Réception

Avis sur Aydinbey Queen's Palace & SPA - All Inclusive

Aydinbey Queen's Palace & SPA - All Inclusive
Besgöz Cad, Kadriye, Serik, Antalya

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 11 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 8 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 3 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 32." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 32." "

8,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Daniela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren zufrieden 😊
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Mohammed

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Second time here. Cant complain with anything. Good value for money too.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Shima, London

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed my stay and friendly staff. However, food eventually became a bit boring as it was pretty much the same food everyday.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Frozan

Séjour de 5 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

amu

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very rude staff, hotel cleaning did not clean the rooms properly, and there was kids banging on our doors then running away. I called the reception regarding this issue and they did absolutely nothing I left 2 days early because I was unable to get any sleep, I was treated poorly by the staff (Yildiray was the receptionist who was very rude), and the rooms were not cleaned properly
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Desmond

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On arrival I was greeted by the Manager Mr Orcun who had a very hospitable approach. During my stay it was busy which shows that there’s a lot of excellent qualities within the service presentation. Breakfast is excellent and there’s staff willing to serve you until it’s time to leave the food hall. You can even have your your eggs done to your liking etc. Food is nice and fresh also the area always clean. That’s more than 6 stars in my book. My check out time would have been too early due to a late flight departure. After speaking with Guest Relation Manager Ms Tamara and Mr Burpham who is an interpreter on site. Together with my 4 friends, our hotel bookings extended at no extra cost. No stress and only happiness 👍😊 What an excellent service. 5 stars is not enough and I wish them all the best. I will return very soon 👍 and already recommend this quality to many friends.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 Médiocre

Ismael

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Hüseyin

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
👍
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Sofia

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personalen vänlig, god mat
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relation le 12 mars 2024
Dear Guest,We are very happy that you were generally satisfied. We would be happy to welcome you again in the summer season. Regards...

10/10 Excellent

Myrna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had great time, beautiful place, very friendly people and food was absolutely delicious. It’s a walking distance from The Land of Legends. Just be aware that the water park and transfer to the beach are both seasonal and were both closed
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations le 5 mars 2024
Dear Guest, First of all, we would like to thank you as the Aydınbey Queen's Palace & Spa family for spending your valuable time with us and sharing your thoughts about your holiday with us. All of our staff have been carefully selected to serve you better at all times. Your positive comment made us very happy and you gave a great motivation especially to our staff. We hope to welcome you during the summer concept period, stay well.Best Regards… Guest Relation

8/10 Bien

Claes

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stort rum dåligt med möbler
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relation le 12 mars 2024
Dear Guest,Our furniture is all new. We are deeply saddened that you did not like it. We would be happy to welcome you again in the summer season.Regards...

10/10 Excellent

Kadir, Moenchengladbach

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Çok memnun kaldım.. tüm çalışanlardan yemeklerden ve otelin temizliğinden.. süpersiniz 👍
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de AYDINBEY QUEENS PALACE le 26 oct. 2022
Merhaba,Geri bildiriminiz için cok teşekkür ederiz.Saygılarımızla.

10/10 Excellent

Imtithaal

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

MAU

Voyage en famille
Séjour de 5 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Ruth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really great all around. Of course all English speaking people found each other and rejoiced!
Séjour de 3 nuits en juin 2022

4/10 Médiocre

YUSRI

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
The hotel didn't clean my room, just after I fight with them, they clean after 2 days. The food was not good, i eat saladd. I invite corona test through them, and every day they say tomorrow it will be, an so on.
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Queens le 30 juil. 2021
Hello there , We are sorry for the problems you have experienced. Your complaints will be forwarded to the relevant departments. Thank you for your feedback. With all respect.

8/10 Bien

Medine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Queens le 30 juil. 2021
Merhaba, Değerlendirmeniz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Es fand während des Aufenthalts ein Staatskongress in Belek statt, weshalb sich dann 850! Polizisten und Angehörige des Militärs einquartierten. Diese gingen teilweise mit Dienstwaffe und Gewehr an den Pool und ans Meer. Ein Gefühl von Sicherheit hatten wir überhaupt nicht. Des Weiteren ist das ein Familienhotel. 850 junge mit Testosteron geladene und bewaffnete junge Männer tragen nicht positiv zum Klima bei. Wir konnten nichts weiter mehr als im Hotel schlafen. Es war grauenvoll!! Bitte um Stellungnahme des Hotelmanagement und Entgegenkommen.
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Queens le 30 juil. 2021
Hallo , Es tut uns leid für die Probleme, die Sie haben. Ihre Beschwerden werden an die zuständigen Stellen weitergeleitet. Danke für Ihre Rückmeldung. Mit allem Respekt.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keine Möglichkeiten am Abend immer alles so früh fertig
Séjour de 9 nuits en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tailored for Russians and Dutch, not much entertainment for the English neither are the facilities.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
It is a nice clean hotel but communication was very difficult, which made the experience more negative.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Aydınbey Groups le 13 oct. 2019
Hello Dear Guest, We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that. Best Regards.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice new hotel. Need to train your staff though. Food is great, variety of amusement.
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Aydınbey Groups le 13 oct. 2019
Hello Dear Guest, We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that. Best Regards.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
İts so imazling trip. Thank you soo much for everything.
Séjour de 5 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice new hotel just open in 2019,all 5 star,will back again.
Séjour de 8 nuits en août 2019

8/10 Bien

Malcolm

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Another Good Aydınbey Group Hotel
Our family experience of this newly opened hotel was very good. We thought there needs to be better shade and more showers in the pool area but everything else we were satisfied. The hotel beach was a short hotel shuttle us ride away which was very frequent.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Aydınbey Groups le 13 oct. 2019
Hello Dear Guest, We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that. Best Regards.

4/10 Médiocre

Orbay

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Dålig service! Personalen är inte trevliga!
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Fozia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Our stay at Adinbey Queen's Palace exceeded our expectations. Staff were always on hand to assist. Large breakfast and dinner buffet. Rooms were clean and comfortable. There were no teething issues even though the hotel is brand new. The fully inclusive package is amazing. Shuttle transfers run every 20 minutes between the hotel and beach and always punctual.
Séjour de 2 nuits en juin 2019