms, E-Concierge
8/10 Bien
Monique
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monique
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Dear Monique; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating and kind feedback. We remain at your service. Best regards, Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Jin U
7 mai 2024
Jin U
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Young Sun
6 mai 2024
Young Sun
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 8 mai 2024
Dear Mr. Young Sun,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Moon palace The Grand. We're thrilled to hear that you had an exceptional experience.We look forward to the opportunity of welcoming you back for another wonderful stay!Best regards,Carlos Brahms, E-Concierge.
10/10 Excellent
NATALIA
6 mai 2024
NATALIA
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ryan
6 mai 2024
Ryan
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Leonel Rodolfo
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonel Rodolfo
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Estimado Sr. Rodolfo; Le agradecemos que haya elegido pasar sus vacaciones con nosotros aquí en Moon Palace The Grand. Estamos encantados de saber que fue una estancia excelente, tenga por seguro que le haremos llegar sus comentarios a Cecilia. Fue un placer hospedarle y esperamos tenerle de vuelta. Saludos cordiales. Carlos Brahms, E-Concierge
4/10 Médiocre
SANGHYUN
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2024
SANGHYUN
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear SANGHYUN; Thank you for choosing Moon Palace The Grand as your resort destination. We are sorry to hear about your experience. This is not the standard of our resort. We have shared your feedback with the respective department to review and to follow up with your concerns. Cordially. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Delmar
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Delmar
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Dear Delmar; Thank you for your 5 star review rating. We appreciate your feedback. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Miguel, San Antonio
3 mai 2024
Miguel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 23 mai 2024
Hello Miguel,Thank you for choosing to vacation with us here at Moon Palace The Grand. We appreciate you sharing your 5/5 ratings. It was a pleasure hosting your stay and we hope to welcome you back.Sincerely
10/10 Excellent
America
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
America
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 mai 2024
Dear America; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating and kind feedback. We remain at your service. Best regards, Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Jamie Brown Onee, Gainesville
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie Brown Onee
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 3 mai 2024
Dear Mr. Jamie; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating and kind feedback. We remain at your service. Best regards, Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 2 mai 2024
Dear Xing;Thank you for choosing to stay with us at Moon Palace The Grand and for taking the time to share your experience. We are thrilled to hear that you enjoyed your upgraded room and that it provided a relaxing and enjoyable vacation for you and your family.It's wonderful to hear that you found the food amazing at each restaurant and that you were impressed with the excellent service provided by our team. We strive to create memorable experiences for all our guests, and we are delighted to hear that we succeeded during your stay.We look forward to welcoming you back to Moon Palace The Grand in the future and providing you with another exceptional experience.Warm regards,Carlos BrahmsE-Concierge
2/10 Horrible
Ezmir
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ezmir
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 2 mai 2024
Dear Ezmir; Thank you for choosing Moon Palace The Grand as your resort destination. We are sorry to hear about your experience. This is not the standard of our resort. We have shared your feedback with the respective department to review and to follow up with your concerns. Cordially. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Sena
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sena
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 2 mai 2024
Dear Sena; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating and positive feedback regarding your recent stay. We remain at your service. Best regards, Carlos Brahms, E-Concierge
8/10 Bien
Sanchit
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sanchit
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 2 mai 2024
Dear Sanchit; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating. We remain at your service. Best regards, Carlos Brahms, E-Concierge
6/10 Satisfaisant
Neha
1 mai 2024
Les points forts : Équipements
Neha
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Moon Palace The Grand le 21 mai 2024
Dear Neha, Thank you for taking the time to share your ratings. We would like to know more about your experience and how we could have made it an exceptional experience. We are inviting you to write to us and tell us about your stay. We look forward to hearing form you.Sincerely
8/10 Bien
Sabrina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Sabrina;Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us during your family reunion. We're glad to hear that overall, you found the resort to be good and that there were plenty of activities for the kids.We apologize for any shortcomings you experienced with the service, as we strive to provide exceptional service to all our guests. We're sorry to hear about the cleanliness issues in your room.Thank you for choosing our resort for your family reunion, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Kind regards,Carlos BrahmsE-Concierge
10/10 Excellent
Humberto Esteban
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Humberto Esteban
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Estimado Sr. Esteban; Le agradecemos que haya elegido pasar sus vacaciones con nosotros aquí en Moon Palace The Grand. Estamos encantados de saber que fue una estancia excelente, que pudo disfrutar de nuestras diferentes experiencias culinarias y que nuestro staff estuvo siempre al tanto, así como brindando un servicio de calidad. Fue un placer hospedarle y esperamos tenerle de vuelta. Saludos cordiales. Carlos Brahms, E-Concierge
6/10 Satisfaisant
Ricardo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Ricardo
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Mr. Ricardo; Thank you for choosing Moon Palace The Grand as your resort destination. We are sorry to hear about your experience. This is not the standard of our resort. We have shared your feedback with the respective department to review and to follow up with your concerns. Cordially. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Hussein
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hussein
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Hussein; Thank you for your 5 star review rating. We appreciate your feedback. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Brittany
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Brittany; Thank you for your 5 star review rating. We appreciate your feedback. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
6/10 Satisfaisant
Charlene
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlene
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Charlene; Thank you for your review rating. We appreciate your feedback and take it seriously. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 12 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 29 avr. 2024
Dear Ms. Melissa;Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Moon Palace The Grand. We're glad to hear that you liked our property and found the shuttle service convenient.We apologize for any inconvenience you experienced with the beds. We appreciate your understanding and for choosing to stay with us despite this issue.We're delighted to hear that, aside from the bed experience, you found our hotel to be top-notch. We hope that you and your family were able to enjoy the other aspects of your stay and create some wonderful memories.Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back for a more comfortable stay in the future.Kind regards,Carlos BrahmsE-Concierge
10/10 Excellent
HONGYIN, flushing
Voyage en famille
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HONGYIN
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 2 mai 2024
Dear HONGYIN; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating. We remain at your service. Best regards, Carlos Brahms, E-Concierge
8/10 Bien
victor
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
victor
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 25 avr. 2024
Dear Mr. Victor; We thank you for choosing Moon Palace The Grand, it was a pleasure to welcome you. We are sorry to receive your rating and learn that we have not fully met your expectations, you can be sure that your feedback is very important to us. We remain at your service. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Chun Hsiang
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chun Hsiang
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Dear Chun Hsiang; Thank you for your 5 star review rating. We appreciate your feedback. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
6/10 Satisfaisant
Jaroslaw
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Jaroslaw
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Dear Jaroslaw; Thank you for your review rating. We appreciate your feedback and take it seriously. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
8/10 Bien
Jose
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 23 avr. 2024
Dear Jose,Thank you for your kind words about your recent stay at Moon Palace The Grand. We're glad you enjoyed your stay.We apologize for any inconvenience caused by our sales approach. Your feedback is valuable, and we will review your feedback to ensure a more pleasant experience for our guests.We hope to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Best regards,Carlos BrahmsE-Concierge
10/10 Excellent
ali
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ali
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Dear Ali;Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed our resort's amenities and dining options. We apologize for any issues with room cleanliness and service punctuality and will address these promptly. We hope to welcome you back for an even better experience in the future at Moon Palace The Grand.Warm regards,Carlos BrahmsE-Concierge
10/10 Excellent
Lana
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Dear Lana; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating and kind comments. We remain at your service. Regards, Carlos Brahms, E-Concierge
6/10 Satisfaisant
Mengmeng
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mengmeng
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Dear Mengmeng; We thank you for choosing Moon Palace The Grand, it was a pleasure to welcome you. We are sorry to receive your rating and learn that we have not fully met your expectations, you can be sure that your feedback is very important to us, please do not hesitate to contact us to tell us more about your experience. We remain at your service. Kind regards. Carlos Brahms, E-Concierge
8/10 Bien
Oscar, Tuxtepec
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Estimado Sr. Oscar; Le agradecemos que haya elegido pasar sus vacaciones con nosotros aquí en Moon Palace The Grand. Estamos encantados de saber que fue una estancia excelente. Fue un placer hospedarle y esperamos tenerle de vuelta. Saludos cordiales. Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
Thatcher, Boynton Beach
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thatcher
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 22 avr. 2024
Dear Lana; Thank you for choosing us, it was a pleasure to welcome you at Moon Palace The Grand, we also want to thank you for your review rating. We remain at your service. Regards, Carlos Brahms, E-Concierge
10/10 Excellent
islam
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
islam
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 18 avr. 2024
Dear Islam, We appreciate you choosing to vacation with us here at Moon Palace The Grand. We are delighted to hear it was an excellent stay. It was a pleasure hosting you and we look forward to having you back. Kindest regards. Carlos Brahms, E-Concierge