Avis sur Mercure Brighton Seafront Hotel
Mercure Brighton Seafront Hotel
149 Kings Road, Brighton, England
Avis
7,8
Bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Catherine le 15 août 2023
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de votre séjour chez Mercure. Je suis vraiment désolé de lire que cela n'a pas été à la hauteur de vos attentes et veuillez accepter nos plus sincères excuses. La chambre a une 2ème sortie en raison de l'escalier principal qui monte tout le bâtiment et c'est pour la sécurité et l'évacuation d'urgence. Je comprends vos réflexions sur l'ascenseur.Cordialement
8/10 Bien
William
13 avr. 2023
William
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Kelly - GM le 18 avr. 2023
Dear William,Thank you for your score and I am pleased that it reflects a good stay with us.Kind regardsKellyGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Nadia
1 juin 2022
Nadia
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
HUBERT
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HUBERT
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Barry le 3 janv. 2020
Dear Hubert
We very much appreciate your feedback regarding your stay at the Mercure Brighton Seafront Hotel.
It is always a pleasure to receive positive feedback
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Barry
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Iain le 19 août 2019
Thank you for your recent review.
10/10 Excellent
Nicola
29 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicola
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 29 avr. 2024
Dear Nicola,I am delighted that your scores reflect a great stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Stella
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stella
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 29 avr. 2024
Dear Stella,I am disappointed to read your feedback about Breakfast as this is very unusaul, and I will review this with the Team.Kind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Karen
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 29 avr. 2024
Dear Karen,I am so pleased that you enjoyed your stay with us.Kind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Carolyn, Wincanton
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 29 avr. 2024
Dear Carolyn,I am delighted that our Team made your stay with us.Kind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
David
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 29 avr. 2024
Dear David,I am so pleased that you liked our new menu and that our Team made a great impressionKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Scott
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 29 avr. 2024
Dear Scott,I am disappointed that you feel you were mis-lead.I am pleased that our Team stood out for you and that you enjoyed BreakfastKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Roger
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 29 avr. 2024
Dear Roger,I am pleased that overall you had a good stay with us, we are currently looking at placing sockets near the bedsKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Jill
9 avr. 2024
Jill
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 10 avr. 2024
Dear Jill,I am so pleased you enjoyed your stay with us and that our Team stood out.Kind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Joan
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kelly GM le 10 avr. 2024
Dear Joan,I am so pleased that our Team made a great impressionKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
LESLEY
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
LESLEY
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Barry le 1 avr. 2024
Hi Lesley,Thank you for taking the time to review us, we are all delighted that you had a great time with us, and we all look forward to seeing you again with us very soon,Kind Regards,BarryReception Desk
8/10 Bien
David
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Barry le 26 mars 2024
Hi David,Thank you so much for your Kind review, I am so glad you enjoyed your stay with us, and we all look forward to seeing you again very soon,Barry
10/10 Excellent
Sean
26 mars 2024
Sean
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Barry le 27 mars 2024
thank you so much for your Kind review, we all are delighted that you so enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again very soon
10/10 Excellent
Karen
Voyage en groupe
22 mars 2024
Les points forts : Équipements
Karen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Barry le 22 mars 2024
Thank you so much for your very kind Review,
8/10 Bien
Alan
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Lynne
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté
Lynne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kelly GM le 30 mars 2024
Dear Lynne,I am disappointed to read your review as this is not reflective of service received and I will review this with our Food and Beverage ManagerKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Emma
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly GM le 17 mars 2024
Dear Emma and Juliet,I am delighted that Marta stood out for your she is certainly a shining star on Reception.I am pleased that you had an excellent stay with us and hope you enjoyed your time exploring Brighton.Kind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
marc
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
marc
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly GM le 17 mars 2024
Dear Marc,I am pleased that your scores reflect a good stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Safia
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Safia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kelly GM le 17 mars 2024
Dear Safia,I am delighted you enjoyed our Breakfast and our Hash browns are super tasty!Kind regardsKellyGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
david
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
david
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kelly GM le 17 mars 2024
Dear David,I am disappointed that you feel we are dated, the Hotel is Grade 2 listed but had a refurbishment completed in 2019 along with some recent updates to our Bar and Terrace.Kind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Heather
27 févr. 2024
Heather
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kelly GM le 30 mars 2024
Dear Heather,I am delighted that your scores reflect a great stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kelly GM le 17 mars 2024
Dear Sharon,I am delighted that you received excellent customer service and disappointed with your feedback about the Hotel a refurbishment was completed in 2019 and we have also updated the main building public areas.Kind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Kay
22 févr. 2024
Kay
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kelly GM le 30 mars 2024
Dear Kay,Thank you for your 5 stars and I am delighted that this reflects a great stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Elle
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elle
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Chloe
13 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Chloe
8/10 Bien
Natalie
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Natalie
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Joanne
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kelly GM le 12 févr. 2024
Dear Joanne,I am pleased your score reflects a good stay with us and that our Team made a good impressionKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Jan
4 févr. 2024
Jan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kelly GM le 30 mars 2024
Dear Jan,I am pleased that your scores reflect a good stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
andleeb
Voyage en couple
30 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
andleeb
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Marianne le 2 févr. 2024
Dear Andleeb,Many thanks for taking the time to review your experience at the Mercure Brighton Hotel! We are delighted to read you have found our Team pleasant and polite.In regards of the refurbishment, We have passed your comments to our relevant colleagues.We are all looking forward to welcoming you back !Kind Regards,Marianna CappaiFront of House Manager
10/10 Excellent
Demi
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Demi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marianne le 2 févr. 2024
Dear Demi,Many thanks for taking the time to review your experience at the Mercure Brighton Hotel! 5/5 WOW ! Thank you !We are glad you enjoyed your room and the price good and fair. Looking forward to welcoming you back!Kind Regards,Marianna CappaiFront of House Manager
8/10 Bien
Claire
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Kelly GM le 24 janv. 2024
Dear Claire,I am pleased that your scores reflect a good stay with usKind regardsKelly General Manager
10/10 Excellent
Steve
20 janv. 2024
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kelly GM le 24 janv. 2024
Dear Steve,Thank you for your 10/10 and I am delighted this reflects a good stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
P
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
room without a view :)
P
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kelly GM le 24 janv. 2024
Dear P,I will review your feedback about the room description but am pleased that our Team made a great impressionKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Carly
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Carly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kelly GM le 24 janv. 2024
Dear Carly,I am delighted that you had another great stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Andrew
7 janv. 2024
Andrew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marianne le 2 févr. 2024
Dear Andrew,Many thanks for taking the time to review your experience at the Mercure Brighton Hotel! and for scoring us 8/10 in order to improve our service we would like to know we are missing to have 10/10 .Many thanks in advance !Kind RegardsMarianna CappaiFront of House Manager
10/10 Excellent
Jordan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Kelly GM le 24 janv. 2024
Dear Jordan,Thank you for your lovely review. I am so delighted that you had a great stay with us and that our Team made a great impression.I will share your review with our TeamKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Christopher
2 janv. 2024
Christopher
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kelly GM le 24 janv. 2024
Dear Christopher,Thank you for your scores and I am pleased that you had a good stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Bianca
2 janv. 2024
Bianca
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Kelly GM le 24 janv. 2024
Dear Bianca,I am delighted that you had a great stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
sarah
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sarah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly GM le 28 déc. 2023
Dear Sarah,I am delighted that you had a fab stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
michael
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly GM le 28 déc. 2023
Dear Michael,I am delighted that you had a great stay with us and that our Team were friendly and helpfulKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Molly
10 déc. 2023
Molly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Marianne le 2 févr. 2024
Dear Molly,Many thanks for taking the time to review your experience at the Mercure Brighton Hotel! 5/5WOW ! Thank you !Looking forward to welcoming you back!Kind Regards,Marianna CappaiFront of House Manager
8/10 Bien
paul
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Weekend in Brighton
paul
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kelly GM le 10 déc. 2023
Dear Paul,I am so pleased that our Team made a great impression and that you enjoyed our BreakfastKind regardsKellyGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Kelly GM le 10 déc. 2023
I am pleased that your scores reflect a good stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Clare
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clare
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Kelly GM le 29 nov. 2023
Dear Clare,I am so delighted that you had a lovely stay with us and thank you for your comments about Barry, I have shared your review with him.We look forward to seeing you again next yearKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Ian
Voyage en famille
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
welcoming and close to everything
Ian
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kelly GM le 20 nov. 2023
Dear Ian,Thank you for your lovely review, I am delighted that you had a great stay with usKind regardsKellyGeneral Manager
10/10 Excellent
Justin
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Kelly GM le 16 nov. 2023
Dear Justin,Thank you for your lovely review and I am delighted you had a great stay with usKind regardsKellyGeneral Manager