Avis sur BlueBay Grand Esmeralda All Inclusive
BlueBay Grand Esmeralda All Inclusive
Carretera Federal Chetumal, Puerto Juarez Km. 300, Playa del Carmen, QROO
Avis
6,6
7,0/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 3 mai 2024
Dear Elisabeth,We're truly sorry to hear about your disappointing experience. It's disheartening to learn that we did not meet your expectations during your stay. Your feedback regareding the food quality, beach access, and availability of chairs is duly noted, and we apologize for any inconvenience caused. We strive to provide a five-star experience for all our guests, and we regret that we fell short in your case. We will take your comments into serious consideration as we continuously work to improve our services. Thank you for sharing your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more positive experience. Sincerely, Bluebay Family
6/10 Satisfaisant
Marian
1 avr. 2024
Marian
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 avr. 2024
Dear Marian,Thank you for sharing your feedback on your experience at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay.We appreciate every comment as it provides us with the opportunity to continuously improve our services. If there are specific details you would like to share with us so that we can address any issues, we would welcome the additional information.We hope to have the chance to welcome you again and provide a more positive experience in the future.Best regards,
8/10 Bien
Fabio Ernesto, Québec
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabio Ernesto
Séjour de 5 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Nathalie
Voyage en famille
14 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Nathalie
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de JVARGAS le 14 mars 2023
Cher Nathalie.Nous regrettons profondément la situation avec le problème des algues, mais nous, comme tous les hôtels, faisons de notre mieux pour nettoyer notre plage. Malheureusement, il y a des moments où l'arrivée massive de celles-ci nous pose un très gros problème, car elle est nettoyée en le matin, l'après-midi, il peut sembler que rien n'a été fait, c'est une lutte constante et que nous menons depuis quelques années maintenant.Nous nous excusons sincèrement si nous n'avons pas répondu à vos attentes et vous remercions de rester avec nous et d'avoir pris le temps de commenter votre expérience.Nous espérons à l'avenir avoir à nouveau la valeur de votre préférence.Avec nos meilleures salutations.Famille Blue Bay.
8/10 Bien
Amandine
Voyage en groupe
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amandine
Séjour de 10 nuits en novembre 2022
Réponse de Director General le 28 nov. 2022
Chers amis,Merci beaucoup pour votre visite et pour le partage de votre expérience.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement,Sincèrement,Famille BlueBay
6/10 Satisfaisant
Mélanie
Voyage en groupe
28 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Mélanie
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Director General le 28 août 2022
Chers amis:Au nom de la direction et de notre personnel de Bluebayresorts.com, nous apprécions le temps que vous avez pris pour écrire sur votre récente visite. Nous sommes très déçus d'apprendre les incohérences avec le niveau de service que vous avez rencontré. Nous sommes généralement connus pour offrir à nos clients des séjours exceptionnels depuis leur arrivée jusqu'à leur départ. Il est très triste de savoir que vous avez eu des inconvénients pendant votre séjour et que cela a finalement affecté votre expérience avec nous.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur pour un séjour qui dépasse vraiment vos attentes.
6/10 Satisfaisant
julie
Voyage en famille
16 août 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
julie
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Director General le 16 août 2022
Dear Friends:
Our guests opinions and suggestions are really crucial in the process of improving our performance and services; so we thank your valuable feedback which undoubtedly helps us take a step forward in terms of clients satisfaction. We appreciate all comments and we are truly very sorry that there were aspects that you did not enjoy on this vacation at BlueBay Grand Esmeralda. We hope you give us the opportunity of hosting you in the near future at BlueBay Grand Esmeralda Hotel once again to surprise you with a very great service. Sincerely,
10/10 Excellent
Jean Philippe
Voyage en famille
8 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour grand esmeralda
Jean Philippe
Séjour de 8 nuits en février 2022
Réponse de Director General le 8 mars 2022
Chers Jean Phillippe,
Merci beaucoup pour partager vos aimables commentaires,
Nous Esperons vous revoir très bientot,
Cordilament,
Familia BlueBay
10/10 Excellent
Jean-Paul, Leers France
Voyage en couple
11 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Paul
Séjour de 9 nuits en mars 2020
Réponse de gerente general le 16 mars 2020
Chers amis,
Merci beaucoup pour votre visite,
Nous sommes ravis de votre que votre sejour fut agréable.
A tres bientot,
Cordialement,
10/10 Excellent
Fassatof, Montreal, Quebec
Voyage en couple
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fassatof
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Director General le 10 janv. 2020
Merci pour votre visite,
A très bientot
Cordialement
8/10 Bien
Maëva, Nîmes
Voyage en famille
31 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maëva
Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Directeur General le 21 nov. 2019
Chers amis,
Merci infiniment pour votre visite et vos agréables commentaires.
Nous espérons vous héberger à nouveau très prochainement,
Cordilament,
4/10 Médiocre
Fouad
23 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fouad
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 23 août 2019
Dear Friends,
Thank you very much for your visit,
We hope to host you again soon,
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 août 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Director General le 10 oct. 2019
Chers amis,
Merci beaucoup pour vos points positifs et vos commentaires
À bientôt,
Cordialement,
10/10 Excellent
Martin, Ste-Marie
20 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Directeur Général le 24 juil. 2019
Chers Amis,
Merci infiniment pour votre visite et pour partager votre expérience.
Nous espérons avoir le plaisir de vous héberger à nouveau dans le future.
Cordialement,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de General Manager le 29 mai 2019
Thank you very much for your visit,
See you soon,
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
José Manuel
23 mai 2024
José Manuel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Ramón
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramón
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 22 mai 2024
Estimado Sr. Ramón,Lamentamos mucho saber que encontró las instalaciones de los cuartos por debajo de sus expectativas. Su experiencia no refleja el estándar de calidad que nos esforzamos por mantener en Bluebay Grand Esmeralda.Agradecemos que nos haya informado de estos problemas. Por favor, tenga la seguridad de que revisaremos sus comentarios con nuestro equipo de mantenimiento para abordar y mejorar las condiciones de las habitaciones.Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente y brindarle una experiencia mucho más agradable.Atentamente,Familia Bluebay
10/10 Excellent
Mauricio Orlando
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Mauricio Orlando
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 22 mai 2024
Estimado Sr. Orlando,Muchas gracias por compartir sus comentarios detallados sobre su reciente estancia en Bluebay Grand Esmeralda. Nos complace saber que encontró al personal amable y atento, especialmente en los restaurantes, el kids club y el concierge. Sus amables palabras serán compartidas con nuestro equipo, ya que ellos se esfuerzan por hacer que la experiencia de nuestros huéspedes sea lo más agradable posible.Lamentamos escuchar que encontró algunas áreas de mejora en nuestras instalaciones. Agradecemos sus sugerencias sobre la necesidad de ventiladores en la recepción y el teatro, así como sobre la mejora de los camastros en la piscina y la playa. También tomamos nota de sus comentarios sobre la comida del buffet y el entretenimiento. Nos comprometemos a revisar estos puntos para mejorar nuestros servicios y la experiencia de nuestros huéspedes.Valoramos mucho su retroalimentación, ya que nos ayuda a identificar áreas en las que podemos mejorar. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente y ofrecerle una experiencia aún mejor.Atentamente,Familia Bluebay
2/10 Horrible
Derecia
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derecia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We'll address the issues with cleanliness, transportation, amenities, and dining to ensure a better experience for future guests. We appreciate your feedback and hope you'll consider giving us another chance in the future.
10/10 Excellent
Angelica, Playa del Carmen
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 21 mai 2024
Gracias por tus comentarios. Lamentamos la falta de estacionamiento y espacios con sombra para los camastros. Nos alegra saber que disfrutaste del wifi en todo el hotel, la deliciosa comida y la amabilidad de nuestro personal. Tomaremos en cuenta tus sugerencias para mejorar nuestros servicios. Esperamos verte de nuevo pronto.
10/10 Excellent
Andrea Yarazet Ramos
20 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andrea Yarazet Ramos
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 22 mai 2024
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you found some aspects of your stay to be good. Your comments are valuable to us and help us improve our services and facilities.We hope to have the pleasure of welcoming you back to Bluebay Grand Esmeralda in the future for an even better experience.Sincerely,Bluebay Family
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Équipements
Tiffany
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you for sharing your experience! It's great to hear that you enjoyed your stay at Blue Bay despite some initial concerns. We appreciate your understanding about the beach situation and your positive attitude towards finding a better spot nearby. It's unfortunate when disrespectful behavior affects the atmosphere, but we're glad you found the staff friendly and accommodating. We're delighted you found the amenities enjoyable and the value worthwhile. Your recommendation means a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another fantastic stay!
8/10 Bien
Mitzy Sajarayim
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitzy Sajarayim
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 21 mai 2024
Gracias por compartir tu experiencia con nosotros. Lamentamos saber que la transportación dentro del hotel y la distancia del estacionamiento no cumplieron con tus expectativas. Apreciamos tus comentarios y los tomaremos en cuenta para mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente y ofrecerte una mejor experiencia.
4/10 Médiocre
Vicki Lynn
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicki Lynn
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you for your feedback. We're glad to hear that our staff made a positive impression on you, but we're deeply sorry to learn about the issues you experienced with the A/C and maintenance. Your comfort is very important to us, and it’s clear we fell short during your stay.We apologize for the inconvenience of having to change rooms multiple times and for the uncomfortable dining experience. Please know that we are taking your comments seriously and will address these issues with our maintenance team to prevent future occurrences.We appreciate your honesty and hope you might reconsider visiting us again in the future, allowing us the opportunity to provide a much improved experience.
2/10 Horrible
Glen Franklyn
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glen Franklyn
Séjour de 12 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you very much for your rating! We're glad to know you took the time to leave us a score. We hope to see you again very soon. Until next time!
10/10 Excellent
Karina Lizbeth
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karina Lizbeth
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 21 mai 2024
¡Muchas gracias por tu calificación! Nos alegra saber que te tomaste el tiempo para dejarnos una puntuación. Esperamos verte nuevamente muy pronto. ¡Hasta la próxima!
2/10 Horrible
Adriana
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de - Bluebay Family le 19 mai 2024
Dear Guest,We are deeply sorry to hear about the issues you encountered during your stay with us. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused by the malfunctioning shower, toilet, and leaking mini-fridge in your room. Providing comfortable and functional accommodations is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.We apologize for any inconvenience caused by the denial of your request for a room change. Rest assured, we take your feedback seriously, and we will investigate the matter further to prevent similar issues from occurring in the future.If there is anything else we can do to make amends for the inconvenience you experienced, please do not hesitate to let us know. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
Brendon
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brendon
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 19 mai 2024
Thank you for your kind words and for giving us a perfect rating! We are thrilled to hear that you had an excellent stay with us. We strive to provide the best experience for our guests and are delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon!Bluebay Family
10/10 Excellent
Brianna
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brianna
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you loved your experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we’re thrilled we could provide a memorable stay for you. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you found great value in our resort and enjoyed your stay. It's fantastic to know that our lively atmosphere, good food, and spacious rooms met your expectations. We're especially glad you appreciated the cold A/C, comfortable bed, large shower, stocked mini bar, and the big balcony.Our team works hard to create a fun and vibrant environment, especially for our younger guests, so it’s wonderful to hear you felt it was full of life. We're delighted you would consider returning and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. Safe travels until then!
10/10 Excellent
Ernesto Martinez
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ernesto Martinez
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Estimado Ernesto Martinez,¡Nos alegra mucho saber que disfrutó de un excelente trato durante su estadía con nosotros! Agradecemos sinceramente sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. No dude en comunicarse con nosotros si necesita alguna otra cosa.Atentamente,
10/10 Excellent
Ana Luisa Hernandez de
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana Luisa Hernandez de
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Estimada Ana Luisa Hernandez,¡Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estadía con nosotros y que recibió un excelente trato! Esperamos con ansias darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Si hay algo en lo que podamos ayudarle para que su próxima visita sea aún más especial, no dude en hacérnoslo saber.Atentamente,
2/10 Horrible
Rogelio
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rogelio
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Estimado Rogelio,Lamentamos mucho escuchar sobre su experiencia decepcionante durante su estancia. Tomamos sus comentarios muy en serio y estamos tomando medidas para abordar los problemas mencionados.Nos gustaría disculparnos sinceramente por cualquier inconveniente causado y agradecerle por compartir su retroalimentación.Atentamente,
2/10 Horrible
Judith
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Dear Judith,We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We take your concerns very seriously and regret that our customer service, late check-in, and other issues affected your experience.We want to apologize for any discomfort caused and assure you that we are taking immediate steps to address these issues. We value your feedback and would love the opportunity to make it up to you on a future visit.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Hazim
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hazim
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 15 mai 2024
Dear Hazim,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your comments and are glad to hear that your stay was generally satisfactory. We are continuously working on improving our facilities and will take your suggestion about updating the rooms into consideration.We hope to welcome you back in the future for an even better experience.Best regards,Bluebay Family
10/10 Excellent
Saul Alonso
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saul Alonso
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Bluebay Family le 14 mai 2024
Thank you for your kind words and feedback. We're delighted to hear you enjoyed the wide array of food and drink options during your stay. We appreciate your observation about the beach and apologize for any inconvenience caused. Regarding the pool area, we'll certainly look into ways to ensure all our guests can enjoy it comfortably. Your comments help us improve. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience.Bluebay Family
8/10 Bien
Lic. Agdaly
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lic. Agdaly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 14 mai 2024
Agradecemos su opinión y lamentamos que su experiencia culinaria no haya cumplido totalmente sus expectativas. Tomaremos en cuenta su sugerencia sobre la variedad de alimentos para mejorar nuestros servicios. Esperamos que nos brinde otra oportunidad para demostrarle nuestro compromiso con la excelencia gastronómica en su próxima visita.Familia Bluebay
6/10 Satisfaisant
Mark Kevin
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark Kevin
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay regarding the flooding in your room and the lack of prompt action from our team. Rest assured, we will address this issue with our maintenance and front desk staff to ensure better responsiveness in the future.We regret to hear about your dissatisfaction with the constant reminders about our time share/vacation package. Your feedback is valuable, and we will review our procedures to ensure a more comfortable experience for our guests.We are glad to know that you enjoyed the pool area and found the buffet food satisfactory. However, we apologize for any disappointment regarding the beach conditions and the difficulty in securing dinner reservations at our specialty restaurants. We will work on improving these aspects to enhance the overall guest experience.We appreciate your constructive criticism, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Bluebay Family
6/10 Satisfaisant
Valeria
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Valeria
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 12 mai 2024
Gracias por compartir su reseña. Lamentamos mucho que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas durante su estancia con nosotros. Nos esforzamos por brindar una experiencia de cinco estrellas a todos nuestros huéspedes, y es desalentador saber que no cumplimos sus estándares en esta ocasión.Tomamos sus comentarios en serio y los utilizaremos para mejorar nuestros servicios e instalaciones. Nos disculpamos por cualquier inconveniente que haya encontrado, incluidos los problemas con el aire acondicionado y los desafíos con las reservas para cenar.Por favor, tenga en cuenta que valoramos mucho su opinión y trabajaremos diligentemente para abordar las áreas de preocupación que ha destacado.Esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro para brindarle la estadía excepcional que merece.Familia Bluebay
8/10 Bien
Duley
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Duley
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Dear Duley,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your kind words about our friendly staff.We regret to hear that you found the property to be outdated and the entertainment lacking excitement. Rest assured, we take your comments seriously and will look into ways to improve in these areas to provide a better experience for our guests.We value your insights and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to show you the improvements we have made.Warm regards,Bluebay Family
4/10 Médiocre
Angel Eduardo
11 mai 2024
Angel Eduardo
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 12 mai 2024
Gracias por compartir su reseña. Lamentamos mucho que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas durante su estancia con nosotros. Nos esforzamos por brindar una experiencia de cinco estrellas a todos nuestros huéspedes, y es desalentador saber que no cumplimos sus estándares en esta ocasión.Tomamos sus comentarios en serio y los utilizaremos para mejorar nuestros servicios e instalaciones. Nos disculpamos por cualquier inconveniente que haya encontrado, incluidos los problemas con el aire acondicionado y los desafíos con las reservas para cenar.Por favor, tenga en cuenta que valoramos mucho su opinión y trabajaremos diligentemente para abordar las áreas de preocupación que ha destacado.Esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro para brindarle la estadía excepcional que merece.Familia Bluebay
8/10 Bien
JAVIER
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JAVIER
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your acknowledgment of our clean facilities and the quality of our food.Regarding your comment about the bedding, we apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we take cleanliness and comfort seriously, and we will address this issue promptly to ensure a more enjoyable stay for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Warm regards,Bluebay Family
10/10 Excellent
Deborah
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for sharing your review. We're disappointed to hear that your experience fell short of expectations during your stay with us. We strive to provide a five-star experience to all our guests, and it's disheartening to learn that we didn't meet your standards on this occasion.We take your feedback seriously and will use it to improve our services and facilities. We apologize for any inconveniences you encountered, including the issues with the air conditioner and the challenges with dinner reservations.Please know that we value your input, and we will work diligently to address the areas of concern you've highlighted.We hope you'll consider giving us another chance in the future to provide you with the exceptional stay you deserve.Bluebay Family
10/10 Excellent
Schinell
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Schinell
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our resort and rated us 5 out of 5 stars.Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could exceed your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Warm regards,Bluebay Family
10/10 Excellent
Amy Lynn
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy Lynn
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our resort and rated us 5 out of 5 stars.Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could exceed your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Warm regards,Bluebay Family
4/10 Médiocre
Dorian
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorian
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Dear Dorian,We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We're always striving to improve, so we appreciate your feedback. Please feel free to reach out to us directly with any specific concerns you may have, as we'd like the opportunity to make things right. Bluebay Family.
10/10 Excellent
Samuel Amuah
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel Amuah
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our resort and that you found it to be worth it. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay.Bluebay Family.
6/10 Satisfaisant
RAUL RUIZ
10 mai 2024
RAUL RUIZ
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 12 mai 2024
Agradecemos que haya compartido su calificación con nosotros. Aunque nos esforzamos por brindar una experiencia superior, entendemos que puede haber áreas en las que no hayamos cumplido completamente con sus expectativas.Su retroalimentación es invaluable para nosotros, ya que nos ayuda a identificar áreas de mejora. Esperamos tener la oportunidad de servirle mejor en el futuro y ganarnos una calificación más alta de su parte.Saludos cordiales,Familia Bluebay
10/10 Excellent
Leslie
9 mai 2024
Les points forts : Équipements
Leslie
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Thank you for sharing your amazing experience with us! We're thrilled to hear that you had a wonderful time and that you found our services to your satisfaction. We look forward to welcoming you back again in the future. Bluebay Family.
8/10 Bien
Zahra
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zahra
Séjour de 15 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a fantastic time with us and that our staff made your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon for another wonderful experience. Bluebay Family.