Avis sur DoubleTree by Hilton Manchester - Piccadilly
DoubleTree by Hilton Manchester - Piccadilly
One Piccadilly Place, 1 Auburn Street, Manchester, England
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Elena Reception Supervisor le 9 janv. 2024
Dera Lyda,Thank you very much for your scores. We are happy to see that you had a nice stay.We look forward to welcome you back soon.
8/10 Bien
Eddie
13 déc. 2019
Eddie
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Bjørn
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bjørn
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Hisataka
28 avr. 2024
Hisataka
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ann
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Noor M. le 22 avr. 2024
Dear Ann,Our cookies are lovely indeed, we're glad that you've enjoyed it.Also, thank you for your terrific 10/10* rating & we cannot wait to provide you with a warm welcome back!
10/10 Excellent
David
16 avr. 2024
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Karl
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karl
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Noor M. le 22 avr. 2024
Dear Karl,Thank you for your time in leaving a feedback!Kind Regards
10/10 Excellent
Bill
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bill
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Noor M. le 22 avr. 2024
Dear Bill,Thank you for your fantastic 5/5* Review!We hope to provide you with a warm welcome back soon!
10/10 Excellent
Thomas
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elena Reception le 13 avr. 2024
Hi Thomas,Thank you so much for your nice feedback. We are proud of our central location and our new rooms are spot on. We do look forward to have you back here soon
10/10 Excellent
Shubhabrata
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shubhabrata
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Elena Reception le 13 avr. 2024
Hi Shubharata,Thank you for your review. I will share it with the rest of the team as motivator to keep giving a great service.Please do not hesitate to come back soon
10/10 Excellent
Luis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Elena Reception le 13 avr. 2024
Hi Luis,That is a very nice feedback! Thank you so much. It makes us proud to do our best every day!We look forward to welcome you back very soon
8/10 Bien
steven
Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
steven
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception team le 30 mars 2024
Dear guest, Thank you for your rating!We hope that we can welcome you back again in the near future!Kind regards, Reception team
8/10 Bien
JASON, Pontypridd
25 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
JASON
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Reception team le 30 mars 2024
Dear guest, We would like to apologize first of all for the housekeeping servicing that have not happened during your stay. Your feedback has been passed on to the housekeeping manager so this won't occur again in the future. We do hope that we can welcome you back again in the near future!Kind regards, Reception team
8/10 Bien
William
Voyage en couple
17 mars 2024
William
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Noor M. le 23 mars 2024
Dear William,Thank you for your time in leaving a valued feedback with us! Please accept our sincere apology regarding the inconveniences you've encountered- Please rest assured the comments have been taken on board & the issue have been resolved. We hope to welcome you again soon!With Kind Regards,
10/10 Excellent
derek
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
derek
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Elena, Reception Supervisor le 10 mars 2024
Sear Derek, Thank you so much for the full scores. it makes us happy when our guests do appreciate our service.We do hope to welcome you back very soon.Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A very nice stay…..
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Elena Reception Supervisor le 10 mars 2024
Dear Guest, Thank you so much for such a nice feedback. We are happy to hear that you did enjoy your stay here. Also, we have passed your comment to our Maintenance and Housekeeping Team and they have sorted the issue straight away. We do hope to welcome you back very soon for another stay.Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest service Team le 18 févr. 2024
Dear Guest ,Thank you for sharing your experience with us.Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Double tree by Hilton , it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.Best Regards,
10/10 Excellent
Nick
16 févr. 2024
Nick
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest service Team le 18 févr. 2024
Hi Nick ,Thank you for sharing your experience with us.Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Double tree by Hilton , it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.Best Regards,
10/10 Excellent
Gill
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gill
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest service Team le 18 févr. 2024
Hi Gill , Thank you for your feedback and looking forward welcoming you back for another memorable stay .
8/10 Bien
Jan, Billingstad
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest service Team le 14 févr. 2024
Dear Guest ,Thank you very much for your feedback and rating ,I'm Sorry that was your experience during your stay and i have personally communicated all your raised issues with our head of departments.Please let us know before your next reservation so We can make sure that you have a great experience on your next visit .Thank you Guest service Team
10/10 Excellent
Laura
12 févr. 2024
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest service Team le 14 févr. 2024
Dear Laura ,Thank you for sharing your experience with us.Your feedback is of a big importance to us as it reflects our level of customer service and care. For us at the Double tree by Hilton , it is very important to meet and exceed guest expectations and by reading your feedback we are happy to see that we have succeeded in doing so. I shall make sure to thank our staff for the excellent service and pass on your feedback. It was a pleasure for us having you in our hotel and we are looking forward welcoming you again.Best Regards,
10/10 Excellent
MIN KOO
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good choice!
MIN KOO
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Noor M. le 12 févr. 2024
Dear MIN KOO,Thank you for your terrific 10/10* rating! We hope to provide you a warm welcome back.With very warm regards.
10/10 Excellent
Sue
6 févr. 2024
Sue
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception Team le 10 févr. 2024
Thank you for your 10 out of 10 rating. We are glad you had a good time with us and we hope we can welcome you back again!
2/10 Horrible
Rasia
5 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Rasia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception team le 10 févr. 2024
Thank you for taking the time reviewing us. Sorry that you did not have a good stay with us, please can we ask for more information about your stay? Thank you.
8/10 Bien
Bernt
5 févr. 2024
Bernt
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reception Team le 10 févr. 2024
Thank you for your 8 out of 10 rating!We are glad that you had a good stay with us! We hope we can welcome you back again in the near future!
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Noor M. le 5 févr. 2024
Dear Daniel,We're delighted to have learned about your overall experience with us & we cannot wait to provide you a warm welcome back with us!Warm Regards,
10/10 Excellent
Tanya
5 févr. 2024
Tanya
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception Team le 10 févr. 2024
Thank you for your 10 out of 10 rating!We are glad that you had a good stay with us! We hope we can welcome you back again in the near future!
10/10 Excellent
Kelly
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Noor M. le 5 févr. 2024
Dear Kelly, Thank you for your terrific 5/5* rating!We hope to welcome you again soon.Kind regards,
8/10 Bien
William
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Noor M. le 5 févr. 2024
Dear William,Thank you for your time in leaving a valued 8/10* rating. We hope to warmly welcome you back soon!Kind regards,
10/10 Excellent
Gail
4 févr. 2024
Gail
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Noor M. le 5 févr. 2024
Dear Gail,Thank you for your time in leaving a 10-star review!We hope to provide you with a warm welcome back at Doubletree Manchester Piccadilly.
6/10 Satisfaisant
Carl
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No access to the roof top terrace
Carl
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Noor M. le 5 févr. 2024
Dear Carl,Thank you for your time in leaving a valued feedback. Unfortunately, our rooftop terrace is only for private hire as part of our Conference & Events packages.Our apologies for the inconvenience regarding not being given a complimentary drink voucher right away.Thank you for your lovely comments regarding the bar staff and your overall satisfaction with the room!We hope to welcome you back soon!Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 3 févr. 2024
Thank you for your time in leaving your feedback and scoring a 8/10* rating, we hope to see you again soon!Kind Regards
8/10 Bien
Greg
29 janv. 2024
Greg
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 3 févr. 2024
Dear Greg,Thank you for your amazing 8/10* rating, we hope to see you again soon!Kind Regards
10/10 Excellent
Dylan
29 janv. 2024
Dylan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 3 févr. 2024
Dear Dylan,Thank you for your fantastic 10/10* rating we hope to see you again soon!Kind Regards
10/10 Excellent
Scott
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 3 févr. 2024
Dear Scott,Thank you for your fantastic 10/10* rating we hope to see you again soon!Kind Regards
8/10 Bien
Iain
Voyage en groupe
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel near Piccadilly
Iain
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 3 févr. 2024
Dear lain,Thank you for your time in leaving a valued feedback! We're glad to have learned of your overall experience. Please rest assured the 2nd lift has been fixed and back operational!We hope to see you again soon!Kind Regards
10/10 Excellent
Benjamin
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benjamin
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest service Team le 20 janv. 2024
Dear Benjamin ,Thank you for leaving us your feedback and a great rating from your recent stay with us here at the Doubletree by Hilton Manchester Piccadilly. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and I will pass on your great recognition to all our team members, and I am sure they will appreciate this!We hope that we can welcome you back again in the near future!Thank you
10/10 Excellent
Emma
14 janv. 2024
Emma
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest service Team le 20 janv. 2024
Dear Emma ,Thank you for leaving us your feedback and a great rating from your recent stay with us here at the Doubletree by Hilton Manchester Piccadilly. We are glad that you have enjoyed your stay with us, and I will pass on your review and rating to all our team members, and I am sure they will appreciate this!We hope that we can welcome you back again in the near future!Thank you
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 14 janv. 2024
Dear Kim,Thank you for your terrific 5/5* rating!We're glad you've enjoyed your overall stay. Regarding the wifi, we offer free wifi to all of our guests which is a open secure network with no password required. The Our apologies regarding the lift situation, please rest assured it is within our top priority to fix this as soon as possible for the convivence of our guests and hotel staff!We hope to provide you a warm welcome back soon.With Kind regards
4/10 Médiocre
Vernon
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
No hot water for shower in bathroom
Vernon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception Team le 21 janv. 2024
Dear Vernon, First and foremost, we would like to apologise for the inconvenience that the water temperature has given during your stay. This has been passed on to our senior management and maintenance team in order for this not to occur again in the future. We hope that we can welcome you back again with better standards. Kind regards,
8/10 Bien
Paul
12 janv. 2024
Paul
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 14 janv. 2024
Dear Paul thank you for your terrific 8/10* rating!We hope to see you again soon
10/10 Excellent
Sarah
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay
Sarah
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Noor M. le 14 janv. 2024
Dear Sarah,We're delighted to have learned of your terrific 10/10* feedback! Thank you for your lovely comments and we hope to welcome you again soon.Kind Regards,
10/10 Excellent
Natalie
7 janv. 2024
Natalie
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Elena Reception Supervisor le 9 janv. 2024
Dear Natalie,Thank you for the nice scores. We are happy to see that you had a nice stay here with us.We are waiting forward to welcome you back in a not-too-distant future.
10/10 Excellent
DEBORAH
7 janv. 2024
DEBORAH
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Elena Reception Supervisor le 9 janv. 2024
Dear Deborah,Thank you for staying with us and for your high scores. I am glad to see that you did enjoy the DoubleTree experience.Hope you will come back soon.
4/10 Médiocre
Thomas
Voyage d’affaires
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Nice rooms good location but noisy
Thomas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Elena Reception Supervisor le 9 janv. 2024
Dear Thomas, Thank you very much for staying with us and for your feedback. It helps us to see where we do need to improve. Due to low demand, the restaurant stayed closed for few days and service was running as usual at the Store Street Craft Bar. I have passed your feedback to the F&B Manager and the will look into it. I am really sorry that you didn't have enough sleep during your stay. Has the issue been reported to Reception in order to arrange a room move? Please contact us directly prior your next stay so we can allocate your room in the best way possible. Thank you again for your feedback and we do hope to welcome you back in a not-too-distant future.
10/10 Excellent
Mary
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Mary
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Elena Reception Supervisor le 9 janv. 2024
Dear Mary,hank you so much for staying with us and for your nice feedback. We are glad to hear that you did enjoy your stay. We do look forward to welcome you back soon.
10/10 Excellent
KYUNGCHUL
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KYUNGCHUL
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest service Team le 7 janv. 2024
Dear Guest , Thank you for your great feedback and rating .
10/10 Excellent
Jeonghoon
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeonghoon
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest service Team le 7 janv. 2024
Dear Guest , Thank you for your great feedback .Looking forward welcoming you back soon .