Piscine extérieure, tentes de plage, parasols de plage

Avis sur The Stones - Legian, Bali - Marriott Autograph Collection Hotel

5 out of 5
The Stones - Legian, Bali - Marriott Autograph Collection Hotel
Jl. Raya Pantai Kuta, Banjar Legian Kelod, Kuta, Bali

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 671 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 230 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 74 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 19 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 1007." "

9,2/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

john

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok
Rooms is very good and people kind. Service amazing. Pool is so so. Not very accesible. Too expensive for that.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

SALVADOR

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien belle piscine personnel agréable excellent petit déjeuner. Proche des activités extérieures et animations, face a la plage. Le coffre fort est placé trop bas dans le placard. Il y a deux penderies, une seule serait suffisante, et l'autre la remplacer par des tiroirs.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Franklyn Kocek le 21 nov. 2023
Dear ‘SALVADOR’Thank you for taking the time to share your experiences with us and your kind words are appreciated. We are thrilled (and delighted) that you had a pleasant experience in The Stones, Legian – Bali and enjoyed our services and amenities. Thank you for your suggestions, it is dully noted and considered.We look forward to your next visit with us!Best Regards,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 Excellent

Bruno

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel offrant plusieurs avantages
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Franklyn Kocek le 12 oct. 2023
Dear 'Bruno',Thank you for choosing The Stones - Legian, Bali during your holiday on the island. We appreciate you for taking the time to give us an excellent rating. It would be our utmost pleasure to welcome you back in the near future. Best Regards,Franklyn KocekGeneral Manager

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Management le 2 févr. 2023
Dear Nathalie, Thank you for staying with us and for taking the time to leave us a good rating. We look forward to welcoming you back in the very near future. Best regards, Hotel ManagementThe Stones Hotel - Legian Bali, Autograph Collection

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Personnel très accueillant, ensemble très propre, très sécurisé
Séjour de 3 nuits en mai 2019

10/10 Excellent

Moussa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout était parfait sauf une petite fuite en chambre qu'il n'ont pas pu réparer après plusieurs appelle à la réception
Séjour de 5 nuits en février 2019

10/10 Excellent

Moussa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour sauf qu'il y a eu une fuite d'eau et que personne ne soit venu en chambre après l'avoir signalé à plusieurs reprises ! Sinon à part cela très bon hôtel .
Séjour de 4 nuits en février 2019

8/10 Bien

Joffrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2018

2/10 Horrible

oreste, alicante / strasbourg

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas sympa
Par manque d info sur la securité de l ile suite a l eruption volcanique 2 jours avant notre depart L hotel pretexte des papiers impossibles a trouver pour ne pas rembourser.c est inacceptable vu le standing.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

karim, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé et agreable
Bonne situation geographique en face de la plage. A 10 min a pied du centre commercial beachwalk et des restaurants, boutiques et bars de kuta. Personnel agreable et disponible. Controle de securite a l entree pour les vehicules qui souhaitent entrer dans l'hotel. Piscine agreable. Distributeurs de billets (Atm) au sein de l etablissement ce qui est top ! Tres bonne experience dans cet etablissement.

6/10 Satisfaisant

Spencer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
The property is fine but they could have a bit more entertainment but the second you get to the door of this hotel you are hounded by the local filth out to rob you.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Jasmine, Bronx

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Nona Shelley

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were all lovely, helpful, very approachable and friendly. Breakfast was A M A Z I N G. Rooms were clean and serviced daily. Reasonably priced laundry service. Close to a variety of other dining options, taxis and other transport at doorstep daily. Close to shopping, Melasti Markets, across the road from the beach. One negative was the spa in the pool could do with a scrub around the edges however the rest of the pool area was wonderful. Would come again.
Séjour de 9 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Elisabeta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Marisel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Sarah Kathleen

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are so incredibly helpful and went out of their to assist in every way. The rooms are excellent, the pool amazing and it’s a great location. I would definitely stay here again!
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Hsiao Fen

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
The hotel is a bit old and we saw a few roaches in our room at night for a few days which was a bit of a disappointment. Don’t know if it’s because our room is on the first floor. They should do a better job for the pests. But I do have to say, it has a nice pool and restaurant food is nice too. Staffs are all very friendly and helpful. Location of the hotel is also very convenient to eatery and shopping and of course the beach!
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Brent

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The way they run this show lace is next lvl staff are absolutely amazing. By far one of my favourite places to stay would highly recommend
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 17 avr. 2024
Dear ‘Brent’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Sammie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ended up getting Bali belly and only thing different I ate was at the resort. Talking to a few other guest and they had got it too. Thinking the food standards of the resort may not be inline with their hospitality
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 15 avr. 2024
Dear Sammie,Thank you for bringing this to our attention. We empathize about your experience and understand how distressing this must have been for you and other guests. The wellbeing of our guests is our top priority, and we take reports of health issues very seriously.We are currently conducting a thorough investigation of all food and beverage sources around the hotel. At The Stones Hotel we are devoted to ensure that our food safety standards meet the strictest guidelines and to identify and prevent any possible issues promptly. We are also in contact with the health services to ensure that all of our guests’ health are at its best.We appreciate your feedback as it is crucial for us in maintaining the high standards of quality and safety that our guests expect.Thank you again for your feedback. We hope to resolve this matter to your satisfaction and to have the opportunity to welcome you back under better circumstances.Sincerely, Franklyn Kocek

10/10 Excellent

Jody Lisa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful Hotel
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 17 avr. 2024
Dear ‘Jody Lisa’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 Excellent

Kristina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was amazing! I couldn’t say enough about the hotel, the staff and the time we had there. The rooms were always stocked and clean, the staff always at attention to assist and always willing to offer recommendation for where to go and what to do. It is a quiet neighbourhood, less party spot but is very calm and safe. I would recommend this hotel to everyone possible and will be back. I miss it already.
Séjour de 8 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

HAIQIU

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 17 avr. 2024
Dear ‘HAIQIU’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 Excellent

Alton Jerome

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff at this hotel is amazing. Never felt so welcome at a hotel before. The cleanliness and the attention to detail is second to none. I just met the staff and I already feel like family! I couldn’t asked for a better safe, clean, friendly, and great tasting food might I add from a hotel.
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Janice

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Enjoyed my stay
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Dejeanna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the welcoming feel the stones staff give you and it’s the whole stay.. the people are the stones best asset.. I guess the location isn’t to bad as well.. if you want relaxed peace and quiet you have it and if you want party hussell and more you have it.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Chia Sean Joselyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel close to everything
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Dale

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great pool area, great breakfast, and friendly staff everywhere. Rooms are good size (outward facing rooms have no balcony), our choice to stay in a room with no balcony, but next time with have a room with a balcony). IMO needs a better menu for poolside food. Short walk for many food choices, or dine in at the hotel restaurant. Plenty of transport available out front of hotel.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Keisuke

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
They celebrated my son's primary school graduation
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Bradley

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Great place to stay, amazing pool area. Staff are very friendly. Downside pool is very hot.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Tushar Nathalal, Los Angeles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel amazinf..clean and very safe.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

KOON TIONG

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the swimming pool.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Carmela, Perth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Ni

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
When I enter the room, it had an unpleasant smell it was really annoying. the staff not really friendly.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Wee Guan

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 17 avr. 2024
Dear ‘Wee Guan’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 Excellent

ASHOK LALCHAND

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Danil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Highest level of attention to detail and service would recommend above any other hotel In Bali.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Yuka

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The breakfast buffet have various options. Music at the pool side would be good for a 'party person' though, it was too loud and noisy even in the room.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Leon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
clean
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Sayaka

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

hanhee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Andrea

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay, definitely recommend. Very very trap To everything.
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Kelly

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean room, useful amenities, aircon worked well indoors, staff were polite & friendly, great food options, only downfall was that the pool was quite warm and the spa was hot & unusable. Will definitely stay again.
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Colin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are amazing, rooms very clean, breakfast amazing, large pool however it could be colder, other then that you can’t go wrong.
Séjour de 5 nuits en février 2024

8/10 Bien

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Although a five star accomodation the disparity among the rooms for servicing i.e. the things meant to be in the rooms. Friends room had fruit that was pretty awful, We had chocolates that looked amazing but were filled with bugs and my daughters room had neither. I know its just little things but it was 5star with a 5 star cost. The hotel itself wa very clean and the staff were amazing.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 6 mars 2024
Dear JenniferThank you for taking the time to share your experiences with us. We would like to empathize about the inconveniences that arose during the stay, your feedback has been noted with our team we will ensure that the qualities of our services are at the highest exellence.We hope to welcome you in your next visit with the best service that we stand for.Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 Excellent

Bhuvan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No comments everything perfect
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 4 mars 2024
Dear ‘Bhuvan’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager

10/10 Excellent

Fareha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding customer service
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Franklyn Kocek le 1 mars 2024
Dear ‘Fareha’Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled that you had a pleasant experience in The Stones Hotel – Legian, Bali.We look forward to your next visit with us!Sincerely,Franklyn KocekGeneral Manager