2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Sheraton Bali Kuta Resort

5 out of 5
Sheraton Bali Kuta Resort
Jalan Pantai Kuta, Kuta, Bali

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 581 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 297 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 73 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 31 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 1000." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

ZOUBIR

Voyage en famille
Propreté de la chambre et surtout la salle de bain
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 11 oct. 2023
Dear ZOUBIR,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Yassine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour magnifique placement idéal accès direct au mall à proximité de tout ce qu’il faut plage restaurant massage etc… Room service rapide et efficace et long choix à la carte. Petit dej varié juste ce qu’il faut. 5* pour le personnel qui est disponible gentil souriant. Le rooftop magnifique face au couché de soleil. Petit bémol à la piscine que je trouve un peu petite. Je recommande et je reviendrai
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 août 2023
Dear Yassine,Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort.Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

4/10 Médiocre

Marie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service
Beaucoup de soucis avec la réception pour l’arrivée et le départ
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de MB le 24 janv. 2020
Dear Marie, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. We appreciate you bringing it to our attention. We will share your message appropriately within the organization. Sincerely, Marie Browne General Manager

2/10 Horrible

Mogalia, Kuta

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La réception arnaque les clients Rien n’est compris dans le prix alors que tout est payé
Séjour de 5 nuits en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

gaspare

Les points forts : Propreté et personnel et service
Architectural nonsense
The architecture of the hotel is a nightmare. You have to find how to get in; breakfast is at level 1, your rooms are on 3 but the lift, if you find it, goes to 4 then you have to walk down. Swimming pool is too small and gets immediately crowded. Breafast is reach but no great value to enjoy. Personnel is as usual extreemely charming and attentive. But management has a long way to go to satisfy customer's expectations for a potentially high standard hotel.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Marie Browne le 9 oct. 2019
Dear gaspare, Thank you for your impression of our charming and attentive associate. On the other side, I do apologize for some areas which didn't meet your expectations. I hope we have the opportunity to welcome you back. Regards, Marie Browne General Manager

10/10 Excellent

Najah, Béziers

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons séjourné 9 nuits dans ce très belle hotel, personnel au top, petit petit déjeuner correct, très bien situé avec à à proximité un centre commerciale et plusieurs restaurant. Il y a aussi pas mal de fast food rapide comme en france Macdo kfc... La piscine de l'hotel est très bien. La plage en face de l'hotel alors pour les surfers c'est le top ou les adeptes de grosse vagues si vous recherchez une plage tranquil de sable blanc ce n'est pas a Kuta qu'il faut séjourné. Nous on a du faire des excursions pour de plus belle plage.
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Marie Browne le 23 sept. 2019
Dear Najah, Thank you for taking the time to review us. I enjoy reading your detailed review of our strategic location, products, and services, knowing that we could provide you with a memorable stay. I hope the experience will always linger in your memories and looking forward to having you stay with us again in the near future. With regards, Marie Browne General Manager

10/10 Excellent

Hanan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
👍
Séjour au top, hôtel très propre, personnel très accueillant.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Marie Browne le 6 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for your excellent review. We are happy to know that your recent experience was so pleasant and that we exceeded your expectations. We look forward to providing another memorable experience for you in the future. With regards, Marie Browne General Manager

10/10 Excellent

k et k, paris

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel accueillant, à proximité de la plage
Excellent séjour, un personnel au top et professionnel. Au service de sa clientèle. Hôtel complet piscine magnifique qui donne sur une vue superbe. Nous y sommes allé pour dès vacance et on le recommande
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de Dario Orsini le 26 avr. 2018
Hello k et k, We are glad to hear that you have enjoyed your stay and met your expectations of a true Sheraton experience. We appreciate your excellent feedback and already look forward to your next visit. Regards, Dario Orsini General Manager

10/10 Excellent

JEAN-MICHEL, Toulouse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Environnement et installation idéale
Environnement et installation idéale
Réponse de General Manager le 5 août 2016
Dear JEAN-MICHEL, Thank you for your great feedback about our environment and installation. We look forward to provide another memorable experience for you in the near future Regards, Dario Orsini General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de standing - séjour calme
Séjour agréable. Personnel discret, aimable, souriant et disponible. Le ménage n'avait pas été fiat à 15h un jour. Un simple appel et le personnel est intervenu rapidement.
Réponse de General Manager le 7 nov. 2015
Greetings from Bali! Thank you very much for sharing your review online! I am glad to know that you found our staff to be friendly and helpful and we are all looking forward to welcoming you back on your next trip to Bali. Regards, Dario Orsini General Manager

8/10 Bien

michel, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Répond aux critères d'un bon Sheraton

8/10 Bien

Daniel G, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Face aux vagues
Bien situé, face à une des plages mythique de kuta, grande chambre comportante et bien équipées ( baignoire et douches à l italienne articles de toilettes un peu limite) . Super petit déjeuner buffet, vins de qualités à prix abordables - staff à l écoute et très pro particulièrement au restaurant italien .

6/10 Satisfaisant

Christophe

Sejour
Hotel neuf beau design, mais trop neuf. Pas fini! Personnel tres agreable, entretien des chambres pas terrible. Problemes de badges chambres. Menage fait a 18h certains jours. Restaurants superbes, mais toujours la meme choses!! Embouteillages enormes des que vous desirez quitter l hotel. Poscine minuscule.

10/10 Excellent

Monirul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Takeshi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
まず、シェラトンのホテルの構造が悪すぎる。海に出るのもプールに出るのもフロントに出るのもわかりにくすぎる。また、ホテルの老朽化が酷い。ビーチウォークには隣接しているがこれといったブランドが入ってる訳でもない。 また、クタは場所的にも良くない。チャングーやスミニャックの方にホテルを取った方がずっと周りに色々あり便利で楽しく過ごせる。
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ashley Lai General Manager le 6 mai 2024
Dear Takeshi,Thank you for sharing your feedback. We apologize for any confusion you experienced with our hotel layout. Your comments about the age of our property and its location are duly noted. We truly appreciate your constructive feedback. We will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future.Sincerely,

10/10 Excellent

saung hiue

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Sue

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Ashley Lai le 25 avr. 2024
Dear Sue, Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

nandlal sharma

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Too much traffic around the property. Coffee not good
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Ashley Lai le 25 avr. 2024
Dear nandlal sharma, Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Yoshiaki

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
comfortable.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ashley Lai le 25 avr. 2024
Dear Yoshiaki,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
been to Bali about 45 times over the years and the water pressure in shower was the best I've ever had in Bali
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Ashley Lai le 28 févr. 2024
Dear Robert, Thank you so much for your positive feedback and for taking the time to share your review. We look forward to welcoming you back to our resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ashley Lai le 16 févr. 2024
Dear valued guest,Thank you so much for your review. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Yuyin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good location and service
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 9 févr. 2024
Dear Yuyin,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcome you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

WEN SHEN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
非常喜歡!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ashley Lai le 9 févr. 2024
Dear WEN SHEN,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcome you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

Sandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place if you want to stay in Kuta, I prefer what Seminyak has to offer.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear Sandra,Thank you for choosing to stay with us for your recent travels to Kuta. We're glad to hear that you were satisfied with your stay.Thank you for choosing the Sheraton Bali Kuta Resort for your stay, and we hope to see you again soon for many more unforgettable moments.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

YAE SEOP

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
쉐라톤 호텔에서의 인상적인 숙박
호텔 직원들의 친절함과 호텔의 편안함과 정경, 쿠타시내및 해변과 인접해 있어 뭐든 하기가 좋았네요.쇼핑몰도 바로 옆에 있어 밥도 먹고 여러가지 즐길거리가 많아요. 깨끗하고 파도소리가 너무 좋아요. 특히 수영장에서 6시30분정도에 볼수 있는 일몰과 폭죽이 황홀했네요. 아침식사도 좋아요. 만족하게 쉬고 즐긴후 우붓으로 이동했네요
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear YAE SEOP,We're grateful for your positive feedback on your stay at Sheraton Bali Kuta Resort. It warms our hearts to know that you had such a wonderful experience. We can't wait to have you back for another exceptional stay and create more lasting memories together.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

chae

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear chae,We hope you enjoy your stay with Sheraton Bali Kuta Resort and we truly appreciate your review. We look forward to welcome you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

daisuke

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ビーチウォークに隣接しており クタビーチ目の前で何かと便利でした。
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 25 janv. 2024
Dear daisuke,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Todd, Byford

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 25 janv. 2024
Dear Todd,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Abbey Grace

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All the staff were so friendly and amazing to us, it really made our trip so enjoyable! The food selection was amazing and there was so much variety. Bene had the most delicious Italian food The spa had a variety of treatments and each treatment I had was fantastic.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai, General Manager le 22 janv. 2024
Dear Abbey Grace,Thank you for taking the time to share your experience with us. We glad to hear that you are delighted with the warm welcome from our team. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley Lai,General Manager

10/10 Excellent

Candace

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff here is amazing! From housekeeping, laundry, restaurants, room service and especially the lounge. The staff there was amazing! Anil and Ary are the best! They really care and it shows!
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 15 janv. 2024
Dear Candace, Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort. Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta. \Sincerely, Ashley Lai General Manager

2/10 Horrible

dani

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Honestly the property needs a renovation. I was very disappointed by the level of cleanliness and the room. We paid for a full ocean view room and we were initially given a partial. We had to explain to the staff the different room types that are described on Expedia and that we paid extra money for full ocean view. After a room change, the linen was old and the pillows had small stains. The shower floor had mould and the level of cleanliness was very poor. For the price we paid we were very disappointed.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 15 janv. 2024
Dear Dani,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience during your stay. Please be rest assured that we will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future. We hope you give us another chance in an effort to provide you a better stay experience in the future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

Johan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai le 2 févr. 2024
Dear Johan,We hope you enjoy your stay with Sheraton Bali Kuta Resort and we truly appreciate your review. We look forward to welcome you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Candace

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anil was terrific
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 8 janv. 2024
Dear Candace,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Sung Woo, Skokie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 8 janv. 2024
Dear Sung Woo,Thank you so much for your review. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

Bijesh

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Not value for money.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 3 janv. 2024
Dear Bijesh,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

ATSUSHI

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 19 janv. 2024
Dear ATSUSHI,Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort. We hope you’ll visit us again soon. Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
전체적으로 만족스럽습니다. 건물에 이어진 쇼핑몰 이용도 만족스럽습니다. 다만 방에서 전체적으로 계속 화장실 냄새가 납니다. 물이 더러워 샤워기 필터를 이용해야 한다는 점은 꾸따 전반이 비슷할것 같네요.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear valued guest,Thank you for sharing your review. We hope to see you again at Sheraton Bali Kuta Resort for many more memorable more memories to come.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Ne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amazing friendly staff, every one was so warm and welcoming. The breakfast spread was so extensive, i think you will have to be an alien to not like something there. Every morning was slightly different. The serving staff was exceptional, i think i only remember one name i think she is Sri/Siti in the restaurant? The hotel is next to a shopping mall which is so convenient, but the surrounding streets are more chaotic and noisy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Ne,Thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Sheraton Bali Kuta Resort.Thank you for staying with us at Sheraton Bali Kuta Resort and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Kuta.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

4/10 Médiocre

Abdul

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was not clean and the hot tub wasn’t working good as the water comes black. The light in the room was terrible. Otherwise, I love the area around the hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Abdul,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience during your stay. Please be rest assured that we will share your feedback with our team as a way to improve your experience during your stay in the future. We hope you give us another chance in an effort to provide you a better stay experience in the future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Maheswaran

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Maheswaran,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

hyun jun

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
친절
초고의 호텔
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear hyun jun,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcoming you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Inderjit

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EXCELLENT LOCATION
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 26 déc. 2023
Dear Inderjit,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had an amazing stay with us. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

HIROYUKI

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
ロビーやラウンジのソファー、テーブルなどが、古く傷んでいるものが多かった! 場所やサービスが良いのに残念でした。 家具や施設や建物の細部の傷みを担当する数名のスタッフチーム作り、メンテナンスに気を使うと、良くなると思います。 今のままでは、勿体無いですよ!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear HIROYUKI,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic place to stay, the buffet breakfast was great, staff were wonderful, they went above and beyond. Close to the shopping mall. Kids pool is very basic but they still had fun.
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear Jessica,Thank you for your review. It is a pleasure to have you stay with us during your recent visit to Bali. We look forward to welcoming you back at Sheraton Bali Kuta Resort.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect Hotel for your Holiday at Bali 😎
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear Peter,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Luke

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 nov. 2023
Dear Luke,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

8/10 Bien

Narae

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1. 위치: 공항에서 가깝고 도보1분거리에 쾌적한 음식점, 카페, 편의점이 많아 걸어다니면서 둘러보기 좋았어요. 2. 조식: 조식포함으로 예약했고 셰프전용 메뉴를 추가비용없이 제공합니다. 셰프전용 메뉴는 주문하면 가져다주시는데 너무 맛있었어요. 3. 전망: 오션뷰로 예약했으나 방 업그레이드 해준다하여 알겠다하고 보니 업그레이드한 방은 더 크고 넓었지만 가든뷰여서 아쉬웠어요. 작더라도 오션뷰가 좋은 것 같아요. (다만, 쿠타비치는 대부분 나무로 가려져있어서 제일 고층인 4층에 있는 룸에서만 오션뷰가 가능할 것 같아요) 공항에서 가까우니 여행 마지막날 숙소로 추천해요.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 nov. 2023
Dear Narae,We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Bali Kuta Resort. It was our pleasure to have you, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences whenever your travel brings you to Bali.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

Katharine

Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 29 nov. 2023
Dear Katharine,Thank you for the 5-star review. Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager

10/10 Excellent

oeyvind

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel with exeptional service and breakfast
We had a great time, I would like to emphasize the genuine service from the personell and the exeptional breakfast service which was phenomenal. Highly recommended
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 22 nov. 2023
Dear oeyvind,Thank you for taking the time to share your experience with us. We glad to hear that you are delighted with the warm welcome from our team. We look forward to welcoming you back to Sheraton Bali Kuta Resort for another memorable experience in the near future.Sincerely,Ashley Lai,General Manager

10/10 Excellent

JAEMIN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
recommended!
one of the best hotels ever! great service and hotel!
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Ashley Lai - General Manager le 3 nov. 2023
Dear JAEMIN,Thank you for taking the time to provide your feedback and we look forward to welcoming you again soon!Sincerely,Ashley LaiGeneral Manager