Avis sur PubLove @ The Crown, Battersea - Hostel
PubLove @ The Crown, Battersea - Hostel
102 Lavender Hill, London, England
Avis
6,8
6,2/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
20 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Crown Team le 28 déc. 2022
Hi Daniel,We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hostel and that we failed to provide an experience you were looking for. If you would like to discuss this further, then please contact us. We hope your next stay at The Crown will be a pleasant one and looking forward to welcoming you back again. With kindest regards,The Crown Team
10/10 Excellent
charles
22 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
charles
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Alexandre
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable séjour
Alexandre
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
A
28 mai 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
London
A
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Mark le 28 juin 2018
Thank you for your great review. We hope to see you again soon :)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de The Crown Team le 12 janv. 2018
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hostel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hostel.
6/10 Satisfaisant
ERRECART
20 nov. 2017
Les points forts : Personnel et service
ERRECART
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
Réponse de The Crown Team le 12 janv. 2018
Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
8/10 Bien
Louise , V
15 août 2016
Les points forts : Personnel et service
Auberge de jeunesse avec bar
Louise
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 mars 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Désagréable
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
2 juin 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Kerrie
14 févr. 2024
Kerrie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Crown team le 19 févr. 2024
Hi Kerrie! Thank you for taking the time to share your experience. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit. Thank you once again for your stay and your feedback and look forward to welcoming you back to The Crown soon! Warmest regards The Crown Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not as expected
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Crown team le 19 févr. 2024
Hi,We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hostel and that we failed to provide an experience you were looking for. If you would like to discuss this further, then please contact us. We hope your next stay at The Crown will be a pleasant one and looking forward to welcoming you back again. With kindest regards,The Crown Team
6/10 Satisfaisant
Petronella
Voyage en groupe
4 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
generally okay, but could do with a clean
Petronella
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Crown team le 13 oct. 2023
Hi Petronella,We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hostel and that we failed to provide an experience you were looking for. If you would like to discuss this further, then please contact us. We hope your next stay at The Crown will be a pleasant one and looking forward to welcoming you back again. With kindest regards,The Crown Team
2/10 Horrible
Matthew
7 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never again
Matthew
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mark le 9 août 2023
Hi MatthewFirst and foremost, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hostel and that we failed to provide an experience you were looking for.Kindly be advised that our team is working on the case and that we have taken note of your mentioned points, and the concerned department has been notified and will follow up accordingly.Your feedback will help us improve our service. If you would like to discuss this further, then please contact us.With kindest regardsThe Crown Team
10/10 Excellent
Lucas Daniel
Voyage en groupe
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucas Daniel
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de Crown Team le 5 janv. 2023
Hi Lucas!Thank you for taking the time to share your experience. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit. Thank you once again for your stay and your feedback and look forward to welcoming you back to The Crown soon! Warmest regards The Crown Team
10/10 Excellent
Lucas Daniel
Voyage en groupe
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucas Daniel
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Crown Team le 5 janv. 2023
Hi Lucas! Thank you for taking the time to share your experience. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit. Thank you once again for your stay and your feedback and look forward to welcoming you back to The Crown soon! Warmest regards The Crown Team
10/10 Excellent
Jack
14 nov. 2022
Jack
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Crown Team le 16 nov. 2022
Hi Jack!Thank you for taking the time to share your experience. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit. Thank you once again for your stay and your feedback and look forward to welcoming you back to The Crown soon! Warmest regards The Crown Team
8/10 Bien
Daniel
21 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Decent
Daniel
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Crown Team le 24 oct. 2022
Hi Daniel!Thank you for taking the time to share your experience. All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit. If you wish to discuss your negative experiences further, please feel free to contact us. Thank you once again for your stay and your feedback and look forward to welcoming you back to The Crown! Warmest regards, The Crown Team
4/10 Médiocre
India
26 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
India
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Crown Team le 20 sept. 2022
Hi!First and foremost, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hostel and that we failed to provide an experience you were looking for.Kindly be advised that our team is working on the case and that we have taken note of your mentioned points, and the concerned department has been notified and will follow up accordingly.Your feedback will help us improve our service. I hope that your stay was otherwise amazing.If you would like to discuss this further, then please contact us.We hope your next stay at The Crown will be a pleasant one and looking forward to welcoming you back again.With kindest regardsThe Crown Team
8/10 Bien
daniel
26 juin 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
daniel
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Jason
23 mai 2022
Jason
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Emilio
30 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emilio
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
ABUBAKAR
12 avr. 2022
ABUBAKAR
Séjour de 5 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Jekabs
Voyage d’affaires
24 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jekabs
Séjour de 2 nuits en février 2022
6/10 Satisfaisant
Ajmal
Voyage d’affaires
9 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ajmal
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Mark le 21 oct. 2021
Hi Ajmal
First and foremost, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.
We would like to express our apologies that you had a negative experience in our hostel and that we failed to provide an experience you were looking for.
Kindly be advised that our team is working on the case and that we have taken note of your mentioned points, and the concerned department has been notified and will follow up accordingly.
Your feedback will help us improve our service. I hope that your stay was otherwise amazing.
Allow me to kindly invite you to contact me personally to discuss this with you further on luigi@publove.co.uk.
We hope your next stay at PubLove @ The Crown will be a pleasant one and looking forward to welcoming you back again.
With kindest regards
The Team at PubLove @ The Crown.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
4/10 Médiocre
Karl
17 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Publove - Battersea
Karl
Séjour de 10 nuits en juin 2019
Réponse de Mark le 2 juil. 2019
Hi Karl
Thank you for taking the time to review us. I have spoken to the property manager who has now dealt with the issues you have raised.
With best wishes
10/10 Excellent
Steven, Crawley
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Mark le 2 juil. 2019
Hi Steven
Many thanks for your great review :) We hope to see you again soon.
Best wishes
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 juin 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Mark le 2 juil. 2019
Hi
Many thanks for taking the time to review us. Please accept my apologies for the confusion with your bed. The property manager has spoken to his team regarding the service you received when staying with us.
With best wishes
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 mai 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Mark le 2 juil. 2019
Hi
Many thanks for taking the time to review us.
Best wishes
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Mark le 11 mars 2019
Hi
Many thanks for your great review. We hope to see you again soon :)
Best wishes
4/10 Médiocre
Madrista, London
4 nov. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madrista
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Mark le 8 nov. 2018
Hi
Thank you for taking the time to review us. I will follow up with the property manager regarding the issues you have raised.
With best wishes
8/10 Bien
Paul
9 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Paul
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Mark le 10 oct. 2018
Many thanks for your great review. We hope to see you again soon :)
4/10 Médiocre
Richard
7 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bed Bug Infestation
Richard
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Mark le 10 oct. 2018
Hi Richard
Thank you for taking the time to review us. Having spoken to the property manager it does appear that there was an issue but pest control have now attend and treated the rooms in question.
As a regular guest I do hope this does not deter you from staying with us again in the near future.
With best wishes
2/10 Horrible
Alessandro
1 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alessandro
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Mark le 10 oct. 2018
Hi Alessandro
Thank you for taking the time to review us.
Please accept my apologies for the service you experienced. I have spoken to the property manager and addressed this with her team.
I do hope this won't deter you in staying with us again in the near future.
With best wishes
4/10 Médiocre
yuri, aosta
24 sept. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ho preso un last minute
yuri
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Mark le 10 oct. 2018
Hi Yuri
Many thanks for taking the time to review us. We are indeed a hostel and unfortunately planning regulations prohibit us from installing air conditioning.
With best wishes
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 sept. 2018
A fine cheap stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Mark le 10 oct. 2018
Many thanks for your great review. Hope to see you again soon :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Mark le 9 août 2018
Many thanks for your great review.
We hope to see you again soon :)
8/10 Bien
Prad, London
22 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prad
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Mark le 28 juin 2018
Thank you for your review. We hope to see you again soon :)
10/10 Excellent
Prad, London
20 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prad
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Mark le 28 juin 2018
Thank you for your great review. We hope to see you again soon :)
10/10 Excellent
Buttigetti, Melbourne, Australia
5 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buttigetti
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Mark le 28 juin 2018
Thank you for your great review. We hope to see you again soon :)
8/10 Bien
Tetiana
21 mai 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tetiana
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Mark le 30 mai 2018
Many thanks for your great review. Hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
John, Horsham UK
22 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en avril 2018
10/10 Excellent
aurel
4 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ok
aurel
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 juil. 2017
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
4/10 Médiocre
Matthew
31 mai 2017
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Alcatraz chic in South London
Matthew
Séjour de 3 nuits en mai 2017
4/10 Médiocre
jenny
26 mai 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
jenny
10/10 Excellent
Helen
5 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre