2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Imperial Shams Abu Soma - All inclusive

4 out of 5
Imperial Shams Abu Soma - All inclusive
Hurghada-Safaga Road 8Km, Abu Soma, Safaga

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 5 avis sur 23." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 8 avis sur 23." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 23." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 23." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 23." "

6,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

6,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

claude

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Imperial Shams management le 29 déc. 2023
Dear guestMany thanks for choosing Imperial Shams resort for your recent stay, your kind review is highly appreciated, and we are pleased that you have enjoyed your stay with us.Hotel team would be happy to welcome you as our guest and looking forward to see you soon.Thanks and best regardsHotel management

10/10 Excellent

claude

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Management of Imperial Shams Abu soma resort le 29 déc. 2023
Dear guestMany thanks for choosing Imperial Shams resort for your recent stay, your kind review is highly appreciated, and we are pleased that you have enjoyed your stay with us.Hotel team would be happy to welcome you as our guest and looking forward to see you soon.Thanks and best regardsHotel management

4/10 Médiocre

Pascal

Les points forts : Propreté et personnel et service
Sejour plongee Safaga
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Management of Imperial Shams Abu soma resort le 29 déc. 2023
Dear guestThanks for your review. It is especially important to us to guarantee our guests nice and relaxing holidays. We take your feedback as a reason to continuously work on our service. We would be happy to welcome you again as our guest any time soon. With best regards.Hotel management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jai vraiment adoré mon sejour Et je le recommande
Séjour de 9 nuits en août 2021
Réponse de Management of Imperial Shams Abu soma resort le 29 déc. 2023
Dear guestThank you for spending your recent holiday in Imperial Shams Abu soma resort. Furthermore our team would like to thank you for your valued feedback. You have provided us with great motivation and we will do our best to improve the service we offer and further exceed your expectation on your next stay. We do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future.Thanks and best regardsHotel management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Le calme etait appreciable Le wifi est a un prix exorbitant!!!
Séjour de 8 nuits en juin 2021
Réponse de Management of Imperial Shams Abu soma resort le 29 déc. 2023
Dear guestThanks for your review. It is especially important to us to guarantee our guests nice and relaxing holidays. We take your feedback as a reason to continuously work on our service. We would be happy to welcome you again as our guest any time soon. With best regards.Hotel management

8/10 Bien

Christophe

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Joelle

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour agréable.
Bel hôtel, malgré la grandeur des chambres le mobilier reste vieillissant et décor à moderniser. Un peu bruyant dans les couloirs du bâtiment principal. Plage de sable Sympa. Les repas restent corrects et assez variés. Le personnel est souriant et avenant’ comme partout en Egypte. Les animateurs très conviviaux.
Séjour de 8 nuits en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

Benoit, Boulogne sur Mer

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hotel est sympathique et le personnel aux petits soins. Grandes spacieuses et confortable. A l'exception salle de bain qui mériteraient un rafraichissement. La restauration est de mauvaise qualités. Même si le personnel fait de son mieux avec les moyens du bord. Les animations sont nulles. Hotel idéal pour Kite et Windsurfer. Ce n'est pas un hotel pour les familles. La piscine n'est pas chauffée (eau à 22 degrés). La mer est plus chaude (30 degrés).
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Milan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff and delicious foods. Big room with a great view. Actually is a 4 hotel complex with so many green places and swimming pools. The beach is very close. All inclusive service is always gave 10 kilos extra. Great holiday and unforgettable memories.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Vitaliy

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Management of Imperial Shams Abu soma resort le 29 déc. 2023
Dear guestMany thanks for choosing Imperial Shams resort for your recent stay and taking the time to share your experience at Imperial Shams Abu soma resort. We take your feedback to continuously wok to improve our service and your rating will be influential to further exceed your expectation on your next stay. We do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future.Thanks and best regardsHotel management

8/10 Bien

adham

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2021
Réponse de Management of Imperial Shams Abu soma resort le 29 déc. 2023
Dear guestMany thanks for choosing Imperial Shams resort for your recent stay and taking the time to share your experience at Imperial Shams Abu soma resort. We take your feedback to continuously wok to improve our service and your rating will be influential to further exceed your expectation on your next stay. We do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future.Thanks and best regardsHotel management

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et équipements
From waiting in front of the hotel ungreeted for someone to pickup my luggage, to poor room selection. Tasteless repeated food menu. Faulty elevators with no door sensors. Weak room doors with large gaps allowing wind and dust. Insects falling from the roof to the balcony. Noisy weak refrigerator.
Séjour de 3 nuits en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
.Nettes Hotel direkt am Strand.Es ist schon etwas in die Jahre gekommen.Die Anlage ist gepflegt und sauber.Das Personal sehr zuvorkommend und hilfsbereit.Es könnten allerdings einige Verbesserungen vorgenommen werden. Z.b. an maschen Treppen fehlen Geländer.Der beheizte Pool müsste mit flachen Stufen begehbar sein( für Behinderte).Es fehlen kleine Schüsseln an der Marmeladentheke .Das Licht in den Zimmern ist zu dunkel.Man könnte besseres WC Papier verwenden.Außerdem könnte man ein Augenmerk auf die Gardinen richten.Schöne Gardinen sorgen für ein besseres Erscheinungsbild.Es gibt noch einige Kleinigkeiten zu verbessern.Im Großen und Ganzen ist das Hotel ok.Wir fühlten uns gut aufgehoben.
Séjour de 7 nuits en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Had only two times warm water for the shower. Also received only 4 small drinking water bottles for the whole stay. Would be nice if you have every day two drinking water bottles and every day warm water for the shower.
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Hotel am Strand
Ruhiger Strand, wenig Leute, durchschnittliches Essen
Séjour de 7 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Elaf

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok hotell
På hotellet är personalen jätte trevliga speciellt i restaurangen. Kanske lite för lite aktiviteter under dagarna. Det fanns en jätte otrevligt receptionist som tydligen ansåg att min 10åringa dotter var vuxen och krävde att vi skulle betala extra. Rummen är jätte bra placerade nära stranden men det är väldigt gamla möbler som är väldigt ömtåliga.
Séjour de 5 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Super Ausgangspunkt zum Surfen und Kiten
+ Keine 5 Gehminuten von den ION Surf- und Kitespots in Safaga + Extrem freundliches und hilfsbereites Personal - Das Hotel ist schon etwas in die Jahre gekommen
Séjour de 7 nuits en octobre 2017

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice hotel with good facilities, low quality food
The hotel is rated as 3 or 4 stars, very spacious room with nice sea view, stuff are helpful. The only thing you may not like about this hotel is the quality of food.

2/10 Horrible

Amr Madkour, Cairo, Egypt

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miserable Hotel
The worst ever. I booked 2 rooms for 3 nights and couldn't stay for one night even. The front liners are not professionals and don't know how to deal with guests. They were very tough with us and didn't show any flexibility. The restaurant was very very very dirty, bad smell everywhere and service was very poor. Food wasn't well cooked and drinks were hot and watered, as they add water to soft drinks!! Rooms furniture were very old, dirty and rooms were not cleaned with bad smell. Even the elevator was not working fine. We cancelled our stay after one hour in the hotel. They didn't bother themselves to offer better rooms and shown careless attitude for our request to cancel the stay. Don't go there even if it is for free.

2/10 Horrible

Amr Madkour, Cairo, Egypt

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Worst Hotel Ever
Don't Book - Don't Book - Don't Book. Once we entered the Hotel we felt uncomfortable. The front officers are not professional and don't know the basic rules of dealing with gusts. The restaurant is very very very dirty and food is not cooked well. Service is miserable and bad smell everywhere in the hotel. Room furniture is very old and rooms are not clean. We couldn't stay a night in this unbelievable property and we cancelled our stay although we booked 2 rooms for 3 nights non-refundable. My advise to who will read this comment, don't book this hotel ever.