Avis sur Grand Oasis Cancun - All Inclusive
Grand Oasis Cancun - All Inclusive
Blvd. Kukulcan, Km. 16.5, Zona Hotelera, Cancun, QROO
Avis
5,8
6,4/10
Propreté
6,0/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 29 avr. 2024
Dear Marijo,First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay in Cancún. We are pleased that you have been able to enjoy our great variety of restaurants, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We hope to have the honor of welcoming you once again in the future. Kind regards, Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
Mehdi
20 avr. 2024
Mehdi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 13 mai 2024
Dear Mehdi,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us, it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,Georgina Aguirre.
6/10 Satisfaisant
Dominic
Voyage en groupe
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominic
Réponse de Georgina Aguirre le 7 févr. 2024
Dear Dominic,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,Georgina Aguirre.
6/10 Satisfaisant
xavier
Voyage en groupe
26 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle plage mais hôtel vieillissant.
xavier
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Ricardo de la Paz le 28 nov. 2022
Cher Xavier,Merci de votre préférence et d'avoir pris le temps de partager avec nous vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez pu profiter de notre belle plage et de l'excellent service de notre grande équipe. D'autre part, nous vous assurons que nous transmettrons vos commentaires à nos services correspondants afin de corriger les inconvénients que vous avez constatés et de nous améliorer jour après jour. Nous espérons avoir l'honneur de vous accueillir à nouveau et nous sommes à votre service pour faire de votre prochain séjour une expérience mémorable. Meilleures salutations, Ricardo de la Paz.
10/10 Excellent
Abdel Llatif
29 août 2022
Abdel Llatif
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Ricardo de la Paz le 30 août 2022
Dear Abdel,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.Best regards, Ricardo de la Paz.
6/10 Satisfaisant
Richard
31 mars 2022
Richard
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Ricardo de la Paz le 1 avr. 2022
Dear Richard,
Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us it is very important to know the opinion of our guests.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Maria José
Voyage en groupe
10 mars 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria José
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de HotLine Oplus le 10 mars 2022
Cher Maria José,
Merci beaucoup pour votre récente visite aux hôtels Oasis et pour nous avoir fourni votre avis.
Veuillez accepter nos excuses les plus sincères pour ne pas avoir pu répondre à vos attentes à votre arrivée.
Comme nous essayons toujours de nous améliorer, nous prenons en considération les commentaires de nos clients et nous partagerons vos commentaires avec les départements respectifs pour continuer à nous améliorer.
Cordialement,
Oasis Hoteles Cancún
2/10 Horrible
Osman
Voyage en groupe
31 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Osman
Séjour de 12 nuits en janvier 2022
Réponse de HotLine Oplus le 1 févr. 2022
Cher Osman,
Nous sommes vraiment désolés que vous n'ayez pas pleinement profité de votre séjour. Nous apprécions sincèrement vos commentaires pour l'amélioration continue de notre propriété. Nous transmettrons vos commentaires aux endroits appropriés.
Cordialement
Hôtels Oasis à Cancún
2/10 Horrible
J
5 janv. 2022
J
Séjour de 14 nuits en août 2021
Réponse de Ricardo de la Paz. le 10 janv. 2022
Estimado Huésped, Gracias por sus comentarios. Lamentamos no haber cubierto sus expectativas, esperamos nos pueda dar una segunda oportunidad y cambiar su percepción de nuestro hotel.
Atentamente,
10/10 Excellent
spanhove
Voyage en groupe
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grandiose
spanhove
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Ricardo de la Paz. le 6 déc. 2021
Dear Spanhove, Thank you for your feedback. We hope you enjoyed your stay, we look forward to welcome you back.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 août 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Ricardo de la Paz. le 23 août 2021
Cher Invité,
Nous apprécions le temps que vous avez pris pour donner votre avis sur votre séjour parmi nous ; ce fut un plaisir de vous avoir comme invité.
Merci pour vos commentaires sur les restaurants, nous les considérerons certainement comme des domaines d'opportunité pour continuer à offrir le meilleur service possible à tous nos distingués invités.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin que vous puissiez assister aux changements que nous avons mis en œuvre quotidiennement.
Bien à vous,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 juil. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Ricardo de la Paz, Hotel Manager. le 16 juil. 2021
Cher invité,
Nous apprécions le temps que vous avez pris pour donner votre avis sur votre séjour parmi nous ; ce fut un plaisir de vous avoir comme invité.
Concernant vos remarques sur le temps d'attente à l'enregistrement, nous avons déjà discuté avec les services concernés afin de prendre des mesures et apporter des solutions à ces désagréments car vos avis sont très importants pour nous.
Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin que vous puissiez assister aux changements que nous avons mis en œuvre quotidiennement.
Meilleures salutations,
10/10 Excellent
Erika
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erika
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Nora
24 mai 2024
Nora
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Adriana
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Nina
23 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 7 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Eva Carina
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva Carina
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 23 mai 2024
Dear Eva,We would like to thank you for sharing your comments with us and with all the team. We regret that our gastronomic variety did not meet your expectations, we have already talked to our food and beverage department, to enhance the procedures and provide better service, expecting to satisfy all of your needs. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing. Best regards, Georgina Aguirre.
4/10 Médiocre
Hector Hugo
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector Hugo
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 23 mai 2024
Dear Hector,Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel by this means. We are truly sorry for the inconveniences you had with service and food during your recent stay. Please be assured that we have forwarded your comments to the corresponding departments to correct these inconveniences and improve our service. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing. Kind regards, Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
Zaira
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zaira
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 23 mai 2024
Dear Zaira,Let us thank you for taking the time to write about your experience at our hotel. We regret not having met your expectations, please accept our most sincere apologies for the inconveniences during your stay. Rest assured that we will forward your comments to the corresponding departments to correct these inconveniences and improve our service. We reiterate once again our sincere apologies and we hope you give us the opportunity of welcoming you back shortly. Kind regards, Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Dennis
Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 21 mai 2024
Dear Dennis,First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay in Cancún. We are delighted that you have been able to enjoy our great variety of restaurants, which have worldwide recognition, as well as, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We hope to have the honor of welcoming you once again in the future. Best regards, Georgina Aguirre.
4/10 Médiocre
Cristina, Toluca
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 21 mai 2024
Estimada Cristina,De antemano permítanos agradecerle por tomarse el tiempo de escribir su experiencia en nuestro hotel. Queremos ofrecerle nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes que tuvo con el servicio, las categorías y los alimentos. Tenga la seguridad de que enviaremos sus comentarios a los departamentos correspondientes para tomar acciones inmediatas y mejorar nuestro servicio. Reiteramos una vez más nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes que experimentó y esperamos que nos pueda dar otra oportunidad para darle la bienvenida de nuevo, con el objetivo de superar sus expectativas. Saludos cordiales, Georgina Aguirre.
6/10 Satisfaisant
Spencer
20 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Spencer
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 21 mai 2024
Dear Spencer,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us, it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,Georgina Aguirre.
6/10 Satisfaisant
Thomas-Jess
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Thomas-Jess
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 20 mai 2024
Dear Thomas,Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel by this means. We are sorry for the inconveniences you had with the beach, we hope that on your next visit the weather conditions improve and you can enjoy the beautiful waters of the Caribbean Sea. We sincerely hope that this will not be your last visit and we look forward to making your next stay a memorable experience. Kind regards, Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Raman
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raman
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 20 mai 2024
Dear Raman,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us, it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
Kayla
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 20 mai 2024
Dear Kayla,Let us thank you in advance for taking the time to write about your experience at our hotel. We are truly sorry for the inconveniences you had during your recent stay, that is not the kind of service we are used to providing to our guests. Rest assured that we have forwarded your comments to the corresponding departments to correct these inconveniences and improve our service. We reiterate once again our sincere apologies and we hope you give us the opportunity of welcoming you back shortly. Kind regards, Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
Sarah
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 13 mai 2024
Dear Sarah,Let us thank you in advance for taking the time to write about your experience at our hotel. We are truly sorry for the inconveniences you had during your stay, that is not the kind of service we are used to providing to our guests. Rest assured that we have forwarded your comments about service, food and cleaning to correct the inconveniences you encountered and improve day by day. We reiterate once again our sincere apologies and we hope you give us the opportunity of welcoming you back shortly. Kind regards, Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Corey, Charlotte
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Corey
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 13 mai 2024
Dear Corey,First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay in Cancún. It is a pleasure that you have been able to enjoy our delicious gastronomic variety, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We look forward to welcoming you once again. Best regards, Georgina Aguirre.
8/10 Bien
Alberto
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 13 mai 2024
Dear Alberto,Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel by this means. We are pleased that you have been able to enjoy our great variety of food, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We hope to have the honor of welcoming you once again in the future. Kind regards, Georgina Aguirre.
4/10 Médiocre
Daniel
9 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 13 mai 2024
Estimado Daniel,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,Georgina Aguirre.
4/10 Médiocre
Vy
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 9 mai 2024
Dear guest,We would like to thank you for sharing your comments with us and with all the team. We are sorry for the inconvenience you had to enjoy our restaurants, we will forward your comments to the corresponding department in order to implement new processes and guarantee the satisfaction of our guests. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing.Best regards, Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Cecilia
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Cecilia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 6 mai 2024
Dear Cecilia,First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay in Cancún. It is a pleasure that you have been able to enjoy our great variety of restaurants, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We hope to have the honor of welcoming you once again in the future. Best regards, Georgina Aguirre.
8/10 Bien
Gina
3 mai 2024
Les points forts : Équipements
Gina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 6 mai 2024
Dear Gina,Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel by this means. We are glad you were able to enjoy our great pools and beautiful beach. On the other hand, we regret that our cuisine did not meet your expectations, we have already talked to our food and beverage department, to enhance the procedures and provide better service, expecting to satisfy all of your needs. We sincerely hope that this will not be your last visit and we look forward to making your next stay a memorable experience. Kind regards, Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Inderveer, Surrey
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Inderveer
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 3 mai 2024
Dear Inderveer,First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay in Cancún. We are delighted that you had an excellent experience with us and that you have been able to enjoy our great variety of restaurants, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We hope to have the honor of welcoming you once again in the future. Warm regards, Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
Miguel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 3 mai 2024
Dear Miguel,Let us thank you in advance for taking the time to write about your experience at our hotel. Please be assured that we have forwarded your comments about service and food to the corresponding departments to correct the inconveniences you encountered and improve day by day. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing. Best regards, Georgina Aguirre.
6/10 Satisfaisant
Jacqueline, Tampa
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Jacqueline
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 2 mai 2024
Dear Jacqueline,We would like to thank you for sharing your comments with us and with all the team. We are proud to know that the service of our great team exceeded your expectations, we will certainly pass on your kind comments and congratulate them for their excellent work. It was a pleasure to have you as our guest and we hope you can visit us again soon. Best regards, Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Mirna Waleed Dawood
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirna Waleed Dawood
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 3 mai 2024
Dear Mirna,Thank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us, it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Diego
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 2 mai 2024
Estimado Diego,Gracias por su preferencia y por tomarse el tiempo de compartir con nosotros sus comentarios. Estamos encantados de que haya podido disfrutar de nuestra gran variedad de restaurantes, entretenimiento, instalaciones en general y el servicio por parte de nuestro excelente equipo de trabajo. Nuestro principal objetivo es hacer que nuestros huéspedes se sientan como en casa en el paraíso mexicano. De igual forma, agradecemos sus comentarios sobre las áreas que podemos mejorar; siempre tenemos en cuenta las sugerencias de nuestros huéspedes para superar sus expectativas en el futuro. Esperamos poder servirle pronto nuevamente, por favor, no dude en contactarnos antes de su llegada en caso de que podamos asistirle para hacer su próxima estancia una experiencia inigualable. Saludos cordiales, Georgina Aguirre.
4/10 Médiocre
Douglas
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Réponse de Georgina Aguirre le 3 mai 2024
Dear DouglasThank you very much for taking the time to share a score of our establishment, for us, it is very important to know the opinion of our guests.Best regards,Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
gabi
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
gabi
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 2 mai 2024
Dear Gabi,Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel by this means. We regret not having met your expectations, please accept our most sincere apologies for the inconveniences during your stay. Rest assured that we will forward your comments to the corresponding departments to correct these inconveniences and improve our service. We reiterate once again our sincere apologies and we are at your disposal, we hope to have the honor of receiving you again to improve your experience in our resort and change your perception of us. Kind regards, Georgina Aguirre.
8/10 Bien
Herramientas
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Herramientas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 2 mai 2024
Estimado huésped,Gracias por tomarse el tiempo de compartir con nosotros su opinión. Con respecto a sus comentarios, es importante mencionar que en nuestra app podrá encontrar la información actualizada acerca de nuestros centros de consumo y del hotel en general. De cualquier forma, le aseguramos que enviaremos sus comentarios al área correspondiente; siempre tenemos en cuenta las sugerencias de nuestros huéspedes para superar sus expectativas en el futuro. Esperamos poder servirle pronto nuevamente, por favor, no dude en contactarnos antes de su llegada en caso de que podamos asistirle para hacer su próxima estancia una experiencia inigualable. Cordialmente, Georgina Aguirre.
8/10 Bien
Alex Francesco
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex Francesco
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 2 mai 2024
Estimado Alex,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
karina
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
karina
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 30 avr. 2024
Dear Karina,Let us thank you in advance for taking the time to write about your experience at our hotel. We are proud to read your kind comments towards our great team, we will certainly congratulate them for their excellent work. On the other hand, we are sorry for the inconvenience you had with our restaurants and food, we have already talked to our food and beverage department, to enhance the procedures and provide better service, expecting to satisfy all of your needs. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future to enjoy the changes we are implementing. Kind regards, Georgina Aguirre.
4/10 Médiocre
Hugo
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hugo
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 29 avr. 2024
Dear Hugo,We would like to thank you for sharing your comments with us and with all the team. We are truly sorry for the inconveniences you had with service, food and drinks during your stay, rest assured that we will forward your comments to the corresponding departments to correct these inconveniences and improve our service. We hope you can allow us to welcome you once again in the future to change your perception of us. Best regards, Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
Mariana
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariana
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 29 avr. 2024
Estimada Mariana,De antemano permítanos agradecerle por tomarse el tiempo de escribir su experiencia en nuestro hotel. Estamos muy apenados por los inconvenientes que tuvo durante sus vacaciones, no es el tipo de servicio que estamos acostumbrados a brindar a nuestros huéspedes. Tenga la seguridad de que hemos enviado sus comentarios a los departamentos correspondientes para tomar acciones inmediatas y mejorar nuestro servicio. Reiteramos una vez más nuestras sinceras disculpas y esperamos tener la oportunidad de darle nuevamente la bienvenida. Cordialmente, Georgina Aguirre.
8/10 Bien
Jorge
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jorge
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 26 avr. 2024
Dear Jorge,First and foremost, we would like to thank you for choosing us as hosts for your stay in Cancún. We are delighted that you have been able to enjoy our great variety of restaurants, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We hope to have the honor of welcoming you once again in the future. Kind regards, Georgina Aguirre.
8/10 Bien
Liliana
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Liliana
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 29 avr. 2024
Estimada Liliana,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir una puntuación de nuestro resort, para nosotros es muy importante saber la opinión de nuestros huéspedes.Saludos cordiales,Georgina Aguirre.
8/10 Bien
JESSICA Faye
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JESSICA Faye
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 26 avr. 2024
Dear Jessica,Thank you very much for sharing your comments about your stay at our hotel by this means. It is a pleasure that you have been able to enjoy our great variety of restaurants, entertainment, facilities in general and the service by our excellent work team. Our main goal is to make our guests feel at home in the Mexican paradise. We look forward to welcoming you once again. Best regards, Georgina Aguirre.
10/10 Excellent
Carmen
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 26 avr. 2024
Estimada Carmen,Gracias por tomarse el tiempo de compartir con nosotros sus comentarios. Agradecemos sus comentarios sobre las áreas que podemos mejorar; siempre tenemos en cuenta las sugerencias de nuestros huéspedes para superar sus expectativas en el futuro. Esperamos sinceramente que esta no sea la última visita que nos haga y nos ponemos a sus órdenes para hacer de su próxima estancia una experiencia memorable. Saludos cordiales, Georgina Aguirre.
4/10 Médiocre
Aaron
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 26 avr. 2024
Dear Aaron,Let us thank you in advance for taking the time to write about your experience at our hotel. We are truly sorry for the inconveniences you had during your recent stay, that is not the kind of service we are used to providing to our guests. Rest assured that we have forwarded your comments to the corresponding departments to correct these inconveniences and improve our service. We hope you can allow us to welcome you once again in the future to change your perception of us. Kind regards, Georgina Aguirre.
2/10 Horrible
Donaji Sánchez
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donaji Sánchez
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Georgina Aguirre le 26 avr. 2024
Estimado Donaji,De antemano permítanos agradecerle por tomarse el tiempo de escribir su experiencia en nuestro hotel. Nos apena no haber alcanzado sus expectativas, por favor acepte nuestras más sinceras disculpas por los inconvenientes encontrados durante su estancia. Tenga la seguridad de que hemos enviado sus comentarios a los departamentos correspondientes para tomar acciones inmediatas y mejorar nuestro servicio. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro para disfrutar de los cambios que estamos implementando. Cordialmente, Georgina Aguirre.