Vue de la chambre

Avis sur Good Hotel London

4 out of 5
Good Hotel London
Royal Victoria Dock, Western Gateway, Royal Docks, London, England

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 488 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 315 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 110 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 50 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 41 avis sur 1004." "

8,6/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Elle le 1 nov. 2023
Hi Anonymous,Thank you for taking the time to rate ur services.We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle

8/10 Bien

Lopes Correia

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 3 jours Solo
Séjour Agréable, Le staff était au top, Tous aimables et l'écoute. L'hôtel est dans une zone calme et sécurisé, à proximité de transport (5min) et 25/30minutes du centre. J'ai apprécié l'histoire et le concept de l'établissement. Le seul point moins agréable, c'était la propriété de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Elle le 2 nov. 2023
Hi Lopes,Thank you for taking the time to share some feedback, we are happy to hear you enjoyed your stay here with us at The Good Hotel London. We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle

10/10 Excellent

khalil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Good Hotel London le 25 sept. 2023
Hi Khalil Thank you for your review, we are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future. Best regards Kevin

10/10 Excellent

Yazid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel ever
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ibrahim le 8 août 2023
Hi Yazid, Thank you for your amazing feedback! We're thrilled to have provided you with such a positive experience. Looking forward to welcoming you back soon.Kind regards, Ibrahim Good Hotel Team

8/10 Bien

Honayda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit w-e à Londres,
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Good Hotel London le 4 janv. 2023
Hi Honayda We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future.Kind regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Good Hotel London le 1 nov. 2022
Hi Thank you for your excellent score, we look forward to welcoming you back.Kind regards,

10/10 Excellent

Brice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Good Hotel London le 1 nov. 2022
Hi Brice Thank you soo much for such a great score, we look forward to welcoming you back in the future.

6/10 Satisfaisant

Valerie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel inspiré d'un bateau, donc les chambres sont plutôt des cabines, très petites, pas de télévision, mal insonorisées (porte d'entré et fenêtre mal isolées). Pas d'isolation non plus pour la salle de douche et les toilettes (la douche fuit et les toilettes évacuent difficilement...). La litterie est petite mais confortable et il y a un plateau de courtoisie. A l'arrivée 120 pound de caution sont débitées de votre carte de crédit. Nous étions logés à quelques mètres d'un foodstruck avec rooftop assez bruyant la nuit. On a demandé à changer de chambre mais ça n'a pas été possible car il y a très peu de chambres à 2 lits. Mais l'hôtel fourni des bouchons d'oreille ! A noter, joli bar toit terrasse. Hôtel loin du centre mais bien desservi, DLR à 2 pas Elisabeth Line et le téléphérique pour le 02 Arena.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Camille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Good Hotel London le 11 juil. 2022
Hi Camille Thank you for your rating, we hope to welcome you back one day and turn that 8 into a 10. Kind regards Kevin

8/10 Bien

Nathan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Good Hotel London le 5 juil. 2022
Hi Nathan Thank you for scoring us 8/10 we are pleased you enjoyed your stay. Kind regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Je suis arrivé durant la nuit, sous les coups d’1 ou 2h du matin. J’ai un peu attendu le réceptionniste avant qu’il m’ouvre et le check-in a été rapide. La chambre était propre, assez confortable (même si le matelas du lit pourrait être de meilleure qualité) et les équipements étaient quasiment neufs et facilement utilisables. La chambre et surtout la salle de bain sont petites mais ça reste utilisable. La vue sur le plan d’eau depuis la chambre et en particulier depuis le lit avec une grande fenêtre est très appréciable. Le check-out s’est fait très rapidement et les deux réceptionnistes étaient très polis et courtois.
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 Bien

Junior

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de FO le 3 mars 2020
Dear Junior, Thank you very much for your review following your stay with us. We appreciate your high rating and we are looking forward to welcoming you back again. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

8/10 Bien

Philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de FO le 5 janv. 2020
Dear Philippe, Thank you so much for this review. We hope to see you again soon. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de FO le 26 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for leaving your feedback. We appreciate it very highly. We hope to be able to see you again. Many Thanks. GOOD Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de The Good Crew le 19 déc. 2019
Dear Valued Guest, We are glad to see that you were satisfied with your stay. Come back soon for another fantastic experience.

10/10 Excellent

Ludovic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons passé un excellent séjour à Londres, notamment grâce à cet hôtel dans un quartier que nous ne connaissions pas malgré avoir vécu plus d'un an à Londres. Le site est exceptionnel, le petit déjeuner copieux et la vue sur la Tamise et Canary Wharf au top!
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de reception le 14 déc. 2019
Dear Ludovic, Thank you very much for your fantastic review following your stay with us. I am delighted to read that we have made your experience a memorable one. We appreciate such fantastic feedback and we are looking forward to welcoming you back again. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Good Hotel London Team le 14 nov. 2019
Hi there Thank you for this GOOD score. We are delighted that you had a great stay. We look forward to welcoming you back again soon. #SleepGoodDoGood

8/10 Bien

Bruno

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Liban le 21 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

10/10 Excellent

David

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de The Good Team le 8 sept. 2019
Dear David, Thank you very much for your great score! We hope to welcome you back very soon. Kind regards, The Good Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La situation géographique, l’ambiance, la gentillesse du personnel, l’engagement ecoresponsable,
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de GT le 26 août 2019
Dear Guest, Thank you very much for your great 5-star review following your stay with us. I am delighted to read that we have made your experience a memorable one. We appreciate such fantastic feedback and we are looking forward to welcoming you back again. Many Thanks and Stay Good. GOOD Team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
transportation from the airport to the hotel is too long and not practical change several times because metro train is tiring
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de The GOOD Team le 21 août 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are very sorry that the location did not work well for you. We hope to welcome you in the future. Kind regards, The GOOD Team

8/10 Bien

emmanuel

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yes, but...
Quite a nice place, modern and a bit unconventional, but pretty small and noisy rooms. Breakfast is good. Should improve cleaning. Nice rooftop. Close to Excel conference center
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Front Office le 3 juil. 2019
Dear Emmanuel, Thank you so much for taking the time to review our hotel, we are delighted to hear that you enjoyed our rooftopbar and breakfast. We appreciate your feedback, we will send it to the relevant department. Kind regards, The Good Team

6/10 Satisfaisant

Armel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Hotel mais pas good sleep
Good Hotel ne peut rien faire contre sa proximité avec l’aéroport de London City mais les nuisances sonores rendent les nuits trop courtes. D’autre part l’étroitesse de la chambre est faite pour une personne seule mais pas pour un couple. Tout le reste est très bien.
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de good team le 9 juin 2019
Dear Armel, Thank you for taking the time to review our hotel. We do apologise for the bad nights sleep, we appreciate your feedback and will make sure the relevant departments are informed. Kind regards, GOOD Team

8/10 Bien

Morgane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de the good team le 29 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your great score! See you soon. Kind regards, The good team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La decoration industrielle, le coté écolo-equitable
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de The good team le 25 avr. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your review! We are glad to see you enjoyed the stay and hope to see you soon! Kind regards, The good team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le hall est top la deco de la chambre sobre et simple la sdb une catastrophe toute la peinture s est à moitié barré c est pas du tout un standing 4 étoiles Maximum 3
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de The good team le 21 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are very sorry to read your stay did not fully meet your expectations. We are currently working on a solution to fix it. We hope to see you in the future. Kind regards, The good team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel sur l'eau, quartier tres calme, tres facile d'acces
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de The good team le 10 mars 2019
Dear Guest, Thank you for your great review. We hope to see you soon. Kind regards, The good team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de The GIOOD Crew le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Good Hotel London and rating us so highly! We look forward to welcoming you back very soon.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
hotel acceuillant avec personnel très serviable mais les chambres sont très petites.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de The Good Team le 31 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are happy to read you had a good stay. We do have bigger rooms available that are 30sqm. We hope to see you soon. Kind regards, The good team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de The Good Team le 8 janv. 2019
Dear Anonymous, Thank you for the great score. We look forward to having you again soon. Hope you have a great day. Kind Regards, The Good Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hôtel au design moderne, équipe agréable et serviable (accueil/restaurant). Les services proposés nous ont bien servis, consigne a bagages, restaurant. Carte du restaurant simple, mais très bonne qualité des plats. Literie confortable, petite chambre de 13m2 mais très bien agencé. Placer proche d'une gare de métro, a 5 min a pieds. Malgré la proximité d'un aéroport celui-ci ne nous a pas déranger durant notre séjour.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de The Good Team le 23 déc. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking your time to give us a review. We hope you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to seeing you in the future. Have a wonderful. Kind Regards, The Good Team

10/10 Excellent

Allison

Voyage en famille
Can’t wait to stay again
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Lewis

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great! We went and stayed here as we had a concert in the o2.. was brilliant. This hotel is just next door to the cable carts and they go across just outside the o2. Great staff!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Charles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very cozy and the lobby felt like a living room
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Henry

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Came here for the convention at Excel. Convenient location with good rooms and clean facilities. The Staff is polite and helpful, Soraya especially helped us wonderfully. I'd recommend and use Good Hotel again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jessica le 26 mai 2024
Hi Henry, Thank you for taking the time to leave a review, we are so happy that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back very soon!kind regards Jessica Good Crew

10/10 Excellent

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, near Excel and transport. Clean, comfortable rooms, great food. All staff extremely pleasant and helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Good Crew le 25 mai 2024
Hello Helen,Thank you for staying at The Good Hotel!We are pleased you had an enjoyable experience at the hotel. Hope to see you soon

10/10 Excellent

Matthew

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super friendly and hospitable staff. Smooth check in and check out. Super convenient if visiting the O2 thanks to the cable car right next door. Room was perfectly pleasant and clean with a nice bed. I would definitely stay here again if I was to visit the O2. The walls are fairly thin however so if you are someone who could be easily disturbed this may not be ideal (earplugs are provided). Charging plugs are quite slow/ no USB plugs in my room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 24 mai 2024
Dear Matthew,Thank you for providing feedback about your recent experience staying at our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us as much as we enjoyed having you stay at our hotel. Our location and staff are an asset to our hotel, so we are glad we could offer you great hospitable service. We do have USB plugs in the room which are in a wooden compartment depending on your room it will be either behind the pillows or near the window. We apologise that you were not informed about this.We will be looking forward to your stay with us again!Kind regards,Divine

10/10 Excellent

Kirsty

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff at this hotel were some of the nicest I have experienced in a very long time. Check in/out was seamless and breakfast was delicious- again the nicest I’ve hotel breakfast is had for a while. We would have preferred the bar stay open past 11 for those returning from a show at the O2 - it was too late. Plus usb chargers or more sockets in the room would’ve helped too. Only little things and nothing that would stop me recommending it to anyone else.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 23 mai 2024
Dear Kirsty,Thank you for sharing your recent experience with us. We value our guest's feedback and we are well pleased that you enjoyed your stay with us just as much as we enjoyed having you. Our staff are a great asset to our hotel and we are glad we could deliver great hospitable service to you. We will be delighted to have you back and hopefully, you will stay with us again soon.Kind regards,Divine

8/10 Bien

richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 24 mai 2024
Dear Richard,Thank you for leaving us a lovely rating. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. We hope you will stay with us again in the near future.Kind regards,Divine

8/10 Bien

Sigrid Gudrun

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
in 30 Minuten mit der Underground in London City, perfekt.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Divine le 24 mai 2024
Dear Sigrid,Thank you for sharing your recent experience staying at our hotel. We are glad that the location of our hotel was pleasantly convenient for you to get to the city centre. We hope you will stay with us again in the near future. Kind regards,Divine

10/10 Excellent

Michelle

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing, helpful and friendly staff. Upgraded our room, helped with advice on transport and booking too! Room was comfortable, slept very well. Buffet breakfast was beautiful and so was the scenery
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 20 mai 2024
Dear Michelle,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience staying with us. We are thrilled that you enjoyed your time staying at Good Hotel London. We are pleased our staff were able to treat you with such friendliness and to provide you with excellent hospitality. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards,Divine

10/10 Excellent

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really great for an overnight stay. Rooms are small but clean and convenient.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Natalia le 19 mai 2024
Dear David,Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you found our hotel clean and convenient for your overnight stay. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.Best regards,Natalia

8/10 Bien

Lee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A nice hotel chosen initially for location to the o2, but very impressed overall.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Natalia le 19 mai 2024
Dear Lee,Thank you for your wonderful feedback! We are delighted that you chose our hotel for its convenient location near the O2 and that you were impressed with your overall experience.Providing our guests with a memorable and enjoyable stay is our top priority, and it is always gratifying to hear when we have succeeded. Your kind words motivate our team to continue delivering excellent service.We look forward to welcoming you back on your next visit to the area.Best regards,Natalia

10/10 Excellent

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Unique location and superb support for community via social enterprise.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Natalia le 19 mai 2024
Dear Martin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to learn that you appreciated our hotel's unique location and our commitment to supporting the community through our social enterprise initiatives.At Good Hotel we are deeply committed to making a positive impact on both our guests and the communities we serve. Your recognition of our efforts is truly gratifying.Should your travels bring you back to our area, we would be honoured to welcome you again and provide you with another memorable experience.Warm regards,Natalia

10/10 Excellent

Brendan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jessica le 15 mai 2024
Hello Brendan, Thank you for taking the time to leave a rating. we hope to welcome you back soon.Kind Regards Jessica

10/10 Excellent

Louise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We feel like we are on a boat
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de jessica le 15 mai 2024
Hi Louise, thank you for taking the time to leave a review we hope to welcome you back soon. Kind Regards Jessica

10/10 Excellent

Stephen

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 25 mai 2024
Dear Stephen,Thank you for giving us an excellent rating of your recent experience staying at our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. We will be delighted to welcome you back to stay with us in the near future. Warm regards, Divine

10/10 Excellent

Lucile

Voyage d’affaires
No frills but so close to London Excel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 2 mai 2024
Dear Lucile,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us we are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel being close to London Excel. We hope we can look forward to welcoming you back for any future stays you may have with us. Kind regards,Divine

10/10 Excellent

Katrina

Voyage en famille
Lovely hotel great breakfast very convenient for the Excel centre
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Elena le 2 mai 2024
Hi Katrina, Thank you for your recent stay at the Good Hotel and for leaving a positive review. We are glad to hear that you have enjoyed the breakfast and that the location was convenient for your stay.We hope you have a lovely day and hope to welcome you again soon. Kind Regards,Good Crew

10/10 Excellent

Kathleen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to cable car and Victoria line.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julius le 30 avr. 2024
Hi Kathleen,Thank you for taking the time to leave a fantastic review following your stay. We're glad to hear that the location was convenient for your stay. Your feedback is truly appreaciated. We do hope to welcome you again in the near future.Kind regardsGood crew