Avis sur Good Hotel London
Good Hotel London
Royal Victoria Dock, Western Gateway, Royal Docks, London, England
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Elle le 1 nov. 2023
Hi Anonymous,Thank you for taking the time to rate ur services.We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle
8/10 Bien
Lopes Correia
28 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 3 jours Solo
Lopes Correia
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Elle le 2 nov. 2023
Hi Lopes,Thank you for taking the time to share some feedback, we are happy to hear you enjoyed your stay here with us at The Good Hotel London. We look forward to hosting you in the near future.Kind regards,Elle
10/10 Excellent
khalil
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
khalil
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Good Hotel London le 25 sept. 2023
Hi Khalil Thank you for your review, we are pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future. Best regards Kevin
10/10 Excellent
Yazid
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yazid
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Ibrahim le 8 août 2023
Hi Yazid, Thank you for your amazing feedback! We're thrilled to have provided you with such a positive experience. Looking forward to welcoming you back soon.Kind regards, Ibrahim Good Hotel Team
8/10 Bien
Honayda
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Honayda
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Good Hotel London le 4 janv. 2023
Hi Honayda We are pleased you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future.Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Good Hotel London le 1 nov. 2022
Hi Thank you for your excellent score, we look forward to welcoming you back.Kind regards,
10/10 Excellent
Brice
Voyage en famille
27 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brice
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Good Hotel London le 1 nov. 2022
Hi Brice Thank you soo much for such a great score, we look forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Valerie
Voyage en famille
18 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Camille
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Camille
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Good Hotel London le 11 juil. 2022
Hi Camille
Thank you for your rating, we hope to welcome you back one day and turn that 8 into a 10.
Kind regards
Kevin
8/10 Bien
Nathan
Voyage d’affaires
14 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathan
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Good Hotel London le 5 juil. 2022
Hi Nathan
Thank you for scoring us 8/10 we are pleased you enjoyed your stay.
Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
8/10 Bien
Junior
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Junior
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de FO le 3 mars 2020
Dear Junior,
Thank you very much for your review following your stay with us. We appreciate your high rating and we are looking forward to welcoming you back again.
Many Thanks and Stay Good.
GOOD Team
8/10 Bien
Philippe
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de FO le 5 janv. 2020
Dear Philippe,
Thank you so much for this review.
We hope to see you again soon.
Many Thanks and Stay Good.
GOOD Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de FO le 26 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for leaving your feedback. We appreciate it very highly.
We hope to be able to see you again.
Many Thanks.
GOOD Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de The Good Crew le 19 déc. 2019
Dear Valued Guest,
We are glad to see that you were satisfied with your stay.
Come back soon for another fantastic experience.
10/10 Excellent
Ludovic
14 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ludovic
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de reception le 14 déc. 2019
Dear Ludovic,
Thank you very much for your fantastic review following your stay with us. I am delighted to read that we have made your experience a memorable one. We appreciate such fantastic feedback and we are looking forward to welcoming you back again.
Many Thanks and Stay Good.
GOOD Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Good Hotel London Team le 14 nov. 2019
Hi there
Thank you for this GOOD score. We are delighted that you had a great stay. We look forward to welcoming you back again soon.
#SleepGoodDoGood
8/10 Bien
Bruno
Voyage d’affaires
17 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruno
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Liban le 21 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
10/10 Excellent
David
7 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de The Good Team le 8 sept. 2019
Dear David,
Thank you very much for your great score! We hope to welcome you back very soon.
Kind regards,
The Good Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de GT le 26 août 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your great 5-star review following your stay with us. I am delighted to read that we have made your experience a memorable one. We appreciate such fantastic feedback and we are looking forward to welcoming you back again.
Many Thanks and Stay Good.
GOOD Team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 juil. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de The GOOD Team le 21 août 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your review. We are very sorry that the location did not work well for you. We hope to welcome you in the future.
Kind regards,
The GOOD Team
8/10 Bien
emmanuel
27 juin 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yes, but...
emmanuel
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Front Office le 3 juil. 2019
Dear Emmanuel,
Thank you so much for taking the time to review our hotel, we are delighted to hear that you enjoyed our rooftopbar and breakfast. We appreciate your feedback, we will send it to the relevant department.
Kind regards,
The Good Team
6/10 Satisfaisant
Armel
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Hotel mais pas good sleep
Armel
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de good team le 9 juin 2019
Dear Armel,
Thank you for taking the time to review our hotel.
We do apologise for the bad nights sleep, we appreciate your feedback and will make sure the relevant departments are informed.
Kind regards,
GOOD Team
8/10 Bien
Morgane
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Morgane
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de the good team le 29 mai 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your great score! See you soon.
Kind regards,
The good team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de The good team le 25 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your review! We are glad to see you enjoyed the stay and hope to see you soon!
Kind regards,
The good team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de The good team le 21 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your review. We are very sorry to read your stay did not fully meet your expectations. We are currently working on a solution to fix it. We hope to see you in the future.
Kind regards,
The good team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de The good team le 10 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for your great review. We hope to see you soon.
Kind regards,
The good team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de The GIOOD Crew le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for staying at Good Hotel London and rating us so highly!
We look forward to welcoming you back very soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de The Good Team le 31 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your review. We are happy to read you had a good stay. We do have bigger rooms available that are 30sqm. We hope to see you soon.
Kind regards,
The good team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de The Good Team le 8 janv. 2019
Dear Anonymous,
Thank you for the great score. We look forward to having you again soon.
Hope you have a great day.
Kind Regards,
The Good Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de The Good Team le 23 déc. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for taking your time to give us a review. We hope you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to seeing you in the future.
Have a wonderful.
Kind Regards,
The Good Team
10/10 Excellent
Allison
Voyage en famille
29 mai 2024
Allison
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Lewis
29 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lewis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Charles
29 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Henry
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jessica le 26 mai 2024
Hi Henry, Thank you for taking the time to leave a review, we are so happy that you enjoyed your stay and we hope to welcome you back very soon!kind regards Jessica Good Crew
10/10 Excellent
Helen
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Good Crew le 25 mai 2024
Hello Helen,Thank you for staying at The Good Hotel!We are pleased you had an enjoyable experience at the hotel. Hope to see you soon
10/10 Excellent
Matthew
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 24 mai 2024
Dear Matthew,Thank you for providing feedback about your recent experience staying at our hotel. We are pleased that you enjoyed your stay with us as much as we enjoyed having you stay at our hotel. Our location and staff are an asset to our hotel, so we are glad we could offer you great hospitable service. We do have USB plugs in the room which are in a wooden compartment depending on your room it will be either behind the pillows or near the window. We apologise that you were not informed about this.We will be looking forward to your stay with us again!Kind regards,Divine
10/10 Excellent
Kirsty
Voyage en groupe
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kirsty
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 23 mai 2024
Dear Kirsty,Thank you for sharing your recent experience with us. We value our guest's feedback and we are well pleased that you enjoyed your stay with us just as much as we enjoyed having you. Our staff are a great asset to our hotel and we are glad we could deliver great hospitable service to you. We will be delighted to have you back and hopefully, you will stay with us again soon.Kind regards,Divine
8/10 Bien
richard
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 24 mai 2024
Dear Richard,Thank you for leaving us a lovely rating. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. We hope you will stay with us again in the near future.Kind regards,Divine
8/10 Bien
Sigrid Gudrun
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sigrid Gudrun
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Divine le 24 mai 2024
Dear Sigrid,Thank you for sharing your recent experience staying at our hotel. We are glad that the location of our hotel was pleasantly convenient for you to get to the city centre. We hope you will stay with us again in the near future. Kind regards,Divine
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 20 mai 2024
Dear Michelle,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience staying with us. We are thrilled that you enjoyed your time staying at Good Hotel London. We are pleased our staff were able to treat you with such friendliness and to provide you with excellent hospitality. We hope to welcome you back in the near future.Kind regards,Divine
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Natalia le 19 mai 2024
Dear David,Thank you for your feedback. We're delighted to hear that you found our hotel clean and convenient for your overnight stay. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.Best regards,Natalia
8/10 Bien
Lee
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Natalia le 19 mai 2024
Dear Lee,Thank you for your wonderful feedback! We are delighted that you chose our hotel for its convenient location near the O2 and that you were impressed with your overall experience.Providing our guests with a memorable and enjoyable stay is our top priority, and it is always gratifying to hear when we have succeeded. Your kind words motivate our team to continue delivering excellent service.We look forward to welcoming you back on your next visit to the area.Best regards,Natalia
10/10 Excellent
Martin
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Natalia le 19 mai 2024
Dear Martin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to learn that you appreciated our hotel's unique location and our commitment to supporting the community through our social enterprise initiatives.At Good Hotel we are deeply committed to making a positive impact on both our guests and the communities we serve. Your recognition of our efforts is truly gratifying.Should your travels bring you back to our area, we would be honoured to welcome you again and provide you with another memorable experience.Warm regards,Natalia
10/10 Excellent
Brendan
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brendan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de jessica le 15 mai 2024
Hello Brendan, Thank you for taking the time to leave a rating. we hope to welcome you back soon.Kind Regards Jessica
10/10 Excellent
Louise
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de jessica le 15 mai 2024
Hi Louise, thank you for taking the time to leave a review we hope to welcome you back soon. Kind Regards Jessica
10/10 Excellent
Stephen
4 mai 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 25 mai 2024
Dear Stephen,Thank you for giving us an excellent rating of your recent experience staying at our hotel. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. We will be delighted to welcome you back to stay with us in the near future. Warm regards, Divine
10/10 Excellent
Lucile
Voyage d’affaires
2 mai 2024
Lucile
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Divine le 2 mai 2024
Dear Lucile,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay with us we are pleased to hear that you enjoyed the location of the hotel being close to London Excel. We hope we can look forward to welcoming you back for any future stays you may have with us. Kind regards,Divine
10/10 Excellent
Katrina
Voyage en famille
2 mai 2024
Katrina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Elena le 2 mai 2024
Hi Katrina, Thank you for your recent stay at the Good Hotel and for leaving a positive review. We are glad to hear that you have enjoyed the breakfast and that the location was convenient for your stay.We hope you have a lovely day and hope to welcome you again soon. Kind Regards,Good Crew
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Julius le 30 avr. 2024
Hi Kathleen,Thank you for taking the time to leave a fantastic review following your stay. We're glad to hear that the location was convenient for your stay. Your feedback is truly appreaciated. We do hope to welcome you again in the near future.Kind regardsGood crew