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Avis sur Select Club at Sandos Playacar All Inclusive - Adults Only Area

4 out of 5
Select Club at Sandos Playacar All Inclusive - Adults Only Area
Paseo Xaman-ha Lote 1, Mza 1 Fracc. Playacar, Playa del Carmen, QROO

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 370 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 335 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 150 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 94 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 52 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Immense complexe hotelier dans un cadre exceptionnel. Les chambres commencent cependant à dater et la nourriture est quelconque.
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de Warren B le 31 janv. 2020
Thanks for having taken the time to share your comments and opinions of your stay with us at Sandos Playacar Beach Resort. We really appreciate hearing about our Guests experiences and we will be forwarding them to our Management for their review. We look forward to welcoming you back at your earliest convenience. Always at your service! Warren B Web Relations Manager Sandos Playacar Beach Resort

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Warren B le 16 janv. 2020
Thanks for having taken the time to share your comments and opinions of your stay with us at Sandos Playacar Beach Resort. We really appreciate hearing about our Guests experiences and we will be forwarding them to our Management for their review. We look forward to welcoming you back at your earliest convenience. Always at your service! Warren B Web Relations Manager Sandos Playacar Beach Resort

8/10 Bien

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très étendu attention à ceux qui choisissent des chambres loin de la plage ( il existe des navettes en voiturettes).
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de Warren B le 5 janv. 2020
Merci Laurent d'avoir pris le temps de partager avec nous vos commentaires et opinions sur votre séjour au Sandos Playacar Beach Resort. Nous apprécions vraiment de connaître les expériences de nos clients et nous les transmettrons à notre direction pour examen. Nous nous réjouissons de vous accueillir de nouveau dans les meilleurs délais. Toujours à votre service! Warren B Responsable des relations Web Sandos Playacar Beach Resort

8/10 Bien

brigitte

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbes vacances au sandos
Ns avons passé un très bon séjour Tout était parfait et le personnel très agréable
Séjour de 8 nuits en janvier 2019
Réponse de Lizeth Arratia- Web Relations Manager le 13 févr. 2019
Chère cliente, Nous vous remercions d'avoir choisi Sandos Playacar pour profiter vos vacances ainsi de partager vos commentaires. Nous sommes heureux de savoir que vous avez eu un bon séjour et que vous avez apprecié la gentilesse du personnel. Nous espérons a vous revoir dans le futur. Salutations cordiales,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Lizeth Arratia- Web Relations Manager le 11 janv. 2019
Dear guest, Thank you for choosing Sandos Playacar to spend your vacations and for sharing your score. We hope to welcome you back in the future. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le site est très beau avec de la végétation partout. Il y a toujours de la place à la piscine (select club) et à la plage. Cette plage est grande et très belle. Le personnel est généralement très attentionné et efficace (en particulier Luis Huante et Nicole). La nourriture est bonne, mais trop salée et le vin est acceptable, comme les cocktails. Les bars premium sont trop éclairés et le son des téléviseurs trop fort. Le restaurant réservé au club select pour déjeuner manque parfois de produits, particulièrement avant 7h30. Toutefois, les places accessibles pour le select club à la plage étaient constamment modifiées. Un jour, nous avions accès au site central comprenant des lits et le lendemain un garde de sécurité nous en expulsait. Les contrôles de température de la chambre et de l'eau de la douche étaient déficientes. Grande contenant d'eau dans la chambre, bouteille de tequila en cadeau.
Séjour de 14 nuits en décembre 2018
Réponse de Lizeth Arratia- Web Relations Manager le 30 déc. 2018
Cher client, Nous vous remercions pour nous avons choisi pour profiter vos vacances. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprecié l'endroit ainsi que la nourriture et la gentilesse du personnel. Nous espérons a vous revoir dans le futur. Cordialement,

8/10 Bien

Etienne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel all inclusive bon rapport qualité prix
Excellent rapport qualité prix. Bel hôtel avec des activités et de nombreux restaurants.
Réponse de Lizeth Arratia- Web Relations Manager le 28 mars 2018
Cher client, Nous vous remercions pour avoir choisi Sandos Playacar pour profiter vos vacances. Nous sommes heureux de savoir que vous avez profité des activités et les restaurants. Nous éspérons a vous revoir dans le future. Cordialement,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien & presque rien à dire
Un bel Hotel Ressort de Taille Gigantesque ( 1.000 chambres ) . Un peu trop Américanisé à mon gout * Un personnel d'une gentillesse exceptionnel
Réponse de Javiera Figueroa - Web Relations Manager le 9 avr. 2017
Cher Client, Ainsi que saluer et vous remercier votre préférence pour notre Hotel Sandos Playacar Beach Resort, nous voulons vous remercier aussi pour le temp que vous avez pris pour partager vos commentaires avec les lecteurs de ce site important. Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié nos installations et la gentillesse et la attention de nos membres. En meme temps vous voudrions prolonger des escuses pour les incohérences en termes de nourriture et restuarants mentionnés. Je vous assure que ne se répétera pas aves les futurs clients que nous sommes un hotel axé sur le service a la clientéle et en tant que telle nos prenons vos commentaires et/ ou de critiques constructives ave la ferme intention et le désir de mettre en oeuvre des actions correctives ou etre nécessaire. nous espérons que cela n´a pas été un obstacle pour profiter de unes manifiques vacances et compter avec votre présence á nouveau fois avec nous. Salutations,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bel hôtel
Hôtel très bien situé , le personnel est très aimable,
Réponse de Joao Silva le 16 juil. 2016
Merci beaucoup pour votre avis. Nous espérons vous voir bientôt. Meilleures salutations

8/10 Bien

valerie V.

Les points forts : Personnel et service
super structure
Super séjour bémol sur l'entretien de la plage, trop d'algues problème avec nos cartes postales déposées à l'accueil avec timbres pour la France aucune n'est arrivée

10/10 Excellent

Lionel R.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un site parfait pour des vacances à deux ou en famille
L'hôtel offre un service exceptionnel tant en terme d'équipements que pour les prestations All inclusive. Tout est de qualité et la taille du site permet de varier les ambiances en fonction des envies.

8/10 Bien

michel r.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
fabuleux un régal
Bonjour à tous top des chambres confortables un personnel top des piscine d'enfer rien à dire des restaurant top sauf le français pas bon dommage merci à vous tous

10/10 Excellent

anissa h.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
C'était géniale
L'hôtel est super, il est très propre le service est impeccable. Nous avons séjourné du 30 janvier au 5 février 2015 un séjour inoubliable. Si vous devez aller a playadelcarmen allez au Sandos playacar et j souhaitais remercier melbin a la réception qui comprend le français et nous a aider pendant le séjour.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout est excellent
Tout est excellent à l'hôtel , le seul bémol est que la nourriture au buffet est tiède
Réponse de Joao Silva - Web Relations Manager le 21 avr. 2016
Chers Clients, Merci beaucoup pour vos commentaires! C'est une joie pour nous de lire que vous avez eu une experience inoubliable parce que c'est exactement le but de notre travail quotidien! Nous avons de nouveautés pour le futur et esperons vraiment que vous veniez nous visiter encore trés bientot! Cordialement,

10/10 Excellent

Veronique, London

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The perfect stay
We spent 12 days at the Sandos playacar in the ADULT Only area. It is the biggest hotel resort I have ever been in my life and they make sure everything is perfect during your stay. I totally recommend it to everybody.
Réponse de Joao Silva le 6 févr. 2016
Dear Veronique, Thank you so much for your review about your most recent stay with us at Sandos Playacar Beach Resort. We hope that you can give us an opportunity of welcoming you back at our hotel so that you can experience all the renovations and improvements that we made since your last visit. Best regards

4/10 Médiocre

Julie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had issues with the A/C not working.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Kim

Séjour de 6 nuits en février 2024

8/10 Bien

Linda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Excelente
Séjour de 5 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Robert Mark, Wilmington

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
The rooms definitely need major overhauling including the HVAC systems.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Anderson

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s not adult only
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Ricardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Elier

Séjour de 6 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Oaklee

Séjour de 5 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Jonathan M

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
It’s was a fun stay lots of aquatic activities
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 23 avr. 2024
Dear Jonathan,We would like to thank you the time you have taken for sharing such great things about your recent stay at Sandos Playacar. It is wonderful to know that you felt welcomed by us and that your experience was a pleasant one.We will be hoping for your return soon so you can enjoy our services again.Sincerely, Ilse Jordan, Web Relations.

10/10 Excellent

neil

Voyage en couple
Beach
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 7 mars 2024
Estimado Neil, Muchas gracias por darnos la oportunidad de darle la bienvenida en nuestro pequeño paraíso.Esperaremos ansiosos su regreso!!!Ilse Jordan, Web RelationsSandos Playacar

10/10 Excellent

Kelly

Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 26 mars 2024
Dear Kelly,First of all, thank you for choosing our little paradise for your Mexican holidays!We look forward to welcome you back and give you another unforgettable lifetime experience.Kind Regards,Ilse Jordan Web RelationsSandos Playacar

10/10 Excellent

Anita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 21 janv. 2024
Dear Anita,On behalf of the Sandos Playacar family, we thank you for commenting about the experiences lived while in our hotel. Thank you for highlighting the positive attributes you were able to enjoy, we hope to have the pleasure of serving you again in the future. Kindest Wishes, Ilse Jordan, Web Relations.

10/10 Excellent

Joseph Louis

Les points forts : Propreté
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 21 janv. 2024
Dear Joseph,We would like to thank you for taking the time to write such a nice review about your recent stay at Sandos Playacar.We are glad that your experience with us was pleasant and to have read that you really enjoy our stay with us. We will be hoping for your return soon so you can enjoy our services again.Sincerely, Ilse Jordan, Web Relations.

8/10 Bien

Inessa, encino

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 21 janv. 2024
Dear Inessa,We would like to thank you for taking the time to write such a nice review about your recent stay at Sandos Playacar.We are glad that your experience with us was pleasant and to have read that you really enjoy our stay with us. We will be hoping for your return soon so you can enjoy our services again.Sincerely, Ilse Jordan, Web Relations.

4/10 Médiocre

Ryan

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms really needs to refreshing. When I arrived to my room after checking in i noticed the handle to my first floor patio door was broken. The door could not be locked when left me feeling unsecure. When I called to the front desk I was told maintanence would arrive within 30 minutes to fix the door. Two hours later and after noone arrived I was had to walk back to main lobby to speak to a manager Luis who was great to deal with about the issue. He had someone to the room within the 30 minutes of speaking with me. They did not replace the handle, all they did was find a screw that would fit for the handle that would at least allow it to lock. Also there was an issue with the electrical breaker panel in the room. Something in the room caused the breaker to trip and would not reset. Again I called to get maintanence to the room to take care of the issue. It took them 45 minutes to get to the room but i had to leave while they were checking out the issue becasue of dinner reservations I made off the resort. Thankfully that was corrected when I returned. Due to these issues i request a change of room. The room i changed to was a second floor room but also had the patio handle broken. The food on the resort was quite bad especially the buffet. Luckily there was an omelett making station at the breakfast buffet in the lobby building for breakfast but I was to go off the resort for every other meal. We paid for an adults only area but it certainly was not an adults only area.
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 21 janv. 2024
Dear Ryan,Please accept our apologies for not living up to your expectations and thank you so much for the taking the time to write this review as it give us the opportunity to improve and we will take the proper measures to avoid this situation in the future.Sincerely, Ilse Jordan, Web Relations.

2/10 Horrible

Amani

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nothing
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 23 avr. 2024
Dear Amani,We are very saddened to read your review and read that we did not fullfil your expectations. I truly regret the inconveniences you had during their stay. We have carefully noted each point you mentioned in order to improve, we are always worried about our guest’s well-being and strive to make holidays at our property an unforgettable experience.Thank you for staying with us and I hope you will give us another opportunity to serve you.

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 4 janv. 2024
Dear Jennifer,I would like to thank you for posting this kind review, and sharing the wonderful experience you had during your stay. It is wonderful to know that you felt welcomed by us and that your experience was a pleasant one.Please be sure that we would be happy to communicate your words to our Sandist We hope to have the honor of serving you in the future. Best regards, llse Jordan Web Relations

4/10 Médiocre

Bruce

Voyage en couple
We paid extra for adults only. Here is the issue there is not really an adults-only area at Sandos. If I wanted to go on a family vacation, this is a good place, but to say adults-only is a stretch. The only quiet place was the adults-only area on the beach. The restaurants etc are not only for adults. Trying to enjoy a romantic dinner with kids running around the table beside you does not work. And kids were screaming in the room next to us for a few days. The management staff is terrible. We paid for a balcony and got a corner room with a small balcony surrounded by bushes on the first floor. We asked to change rooms and were told we could and should wait for another King to be available with a balcony the next day. We packed our bags, waited, and were given the EXACT SAME ROOM, a corner with no real balcony covered by bushes. So we stayed in our original room but lost a day for no reason. And then the manager would not speak to us, and the staff were rude. So we were resigne to having a room with no balcony, which we wanted because my wife had to work remotely. Here are the pros: the general staff on the grounds are very friendly. The food is excellent. The WiFi is good, and you can work remotely if needed. The grounds are unique, with lots of wildlife. The coffee from the Cupcake Cafe is great! We won't be going back to Sandos. If you want a nice family vacation or have a timeshare there, you will probably be OK. For a romantic adults-only vibe, I'd pass.
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 25 déc. 2023
Dear [customer name],First of all, we would like to apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay at our hotel.We have read your review carefully and understand that many of the things you mention are valid. However, we would like to clarify a few points.It is true that we are not an adults-only resort. In addition to the Select Club, our "Adults Only" section has an exclusive oceanfront pool, private beach areas and two VIP bars. Our all-inclusive resort is also comprised of the Family Section and the Royal Elite Hacienda Section, making it a sectional hotel.You may have formed a misconception of a 100% adults-only hotel. That is why our name includes "by Sandos", which is a hotel brand that offers a variety of options for families, couples and groups of friends.We are sorry for the misunderstanding and hope that next time you will be able to enjoy your stay with us much better.We hope you have the opportunity to visit us again in the future. We will be working to improve our service and provide you with a more satisfying experience.Yours sincerely,ilse Jordanweb Relations

10/10 Excellent

CLAUDIO

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente hotel
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 17 déc. 2023
Estimado Claudio,Agradecemos mucho su reciente visita y por haberse tomado el tiempo de escribir sus comentarios, realmente nos hace feliz saber que tuvo una excelente estancia con nosotros; Muchas Gracias por habernos dado la oportunidad de haberlo hospedado.Esperamos verlos en sus próximas vacaciones y consentirlo aquí en Sandos Playacar Resort.Saludos cordiales, Ilse Jordan Web Relations.

10/10 Excellent

James Dailey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome !!!
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 17 déc. 2023
Dear James,First of all, thank you for choosing our little paradise for your Mexican holidays!We look forward to welcome you back and give you another unforgettable lifetime experience.Kind Regards,Ilse Jordan Web RelationsSandos Playacar

10/10 Excellent

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 11 déc. 2023
Estimado Anthony, Muchas gracias por su valoración, nos hubiera encantado conocer su opinión. Esperamos darle la bienvenida nuevamente. Ilse Jordan, Web RelationsSandos Playacar

8/10 Bien

lila, Racine

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 11 déc. 2023
Estimada Lila, Muchas gracias por su valoración, nos hubiera encantado conocer su opinión. Esperamos darle la bienvenida nuevamente. Ilse Jordan, Web RelationsSandos Playacar

6/10 Satisfaisant

Stephen

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Grounds were nice Staff was very friendly However this is our 10th trip to Mexico and by far the worst food we have ever experienced:)
Séjour de 13 nuits en novembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 11 déc. 2023
Dear Stephen,First of all we would like to take this opportunity to thank you for sharing your comments with us. It is thanks to your opinion as well as the other guests’ that we can keep growing as a companyWe are deeply sorry to hear that you did not enjoy your experience at our hotel to the fullest, as we strive every day to make every stay unforgettable. We have reviewed your comments in detail, along with our teams and department heads, and would like to assure you that all your concerns will be addressed.We also regret that our dining experience did not meet your expectations, mainly because the quality and diversity of our culinary offerings is one of our strengths. We take your comments about our food very seriously, because we want our restaurants to continue to be of a very memorable dining experience for our guests.Once again, thank you very much for choosing our hotel on this occasion; we hope to have the opportunity to serve you again in the near future.Kindest Wishes, Ilse Jordan, Web Relations.,

8/10 Bien

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 11 déc. 2023
Estimado Christopher, Muchas gracias por su valoración, nos hubiera encantado conocer su opinión. Esperamos darle la bienvenida nuevamente. Ilse Jordan, Web RelationsSandos Playacar

6/10 Satisfaisant

Rebekah

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
The grounds of this resort are beautiful. It's a massive property full of tropical jungle and the beach is spectacular. The rooms are dated and the food is average. But the beach makes up for it.
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 3 déc. 2023
Dear Rebekah,We would like to thank you for taking the time to share your recent experience at Sandos Playacar.We would like to extend an apology for any inconvenience that may have arisen during your stay, rest assured that your highlights will be taken into consideration and immediate proactive action will be taken in order to provide a better experience for your and to future guests.We will continue follow up these inconvenience, thank you for giving us the opportunity to approach to you.Sincerely, Ilse Jordan, Web Relations

4/10 Médiocre

Alan Heriberto de la Garza, Lathrop

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First room was awful, bathroom not working, noise from A/C, we requested to change, then, the new room was full of mosquitos, the trim was old and bad maintained, shower ceiling was falling off, grouts were dirty, door had missing screw, floor broken
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 3 déc. 2023
Dear Alan, We are sorry to read in your review that our hotel did not live up to your expectations. We understand that you had problems with both rooms you were assigned, and we are terribly sorry for that. We want to assure you that we are committed to providing a high quality experience to all of our guests, and we never want anyone to be disappointed with their stay at our hotel. We are also reviewing our customer service processes to ensure that guests receive the proper attention when they file complaints. We are very sorry that we were unable to meet your expectations, we hope you can give us another chance to show you that our main goal is to create unforgettable experiences and provide the best service possible. Best regards, Ilse Jordan Web Relations

10/10 Excellent

Trendafil, Dallas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We spent a week at Sandos and everything went perfectly. Adults only part is close to the beach and other amenities. There is a golf cart transportation if you want to go around.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 21 nov. 2023
Dear Trendafil ,We are glad to know that you have spent a nice vacation in our hotel, we thank you for choosing us.Best regards!Ilse Jordan Web RelationsSandos Playacar

10/10 Excellent

Lyana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice clean beach at this clean and spacious resort. The room was clean . The food was good and the service was great. Quiet for us which is what we like and entertainment every evening. Appreciated the drinking water in room.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 21 nov. 2023
Dear Lyana,First of all, thank you for choosing our little paradise for your Mexican holidays!We look forward to welcome you back and give you another unforgettable lifetime experience.Kind Regards,Ilse Jordan Web RelationsSandos Playacar

10/10 Excellent

Karina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 8 nov. 2023
Estimada Karina, Muchas gracias por darnos la oportunidad de darle la bienvenida en nuestro pequeño paraíso.Esperaremos ansiosos su regreso!!!Ilse Jordan, Web RelationsSandos Playacar

10/10 Excellent

Rose

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The resort was very nice. We loved our vip room with ocean view very beautiful.
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 5 nov. 2023
Dear Rose:We are happy to know that you completely enjoyed your holidays at the resort.We are looking forward to your next visit to spend here another memorable holiday.Best regards,Ilse Jordan Web RelationsSandos Playacar

6/10 Satisfaisant

Anna Lee

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
It was hard to get into the restaurants. It took us three nights to even be able to get a reservation.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 24 oct. 2023
Dear Anna,On behalf of the Sandos Playacar family, we thank you for commenting about the experiences lived while in our hotel. Regarding reservations at our restaurants, we understand your frustration. We have multiple restaurants in our facilities, but due to high demand and to ensure quality service, seating is designed for smaller groups of up to 6 people together. In addition, we set a maximum limit of 20 people per time slot to ensure that we can provide optimal service and maintain reasonable wait times for food.We understand that this policy may have hindered your attempts to make reservations at our restaurants. We appreciate your feedback and will evaluate our reservation system to make improvements and ensure it is more accessible and convenient for our guests in the future.Again, we appreciate your feedback and encourage you to provide us with any additional information you may have, Thanks for your time. Rest assured that we will give the utmost consideration to your constructive criticisms. Kindest Wishes, Ilse Jordan, Web Relations.

8/10 Bien

Yosselin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 20 oct. 2023
Estimada Yosselin,Agradecemos mucho sus lindos comentarios. Es muy gratificante para nosotros saber que realmente disfrutaron su estancia en nuestro hotel.Nos encantaría volver a darles la bienvenida en su próxima estancia con nosotros!Saludos cordiales, Ilse Jordan Web Relations

8/10 Bien

Eliana, Fw

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was amazing except for the food. Property needs to improve their restaurants and buffet we had an amazing time in Sandos except for the quality of the food
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 10 oct. 2023
Dear Eliana, We thank you for sharing your comments about your recent stay at Sandos Playacar with readers of this internet site.We are sorry to see that our food selection and restaurants were not up to your expectations. We work hard to improve and elevate the quality of our services. We will certainly keep improving as we firmly believe in continuous improvements philosophy. We deeply appreciate the fact that you take time to highlight your personal opinion about areas of opportunity in which you believe we should focus our efforts and direct resources.Kindest Wishes, Ilse Jordan, Web Relations.,

8/10 Bien

Luis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo excelente, solo que el trasnporte dentro delnhotel despues de las 11pm es muy limitado
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 8 oct. 2023
Estimado Luis, Leemos con mucho agrado su contribución sobre nuestro hotel luego de sus recientes vacaciones.Nos da mucho gusto saber que nuestro hotel y el servicio de nuestros anfitriones estuvieron a la altura de sus expectativas y que nos dejo con el deseo de regresar.Le informo que hemos adicionado unidades de transporte para mejorar el servicio de traslado a nuestros huéspedes y seguiremos trabajando para elevar de forma sistemática nuestras instalaciones y nuestros servicios.Esperamos tener el gusto de recibirle nuevamente en su casa en la Riviera Maya muy pronto.Saludos cordiales, Ilse Jordan Web Relations

10/10 Excellent

Lourdes Elizabeth, Winters

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed last year. Love the hotel. It's very clean and everyone is very nice and helpful. I definitely reccomend it.
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Ilse Jordan (Web Relations) le 24 sept. 2023
Dear Lourdes,Wow! We would like to thank you for choosing Sandos Playacar as your holiday destination, and for your kind and detailed review about the resort.Our guests play a key role in helping us to improve our services and we truly appreciate your feedback. We would like to thank you for taking the time to highlight our hotel features down to the detail. We are absolutely delighted to read that you enjoyed your stay, and appreciate the proactivity and kindness of our staff.It was and it always will be a pleasure to host you, do not hesitate to contact me if you have special requests for your next visit, I will be really pleased to help you.Sincerely, Ilse Jordan, Web Relations.