Avis sur ibis budget Birmingham Centre
ibis budget Birmingham Centre
1 Great Colmore Street, Birmingham, England
Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
15 sept. 2023
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de emma le 17 sept. 2023
thank you so much for the feedback
8/10 Bien
Yvon
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvon
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de reception le 16 mai 2023
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
4/10 Médiocre
Nathalie
Voyage en famille
2 nov. 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Réponse de reception le 3 nov. 2022
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience à l'ibis budget Birmingham Centre. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes; permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères.Chez Ibis Budget, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client ; par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter qu'il ne se reproduise à l'avenir.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir.
10/10 Excellent
Abdelhamid
Voyage en famille
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdelhamid
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de reception le 30 août 2021
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
6/10 Satisfaisant
Jacqueline
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
cecilia alejandra
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
cecilia alejandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
rachel
Voyage d’affaires
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
rachel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Lucy
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Kemis
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kemis
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en couple
18 mai 2024
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Michael
Voyage d’affaires
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Mr. Telvin
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mr. Telvin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rohilla
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rohilla
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Tinotenda
12 mai 2024
Tinotenda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
RICHARD
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICHARD
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de reception le 7 mai 2024
Thank you so much for your feedback it is very much appreciated.
8/10 Bien
Barbara
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Emma/shift leader le 7 mai 2024
Thank you for sharing your feedback we really appreciate it and hope to welcome you again soon
10/10 Excellent
Syeda
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Syeda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Emma/shift leader le 7 mai 2024
Thank you for your feedback we really do appreciate it.
4/10 Médiocre
Adam
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de reception le 7 mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Birmingham Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future
10/10 Excellent
Ibrar
30 avr. 2024
Ibrar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Yasmin
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yasmin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 7 mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
4/10 Médiocre
Umme
30 avr. 2024
Umme
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de reception le 7 mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Birmingham Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 Bien
Norman
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Norman
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de reception le 7 mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
10/10 Excellent
Tracey
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 avr. 2024
Thank you so much for your feedback it is so nice nice hear such positive feedback. We hope to welcome you again soon.
8/10 Bien
Deanne
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deanne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 avr. 2024
Thank you for your kind words. we really appreciate it. We hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 avr. 2024
Thank you for your feedback it is very much appreciated we hope to welcome you again on your next visit to Birmingham
8/10 Bien
Imrul
18 avr. 2024
Imrul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de reception le 10 mai 2024
Thank you for your feedback it is very much appreciated we hope to welcome you again in the future
10/10 Excellent
Rohilla
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rohilla
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 14 avr. 2024
Thank you
8/10 Bien
Helen
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 14 avr. 2024
Thank you so much for the feedback
10/10 Excellent
Laurie
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 14 avr. 2024
Thank you so much for the kind words
10/10 Excellent
Selina
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Selina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 14 avr. 2024
Thank you
6/10 Satisfaisant
Stephen, Coventry
8 avr. 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de reception le 7 mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Birmingham Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Emma/shift leader le 8 avr. 2024
Thank you so much for the amazing feedback
6/10 Satisfaisant
Kieran
Voyage en groupe
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kieran
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 6 avr. 2024
Thank you for the feedback
6/10 Satisfaisant
Erik
Voyage en famille
26 mars 2024
Erik
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 mars 2024
Thankyou so much for the feedback and kind words
8/10 Bien
Tracy
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 mars 2024
thank you
10/10 Excellent
Tracy
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 mars 2024
we are so happy our hotel was good for you
8/10 Bien
David
24 mars 2024
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 14 avr. 2024
Thank you
6/10 Satisfaisant
Masashi
24 mars 2024
Masashi
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 mars 2024
thank you
8/10 Bien
Maria
Voyage en groupe
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 mars 2024
yes!!!great description, thank you so much
10/10 Excellent
Grace
19 mars 2024
Grace
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 8 avr. 2024
Thank you so much for the amazing score
10/10 Excellent
Peter
Voyage en couple
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 18 mars 2024
Thank you for you feedback it is much appreciated we hope to welcome you again soon
10/10 Excellent
Cai
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cai
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 18 mars 2024
Thank you for you feedback it is much appreciated we hope to welcome you again soon
10/10 Excellent
Nina
13 mars 2024
Nina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 6 avr. 2024
Thank you so much
8/10 Bien
Alex
Voyage d’affaires
12 mars 2024
Les points forts : Propreté
Alex
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 14 mars 2024
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your feedback with the rest of our team. They will really appreciate it.We hope you had a wonderful city trip and will visit us again. We are looking forward to your next stay with us!
6/10 Satisfaisant
Joseph
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de reception le 14 mars 2024
Thank you for your feedback we are sorry your stay was marred by the door locks, we really appreciate your feedback and hope to welcome you again in the future
4/10 Médiocre
Paula
9 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Paula
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Tagreed
4 mars 2024
Tagreed
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emma/shift leader le 27 mars 2024
thank you
2/10 Horrible
Rebecca
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de reception le 6 mars 2024
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback and concerns. We are sorry to hear that you were a bit disappointed with your stay. Your opinion is very valuable to us as we strive to provide a superior service experience. If you are not happy with the room it is always possible to request a room change (depending on availability) or assistance from our housekeeping or maintenance department in case of any problems.We hope you will visit us again, so we are able to serve you better.
2/10 Horrible
Heather
Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Emma/shift leader le 3 mars 2024
Good morningThanks for the feedback and we will act on this accordingly
10/10 Excellent
Millon
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Millon
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Emma/shift leader le 6 mars 2024
Thank you very much for your nice review and for your recommendation. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your feedback with the rest of our team. They will really appreciate it.We hope you had a wonderful city trip and will visit us again. We are looking forward to your next stay with us!