Vue sur le jardin

Avis sur Quest Hotel San Denpasar by ASTON

3.5 out of 5
Quest Hotel San Denpasar by ASTON
Jalan Mahendradata No. 93, Denpasar, Bali

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 12 avis sur 46." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 23 avis sur 46." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 7 avis sur 46." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 46." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 46." "

7,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Fayssal

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Vraiment degueulasse
Accueil très chaleureux. Mais arrive dans la chambre .... rideau de douche moisis, tenture de la chambre tachée de partout, tapis de douche sale, moisis sur les coins de la douche,... Je vous le déconseille vraiment..
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Brooke

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are very friendly and helpful. Beds are acceptable. Breakfast is average but passable. Tv in the rooms don’t work very well and air con didn’t work either.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Yono le 26 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful, and we appreciate your positive comments about the beds. However, we apologize for any inconvenience you experienced with the TV and air conditioning in your room.We take guest feedback seriously, and your comments will be shared with our maintenance team to address the issues with the TV and air conditioning units. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and your input helps us identify areas for improvement.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, and we'll make every effort to ensure your next stay exceeds your expectations. If there's anything specific you'd like us to address or if you have further details to share, please feel free to contact our front desk directly.Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to the chance to host you again.Best regards,General ManagerYono Sulistyo

10/10 Excellent

Vendela

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was a good place to stay but not perfect
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Yono le 20 oct. 2023
Dear our valued guests, Thank you for choosing Quest San Denpasar and thank you for the positive review you have given. We are very happy to know that your stay at Quest San Denpasar was quite satisfying. Services and facilities are our priority for guest comfort. We are waiting for your next arrival. Warm regards, Yono Sulistyo General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall sangat direkomendasikan. Harga murah tapi kaualitas nyaman. Ada balkonnya pula. Hal minor: Menu sarapan kurang beragam. Lokasi kurang cocok untuk pejalan kaki.
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Novita

Séjour de 7 nuits en mai 2022

4/10 Médiocre

Atif

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff extremely helpful Unfortunately rooms are not well maintained and housekeeping not up to standard i.e. bed covers not changed disposable items not replaced
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Apology Letter le 13 mai 2022
Dear Atif, Thank you for staying at Quest San Hotel Denpasar, On behalf of management we would like to apologize for the inconvenience during your stay. We will ensure to improve our cleanliness in the room by doing more intensive training for staff , We hope to be given the opportunity to provide better service in the future Look forward for your next visit. Regards, Agung Suddha General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamar besar dan nyaman
Séjour de 2 nuits en mai 2021

10/10 Excellent

Cecilia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Luis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020

8/10 Bien

Fiona, Perth

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Promptly and good price and friendly service Nothing I don’t like.
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Russell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice comfortable room, friendly staff. The location is somewhat far from the Denpasar-area beaches.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the customer care of this hotel.Every staff greets and values their guests.The manager is always ready to improve the guest satisfaction
Séjour de 5 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Christina

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

ETakd, Shinjuku

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
As the door lock was broken, the service took care of me as soon as I asked for a repair. Correspondence was good early. It is better to think that service fees such as room service will be paid on the spot.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was absolutely beautiful and well-kept. I had absolutely no complaints about cleanliness or maintenance. The staff were so welcoming and hospitable - it really felt like a home away from home! The breakfast buffet was outstanding with endless choices. Overall, this place is a really great deal! Would recommend to anyone!
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the airport and in a not very busy area. Closer to fast food chains.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 Bien

Sudomo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wifi is too slow, even i cant get any signal inside my room
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Shari

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 Bien

Sook Yee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall stay is good.
Overall is good except breakfast. Staff is slow in serving and limited choices of food.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

ahmet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chech out
Otelde tek rahatsiz oldugum konu check out sirasinda sizi bekletip odayi kontrol etmeleri bu çok yabanci bir uygulama geldi bana rahatsiz edici bu konu haricinde personel elinden geleni yapiyor yardimci olmaya calışıyor ve otelinde durumu gayet iyi,kahvaltı bizim alışmış olduğumuz seçeneklerin biraz dışında olsada gereken neyse yapıyorlar mümkün olan olanaklarla isteğe cevap vermeye çalışıyorlar...
Séjour de 3 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended hotel
Good for stay
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Bagus Agung Suddha le 23 oct. 2018
Dear Sir / Madam Thank you for staying at Quest San Hotel Denpasar and please visit us again for your next stay... With Regards, Bagus Agung Suddha General manager

8/10 Bien

Simon

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

8/10 Bien

Sopheak

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay.
The room is nice and acceptable for the price. Recommended. There is hot tap, shower, tv, fridge, safe, e_kettle for free coffee and tea...etc. But young staffs are still poor in English.
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

8/10 Bien

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Menyenangkan.
Kamar yg bersih,pencahayaan yg terang dan baik. Semuanya menyenangkan.
Séjour de 1 nuit en juin 2017

10/10 Excellent

Johan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bekvämt hotel bära flygplatsen. Superbra frukost
Bekvämt och rent hotell med fantastisk personal och supergod frukost

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Winda

Les points faibles : Propreté et personnel et service

6/10 Satisfaisant

Winda, Surabaya

All is good except the breakfast was poor...
Will stay here again

8/10 Bien

kuntoro

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Antti L.

Les points forts : Personnel et service
Asiallinen hotelli
Hotellista pitää aina lähteä taksilla. Liikenne on vilkasta ja vaikka etäisyydet ovat lyhyitä niin siirtyminen rantaan kestää.

10/10 Excellent

neil, Perth W.A.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quite clean and comfortable
Great stop over hotel, was only for one night and it was exactly what I wanted , clean quite and great room. Staff are great and only half a hour back to airport . I recommend highly for overnight stays.

4/10 Médiocre

Aloysius, Jakarta

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel jauh dari tempat wisata
Hotel jauh dari tempat wisata dan harga cukup mahal jika dilihat dari fasilitas yang didapat. Ukuran kamar kecil untuk superior.

6/10 Satisfaisant

Guy, Sydney

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Quest stay
The first impressions of this hotel are very good. It looks very good and the staff introduction was ok. Staff are friendly and try to always be helpful. I had a room with a veranda open too the pool area on the 2nd floor. The room big and comfortable enough. But the noise from the pool area was heard every morning and all day. The pool looked great. But the water was cold and the cleanliness of the pool area was not maintained always. With cigarette buts and food left around often. There is nothing at very close. So a quick taxi ride maybe needed if you want to go shopping. The restaurant food is limited also. Overall the stay was ok, but I think this hotel mostly for locals and business

8/10 Bien

Anders

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

4/10 Médiocre

David, Perth WA

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
While the staff are very pleasant and friendly this hotel caters mainly for domestic conferences and the domestic market. It is not a hotel that caters for international tourists. This means many of the basic standards of good practice expected by international tourists are not present. Dining room menu is very limited and if there is a Conference the food at breakfast can be insufficient and cold. Also the hotel does not serve alcohol apart from beer. As I stated staff are friendly and try hard but if management does want to attract international tourists they need to invest more in providing sufficient staff and training for staff on basic best practices for a 3 star hotel.

8/10 Bien

Manish

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

YU, 東京

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
ビーチに遠いです、
ビーチに遠いです、夜になると周り何にもないです、ちょっと不便。朝ごはんはまずいです。スタッフはすごく対応速くて親切でした。

8/10 Bien

Miguel, Colombia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel. New facilities and great staff.
The hotel is new so everything is pretty good looking. The gym and spa are not ready yet so there where still some work being done and some noise was heard in the mornings. The staff was always very keen to help and learned my name since the first day. The only down side is the restaurant food. Although it is clean and neat, the food could be much better. I would definitely recommend the hotel plus the price is pretty good.

8/10 Bien

gaik yin, kuala lumpur

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
a bit far but really good to stay
a bit far but really good to stay

8/10 Bien

gaik yin, kuala lumpur

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
worth for your paid and really good to stay
a bit far but really good to stay.

10/10 Excellent

Nadiya, Italy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Strategic location
I like this new hotel because their location really strategic. Their staff also really friendly and helpful.

8/10 Bien

Bekti, bandung

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Its comfort place for business trip, especially for denpasar and surrounding area. near from business area.

10/10 Excellent

Rizki Oki, Indonesia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
We are fully satisfied with the services and hospitality of hotel staff. Location of the hotel is also good and easy access to Denpasar Area. Breakfast is good and has good variety and we would like to stay in Quest San in our next trip.