3 piscines extérieures

Avis sur BlueBay Grand Esmeralda All Inclusive

4 out of 5
BlueBay Grand Esmeralda All Inclusive
Carretera Federal Chetumal, Puerto Juarez Km. 300, Playa del Carmen, QROO

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 257 avis sur 1016." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 226 avis sur 1016." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 203 avis sur 1016." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 157 avis sur 1016." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 173 avis sur 1016." "

7,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

6,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Elisabeth

Voyage en groupe
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
basically, this is not a 5 stars as they say on their website. The food is horrible. The beach (bay) is not usable, but you can walk 5 minutes and have access to a beautiful beach. But no chairs. Speaking of chair …. You need to wake up at 6AM to be sure to have a chair ! There’s not enough for the number of people. There’s music by the pool from 11 to 5 pm NON STOP. big pop music for a club. basically, don’t think you got a good deal for a 5 stars. This is a 3 stars. You get what you pay for.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 3 mai 2024
Dear Elisabeth,We're truly sorry to hear about your disappointing experience. It's disheartening to learn that we did not meet your expectations during your stay. Your feedback regareding the food quality, beach access, and availability of chairs is duly noted, and we apologize for any inconvenience caused. We strive to provide a five-star experience for all our guests, and we regret that we fell short in your case. We will take your comments into serious consideration as we continuously work to improve our services. Thank you for sharing your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more positive experience. Sincerely, Bluebay Family

6/10 Satisfaisant

Marian

Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 avr. 2024
Dear Marian,Thank you for sharing your feedback on your experience at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay.We appreciate every comment as it provides us with the opportunity to continuously improve our services. If there are specific details you would like to share with us so that we can address any issues, we would welcome the additional information.We hope to have the chance to welcome you again and provide a more positive experience in the future.Best regards,

8/10 Bien

Fabio Ernesto, Québec

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Point central de plusieurs activités
Séjour de 5 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
L’hôtel laisse les algues s’accumuler sur le bord de la plage émanant une odeur épouvantable. Donc, en plus de ne pouvoir profiter de la mer, il est impossible de s’installer au bord de la mer car l’odeur dégagée par les algues est épouvantable. Il en est de même pour le bord de la piscine, le vent apportant cet odeur épouvantable. Il en est de même pour la chambre. Cet odeur était omniprésente partout. Pourtant, la plage des hôtels voisins n’avaient pas ce problème puisqu’ils ramassaient quotidiennement les algues au lieu de les laisser s’accumuler. Donc, simplement une très grande négligence de la part du Blue Bay Grand Esmeralda. J’aurais aimé le savoir avant de choisir cet hôtel. Pour le reste, les installations de cet hôtel sont biens (4*) et la nourriture correcte (3*). Le personnel est gentil et souriant. Pour ce qui est de l’animation, c’est correct (3*). Je ne recommanderais pas cet hôtel pour sa négligence relative à l’entretien de la plage et les conséquences occasionnées par l’odeur propagée le long de la plage et la piscine.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de JVARGAS le 14 mars 2023
Cher Nathalie.Nous regrettons profondément la situation avec le problème des algues, mais nous, comme tous les hôtels, faisons de notre mieux pour nettoyer notre plage. Malheureusement, il y a des moments où l'arrivée massive de celles-ci nous pose un très gros problème, car elle est nettoyée en le matin, l'après-midi, il peut sembler que rien n'a été fait, c'est une lutte constante et que nous menons depuis quelques années maintenant.Nous nous excusons sincèrement si nous n'avons pas répondu à vos attentes et vous remercions de rester avec nous et d'avoir pris le temps de commenter votre expérience.Nous espérons à l'avenir avoir à nouveau la valeur de votre préférence.Avec nos meilleures salutations.Famille Blue Bay.

8/10 Bien

Amandine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très sympa avec un personnel très agréable, souriant et disponible. Des animations, un restaurant avec pas mal de choix pour tout les goûts. Chambre correct. Idéal pour les familles et pour rester en hôtel. Attention cependant l'Hôtel est loin du centre de playa (environ 15/20min en taxi) et il faudra compter environ 50 euros aller retour (un budget, si comme moi vous ne voulez pas rester à l'hôtel et sortir le soir :)) Une navette est cependant proposée pour 10 euros aller / retour sur playa mais seulement de 9h à 14h ou 11h 16h. L'hôtel propose des excursions mais clairement très cher par rapport à ce que vous pouvez trouvez en centre ou par des locaux (et on viens vous chercher à l'hôtel donc n'hésitez pas à chercher en dehors).. Je recommande l'hôtel on s'y sens très bien, les animaux libre, l'ambiance et le cadre est très beau.
Séjour de 10 nuits en novembre 2022
Réponse de Director General le 28 nov. 2022
Chers amis,Merci beaucoup pour votre visite et pour le partage de votre expérience.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement,Sincèrement,Famille BlueBay

6/10 Satisfaisant

Mélanie

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
L'exterieur de l'hotel est agreable et propre. En revanche il ne merite pas un 5 etoiles comme indiqué, menage non fait chaque jours (seulement le lit et les serviettes) avec des chambres rempli de moustique. Le pire est la nourriture, buffet trop petit (devoir faire la queue pour manger du jamais vu) souvent la meme chose et pas tres bon et idem pour les boissons. 3 animateurs pour tous l'hotel c'est minim certaines activites devant etre annulés car pas assez nombreux. Toutefois le peu d'animateur present etaient au top.
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Director General le 28 août 2022
Chers amis:Au nom de la direction et de notre personnel de Bluebayresorts.com, nous apprécions le temps que vous avez pris pour écrire sur votre récente visite. Nous sommes très déçus d'apprendre les incohérences avec le niveau de service que vous avez rencontré. Nous sommes généralement connus pour offrir à nos clients des séjours exceptionnels depuis leur arrivée jusqu'à leur départ. Il est très triste de savoir que vous avez eu des inconvénients pendant votre séjour et que cela a finalement affecté votre expérience avec nous.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur pour un séjour qui dépasse vraiment vos attentes.

6/10 Satisfaisant

julie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les chambres sont belles ainsi que la piscine. Les restaurants à la cartes sont bien aussi. Il y a tellement d'algues à la plage qu'il est impossible de se baigner à la mer. Il n'y a pas vraiment d'activités à faire à cet hôtel. Il y a quelques animations à la piscine mais c'est tout. Le buffet n'est pas très bon non plus. Si vous recherchez un voyage pas cher pour vous détendre sur le bord d'une piscine, c'est le bon endroit pour vous. Sinon, n'allez pas à cet hôtel.
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Director General le 16 août 2022
Dear Friends: Our guests opinions and suggestions are really crucial in the process of improving our performance and services; so we thank your valuable feedback which undoubtedly helps us take a step forward in terms of clients satisfaction. We appreciate all comments and we are truly very sorry that there were aspects that you did not enjoy on this vacation at BlueBay Grand Esmeralda. We hope you give us the opportunity of hosting you in the near future at BlueBay Grand Esmeralda Hotel once again to surprise you with a very great service. Sincerely,

10/10 Excellent

Jean Philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour grand esmeralda
Très bon séjour dans ce grand hôtel avec une superbe animation et ambiance autour de la piscine ,bon buffet aux repas,serveur toujours au petits soins
Séjour de 8 nuits en février 2022
Réponse de Director General le 8 mars 2022
Chers Jean Phillippe, Merci beaucoup pour partager vos aimables commentaires, Nous Esperons vous revoir très bientot, Cordilament, Familia BlueBay

10/10 Excellent

Jean-Paul, Leers France

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cadre très agréable, personnel souriant et à l'écoute, ambiance dynamique, espaces verts bien entretenus.
Séjour de 9 nuits en mars 2020
Réponse de gerente general le 16 mars 2020
Chers amis, Merci beaucoup pour votre visite, Nous sommes ravis de votre que votre sejour fut agréable. A tres bientot, Cordialement,

10/10 Excellent

Fassatof, Montreal, Quebec

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel, le service, la nourriture et l’ambianceen general.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Director General le 10 janv. 2020
Merci pour votre visite, A très bientot Cordialement

8/10 Bien

Maëva, Nîmes

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons aimé l'accueil de tous les employés, tout le monde est aux petits soins, ma mère s'est blessé et la sécurité l'a très bien soignée avec fiche d'incident et photos (très sérieux) les activités sont super et les spectacles vraiment incroyable ! La mer n'est pas très belle à cause des algues mais nous avons profité des piscines ! La nourriture est très bonne, avec differents thèmes le soir même si vous n'allez pas aux restaurants à la carte. Une très belle expérience ! L'équipe d'animation de l'hôtel est super, contrairement à ceux du club coralia qui vous ignorent totalement ! (vous ne faites pas partie du '' club'')
Séjour de 10 nuits en octobre 2019
Réponse de Directeur General le 21 nov. 2019
Chers amis, Merci infiniment pour votre visite et vos agréables commentaires. Nous espérons vous héberger à nouveau très prochainement, Cordilament,

4/10 Médiocre

Fouad

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 23 août 2019
Dear Friends, Thank you very much for your visit, We hope to host you again soon, Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
Le cadre de l'hotel est très beau et tres bien entretenu. Une flore splendide. Les restaurants du soir sont tres bien et oez dîners proposés tres bons. En revanche le personnel est largement désagréable. Les touristes sont traités comme des machines â cash et pour être bien traités il faut lacher des pourboires. Les prix pratiqués en dehors du all inclusive sont prohibitifs : massages, excursions. C'est même du vol parfois. Hotel trop excentré avec aucune possibilité q Autre que celle de prendre les taxis via l'hôtel. Idem les tarifs sont trop chers. Baignades dans la mer via la plage de l'hôtel non possibled â causr des nombreuses algues bien qu'elles soient ramassées chaque jour. Et à certains endroits persiste une odeur d'eaux usées stagantes qui est franchement désagréable. Je ne recommande pas cet hôtel et en premier lieu à cause du personnel fortement désagréable.
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Director General le 10 oct. 2019
Chers amis, Merci beaucoup pour vos points positifs et vos commentaires À bientôt, Cordialement,

10/10 Excellent

Martin, Ste-Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La nourriture très bien Les algues qui dégage une odeur
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Directeur Général le 24 juil. 2019
Chers Amis, Merci infiniment pour votre visite et pour partager votre expérience. Nous espérons avoir le plaisir de vous héberger à nouveau dans le future. Cordialement,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de General Manager le 29 mai 2019
Thank you very much for your visit, See you soon, Sincerely,

6/10 Satisfaisant

José Manuel

La calidad y variedad de los alimentos no es tan buena
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 Médiocre

Ramón

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Las instalaciones en los cuartos es pesimo
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 22 mai 2024
Estimado Sr. Ramón,Lamentamos mucho saber que encontró las instalaciones de los cuartos por debajo de sus expectativas. Su experiencia no refleja el estándar de calidad que nos esforzamos por mantener en Bluebay Grand Esmeralda.Agradecemos que nos haya informado de estos problemas. Por favor, tenga la seguridad de que revisaremos sus comentarios con nuestro equipo de mantenimiento para abordar y mejorar las condiciones de las habitaciones.Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente y brindarle una experiencia mucho más agradable.Atentamente,Familia Bluebay

10/10 Excellent

Mauricio Orlando

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Por el precio que se pago, el hotel es bueno, la calidad de servicio del personal muy amable, en cada restaurantes, atención al cliente y recepción, muy amables las muchachas del kids club, ya que nos invitaron a realizar actividades con nuestra hija, se nos explicó que podíamos estar en el área con mi hija y usar las instalaciones. Agradezco al chico de concierge que nos ayudo a reservar en el restaurante francés donde el trato del mesero fue muy gentil. La verdad la atención de su personal hace gran diferencia. Las instalaciones podrían ser mejor, en la recepción hace demasiado calor, deberían de terne por lo menos algunos ventiladores, de igual manera considero que deberían de informar cuál es la fila de check in y check out, en el teatro hace demasiado calor, sabemos que son fechas calurosas pero tal ves poner ventiladores en las paredes estaría genial, los camastros de la piscina y playa son pocas y muchas de ellas están en malas condiciones, la comida del buffet en la piscina fue más o menos! El omelet fue bueno, es genial que tienen sección de jugos naturales, el entretenimiento hacen lo que pueden los animadores, son buenos en los aerobics. La fiesta del atardecer era solo música que el dj ponía de su gusto. Podría ser mejor. La calificación es por el esfuerzo del personal que hace la diferencia!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 22 mai 2024
Estimado Sr. Orlando,Muchas gracias por compartir sus comentarios detallados sobre su reciente estancia en Bluebay Grand Esmeralda. Nos complace saber que encontró al personal amable y atento, especialmente en los restaurantes, el kids club y el concierge. Sus amables palabras serán compartidas con nuestro equipo, ya que ellos se esfuerzan por hacer que la experiencia de nuestros huéspedes sea lo más agradable posible.Lamentamos escuchar que encontró algunas áreas de mejora en nuestras instalaciones. Agradecemos sus sugerencias sobre la necesidad de ventiladores en la recepción y el teatro, así como sobre la mejora de los camastros en la piscina y la playa. También tomamos nota de sus comentarios sobre la comida del buffet y el entretenimiento. Nos comprometemos a revisar estos puntos para mejorar nuestros servicios y la experiencia de nuestros huéspedes.Valoramos mucho su retroalimentación, ya que nos ayuda a identificar áreas en las que podemos mejorar. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente y ofrecerle una experiencia aún mejor.Atentamente,Familia Bluebay

2/10 Horrible

Derecia

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They do not provide airport transportation. Roaches in rooms, no resort activities, one pool, 2 bars only one is 24 hours, have to wait 15 minutes for shuttles from rooms, food is very basic and not a great menu, room service is $8 per delivery. Hotel is not on beach where you can swim you have to walk 10/15 mini down the beach to swim area.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We'll address the issues with cleanliness, transportation, amenities, and dining to ensure a better experience for future guests. We appreciate your feedback and hope you'll consider giving us another chance in the future.

10/10 Excellent

Angelica, Playa del Carmen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No hay suficiente estacionamiento Faltan espacios con sombra para los camastros Fuera de eso todo excelente, hay wifi en todo el hotel muy bueno La comida es rica Todos muy amables
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 21 mai 2024
Gracias por tus comentarios. Lamentamos la falta de estacionamiento y espacios con sombra para los camastros. Nos alegra saber que disfrutaste del wifi en todo el hotel, la deliciosa comida y la amabilidad de nuestro personal. Tomaremos en cuenta tus sugerencias para mejorar nuestros servicios. Esperamos verte de nuevo pronto.

10/10 Excellent

Andrea Yarazet Ramos

Les points forts : Propreté et personnel et service
Is good
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 22 mai 2024
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you found some aspects of your stay to be good. Your comments are valuable to us and help us improve our services and facilities.We hope to have the pleasure of welcoming you back to Bluebay Grand Esmeralda in the future for an even better experience.Sincerely,Bluebay Family

10/10 Excellent

Tiffany

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
The beach directly in front of the Blue Bay isn't the best, but if you don't mind walking 10 minutes to the left, you'll find a much nicer stretch of beach where you can have a great time. Don't pay attention to the negative reviews—those are just Karens being Karens. Me being an American, I felt disgusted when another American said, "I'm an American, I need the HVAC to work." They were being disrespectful to the staff, asking them to hurry up at check-in. This place is actually fun and offers great value for its price. The rooms are extremely cold, which is perfect after a hot day, and there is a lot to do for the price. The rooms are clean, the staff is friendly, and there is plenty of food to eat. Overall, I had a fantastic stay and would recommend it!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you for sharing your experience! It's great to hear that you enjoyed your stay at Blue Bay despite some initial concerns. We appreciate your understanding about the beach situation and your positive attitude towards finding a better spot nearby. It's unfortunate when disrespectful behavior affects the atmosphere, but we're glad you found the staff friendly and accommodating. We're delighted you found the amenities enjoyable and the value worthwhile. Your recommendation means a lot to us, and we hope to welcome you back soon for another fantastic stay!

8/10 Bien

Mitzy Sajarayim

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La transportación dentro del hotel un poco mala y el estacionamiento para los huespedes esta lejos
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 21 mai 2024
Gracias por compartir tu experiencia con nosotros. Lamentamos saber que la transportación dentro del hotel y la distancia del estacionamiento no cumplieron con tus expectativas. Apreciamos tus comentarios y los tomaremos en cuenta para mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente y ofrecerte una mejor experiencia.

4/10 Médiocre

Vicki Lynn

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was wonderful. The maintenance and upkeep of the hotel is not good. The A/C was out in the main dining area. It was extremely hot. I don’t know how the staff could bare it We had to change rooms 3 times before finding a room where the a/c barely was working. We will not visit property again nor would I recommend.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you for your feedback. We're glad to hear that our staff made a positive impression on you, but we're deeply sorry to learn about the issues you experienced with the A/C and maintenance. Your comfort is very important to us, and it’s clear we fell short during your stay.We apologize for the inconvenience of having to change rooms multiple times and for the uncomfortable dining experience. Please know that we are taking your comments seriously and will address these issues with our maintenance team to prevent future occurrences.We appreciate your honesty and hope you might reconsider visiting us again in the future, allowing us the opportunity to provide a much improved experience.

2/10 Horrible

Glen Franklyn

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 12 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you very much for your rating! We're glad to know you took the time to leave us a score. We hope to see you again very soon. Until next time!

10/10 Excellent

Karina Lizbeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 21 mai 2024
¡Muchas gracias por tu calificación! Nos alegra saber que te tomaste el tiempo para dejarnos una puntuación. Esperamos verte nuevamente muy pronto. ¡Hasta la próxima!

2/10 Horrible

Adriana

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible rooms the shower stopped working the toliet and the mini fridge was leaking and when asked for a room change we were denied.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de - Bluebay Family le 19 mai 2024
Dear Guest,We are deeply sorry to hear about the issues you encountered during your stay with us. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience caused by the malfunctioning shower, toilet, and leaking mini-fridge in your room. Providing comfortable and functional accommodations is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.We apologize for any inconvenience caused by the denial of your request for a room change. Rest assured, we take your feedback seriously, and we will investigate the matter further to prevent similar issues from occurring in the future.If there is anything else we can do to make amends for the inconvenience you experienced, please do not hesitate to let us know. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust and welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Warm regards,

10/10 Excellent

Brendon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 19 mai 2024
Thank you for your kind words and for giving us a perfect rating! We are thrilled to hear that you had an excellent stay with us. We strive to provide the best experience for our guests and are delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon!Bluebay Family

10/10 Excellent

Brianna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love the experience
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you loved your experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we’re thrilled we could provide a memorable stay for you. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Jeffrey

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value for cost. You can pay more for a nicer place, but you have to pay a lot more to significantly improve the experience. This resort is definitely for the younger crowd. It is full of life and fun. Food was good. Great breakfast and dinner was good. Rooms was large. COLD a/c, decent bed and pillows, large nice shower, stocked mini bar, and a big balcony. Would definitely come back.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 21 mai 2024
Thank you so much for your positive review! We're thrilled to hear that you found great value in our resort and enjoyed your stay. It's fantastic to know that our lively atmosphere, good food, and spacious rooms met your expectations. We're especially glad you appreciated the cold A/C, comfortable bed, large shower, stocked mini bar, and the big balcony.Our team works hard to create a fun and vibrant environment, especially for our younger guests, so it’s wonderful to hear you felt it was full of life. We're delighted you would consider returning and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. Safe travels until then!

10/10 Excellent

Ernesto Martinez

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente trato
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Estimado Ernesto Martinez,¡Nos alegra mucho saber que disfrutó de un excelente trato durante su estadía con nosotros! Agradecemos sinceramente sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. No dude en comunicarse con nosotros si necesita alguna otra cosa.Atentamente,

10/10 Excellent

Ana Luisa Hernandez de

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente nos trataron de maravilla gracias y pienso volver
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Estimada Ana Luisa Hernandez,¡Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estadía con nosotros y que recibió un excelente trato! Esperamos con ansias darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Si hay algo en lo que podamos ayudarle para que su próxima visita sea aún más especial, no dude en hacérnoslo saber.Atentamente,

2/10 Horrible

Rogelio

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fué una experiencia terrible, la habitación olía a humedad, la regadera no funcionaba, nos quedamos sin agua, no hay trato amable, te llaman a la habitación y el timbre del teléfono es muy alto y terrible, tocan la puerta todo el tiempo que si limpieza, amenidad,etc, podíamos escuchar lo que los empleados hablaban afuera incluyendo palabras altisonantes, el carrito tarda muchísimo en pasar, tuvimos que caminar, no hay valet parking, dejó mucho que desear, la peor experiencia.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Estimado Rogelio,Lamentamos mucho escuchar sobre su experiencia decepcionante durante su estancia. Tomamos sus comentarios muy en serio y estamos tomando medidas para abordar los problemas mencionados.Nos gustaría disculparnos sinceramente por cualquier inconveniente causado y agradecerle por compartir su retroalimentación.Atentamente,

2/10 Horrible

Judith

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
No customer service, check in two hours later than promised, rude staff, Liars, not Disabled friendly, Dirty, Mold, Mafia style control over transportation, grounds smell of sewage, bedsheets stained of semen, animal feces on balcony
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 17 mai 2024
Dear Judith,We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We take your concerns very seriously and regret that our customer service, late check-in, and other issues affected your experience.We want to apologize for any discomfort caused and assure you that we are taking immediate steps to address these issues. We value your feedback and would love the opportunity to make it up to you on a future visit.Best regards,

6/10 Satisfaisant

Hazim

Voyage en groupe
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was alright not too bad, rooms can use some updating
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 15 mai 2024
Dear Hazim,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your comments and are glad to hear that your stay was generally satisfactory. We are continuously working on improving our facilities and will take your suggestion about updating the rooms into consideration.We hope to welcome you back in the future for an even better experience.Best regards,Bluebay Family

10/10 Excellent

Saul Alonso

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
was nice experience, you have a lot of food options and drinks, the beach looks like little dirty, just have one issue, the people prefer the pool and maybe can't find a spot to stay
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Bluebay Family le 14 mai 2024
Thank you for your kind words and feedback. We're delighted to hear you enjoyed the wide array of food and drink options during your stay. We appreciate your observation about the beach and apologize for any inconvenience caused. Regarding the pool area, we'll certainly look into ways to ensure all our guests can enjoy it comfortably. Your comments help us improve. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience.Bluebay Family

8/10 Bien

Lic. Agdaly

Les points forts : Propreté et personnel et service
Le falta mas variedad en comida
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 14 mai 2024
Agradecemos su opinión y lamentamos que su experiencia culinaria no haya cumplido totalmente sus expectativas. Tomaremos en cuenta su sugerencia sobre la variedad de alimentos para mejorar nuestros servicios. Esperamos que nos brinde otra oportunidad para demostrarle nuestro compromiso con la excelencia gastronómica en su próxima visita.Familia Bluebay

6/10 Satisfaisant

Mark Kevin

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
2nd stay here. Will be the last. Our room was flooded from the air conditioner, front desk notified. Nothing was done to fix it. Then there is the constant harassment about completing the 90 minute time share/vacation package. The pool area was good. The beach was gross. The food was good at the buffet. Trying to get dinner reservations at a specialty restaurant almost impossible. Okay property IF you don’t expect a lot out an all inclusive.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay regarding the flooding in your room and the lack of prompt action from our team. Rest assured, we will address this issue with our maintenance and front desk staff to ensure better responsiveness in the future.We regret to hear about your dissatisfaction with the constant reminders about our time share/vacation package. Your feedback is valuable, and we will review our procedures to ensure a more comfortable experience for our guests.We are glad to know that you enjoyed the pool area and found the buffet food satisfactory. However, we apologize for any disappointment regarding the beach conditions and the difficulty in securing dinner reservations at our specialty restaurants. We will work on improving these aspects to enhance the overall guest experience.We appreciate your constructive criticism, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more enjoyable stay.Bluebay Family

6/10 Satisfaisant

Valeria

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bastante deterioradas las instalaciones
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 12 mai 2024
Gracias por compartir su reseña. Lamentamos mucho que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas durante su estancia con nosotros. Nos esforzamos por brindar una experiencia de cinco estrellas a todos nuestros huéspedes, y es desalentador saber que no cumplimos sus estándares en esta ocasión.Tomamos sus comentarios en serio y los utilizaremos para mejorar nuestros servicios e instalaciones. Nos disculpamos por cualquier inconveniente que haya encontrado, incluidos los problemas con el aire acondicionado y los desafíos con las reservas para cenar.Por favor, tenga en cuenta que valoramos mucho su opinión y trabajaremos diligentemente para abordar las áreas de preocupación que ha destacado.Esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro para brindarle la estadía excepcional que merece.Familia Bluebay

8/10 Bien

Duley

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is the type of property, you get what you pay for. The staff are very friendly although the property itself is very outdated and the entertainment is not all that. There is no excitement throughout the property. They have the right age of people 20-35. It’s just the energy is not there. The outdated rooms and entertainment is the only thing holding back from 5 stars. Lot of potential in this property.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Dear Duley,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your kind words about our friendly staff.We regret to hear that you found the property to be outdated and the entertainment lacking excitement. Rest assured, we take your comments seriously and will look into ways to improve in these areas to provide a better experience for our guests.We value your insights and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to show you the improvements we have made.Warm regards,Bluebay Family

4/10 Médiocre

Angel Eduardo

Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 12 mai 2024
Gracias por compartir su reseña. Lamentamos mucho que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas durante su estancia con nosotros. Nos esforzamos por brindar una experiencia de cinco estrellas a todos nuestros huéspedes, y es desalentador saber que no cumplimos sus estándares en esta ocasión.Tomamos sus comentarios en serio y los utilizaremos para mejorar nuestros servicios e instalaciones. Nos disculpamos por cualquier inconveniente que haya encontrado, incluidos los problemas con el aire acondicionado y los desafíos con las reservas para cenar.Por favor, tenga en cuenta que valoramos mucho su opinión y trabajaremos diligentemente para abordar las áreas de preocupación que ha destacado.Esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro para brindarle la estadía excepcional que merece.Familia Bluebay

8/10 Bien

JAVIER

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bedding looked old, facilities are clean and food is ok
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your acknowledgment of our clean facilities and the quality of our food.Regarding your comment about the bedding, we apologize for any inconvenience caused. Rest assured, we take cleanliness and comfort seriously, and we will address this issue promptly to ensure a more enjoyable stay for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Warm regards,Bluebay Family

10/10 Excellent

Deborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for sharing your review. We're disappointed to hear that your experience fell short of expectations during your stay with us. We strive to provide a five-star experience to all our guests, and it's disheartening to learn that we didn't meet your standards on this occasion.We take your feedback seriously and will use it to improve our services and facilities. We apologize for any inconveniences you encountered, including the issues with the air conditioner and the challenges with dinner reservations.Please know that we value your input, and we will work diligently to address the areas of concern you've highlighted.We hope you'll consider giving us another chance in the future to provide you with the exceptional stay you deserve.Bluebay Family

10/10 Excellent

Schinell

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our resort and rated us 5 out of 5 stars.Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could exceed your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Warm regards,Bluebay Family

10/10 Excellent

Amy Lynn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 12 mai 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our resort and rated us 5 out of 5 stars.Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could exceed your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future.Warm regards,Bluebay Family

4/10 Médiocre

Dorian

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Dear Dorian,We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We're always striving to improve, so we appreciate your feedback. Please feel free to reach out to us directly with any specific concerns you may have, as we'd like the opportunity to make things right. Bluebay Family.

10/10 Excellent

Samuel Amuah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A very awesome resort. It's worth it all.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had an awesome experience at our resort and that you found it to be worth it. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay.Bluebay Family.

6/10 Satisfaisant

RAUL RUIZ

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Familia Bluebay le 12 mai 2024
Agradecemos que haya compartido su calificación con nosotros. Aunque nos esforzamos por brindar una experiencia superior, entendemos que puede haber áreas en las que no hayamos cumplido completamente con sus expectativas.Su retroalimentación es invaluable para nosotros, ya que nos ayuda a identificar áreas de mejora. Esperamos tener la oportunidad de servirle mejor en el futuro y ganarnos una calificación más alta de su parte.Saludos cordiales,Familia Bluebay

10/10 Excellent

Leslie

Les points forts : Équipements
Amazing experience and def use again as always use Expedia
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Thank you for sharing your amazing experience with us! We're thrilled to hear that you had a wonderful time and that you found our services to your satisfaction. We look forward to welcoming you back again in the future. Bluebay Family.

8/10 Bien

Zahra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We spent a really good time there!!! super nice stuff!!
Séjour de 15 nuits en avril 2024
Réponse de Bluebay Family le 10 mai 2024
Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a fantastic time with us and that our staff made your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon for another wonderful experience. Bluebay Family.