Avis sur Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
Lot N5 Nusa Dua Tourism Complex, Nusa Dua, Bali
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Manager le 22 févr. 2023
Dear Vincent,Bonjour! Selamat siang!Thank you for leaving your kind rating on Expedia pertaining to your recent stay with us.We are glad to understand that you had an enjoyable stay with us here at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We look forward to welcome you back for another Magnifique stay with us.Sincerely,Agus AstawaHotel ManagerSofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
6/10 Satisfaisant
François
Voyage en famille
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
François
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de General Manager le 16 déc. 2022
Dear Francois,Bonjour! Selamat Siang!Thank you for leaving us your rating on Hotels.com.Though we regret to see the average score you gave us, we would appreciate to know more details about your stay. At Sofitel, we believe that our guests feedback aid us to maintain our highest quality of products and services, hence yours will be crucial for us too.Nevertheless, we remain hopeful to have another chance to better serve you in the future.Regards,Sylvain PasdeloupGeneral ManagerSofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
8/10 Bien
Mike
Voyage en famille
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok
Mike
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Réponse de General Manager le 3 févr. 2020
Dear Mike,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you for sharing the high rating, following your recent stay with us at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort.
I am so elated while receiving your review and understand that your latest stay with us was nothing but a flawless one. At Sofitel, we always aim to make our guests feel welcome and valued, knowing it was the case for you truly pleases me more.
I am looking forward to seeing you back again, in not too distant future.
Sincerely yours,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de General Manager le 8 janv. 2020
Dear Valued Guests,
Bonjour! Selamat Siang!
We very much appreciate the high rating you gave us following your recent stay at the Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort.
We are delighted to know that you enjoyed much your stay with us and you found it up to your expectations. At Sofitel, we always strive to craft wonderful experience for our guests and we are glad it was your case.
Again, thank you for your review and we look forward to welcoming you again soon.
Sincerely yours,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
jessica
31 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jessica
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de General Manager le 1 nov. 2019
Dear jessica,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you for the perfect rating and kind commendations you have shared towards Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort.
We are all truly delighted for having your review online and knowing that your latest stay was nothing but a flawless one. At Sofitel, we always strive to accommodate every guest's requests and needs, hearing that we were able to once again achieve that is truly rewarding for all of us.
Looking forward to having you back again, in not too distant future.
Sincerely yours,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en septembre 2019
Réponse de General Manager le 18 sept. 2019
Dear Valued Guests,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you very much for sharing your thought of Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort online on Expedia.
I am very pleased to see that you thoroughly enjoyed your stay with us and found it satisfying. At Sofitel, exceeding our guests’ expectation is one of our main priorities and we are glad to know that we have succeeded once more.
Thank you for staying at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort and we look forward to your return.
Sincerely yours,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
Myriam
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Myriam
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de General Manager le 5 sept. 2019
Dear Myriam,
Bonjour! Selamat Siang!
We really appreciate the time you have spent to rate us, thank you.
I am truly pleased to see the perfect rating you have shared with us and knowing that we were able to create a great impression of our resort. At Sofitel, our Ambassadors always strive to extend the best service to each and every guests and I am glad that to understand that they were succeeded to do so.
I am looking forward to seeing you again in our Balinese Paradise, whenever your travel brings you back to Bali, the Island of Gods.
Sincerely yours,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
8/10 Bien
sebastien
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand resort familial
sebastien
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 22 août 2019
Dear Sebastien,
Bonjour! Selamat siang!
Thank you for sharing your genuine feedback on Hotels.com following your recent stay with Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort.
It warms our heart to read your high praises towards the services and facilities we provided during your stay. Sofitel always combine the French Luxury with local culture, we are sorry to hear that it was not the case for you.
Nonetheless, we hope that it will not fluster your overall stay nor deter you from coming back to our resort.
We are looking forward to welcoming you back at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort, on your future visit to this beautiful island.
Sincerely,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 16 août 2019
Dear Valued Guest,
Bonjour! Selamat siang!
Thank you for entrusting your precious holiday to Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort.
It thrilled us to know that you thoroughly enjoyed your stay at our resort. Your compliments toward our superb beach, beautiful property and the attentiveness of our Heartists leaves us overjoyed.
We are also glad to hear that you had an opportunity to try our renowned Ala Francaise Brunch and that you loved it.
We hope to be able to welcome you back at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort at the soonest.
Sincerely,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de General Manager le 24 juil. 2019
Dear Valued Guests,
Bonjour! Selamat Pagi!
We really appreciate the high rating that you have shared with us through Expedia.
It truly delights us to understand that the high rating represents your overall satisfaction towards our resort and you could thoroughly enjoy your stay with us. We cannot wait to welcoming you back again at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort, for another Magnifique journey with us.
Sincerely,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
8/10 Bien
bruno
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bruno
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de General Manager le 30 avr. 2019
Dear bruno,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you for choosing Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort for your stay.
We are pleased to receive positive rating from you. I am sure our team will be thrilled to see your rating on our page. We look forward to welcome you back at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort!
Sincerely yours,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
8/10 Bien
Grégoire
7 nov. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Expérience mitigée
Grégoire
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de General Manager le 11 nov. 2018
Monsieur Grégoire,
Bonjour! Selamat Siang!
Tout d’abord, nous vous remercions d’avoir pris sur votre temps personnel pour donner votre avis sur Expedia après votre récent séjour dans notre Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort.
Enfin, je suis satisfait d’entendre que notre hôtel vous a plu, de par notre plage privée et notre architecture.
Il me peine cependant de lire que vous avez dû vous plier à nos propres manquements. Sachez que cela n’est pas dans notre manière d’opérer, ni de fournier a nos clients une telle expérience. Je vous présente donc mes plus plates excuses pour ce désagrément.
Nous espérons cependant, que vous nous laisserez une nouvelle chance, dans un futur proche, afin que mes équipes et moi-même, vous fournissons notre réelle Magnifique expérience Sofitel!
Cordialement,
Sylvain PASDELOUP
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en octobre 2018
Réponse de General Manager le 8 nov. 2018
Dear Valued Guest,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you for sparring your time to share your feedback on Expedia.
We are delighted to see the good score you gave us following your recent stay at Sofitel Bali Nusa Dua Beach resort. It is always gratifying to learn that our guest had an amazing stay and we will be thrilled to welcome you back at our resort.
Sincerely yours,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
Weendy, paris
24 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une merveille
Weendy
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de General Manager le 2 oct. 2018
Dear Weendy,
Bonjour! Selamat Siang!
We appreciate your perfect rating and positive feedback that you have shared through Expedia.
It is a pleasure to read that your entire stay was up to your expectations. It looks like you really have an enjoyable experience with us, thanks to all our amazing facilities and services at our resort. Amaury will be very happy to hear such a compliment from you and I will definitely share your kind reviews to the whole team, for their encouragement to deliver our renowned service to every guests.
Once again, thank you for sharing your thoughts of Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Our team and I will definitely be happy to see you again in the nearest future.
Best Regards,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
luca, Switzerland
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait complexe hôtelier et océan à 2 pas
luca
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Réponse de General Manager le 20 sept. 2018
Dear Luca,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you for your kind rating and valuable feedback that you had towards our resort online on Expedia.
What a joy to find out that your stay was nothing less than what you have expected or even exceeded. Indeed, it is always a pleasure to receive a positive feedback from our guest and that is why we are grateful to have you shared this with us. Looking forward to see you again in the nearest future and our team will definitely be happy to welcoming you back in our resort.
Best Regards,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 mai 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas d eau chaude
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de General Manager le 18 mai 2018
Cher Client,
Bonjour! Selamat Siang!
Nous tenons a vous adresser toutes nos excuses pour la panne subite du chauffe-eau desservant votre chambre. Il a en effet été compliqué de trouver les pièces de rechange avant de pouvoir le réparer dans la soirée.
Je regrette cependant que l’option que nous vous avons prodigue n’ait su vous satisfaire et vous remercie pour avoir partagé ce commentaire avec nous. Nous le prenons de manière constructive et cela nous aidera à améliorer nos services dans le future.
Merci et bonne journée.
Cordialement,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
Linda , ORLEANS
24 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MAGNIFIQUE
Linda
Séjour de 8 nuits en mars 2018
Réponse de General Manager le 12 avr. 2018
Chère Linda,
Bonjour, Selamat Siang!
Merci infiniment pour le commentaire que vous avez posté sur notre page Ebookers.
C’est en effet avec une grande joie que nous lisons votre revue. Combler les envies et les attentes de nos clients est la mission que nous nous donnons, nous sommes donc ravi de lire que nous avons réussi avec vous.
Cela serait un plaisir de vous revoir parmi nous l’année prochaine.
Cordialement,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
Farid
21 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farid
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de General Manager le 23 janv. 2018
Dear Farid,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you for rating our resort online on Hotels.com.
We are glad to learn that you could overall enjoyed your stay and could leave with wonderful memories of our resort.
We look forward to welcoming you back soon for another Magnifique Journey with us.
Regards,
Sylvain Pasdeloup
General Manager
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Site paradisiaque
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Jonathan, Paris
29 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel à Nusa Dua
Jonathan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bon Sofitel
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Carole, Longueuil (Québec)
19 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
C'est une ville a être découvert
Carole
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Sylvain Pasdeloup le 11 nov. 2015
Dear Valued Guest, thank you for staying at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We are pleased to read that you enjoyed your stay at our resort. It is always encouraging to learn that our guests are satisfied with our service what we strive for every day. Thank you for your support and we look forward to welcoming you back. Sincerely, Sylvain Pasdeloup – General Manager
10/10 Excellent
CARLOS, Cognac
11 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
CARLOS
Réponse de Eric le 18 juil. 2015
Cher client,
Merci pour vos commentaires positifs à propos de Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Je suis heureux de lire que vous avez apprécié nos Suite Opéra, les prestations du club et un service attentionné fourni par le personnel. Merci de nous connaît votre pensée à propos de Transat et nous nous excusons si vous ne l'avez pas vraiment apprécié votre séjour à cause du bruit du voisinage. S'il vous plaît soyez assuré que votre retour est très important pour nous et mon équipe fera en sorte que des mesures correctives appropriées seront prises pour respecter les normes élevées habituelles de produits et de services attendus de notre station. Nous espérons pour mieux vous servir lors de votre prochain séjour chez nous.
Cordialement,
Sylvain Pasdeloup
Directeur Général
10/10 Excellent
marie, france
26 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel agréable
marie
Réponse de Tommy le 9 mai 2015
Bonjour client,
Merci pour vos commentaires positifs à propos de Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Nous nous réjouissons de vous accueillir bientôt de retour.
Cordialement,
Tommy Trsidiarto
Directeur du marketing et des communications
10/10 Excellent
Ghaleb ZEKRI, Paris
28 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un excellent séjour
Ghaleb ZEKRI
Réponse de Eric le 1 nov. 2014
Cher client,
Merci pour vos commentaires positifs à propos de Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Je suis heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et notre personnel que vous avez fourni un excellent service. Merci de rester avec nous et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.
Cordialement,
Anie Kumalaningsih
Directeur de la Qualité
8/10 Bien
HSB-I, France
24 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent repos
HSB-I
Réponse de Eric le 22 nov. 2014
Cher client,
Merci de rester à l'hôtel Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Comme vous l'avez mentionné, nous étions dans le processus de construction de l'exclusif Nikki Beach Bali et nous excusons si vous étiez incapable de faire l'expérience quand vous étiez avec nous. Merci pour vos commentaires et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.
Cordialement,
Anie Kumalaningsih
Directeur de la Qualité
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Eric le 23 août 2014
Dear Valued Guest,
Bonjour! Selamat Siang!
Thank you for allowing us to accommodate you at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We hope that you also experienced an excellence service and French elegance blend with the local culture for which we strive when you were with us. We look forward to your next magnifique journey with us.
Sincerely,
Tommy Trisdiarto
Director of Marketing & Communications
10/10 Excellent
lisa
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lisa
Séjour de 7 nuits en mai 2024
8/10 Bien
ANTHONY
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANTHONY
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Brett
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 7 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Sophia
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophia
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Damar
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damar
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 21 mars 2024
Bonjour, Damar!Thank you for the perfect score you shared with us. It warms our heart to hear that you had an amazing stay at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. What makes me more delighted is seeing that the services extended by our Ambassadors could impress your latest stay with us. We definitely look forward to your return, hopefully soon. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Pravin
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pravin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 21 mars 2024
Bonjour, Pravin!Thank you for posting your feedback on Expedia. We are thrilled to read your positive remarks. The team pride themselves on the cousu main service they render and I am glad to see that it was up to your expectations. We thank you for sharing your review and we look forward to welcome you back in a not-too-distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
8/10 Bien
Pascal
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mooi resort
Pascal
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 22 févr. 2024
Bonjour, Pascal!We really appreciate the time you sparred to rate us online. It is delightful to see your high score and understand that you had a lovely staycation with us at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Looking forward to welcoming you back again in not so distant future. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
8/10 Bien
Jerome R
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff
Jerome R
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Jerome!It truly delights us to hear that you loved our resort and were able to feel the genuine hospitality delivered by our team. However, it saddened us to hear that your stay was flustered by the initial ocean view room that was not entirely up to your expectations, as well as the overall resort's conditions. We would really appreciate if you can share more details so we can improve in the future. Nonetheless, we really hope this did not deter you from coming back again to our Magnifique resort in the near future. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
David
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overpriced for Bali
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, David!Though we are glad to hear that you were satisfied with the latest stay you had in our resort, it saddened us to hear that your overall stay was flustered. Our price is accessed and set with careful considerations and comparison to our competitors in the areas, which we regret you found it not up to your expectations.At Sofitel, we take our guest’s feedback extremely seriously as we aim to create a wonderful experiences to all our guests, and I am glad you are willing to share it directly with us. Nonetheless, I hope this will not fluster your experience much nor deter you from coming back again to our resort, whenever your travel brings you back to Bali. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Adrian
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Adrian
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 22 févr. 2024
Bonjour, Adrian!Thank you for staying at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. I regret to see the average score you gave us on your recent experience, which was detracted by the service attentiveness from the staff. I understand your points on this matter and please rest assured as I will be reviewing this further with the relevant team. Thank you for sharing this with us and we hope we can better serve you on your next stay with us.Regards,AnneQuality & Guest Experience Manager
8/10 Bien
Rory
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rory
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Rory!Thank you for sharing your thoughts towards Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. I am glad to hear that your family staycation with us was a lovely one. It even makes me more excited to see that your family could feel the genuine service of our Ambassadors, as it is what we strive every day. Your comments related to the food options and quality have been highlighted and shared accordingly to the relevant department heads for further review and improvements. Nonetheless, we hope this did not fluster your experience much and we look forward to your return. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Ian
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Ian!Thank you for posting your feedback online. We are thrilled to read your positive remarks. The team pride themselves on the cousu main service they render and I am glad to see that it was up to your expectations. We thank you for sharing your review and we look forward to welcome you back in a not-too-distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Jacqueline!Thank you for posting your feedback on Expedia. We are thrilled to read your positive remarks. The team pride themselves on the cousu main service they render and I am glad to see that it was up to your expectations. We thank you for sharing your review and we look forward to welcome you back in a not-too-distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst Experience Ever
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 22 févr. 2024
Bonjour, Valued Guest!Thank you for sharing your feedback on our Hotelscom. I regret to read your feedback on the recent stay you had with us as it was not something we strive for our guest experience. Please rest assured as I take your feedback seriously and I will have this discussed personally with the relevant team for our further review and necessary improvements. We thank you for letting us know on this and we hope we can serve you better in the future.Regards,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Scott
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Scott!We appreciate the feedback you shared with us online. I am filled with joy to read such an amazing review you posted on Expedia. Knowing that our valued guest could thoroughly enjoy their moments spent with us is truly rewarding for us all. Obviously, we loved having you with us and we look forward to another pleasure of welcoming you back at the resort whenever your travel brings you back to Bali.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
4/10 Médiocre
Christiana
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christiana
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Christiana!Thank you for leaving us a positive rating online. Though we are glad to see that your overall stay was a good one, I regret to hear that your stay was flustered, especially by the room condition that was not entirely up to your expectations. Rest assured as your comments have been shared accordingly to our Housekeeping Manager and the Chief Engineer for immediate actions. We hope this did not fluster your experience much nor deter you from coming back again to our resort in the near future. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Bimal
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bimal
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Bimal!Thank you for leaving us such a perfect score through our Expedia page. Though it is delightful to see your positive comments towards our property, it saddened us to hear that your overall experience was flustered by the bathroom conditions in the room. Please rest assured as your comments have been highlighted to our management team for further review and considerations. At Sofitel, our guest's feedback is our top priority, hence, we would like to thank you for sharing your input with us. We definitely look forward to your return, in not too distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Nicky Andrew
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicky Andrew
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Nicky!Thank you for reviewing us online. It fills us with joy to see that your experience was something you are fond of. The team will be delighted to know that our valued guest could thoroughly enjoy the stay at the resort. We really are thankful for sharing this and we hope to see you again whenever you return to Bali.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Paula
28 déc. 2023
Paula
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Paula! Thank you for leaving your rating online. I am saddened to see the low score you gave. We place an importance on hearing our guest feedback and we hope to have more details on your feedback so we could analyse and identify the areas in need of improvement. Nonetheless, we thank you for staying with us and we hope to have another chance to better serve you in the future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Jill
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
27 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Jill
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Quality & Guest Experience Manager le 20 févr. 2024
Bonjour, Jill!We very much appreciate the high rating you gave to your recent stay at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. It pleases us to learn that your holidays were nothing but satisfying ones and knowing that our resort was up to your expectations, if not higher, is truly rewarding. Thank you once more for the feedback and we hope to see you again soon.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Rajesh A
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Rajesh A
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Ryna
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryna
Séjour de 5 nuits en décembre 2023