Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur The Reef Coco Beach Resort & Spa- Optional All Inclusive

3.5 out of 5
The Reef Coco Beach Resort & Spa- Optional All Inclusive
Región 6, Calle Flamingo Lt 1 Mz 7, Luis Donaldo Colosio, Playa del Carmen, QROO

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 422 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 249 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 155 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 89 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 92 avis sur 1007." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Chaouki

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour Magnifique ! Bel hôtel !
Hôtel très bien situé, près de la Quinta Avenida. Séjour magnifique malgré le changement de chambre que nous avons du exiger à notre arrivée en raison de sa proximité à l'ascenseur et les bruits environnants. Très bonne nourriture et variée. Personnel attentionné. Les serveurs du matin et du midi au restaurant sont disponibles et sympathiques. Si vous voulez prendre des excursions, nous vous recommandons fortement Antonio qui a son bureau à la plage à côté de la tour du sauveteur.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 23 déc. 2023
Cher client,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience positive avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié l'emplacement privilégié de notre hôtel, à proximité de la Quinta Avenida, et que malgré un changement de chambre nécessaire à votre arrivée, vous avez pu profiter d'un séjour magnifique.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre offre culinaire variée et de qualité. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous sommes heureux que notre personnel ait contribué à rendre votre séjour agréable. Nous transmettrons vos éloges aux serveurs du matin et du midi au restaurant pour leur service disponible et sympathique.Votre satisfaction est notre plus grande récompense, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à Nouveau.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager

8/10 Bien

Dany

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Un petit hôtel typique près du centre ville. Agréable d’y être. Le service au restaurant était excellent. Ma chambre de base mais lit confortable, bonne climatisation, eau chaude et pression parfaite. Mini bar avec liqueur seulement. Les drinks manquaient d’alcool 😆
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 8 déc. 2023
Cher client,Merci infiniment d'avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour dans notre petit hôtel. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l'atmosphère typique et la proximité du centre-ville.Il est également gratifiant de savoir que vous avez trouvé le service au restaurant excellent et que votre chambre de base offrait des éléments de confort tels qu'un lit agréable, une climatisation efficace, de l'eau chaude, et une pression d'eau parfaite. Nous nous efforçons de fournir des installations qui répondent aux besoins de nos clients, et nous sommes heureux de constater que ces aspects ont contribué à votre satisfaction.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite. Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Sophie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel établissement très bien entretenu . Accueil et service du personnel parfait. J’ai particulièrement apprécié la situation de l’établissement en bord de mer, proche du centre tout en étant au calme . Les animations de l’hôtel terminent à une heure raisonnable. La cuisine est variée et assez bonne dans l’ensemble à part le café du petit déjeuner sans grande saveur. Nous avons également apprécié la possibilité de réserver aux différents restaurants de l’hôtel. C’est un beau séjour inoubliable !
Séjour de 11 nuits en novembre 2023
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 30 nov. 2023
Chère cliente,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience et vos éloges concernant votre séjour dans notre établissement. C'est un réel plaisir de lire que vous avez apprécié l'entretien de l'établissement, l'accueil chaleureux du personnel, et la situation idéale en bord de mer, à proximité du centre tout en offrant un environnement calme.Encore une fois, merci d'avoir choisi notre établissement, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un futur séjour tout aussi agréable.Bien cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager

8/10 Bien

Valérie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 30 nov. 2023
Chère cliente,Au nom de tout le personnel à The Reef Coco Beach, je vous remercie de nous avoir donné l'occasion de vous accueillir.Nous sommes heureux que vos vacances aient été exceptionnelles.Nous serons ravis de faire jouir à nouveau de notre hospitalité.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Baptiste

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 août 2023
Dear guest,Thank you for sharing your excellent rating about your stay at The Reef Coco Beach.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

8/10 Bien

nadia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 15 août 2023
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Coco Beach to spend your vacation and for sharing your review.We are glad to know that you enjoyed the facilities and we hope to welcome you back soon.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

8/10 Bien

Romeo Abdon

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nous avons été très satisfaits du service offert part le staff. Ils étaient rapides à nous servir et répondre à nos demandes. Toujours souriants et respectueux.
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 19 avr. 2023
Cher client,Nous vous remercions de nous avoir donné l'occasion vous accueillir.Nous sommes heureux que vos vacances aient été exceptionnelles.Nous serons ravis de faire jouir à nouveau de notre hospitalité.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Marion

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très agréable et très adapté avec un enfant ! L piscine est superbe, le buffet excellent. L'hôtel est bien situé pour visiter la ville et découvrir les belles plages à pied
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 31 oct. 2022
Chère cliente,Nous vous remercions pour avoir choisi The Reef Coco Beach pour profiter vos vacances.Nous sommes heureux de lire que vous avez apprecié nos installation, la nourriture et l'emplacement.Nous espérons avoir l'ocassion de vous revoir.Cordialement,Lizeth ArratiaHospitality Manager

2/10 Horrible

SACHA

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A fuir
Service déplorable du début jusqu’à la fin. Un accueil lamentable. A fuir !!! 0/10
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 20 août 2022
Cher client, Nous vous remercions pour avoir choisi The Reef Coco Beach pour profiter vos vacances. Nous regrettons de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes à cette occasion et nous tenons à vous remercier de nous avoir fait part de vos commentaires concernant nos services, car ils nous sont très utiles pour élaborer des stratégies d'amélioration.Nous espérons sincèrement que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir une meilleure expérience.Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

8/10 Bien

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bel endroit de repos après 14j de périple
Nous avons passé 24h dans cet hôtel, à la fin d’un séjour itinérant de 14 jours dans la péninsule du Yucatan. En formule tout inclus. C’est le seul hôtel de ce type que nous avons utilisé. Nous sommes satisfaits de notre séjour : belle piscine sans trop d’animation, petite plage où la sargasse est moins présente qu’à Tulum, plusieurs bars, plusieurs restaurants à thème, chambre confortable. Ce n’est pas ultra luxueux mais ça correspondait bien à ce que nous recherchions à ce moment là de notre séjour avant de reprendre l’avion pour la France.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 août 2022
Cher client, Nous vous remercions pour avoir choisi The Reef Coco Beach pour la fin de votre séjour dans la péninsule. Nous sommes heureux de confirmer que votre séjour parmi nous a été satisfaisant et que vous avez un beau souvenir. Notre équipe se réjouit de vous revoir et de vous accueillir à nouveau ! Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

10/10 Excellent

Imed

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 11 févr. 2022
Cher client, Nous vous remercions pour avoir choisi The Reef Coco Beach pour profiter vos vacances et pour partager votre avis. Nous sommes heureux de lire que vous avez profité votre séjour. Nous espérons a vous revoir prochainement. Lizeth Arratia Hospitality Manager

10/10 Excellent

Sohaeb

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 7 févr. 2022
Dear guest, Thank you for sharing your excellent score about your stay in our facilities. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Lizeth Arratia Hospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Nous étions un couple avec deux enfants, dans une chambre composée de 2 lits type 140/190 voire même plus petit, la salle de bain était dans un état moyen. Tous les jours, la femme de ménage nous laissait 3 serviettes alors que nous étions 4, je lui ai expliqué à plusieurs reprises que nous étions 4, elle persistait à n'en laissé que 3... Au restaurant, nous étions servi (cause COVID), il fallait toujours en demander plus, parce que le personnel faisait en sorte de ne pas trop donner, ils avaient certainement reçu des directives à ce sujet. La piscine était nettoyée tous les matins, mais en milieu de journée, elle était sale, surtout dans la partie coté bar. Concernant le personnel de l'hôtel, pas vraiment sympa, notamment à l'accueil. Au bar, le staff est vite débordé et pas sympa, pareil pour le snack. Au restaurant les personnes à l'accueil et les personnes qui installaient les couverts et servaient les boissons à tables étaient agréables. D'une manière générale, j'ai été déçue, je ne reviendrai pas dans cet hôtel.
Séjour de 20 nuits en juillet 2021
Réponse de Lizeth Arratia / Hospitality Manager le 3 août 2021
Cher client, D’abord, nous vous remercions pour nous avoir choisis pour profiter vos vacances et pour prendre les temps de partager vos commentaires. Nous regrettons sincèrement de ne pas avoir répondu à vos attentes à cette occasion et que vous étés déçu. Vous pouvez rester assurez que vos remarques seront partagées pour améliorer notre service. Nous espérons avoir l’occasion de vous revoir dans le futur est vous offrir une expérience plus charmant. Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en février 2020
Réponse de Micaela Castilla - Brand Executive le 24 févr. 2020
Dear guest, It is an enormous pleasure to know that you liked the hotel and that you got to enjoy your vacations. We hope to welcome you back to The Reef Coco Beach. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 10 nuits en décembre 2019
Réponse de Micaela Castilla - Brand Executive le 21 déc. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your vacation with us. We are very happy to know that you enjoyed your stay in our hotel. We really hope to welcome you back to The Reef Coco Beach soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bon hôtel et surtout le personnel est tres serviable et se donne pour que votre séjour soit a votre confort
Séjour de 14 nuits en novembre 2019
Réponse de Micaela Castilla - Brand Executive le 3 déc. 2019
Dear guest, We are delighted to know that you had a wonderful stay with us and that you were pampered with our courteous and outstanding service. Your satisfaction is our reward; we really appreciate the time you took to provide us your positive feedback and would be happy to welcome you here again. Kind regards,

10/10 Excellent

Estela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was really clean and had great friendly staff
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Geraldine Priscila

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El servicio de la gente que labora ahí , es el mejor .
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Oscar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente atención del personal
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Daniel Adrian

Les points forts : Propreté
No me gustó que tenían empleados muy groseros
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Salma tamer ahmed mohamed

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Yadriel

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Coco Beach as your vacation destination.We regret knowing by your score that your stay was not up to your expectations.We hope we can change your impression in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Gladys

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything about The Reef Coco Beach is five stars highly recommended
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent review about your stay in our property.It will be a pleasure to welcome you back in the future to The Reef Coco Beach.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Luis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent rating about your stay at The Reef Coco BeachIt will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Nanette

Voyage en famille
Rooms are outdated. Beds and pillows were super uncomfortable and hard as rocks. Food at the buffet and restaurants were not good so although we paid for the all-inclusive, we ate out most meals. Staff is not very friendly and are super slow and ignore you, especially when you tell them you aren't interested in their time share sales pitch. We refused to waste hours of our vacation listening to them so they weren't very friendly after that. The mini fridge in the room was on the closet floor and it was too big for the space so we couldnt open the fridge door unless we literally took the fridge out of the closet, which is absurd! The bathroom sink and toilet had a constant sewage smell of rotten eggs which was awful! The entire place needs updating. The entertainment is pretty terrible and almost non-existent. The poolside host, Boris, always had a grumpy face and acted like he owned the place. He was only talkative to people who had the timeshare band on their wrist. Not worth upgrading to the premium package because the bartenders dont give you top shelf unless you ask for it, which shouldnt have to happen and unless you tip them well they dont serve you quickly or pour a good drink. Do not stay in the rooms above the lobby because they are super noisy! You have all the drunks at the bar yelling andyou hear all the staff yelling at visitors about time shares to try to get their attention so stay away from rooms like 2830, 2831.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jose Trinidad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente. Desde su llegada con mucha amabilidad. Recomiendo mucho el lugar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Estimado huésped,Le agradecemos por elegir The Reef Coco Beach como destino vacacional para disfrutar sus vacaciones.Nos alegra saber que disfrutó de todos los aspectos de su estadía y apreciamos que destaque la amabilidad de nuestro personal.Muchas gracias por recomendarnos y esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Ally

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
All inclusive buffet had a wide variety of food, but was low quality. The buffet no indicators of allergies and had a high probability of cross contamination. The staff always asked about allergies, but did nothing about it. Ended up having a severe allergic reaction thanks to this. The included restaurants were even worse quality (don't go to these).
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Meetra

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was AMAZING!!! Big thanks to our favorite bartender Marco!!! The resort was beautiful & a safe place to bring young adults!!!
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Federico Prado

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por haber elegido nuestro hotel como destino para sus vacaciones y por tomar el tiempo de compartir su excelente valoración.Esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Dalton Lee

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a really good experience. We enjoyed our stay and the staff were very nice.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Coco Beach as your holiday destination and for sharing your review.We are delighted to know that you enjoyed your experience and that you especially appreciated the attention of our staff.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Marcela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El hotel es tranquilo, las habitaciones algo viejas, pero con todo lo necesario y en buenas condiciones. En el check out te permiten quedarte a disfrutar hasta las 5 pm.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Estimada huésped,Muchas gracias por compartir sus comentarios respecto a su estadía en The Reef Coco Beach. Nos complace también saber que disfrutó de nuestras instalaciones. Valoramos mucho sus comentarios, ya que nos ayudan a seguir mejorando nuestros servicios y la experiencia de nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Atentamente,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Maria Helene

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked poperty friendliness location food.pool I was not fond of the loud music in the evening from the lobby, where i needed earplugs in the rooms
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We are delighted to know that you enjoyed the friendliness of our staff, our convenient location, the food, and our pool.However, we regret to learn that the loud music in the evening from the lobby affected your stay and required you to use earplugs in your room. Thank you once again for your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even more enjoyable stay in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Abel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Everything was great except for the restaurant. No variety of options. The romantic dinner we purchased was very disappointing as well. The front desk agents, the spa attendants and the bartenders from every bar were great and helpful. We loved the place, but for the price we paid, we expected more lunch and dinner options
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We are delighted to know that you had a great experience with our front desk agents, spa attendants, and bartenders. It is wonderful to know that their service contributed positively to your stay.However, we regret to learn that the restaurant did not meet your expectations, particularly regarding the variety of options and the romantic dinner. We strive to offer a diverse and high-quality dining experience, and it is clear we fell short in this instance. We appreciate your kind words about our resort and are glad you enjoyed your time here overall.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more enjoyable dining experience in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

José Gustavo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy bien durante mi estancia, el staff es muy amable en general de todas las areas y siempre estan atentos!!! Definitivamente volveremos!!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 13 mai 2024
Estimado huésped,Le agradecemos por elegir The Reef Coco Beach como destino para sus vacaciones y por compartir su reseña.Nos alegra saber que disfrutó de su estadía y apreciamos el que destaque la amabilidad de nuestro personal.Esperamos seguir contando con su preferencia y recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Diana Abigail

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo muy bien ,Solo en el bar de la alberca los señores hacian caras y atendían d emuy mala manera ....
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 17 mai 2024
Estimada huésped,Agradecemos sinceramente sus comentarios sobre su reciente estancia con nosotros. Nos complace saber que, en general, tuvo una experiencia positiva en nuestro resort.Sin embargo, lamentamos profundamente escuchar que tuvo una experiencia insatisfactoria en el bar de la alberca. La actitud y el servicio que describe no cumplen con los estándares de calidad y atención que nos esforzamos por ofrecer a nuestros huéspedes. Tenga por seguro que hemos tomado nota de su observación y tomaremos las medidas necesarias para abordar este asunto con el personal del bar.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente y proporcionarle una experiencia completamente satisfactoria.Atentamente,Lizeth ArratiaHospitality Manager

4/10 Médiocre

Kaitlyn

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 9 mai 2024
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Coco Beach as your vacation destination.We regret knowing by your score that your stay was not up to your expectations.We hope we can change your impression in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Miranda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Small but it wasn’t overcrowded and they had shows on the pool deck a few nights we stayed there. Nice place to get away. One complaint we had was if you pay for the premium all inclusive package, they only fill your mini fridge on the first night and it’s only sodas. You might get lucky with a beer or 2 but ultimately you probably won’t get any.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 2 mai 2024
Dear guestThank you for taking the time to share your positive review. We are delighted to know that you found our resort to be a nice place to get away and that you enjoyed the shows on the pool deck during your stay. We appreciate your feedback regarding the premium all-inclusive package and the mini fridge amenities. We offer you an apology for the lack of refilling of your mini fridge, rest assured that actions will be taken to prevent this situation in the future.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

8/10 Bien

Rosa

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Estuvo todo súper bien, solo si estaría padre que hubiera más animación en las actividades
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 2 mai 2024
Estimada huésped,Agradecemos sinceramente que haya tomado el tiempo para compartir su opinión sobre su reciente estadía en The Reef Coco Beach. Nos alegra saber que en general su experiencia fue positiva. Tomamos en cuenta su sugerencia sobre la animación en las actividades y la tendremos en consideración mientras buscamos mejorar nuestros servicios para ofrecer una experiencia aún más completa y satisfactoria a nuestros huéspedes.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y superar sus expectativas en todos los aspectos de su estancia.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager

8/10 Bien

Karla, El Cajon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the beach and cleanliness. the food was not so good aside from the Japanese restaurant and even then had to pay extra for shrimp and or lobster
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 2 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us.We are pleased to know that you enjoyed the beach and found the cleanliness of our resort to your satisfaction.However, we regret to learn that the food did not meet your expectations overall, aside from your positive experience at the Japanese restaurant. We appreciate your valuable feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with a more enjoyable culinary experience.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Andrezza

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 22 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing a score about your experience in our property.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

4/10 Médiocre

Jessica

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
To get around the hotel is so confusing. The three days I stayed there I got lost everytime. It was so frustrating. There is also no where in sight that you can buy a water bottle. I had to walk all the way to 7/11 to buy a water. Also the showers smell like sewer when you turn on the water. Highly not recommended!!!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 1 mai 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us following your recent stay. We regret that your experience was not up to your expectations.We are genuinely sorry to read that the odor issue in the showers detracted from your overall experience. Please know that your comments have been shared with our management team for immediate review and action. Regarding water bottles, we would like to highlight our commitment to reducing the consumption of single-use plastics. To support this initiative, we have installed water stations with drinking fountains throughout the property. These stations allow our guests to refill their own thermos or the water decanter provided in the rooms, promoting sustainability while ensuring access to fresh drinking water.Once again, we sincerely apologize for any inconvenience you experienced, and we hope that you will consider giving us another opportunity to better serve you in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Kim

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location. The property was right on the beach. The staff are extremely friendly and helpful. The facility was very clean. There are lots of entertainment for guests. The property was within walking distance to a safe shopping district (5th Avenue). We were very happy with the front desk staff, bar staff, restaurant staff, and house keeping staff. Everyone was great. The staff works really hard to keep the property clean. The swimming pool was very clean. The water in the swimming pool was perfect; it wasn't too hot or too cold. The swimming pool was not over chlorinated. We were disappointed with the food quality in their buffet, Mexican, Italian and Japanese restaurants. We found the food at the local eateries were affordable and much more tastier. The pluming in our washroom was also another disappointment. It could use some attention; the pluming in our washroom sink and shower drain always had a sulfur smell. If these two issues were addressed, I would come back every year.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 1 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at The Reef Coco Beach. We are delighted to know that you enjoyed our property's convenient location that our staff was exceptionally friendly and helpful. Maintaining cleanliness and providing a range of entertainment options for our guests are top priorities for us, so we are pleased to learn that these aspects met your expectations.We appreciate your constructive comments regarding the food quality in our various restaurants and the plumbing issues in your washroom. We apologize for any inconvenience these shortcomings may have caused during your stay. Rest assured, we will address these areas with our team to ensure that necessary improvements are made.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Esther

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El lugar es muy acogedor La comida es excelente Y la atención al cliente es fenomenal Regresare pronto
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 1 mai 2024
Estimada huésped,Muchas gracias por haber elegido nuestro hotel como destino para sus vacaciones y por tomar el tiempo de compartir su excelente valoración.Esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Guillermo pech

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 1 mai 2024
Estimado huésped,Muchas gracias por haber elegido The Reef Coco Beach por tomar el tiempo de compartir su excelente valoración.Esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager

8/10 Bien

xxx Amrinder

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 1 mai 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent rating about your stay at The Reef Coco Beach.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Peggy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was excellent
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 1 mai 2024
Dear guest,Thank you for choosing The Reef Coco Beach to spend your vacations and for sharing your review.It is great to know you enjoyed our facilities and we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 23 avr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent review aboyt your experience.We are glad that you appreciated the friendliness of our staff.It will be a pleasure to welcome you back in the future at The Reef Coco Beach.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Brittney, toronto

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 23 avr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing your excellent rating about your stay at The Reef Coco Beach.It will be a pleasure to welcome you back in the future.Kind regards,Lizeth ArratiaHospitality Manager

10/10 Excellent

Xochitl, Cancún

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia/ Hospitality Manager le 23 avr. 2024
Estimada huésped,Le agradecemos por su preferencia y por el tiempo que ha tomado en compartir su reseña.Nos complace saber que disfrutó de las instalaciones y servicios.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager

6/10 Satisfaisant

Abdel

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Regular.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lizeth Arratia /Hospitality Manager le 18 avr. 2024
Estimado huésped,Le agradecemos por haber elegido The Reef Coco Beach como destino para sus vacaciones.Nos apena saber por su reseña que su experiencia no estuvo por completo a la altura de sus expectativas.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Lizeth ArratiaHospitality Manager