Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
16 sept. 2023
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 11 oct. 2023
Dear ZOUBIR,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Yassine
Voyage en famille
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yassine
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 août 2023
Dear Yassine,Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort.Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
4/10 Médiocre
Marie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 janv. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Marie
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de MB le 24 janv. 2020
Dear Marie,
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. We appreciate you bringing it to our attention. We will share your message appropriately within the organization.
Sincerely,
Marie Browne
General Manager
2/10 Horrible
Mogalia, Kuta
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 janv. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mogalia
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
gaspare
25 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Architectural nonsense
gaspare
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Marie Browne le 9 oct. 2019
Dear gaspare,
Thank you for your impression of our charming and attentive associate.
On the other side, I do apologize for some areas which didn't meet your expectations.
I hope we have the opportunity to welcome you back.
Regards,
Marie Browne
General Manager
10/10 Excellent
Najah, Béziers
Voyage en couple
6 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Najah
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Marie Browne le 23 sept. 2019
Dear Najah,
Thank you for taking the time to review us.
I enjoy reading your detailed review of our strategic location, products, and services, knowing that we could provide you with a memorable stay.
I hope the experience will always linger in your memories and looking forward to having you stay with us again in the near future.
With regards,
Marie Browne
General Manager
10/10 Excellent
Hanan
15 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
👍
Hanan
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Marie Browne le 6 mai 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your excellent review.
We are happy to know that your recent experience was so pleasant and that we exceeded your expectations.
We look forward to providing another memorable experience for you in the future.
With regards,
Marie Browne
General Manager
10/10 Excellent
k et k, paris
16 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel accueillant, à proximité de la plage
k et k
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de Dario Orsini le 26 avr. 2018
Hello k et k,
We are glad to hear that you have enjoyed your stay and met your expectations of a true Sheraton experience.
We appreciate your excellent feedback and already look forward to your next visit.
Regards,
Dario Orsini
General Manager
10/10 Excellent
JEAN-MICHEL, Toulouse
1 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Environnement et installation idéale
JEAN-MICHEL
Réponse de General Manager le 5 août 2016
Dear JEAN-MICHEL,
Thank you for your great feedback about our environment and installation.
We look forward to provide another memorable experience for you in the near future
Regards,
Dario Orsini
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de standing - séjour calme
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 7 nov. 2015
Greetings from Bali!
Thank you very much for sharing your review online! I am glad to know that you found our staff to be friendly and helpful and we are all looking forward to welcoming you back on your next trip to Bali.
Regards,
Dario Orsini
General Manager
8/10 Bien
michel, Québec
30 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Répond aux critères d'un bon Sheraton
michel
8/10 Bien
Daniel G, France
12 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Face aux vagues
Daniel G
6/10 Satisfaisant
Christophe
2 janv. 2013
Sejour
Christophe
10/10 Excellent
Monirul
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monirul
Séjour de 3 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Takeshi
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2024
Takeshi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ashley Lai General Manager le 6 mai 2024
Dear Takeshi,Thank you for sharing your feedback. We apologize for any confusion you experienced with our hotel layout. Your comments about the age of our property and its location are duly noted. We truly appreciate your constructive feedback. We will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future.Sincerely,
10/10 Excellent
saung hiue
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
saung hiue
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Sue
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Ashley Lai le 25 avr. 2024
Dear Sue, Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
nandlal sharma
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nandlal sharma
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Ashley Lai le 25 avr. 2024
Dear nandlal sharma, Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Yoshiaki
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yoshiaki
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ashley Lai le 25 avr. 2024
Dear Yoshiaki,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Ashley Lai le 28 févr. 2024
Dear Robert, Thank you so much for your positive feedback and for taking the time to share your review. We look forward to welcoming you back to our resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ashley Lai le 16 févr. 2024
Dear valued guest,Thank you so much for your review. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Yuyin
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yuyin
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 9 févr. 2024
Dear Yuyin,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcome you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
WEN SHEN
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WEN SHEN
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ashley Lai le 9 févr. 2024
Dear WEN SHEN,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcome you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
Sandra
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear Sandra,Thank you for choosing to stay with us for your recent travels to Kuta. We're glad to hear that you were satisfied with your stay.Thank you for choosing the Sheraton Bali Kuta Resort for your stay, and we hope to see you again soon for many more unforgettable moments.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
YAE SEOP
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
쉐라톤 호텔에서의 인상적인 숙박
YAE SEOP
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear YAE SEOP,We're grateful for your positive feedback on your stay at Sheraton Bali Kuta Resort. It warms our hearts to know that you had such a wonderful experience. We can't wait to have you back for another exceptional stay and create more lasting memories together.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
chae
27 janv. 2024
chae
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear chae,We hope you enjoy your stay with Sheraton Bali Kuta Resort and we truly appreciate your review. We look forward to welcome you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
daisuke
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
daisuke
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 25 janv. 2024
Dear daisuke,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Todd, Byford
22 janv. 2024
Todd
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 25 janv. 2024
Dear Todd,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Abbey Grace
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abbey Grace
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai, General Manager le 22 janv. 2024
Dear Abbey Grace,Thank you for taking the time to share your experience with us. We glad to hear that you are delighted with the warm welcome from our team. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley Lai,General Manager
10/10 Excellent
Candace
Voyage en couple
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candace
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 15 janv. 2024
Dear Candace, Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort. Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta. \Sincerely, Ashley Lai General Manager
2/10 Horrible
dani
Voyage en groupe
9 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
dani
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 15 janv. 2024
Dear Dani,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience during your stay. Please be rest assured that we will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future. We hope you give us another chance in an effort to provide you a better stay experience in the future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
Johan
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Johan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear Johan,We hope you enjoy your stay with Sheraton Bali Kuta Resort and we truly appreciate your review. We look forward to welcome you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Candace
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Candace
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 8 janv. 2024
Dear Candace,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Sung Woo, Skokie
Voyage en groupe
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sung Woo
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 8 janv. 2024
Dear Sung Woo,Thank you so much for your review. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
Bijesh
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bijesh
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 3 janv. 2024
Dear Bijesh,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
ATSUSHI
26 déc. 2023
ATSUSHI
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 19 janv. 2024
Dear ATSUSHI,Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear valued guest,Thank you for sharing your review. We hope to see you again at Sheraton Bali Kuta Resort for many more memorable more memories to come.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Ne
Voyage en famille
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ne
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Ne,Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort.Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
4/10 Médiocre
Abdul
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdul
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Abdul,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience during your stay. Please be rest assured that we will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future. We hope you give us another chance in an effort to provide you a better stay experience in the future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Maheswaran
11 déc. 2023
Maheswaran
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Maheswaran,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
hyun jun
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
친절
hyun jun
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear hyun jun,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcoming you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Inderjit
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Inderjit
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Inderjit,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had an amazing stay with us. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
HIROYUKI
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
HIROYUKI
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear HIROYUKI,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear Jessica,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcoming you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Peter
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear Peter,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Luke
Voyage en groupe
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luke
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 nov. 2023
Dear Luke,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
8/10 Bien
Narae
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Narae
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 nov. 2023
Dear Narae,We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Bali Kuta Resort. It was our pleasure to have you, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences whenever your travel brings you to Bali.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
Katharine
4 nov. 2023
Katharine
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear Katharine,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager
10/10 Excellent
oeyvind
Voyage en famille
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel with exeptional service and breakfast
oeyvind
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 nov. 2023
Dear oeyvind,Thank you for taking the time to share your experience with us. We glad to hear that you are delighted with the warm welcome from our team. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley Lai,General Manager
10/10 Excellent
JAEMIN
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
recommended!
JAEMIN
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 3 nov. 2023
Dear JAEMIN,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager