Terrasse/Patio

Avis sur Novotel London West

4 out of 5
Novotel London West
1 Shortlands, Hammersmith, London, England

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 388 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 320 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 152 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 91 avis sur 1006." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 55 avis sur 1006." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Fanja

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 15 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

Aurélie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour visiter tout Londres.
Hôtel très bien situé pour l’accès aux transports que c’est soit metro ou bus. Commerces divers à proximité. L’hôtel est très grand mais reste malgré tout assez cosy. Chambres et room-service parfaits.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 21 avr. 2023
Chère Aurélie,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et que notre emplacement stratégique vous ait permis de visiter la ville en toute tranquillité !Merci de saluer la qualité de notre room-service ainsi que le confort de votre chambre.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir une fois de plus très vite pour une expérience toujours de qualité. Bien cordialement,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

PAULA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Lea Manalo, Guest Relation Manager le 3 avr. 2023
Chère Paula,Merci pour ce retour positif.Nous nous réjouissons de savoir que vous avez été entièrement satisfait de nos prestations. Nous ne manquerons pas de transmettre votre opinion à toute notre équipe.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Lea Manalo, Guest Relation Manager

4/10 Médiocre

Isabelle

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas terrible pour le prix
La chambre était défraîchie avec des prises manquantes et très peu éclairée naturellement et peu de luminaires donc ambiance assez déprimante.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Lea Manalo, Guest Relation Manager le 6 mars 2023
Chère Madame,Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas totalement répondu à vos attentes et que le rapport qualité/prix de notre établissement ne vous ait pas satisfait. Nous tenons à préciser que nos prix sont dans la fourchette de ceux pratiqués par les établissements de notre catégorie et qu'ils fluctuent en fonction du moment de la réservation.Il nous faut ajouter que nos chambres font l'objet de rénovations régulières. Néanmoins, nous faisons vérifier votre chambre afin d'améliorer et d'optimiser le confort de nos hôtes.Nous espérons sincèrement que vous nous donnerez l'opportunité de regagner votre confiance par un séjour 100 % réussi.Bien à vous,Lea Manalo, Guest Relation Manager

8/10 Bien

julie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Très bon accueil, le staff est vraiment à l’écoute et très sympa, c est très agréable. Le buffet du petit déjeuner était vraiment super avec beaucoup de choix. L’hôtel est vraiment chouet, petit bémol sur les chambres qui mériteraient un petit coup de jeunes et un changement de sol. Même si cela reste correcte. La literie est top au niveau des lits mais le matelas du canapé lit est trop fin du coup peu confortable. Cela convient à des enfants mais pas à des adultes. Globalement je recommande cet hôtel qui reste un bon rapport qualité prix. Avec un staff vraiment top.
Réponse de Lea Manalo, Guest Relation Manager le 7 déc. 2022
Chère Julie,Merci pour la rédaction de ce commentaire.C'est avec joie que nous apprenons que votre séjour a été à la hauteur de vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié l'accueil qui vous a été réservé.Néanmoins, nous prenons note de vos retours et ne manquerons pas d'en tenir compte pour de nouvelles rénovations.De plus, nous regrettons votre retour mitigé sur le confort de notre literie. Nous faisons vérifier celle du canapé-lit et nous vous invitons à nous solliciter sur place pour tout souci dans le but de rendre votre séjour le plus satisfaisant possible.Nous vous remercions également d'avoir mis en avant notre rapport qualité prix, la générosité de notre petit déjeuner ainsi que le professionnalisme de notre personnel, à l'écoute attentive durant tout votre séjour.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau pour un séjour 100% réussi.Cordialement,Lea Manalo, Guest Relation Manager

8/10 Bien

Germaine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’ambiance de l’accueil était top, ainsi que le bar, à l’accueil. La literie était de bon état. Le prix du petit-déjeuner est un peu trop élevé. Bémol que l’insonorisation n’était pas bonne ainsi que la moquette avec des tâches et donnait l’impression que ce n’était propre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Lea Manalo, Guest Relation Manager le 31 oct. 2022
Chère Germaine,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié la qualité de notre accueil et l'ambiance générale de notre établissement.En revanche, nous prenons note de votre remarque sur le ménage et vous prions de nous excuser pour ce manquement inhabituel. Dans pareil cas, notre équipe de réception est à votre disposition pour intervenir rapidement.De même, si vous êtes sensible au bruit, n’hésitez pas à en faire part à la réception qui vous allouera une de nos chambres les plus au calme.Le prix de notre petit déjeuner est habituellement jugée convenable par nos hôtes.Merci de souligner le confort de la literie.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,Lea Manalo, Guest Relation Manager

8/10 Bien

Sophie

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
La chambre n’a pas été faite pendant 3 jours Le room service ne répond d pas au téléphone e
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Lea, Guest Relation Manager le 6 juil. 2022
Dear Sophie, Thank you for your feedback concerning your recent stay at the Novotel London West I am very disappointed to read that your experience did not meet your expectations. My sincere apologies for the issues you encountered during your stay and rest assured these will be both addressed and reviewed accordingly. I do hope to have the opportunity to welcome you again and restore your faith in us through a successful experience.

10/10 Excellent

Ruken

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour satisfaisant services et personnels agréables et toujours disponible, souriant
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Lea, Guest Relation Manager le 10 juin 2022
Dear Ruken, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay. We feel very rewarded by your kind comments about our team who always do their best to make your time with us as comfortable as possible. The entire team look forward to welcoming you back on a future trip

8/10 Bien

Nolwenn

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour en famille
Hôtel bien situé sur une ligne principal de métro facile d'accès. Accueil de l'hôtel sympa convivial et moderne personnel très disponible et agréable. Les chambres sont confortables mais elles ont besoins d'un coup de neuf la propreté est pas nickel, nous avons voyagé avec nos enfants et a 4 dans la chambre c'est tout juste . La carte du restaurant est pas très Garnie et tout est à prix exorbitant mais c'est comme ça dans tout Londres niveau prix. Le petit déjeuner est super un large choix pour combler tout le monde
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Maryna Panchoshna, Guest relations executive le 11 juin 2022
Dear Nolwenn, Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast and your room suited you. However, we wish your stay had been entirely satisfying. Rest assured, we have noted your comments and will consider them carefully for future improvements. We hope that you will choose to revisit us. Best regards

8/10 Bien

Abdelmalek

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Séjour très agréable en famille. Juste petit bémol chambre un peu petite pour 2 adultes et 2 enfants. Mais hôtel très bien situé à 300 m de la station de metro Hammersmith. Tres bon petit déjeuner
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Novotel London West le 19 avr. 2022
Thank you for your feedback! We appreciate you taking your time to let us know about your experience. We will look into the issues raised

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Novotel London West le 23 nov. 2021
Thank you for your feedback

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Novotel London West le 23 nov. 2021
Thank you for your feedback

6/10 Satisfaisant

Thomas, Lille

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Certes l hotel est bien place mais le petit-déjeuner sous forme de box à emporter est cher par rapport à la qualité des produits proposés. Chambre non préparée pour 3 personnes avec dessous de canape sale paquet de cigarette, bouchon de cannette...aucun geste commercial na été proposé.
Séjour de 2 nuits en août 2020

10/10 Excellent

olivier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toujours une excellente expérience même avec COVID
Tout c'est très bien passé comme toujours dans cet hotel. J'ai trouvé les équipes particulièrement à l'écoute de nous. Dans cette période de Covid toutes les mesures sont respectées pour nous protéger sans se ce soit un stress.
Séjour de 3 nuits en août 2020

10/10 Excellent

Clemence, Rouen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel accueillant et tres serviable : poussette canne prétée, consigne gratuite et lorsque mon fils a été malade les femmes de chambres etaient la pour changer les draps en 5 minutes. Le petit dejeuner peut paraître cher mais vraiment très riche et varié. L'hotel est situé à l'ouest de Londres mais 3 lignes de metro à moins de 5 minutes de marche commerces. Le seul point negatif serait esthetique quant à la moquette plutot vieillissante et assez tâchée.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Guest Services le 25 févr. 2020
Thank you very much for taking your time to write a review of your experience with us at Novotel London West . We really appreciate your great feedback and have taken note of your comments on areas to improve.Have a lovely evening.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel, confortable, bon restaurant, proche métro, ligne qui mène à l'aéroport d'Heathrow. Bus direct vers le centre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Services le 20 janv. 2020
Thank you very much for your feedback. Have a nice evening ahead.

6/10 Satisfaisant

gilles

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Mokns bien
Hotel bien situé mais qui se degrade un peu.service mal organisé (+30minutes attente pour le check in) chambres exécutives sans baignoires et obligation de reclamer un peignoir. Bref service pas au niveau d'un novotel et pas au niveau du prix payé
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Guest Services le 3 janv. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at the Novotel London West. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that we fell short. I understand that you encountered an inconvenience with ... and please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Should you give us another opportunity, please feel free to contact me directly and I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

4/10 Médiocre

Assia

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre avec une odeur nauséabonde donc obligé de laisser la fenêtre ouverte. Nous étions 4 personnes mais chambres préparées pour 2 personnes!
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Services le 1 nov. 2019
Good Morning. Thank you for your feedback. We are really sorry that you stay wasn't pleasant this time,please allow me to apologies on behalf the entire Team. Have a great weekend .

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Établissement qui a “vieilli” Chambres familiales un peu petites
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Services le 1 nov. 2019
Good morning. Thank you very much for your honest feedback. I will share it with entire team so we can improve our services. Have a great weekend.

10/10 Excellent

Geraldine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un agréable séjour
Un agréable séjour hôtel récent très fonctionnel et bien équipé. Petit déjeuner excellent avec beaucoup de choix et de bons produits. Un peu excentre mais vu l’excellent rapport qualité prix pour un hôtel à Londres je recommande sans hésitation surtout que la station de métro est très proche.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Guest Services le 8 sept. 2019
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon in the near future!

10/10 Excellent

THÉRÈSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un peu décentré mais parfait!
Tout était parfait. Très bon accueil de Milton. Il a accepté, avec le sourire, de nous donner la chambre que nous souhaitions. L’hôtel est décentré mais ça ne pose pas de problème car la station de métro Hammersmith est à 5 min à pied. La ligne Piccadilly permet de rejoindre le centre ou la gare Saint Pancras facilement. Le bus 9 lui est à 2min à pied de l’hôtel et permet aussi de rejoindre le centre. Le déjeuner est varié et très bon. Je recommande cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Guest Services le 2 sept. 2019
Thank you for your amazing review. We hope to see you soon again. Have a great day.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aimé : la salle de sport et les services. Pas aimé : le restaurant car cher, pas de choix.
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Services le 26 août 2019
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay at Novotel London West. I am sorry, however, to read that your experience was not totally perfect. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.Thank you again for sharing your experience, and we hope to welcome you back again in future.

8/10 Bien

Zhiqiang

Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice hotel, but old euqipment and many many guests
Nice hotel in general good price, good location with easy access to public transport(tube, bus), supermarket, restaurent. Room is a little bit small for two adults and 2 kids, there is no free space in the room with the sofa bed, and the equipement in the room are quite old, especially those in the washroom. I think that the room needs an renovation. This hotel has many rooms, and lots of group are staying there, then the breakfast could be very crowded. The only negative point during our stay was during the check-in, when we arrived, there was a heavy rain storm, we asked the reception guy if they could lend us an umbrella and the answer was that they couldn't borrow the umbrelle, but we can buy from them. that's definitly not the answer that I expected from a 4-stars hotel.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guest Services le 22 août 2019
I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 Satisfaisant

Thierry

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Services le 18 juil. 2019
Thank you for your review.We hope to welcome you back soon in our hotel and we will try our best to improve our service.

10/10 Excellent

Adrien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relations Officer le 6 juin 2019
Thank you for the lovely rating. We are hoping to welcome you soon in the near future :)

8/10 Bien

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un hôtel bien placé, confortable
Les chambres sont spacieuses et propres, mais l’entretien bof : l’eau chaude mettait 5 min avant d’être à température, et l’eau s’ecoulait mal. Le petit déjeuner est cher pour ce qu’il est (pas de jus frais, les fruits ne sont pas tous frais mais décongelés, très peu de choix de yaourt.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Ala le 30 mai 2019
, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London West. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Have a lovely day. Sincerely, Warm regards, Alicja Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Adrien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel proche métro
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Relations le 23 mai 2019
Thank you for your lovely feedback, we hope to welcome you back soon!

8/10 Bien

Frantz

Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Relations le 8 mai 2019
Thank you for your feedback! We hope to see you soon! Best Wishes, Guest Relations

10/10 Excellent

Barbara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were very pleased with the hotel facilities, the staff were very helpful and informative, we will certainly use this hotel again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ashleigh Hector, Guest Relations Executive le 24 mai 2024
Dear Barbara,Thank you for such a positive review.We are thrilled to learn that the facilities at Novotel London West met your expectations and that our team's service made your stay enjoyable. Your satisfaction with the cleanliness of your room and the condition of our hotel is heartening to hear, as we strive to maintain high standards. Additionally, it is gratifying to know that our room amenities contributed to your positive experience.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Ashleigh Hector, Guest Relations Executive

10/10 Excellent

Manikandan, Centreville

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kanny Diarra, Guest Relation Executive le 24 mai 2024
Dear Manika.Thank you very much for sharing your positive review.We are thrilled to hear that you found the hotel's condition to be up to the mark, and the service provided by our team to be exceptional. It is always heartening to know that our guests have had a memorable stay with us, enjoying the amenities and the ambiance that Novotel London West prides itself on.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Kanny Diarra, Guest Relation Executive

8/10 Bien

Nahoko

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
イベント会場に近く値段もお手頃で良かった。
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kanny Diarra, Guest Relations Executive le 19 mai 2024
Nahoko様。この度は、Novotel London Westにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。お客様が清潔で快適なお部屋を高く評価してくださり、大変嬉しく思います。ホテルの状態についても肯定的なご意見をいただき、スタッフ一同励みになります。サービスに関してもご満足いただけたようで、私どもの努力が実を結んだことを嬉しく思います。お部屋のアメニティも、ご満足いただきありがとうございます。エグゼクティブルーム以上ではバスローブやスリッパなどの追加アメニティをご用意しておりますが、全てのお客様に快適にご滞在いただけるよう努めております。またのお越しをお待ちしております。Kanny Diarra, Guest Relations Executive

6/10 Satisfaisant

Amie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 15 mai 2024
Dear Amie,Thank you for your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that you will return in the future. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

mehmet engin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr gute Frühstück
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 10 mai 2024
Sehr geehrter Mehmet Engin,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre Höchstbewertung!Schön wäre es wenn wir Sie in der Zukunft nochmal begrüssen dürfen, mit freundlichen Grüßen.Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

Jane

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really great property. Special mention to Ashleigh on reception. Wonderful member of staff. Friendly and genuinely interested in doing her best. Smart young woman.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 6 mai 2024
Dear Jane,Thank you for such a positive review.It is truly rewarding to learn that you had such a wonderful stay with us and particularly appreciated Ashleigh's outstanding service at the reception. Our team is committed to providing a friendly and professional service, and it's wonderful to hear that Ashleigh exemplified this. We are also thrilled that the cleanliness of your room, the overall condition of our hotel, and the amenities provided contributed to a memorable experience.Your recognition of the impeccable service and facilities at Novotel London West inspires us to continue setting the standard for excellence in hospitality. Thank you once again for your kind words.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

Angela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great for Olympia events
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 6 mai 2024
Dear Angela,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 25 mai 2024
Dear Richard,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.It's rewarding to hear that you had a memorable stay.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

Ben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 5 mai 2024
Dear Ben,Thank you very much for this positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to seeing you again on your next visit.Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

Giovanna, Crowthorne

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Spacious and clean room. Very comfortable and with all you need for your stay. Very nice touch the Rituals products in the bathroom. Walking distance from Hammersmith tube station. The main negative during this last stay has been the price: 470gpb for a night is definitely a too high price especially when same room was booked for 165gbp for the third night. And I was anyhow accommodated in a different type of room than the one booked.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 29 avr. 2024
Dear Giovanna,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will visit us again in the future. Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

Giovanna, Crowthorne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 1 mai 2024
Dear Giovanna, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are delighted to hear that our hotel met your expectations and that you had a comfortable stay.However, please know that we have noted your concern about our prices; these can fluctuate at certain times of the year.We hope to welcome you back. Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

Lori

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay at a reasonable price. Will definitely be back! XO
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 22 avr. 2024
Dear Lori,Thank you for such a positive review.It's heartening to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the service provided by our staff, and the amenities we offer all met your expectations. Our team at Novotel London West takes great pride in ensuring that every guest experience is as comfortable and enjoyable as yours. We're delighted that you found our location convenient for exploring the local area and that our facilities, including the 24/7 fitness room, contributed to a memorable stay. Your kind words are a wonderful endorsement for the efforts we make every day.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolles Hotel, mega tolles Frühstück, sehr gute Gegend, Aufenthalt 2 Erwachsene und 2 Kinder, gerne wieder.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 20 avr. 2024
Liebe Maria,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es ist wunderbar zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Novotel London West genossen haben, insbesondere unser vielfältiges Frühstücksangebot und die günstige Lage nahe der Hammersmith Apollo und dem Westfield London. Wir freuen uns, dass unsere Unterkunft und Einrichtungen den Bedürfnissen Ihrer Familie entsprochen haben und Sie eine angenehme Zeit bei uns verbracht haben. Ihre lobenden Worte sind eine schöne Bestätigung für das Team, das stets bemüht ist, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bieten. Wir danken Ihnen herzlich für Ihre Bewertung und das Teilen Ihrer Erfahrungen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

VANESA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 20 avr. 2024
Dear Vanesa,Thank you for sharing the review of your stay with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

SEIJI

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
設備は少し老朽化
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 15 avr. 2024
Seiji 様この度は、Novotel London Westにご宿泊いただきまして、誠にありがとうございました。郊外にありながらもアクセスの良い点を評価をいただき、有難うございます。また、少し古さを感じられたご様子ですが、快適にお過ごしいただけておりましたら幸いです。またのお越しをお待ちしておりますOdhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

AKIO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 15 avr. 2024
Dear Akio,Thank you very much for this kind review.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

SEIJI

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 12 avr. 2024
Dear Seiji,Thank you for such a great review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards of cleanliness and service.We look forward to welcoming you back.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

AKIO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
good
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 8 avr. 2024
Dear Akio,Thank you for this kind review.We are delighted to hear that you found our rooms impeccably clean, and that the overall condition of Novotel London West met your expectations. It is particularly gratifying to know that our service contributed to your enjoyable stay.Our dedicated housekeeping team works diligently to maintain our high standards of cleanliness, and we are proud to provide a comfortable and modern environment for our guests.We are also pleased to offer a variety of amenities such as a state-of-the-art fitness room, a pet-friendly atmosphere, and convenient parking to enhance the guest experience.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

Andreas

Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 7 avr. 2024
Dear Andreas,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

6/10 Satisfaisant

Li

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 5 avr. 2024
Dear Li,We would like to thank you for this review about your experience in our hotel.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to see you again soon.Best regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

10/10 Excellent

Yolande

Voyage en famille
My stay at the Novotel was very nice . The room was a little cold but after a while it warmed up slightly. The staff were approachable and informative. I had a drink in the bar . The house red wine was not good at all . Frederica kindly changed the wine. And opened a fresh bottle . The breakfast was of good quality with a large variety and choice . I worked in a five star hotel for 25 years . And I would rate and give your staff 5 starts . Thank you . Yolande McCourt
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 30 mars 2024
Dear Yolande, Thank you for your positive review.We are delighted to hear that you found our staff to be approachable and informative, reflecting the high service standards we strive for at Novotel London West. Your compliments regarding the quality and variety of our breakfast options are truly appreciated.We regret to hear that the room temperature did not initially meet your expectations, but are relieved that it improved over time. Whilst we do not have conventional air conditioning, our air cooling system is designed to ensure guest comfort throughout their stay.We apologize that your experience with the house red wine was not up to your satisfaction. We are, however, pleased that Federica promptly addressed the matter by opening a fresh bottle for you.Our team is honored to receive your five-star rating for their service, and we are grateful for your experienced perspective.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay. Kind regards,Odhi Johanes, Senior Guest Relations

8/10 Bien

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Somewhat basic rooms, but nicely presented, very close to the Hammersmith tube station, pubs along the Thames, west Kensington, and the Westfield shopping center.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Odhi Johanes, Senior Guest Relations le 30 mars 2024
Dear Marc,Thank you for taking the time to share your review.We're delighted to hear that you found our rooms well-presented and appreciated the cleanliness along with the service provided by our team. Our location's proximity to Hammersmith tube station and local attractions is indeed one of the aspects our guests enjoy. We note your comments on the room amenities and hotel condition. Though our rooms are designed to offer a contemporary style and comfort, we are continuously working to enhance our facilities to ensure our guests have a memorable stay.We hope that we have the pleasure of welcoming you back. With very best wishes,Odhi Johanes, Senior Guest Relations