4 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Barceló Bávaro Palace - All Inclusive

4.5 out of 5
Barceló Bávaro Palace - All Inclusive
Carretera Bávaro Km. 1, Playa Bávaro, Punta Cana, La Altagracia

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1704 avis sur 3819." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 959 avis sur 3819." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 551 avis sur 3819." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 324 avis sur 3819." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 281 avis sur 3819." "

8,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Stéphanie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was excellent overall, but there wasn’t gluten-free bread which was unfortunate.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 19 avr. 2024
Dear guest,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We regret to hear that our dining options did not fully meet your needs due to the absence of gluten-free bread. Rest assured, we are constantly improving our offerings, and we have taken note of your dietary preference to better serve you and future guests.It brings us great joy to know that you were pleased with the cleanliness of your room, the overall condition of our hotel, the service you received, and the amenities provided in your room. Our team strives to maintain the highest standards, and it is gratifying to see these efforts reflected in your experience.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Fabienne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de César G. le 25 mars 2024
Estimado Huésped,Gracias por habernos elegido como destino de sus vacaciones, apreciamos enormemente saber que pudimos superar sus expectativas al 100%.Estaremos muy complacidos de recibirles en nuestras instalaciones y que nos permita ser parte de su experiencia en el Caribe una vez más.Atentamente, Cesar GüílamoDirector GeneralBarceló Bávaro Palace

8/10 Bien

caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de César G. le 24 févr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de César G. le 5 févr. 2024
Estimado Huésped,Gracias por habernos elegido como destino de sus vacaciones, apreciamos enormemente saber que pudimos superar sus expectativas al 100%.Estaremos muy complacidos de recibirles en nuestras instalaciones y que nos permita ser parte de su experiencia en el Caribe una vez más.Atentamente, Cesar GüílamoDirector GeneralBarceló Bávaro Palace

2/10 Horrible

Nicolas

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de César G. le 20 mars 2024
Dear Guest Receive a warm greeting from all the team that makes Barceló Bávaro Palace.We regret that your stay with us has not been entirely positive since it is the opposite of what we would have wanted. We hope to have a second chance to demonstrate our commitment to excellence in service.Sincerely,Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace.

8/10 Bien

BRUNO

Voyage en couple
3 années que nous venons dans cet établissement et le service se dégrade…
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Réponse de César G. le 28 janv. 2024
Cher invité,Recevez un accueil cordial du Barceló Bávaro Palace.Merci pour le temps consacré à partager nos commentaires concernant votre récente résidence dans notre hôtel Barceló.Notre plus grande priorité est de rendre le séjour de nos clients le plus beau et le plus mémorable de tous. Merci pour vos commentaires et suggestions, nous travaillerons à atteindre une satisfaction maximale de nos clients, nous espérons vous voir lors de vos prochaines vacances.Cordialement,César GüílamoDirector: Barceló Bávaro

8/10 Bien

mario

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les installations sont 5☆, restos a la carte 4 1/2☆, buffet 4☆
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de César G. le 27 janv. 2024
Estimado Huésped,Gracias por elegirnos como su destino de vacaciones, estamos muy agradecidos de saber que pudimos superar sus expectativas al 100%.Nos gustaría expresar nuestro agradecimiento por los comentarios que ha realizado sobre su reciente visita, puesto que nos ayudan a entender como nuestros huéspedes disfrutan de su estancia con nosotros. Nos esforzamos continuamente en ofrecer la mejor calidad y asegurar que todos nuestros huéspedes regresan a sus casas con bonitos recuerdos de sus vacaciones.Gracias nuevamente por esta conmovedora revisión sobre su estadía con nosotros, esperamos su próxima visita.Cordialmente,César GüílamoDirector: Barceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

radoncic

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai bien aimé le personnel, l’hébergement et surtout la propreté et la plage 👍
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de César G. le 26 janv. 2024
Cher invité,Merci de nous avoir choisis comme destination de vacances, nous sommes très reconnaissants de savoir que nous avons pu dépasser vos attentes à 100%.Nous tenons à exprimer notre gratitude pour les commentaires que vous avez formulés à propos de votre récente visite, car ils nous aident à comprendre comment nos clients apprécient leur séjour chez nous. Nous nous efforçons continuellement d'offrir la meilleure qualité et de veiller à ce que tous nos clients rentrent chez eux avec de beaux souvenirs de leurs vacances.Merci encore pour ce commentaire émouvant sur votre séjour parmi nous, nous attendons avec impatience votre prochaine visite.Cordialement,César GuilamoRéalisateur : Barceló Bávaro Palace

8/10 Bien

Phu Tho

Voyage en famille
Beaucoup d’activités. Les aires de restaurants,bars, casinos et activités sont regroupées et bien situées. Services attentionnés. Les personnels sont accueillants. Les lieux sont propres.
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de César G. le 21 août 2023
Cher Invité,Recevez les salutations cordiales de toute l'équipe qui compose le Barceló Bávaro Palace.Tout d'abord, nous tenons à vous remercier pour la belle critique que vous avez partagée suite à votre récente visite dans notre hôtel Barceló et sommes ravis de lire que nous avons pu répondre à vos attentes de vacances.Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi notre hôtel comme destination de vacances en famille et d'avoir pris le temps de nous écrire et de nous faire part de vos impressions et de l'agréable expérience que vous avez vécue lors de votre séjour parmi nous. Nous apprécions particulièrement vos commentaires positifs liés au service fourni par notre équipe.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre récent séjour chez nous. Merci d'avoir fait de nous votre hôtel de choix lors de votre visite dans la région. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,César GuilamoDirecteur : Barceló Bávaro Palace

8/10 Bien

Michel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel pas toujours sympathique Même quand on donnait un pourboire, surtout aux bars, pas toujours de remerciement. Attitude désintéressée.
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de César G. le 13 août 2023
Dear Guest,Thank you very much for choosing our Barceló Bávaro Palace as a holiday destination. We regret that your stay at our wonderful hotel has not been entirely perfect.We hope that Barceló will continue to be an option for your next vacation and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.Sincerely,Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

4/10 Médiocre

Laurence-Gabriel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Nous avons été malade à plusieurs reprise avec la nourriture au buffet
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de César G. le 5 août 2023
Cher invitéRecevez les salutations chaleureuses de toute l'équipe qui fait du Barceló Bávaro Palace.Nous regrettons que votre séjour chez nous n'ait pas été entièrement positif puisque c'est le contraire de ce que nous aurions souhaité. Nous espérons avoir une deuxième chance de démontrer notre engagement envers l'excellence du service.Sincèrement,Cesar GuílamoDirecteur général du Barceló Bávaro Palace.

6/10 Satisfaisant

Jérôme

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de César G. le 10 juil. 2023
Dear Guest,Thank you very much for choosing our Barceló Bávaro Palace as a holiday destination. We regret that your stay at our wonderful hotel has not been entirely perfect.We hope that Barceló will continue to be an option for your next vacation and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.Sincerely,Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace.

10/10 Excellent

Morgane

Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de César G. le 7 juil. 2023
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Fabienne Dessonet

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Taille des chambres très bien Équipements supers Jaccuzi et terrasse au top avec vue incroyable sur l Ocean Nous reviendrons en suite plus grande premium pour apprécier encore plus ce lieu magique
Séjour de 8 nuits en février 2023
Réponse de César G. le 3 mars 2023
Cher Invité,Merci d'avoir commenté votre récent séjour dans notre Barceló Bavaro Palace. C'est merveilleux d'entendre que nous avons pu rendre votre séjour spécial du moment où vous êtes arrivé jusqu'au moment où vous êtes parti.Notre objectif est toujours d'atteindre la satisfaction maximale de nos clients et nous sommes ravis de savoir que vos vacances ont été agréables. Nous sommes également très heureux de lire que vous avez été très satisfait du confort de la chambre dans laquelle vous avez séjourné et nous vous sommes reconnaissants de vos éloges pour la beauté de nos chambres visant à vous assurer un séjour inoubliable dans notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre récent séjour chez nous. Merci d'avoir fait de nous votre hôtel de choix lors de votre visite dans la région. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,Cesar GüílamoRéalisateur: Barceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Jessica

Séjour de 7 nuits en février 2023

6/10 Satisfaisant

Ioan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
C'était mes premières vacances en RD et j'attendais que tout soit parfait, mais il y a place à l'amélioration. La plage est parfaite, sable blanc, pas trop de vagues pour les enfants. Il y a des algues, mais chaque matin les ouvriers de l'hôtel les ramassent dans un petit camion vers 8h00. On avait un Junior suite comme chambre avec un lit king, bain tourbillon, deux éviers dans la chambre, donc qui n'étaient pas séparées du reste de la chambre à coucher. Si quelqu'un voulait aller à la toilette, il n'y avait aucune intimité. Le service de chambre était correct, parfois ils oubliaient de nous changer les serviettes ou de nous apporter des boissons ou de l'eau dans le petit frigo et il fallait appeler à la réception pour avoir le droit au service. D'habitue cela a été accompagné par quelques US dollars de pourboire. Pour occuper des chaises longues à la plage ou à la piscine, il fallait être prévoient et aller mettre une serviette aux alentours des 7h00. Concernant la nourriture, il y en avait pour tout le monde, mais assez souvent les plats n'étaient pas chauds. Pour les restaurants à la carte, il y avait plus de service, mais moins de choix. Pour le staff, j'avais l'impression qu'ils faisaient le minimum (dès fois même pas le minimum) en attendant les US $ qui faisaient la différence. Overall, c'était bien pour la plage, l’atmosphère, le spectacle de soir (22h c'était un peu trop tard pour les enfants), la diversité de nourriture, l’open-bar. Moins bien je dirais le restaura

8/10 Bien

ahmed

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Le personnel est désagréable et incompétent, et non pas le sens du respect, si tu ne donnes pas de pourboire on te néglige et ils sont insolents.
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de Cesar G le 30 juin 2022
Cher invité, Recevez les salutations cordiales de toute l'équipe qui compose le Barcelo Bavaro Palace. Merci pour le temps que vous avez consacré à partager une appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hotel Barceló Bavaro Palace. Malheureusement, vous êtes repartie avec la mauvaise perception de notre équipe mais nous prenons notes et aussi permettez-nous de vous informer que nos agents suivent des cours de formation avec notre département de Ressource Humaine afin de renforcer la culture, le service al la clientèle, de fournir ce qu'ils méritent tout en offrant un service de haute qualité. Nous apprécions le temps que vous avez consacre à partager vos commentaires, nous espérons que vous nous donnerez une chance de mieux vous servir dans un futur proche. Chaleureusement, César Guilamo Director: Barceló Bavaro Palace.

10/10 Excellent

gilles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exellent
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de cesar G le 10 avr. 2022
Dear guest, Receive a greeting from the entire team that makes up our Barcelo Bavaro Palace. Thank you for your words in highlighting all our services, we greatly appreciate knowing that we have met your expectations 100% We are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you for choosing us when you visit the area. We hope to welcome you again very soon. Cordially, Cesar Güílamo Director: Barceló Bavaro Palace.

8/10 Bien

LUCIA

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est parfait. Nous regrettons la disparition du service autour de la piscine Nous regrettons la dégradation de l'entretien des chambres (robinetterie vétuste - radio réveil HS- Climatisation HS- Personnel technique très désagréable) Nous avons constaté une baisse de qualité au niveau des restaurants mais le buffet reste correct. Nous avons apprécié la qualité de l'entretien des espaces verts et des espaces communs dans tout l'hôtel. Le personnel (réception - bars - restaurants et buffet ) est extraordinaire !
Séjour de 9 nuits en mars 2022
Réponse de cesar G le 24 avr. 2022
Cher invité, Recevez les salutations chaleureuses de toute l'équipe qui compose notre Barcelo Bavaro Palace. Nous sommes très heureux que vous soyez globalement satisfait de nos installations et de nos espaces verts et de leur entretien. Nous apprécions également vos commentaires sur les services qui n'étaient pas à votre goût et qui auraient pu être plus satisfaisants, tels que les inconvénients de la climatisation dans votre chambre. Soyez assuré que nous prenons vos commentaires au sérieux pour nous améliorer dans ce domaine. Merci encore une fois de nous avoir choisis et pour vos critiques constructives, nous espérons avoir l'opportunité de vous servir à nouveau à l'avenir et d'avoir l'opportunité de dépasser vos attentes. Cordialement, César Guilamo Réalisateur : Barcelo Bavaro Palace

10/10 Excellent

pascal

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
propreté limite surtout la salle de bain sinon RAS
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de César G. le 15 févr. 2022
Cher invité, Recevez un accueil chaleureux de la part de toute l'équipe du Barceló Bavaro Palace. Nous apprécions grandement le temps que vous consacrez à donner votre avis sur votre récente expérience dans notre hôtel.Chez Barceló, nous nous efforçons toujours de dépasser les attentes de nos clients. Vos commentaires aideront notre équipe à atteindre cet objectif. Concernant votre commentaire, nous sommes désolés de lire votre insatisfaction quant à la propreté de votre chambre, chez Barceló nous nous efforçons d'apporter une efficacité totale dans ce domaine. Nous sommes pleinement conscients que l'hygiène et la propreté sont des aspects d'une grande importance pour que nos clients se sentent à 100% à l'aise dans nos hôtels. Pour une prochaine occasion, n'hésitez pas à contacter notre réception pour signaler d'éventuelles imperfections dans le service. L'équipe agira rapidement dans le but de régler le problème et de corriger toute situation non conforme à nos normes établies. J'aimerais avoir une deuxième occasion de vous montrer notre engagement envers l'excellence du service. Vous pouvez être sûr qu'ici en République dominicaine, nous attendrons de vos nouvelles lorsque vous déciderez de nous rendre visite. Nous sommes convaincus que nous prendrons soin de chaque détail pour rendre votre séjour avant votre arrivée avec nous aussi mémorable et agréable que possible. Cordialement, César Güílamo Director: Barceló Bávaro Palace.

2/10 Horrible

Fedy

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à fuir service misérable
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Cesar G le 26 janv. 2022
Cher invité, Recevez un accueil chaleureux de la part de l'équipe humaine qui compose le Barceló Bávaro Palace. Tout d'abord exprimons nos regrets, car contrairement à ce que nous aurions souhaité, nous n'avons pas réussi à marquer positivement votre séjour chez nous. Nous sommes désolés de ne pas avoir pu vous offrir une expérience satisfaisante et un souvenir agréable de votre visite dans notre propriété. Soyez assurés que nous prenons vos commentaires en considération avec nos gestionnaires impliqués pour faire du séjour de nos clients un moment inoubliable. Cordialement, Cesar Güílamo Director General Barceló Bávaro Palace

4/10 Médiocre

JANOWSKI

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
La nourriture infâme nous avons attrapé une gastro manque d hygiène au buffet le poisson congelé le pain de panification beaucoup de recyclage dans la nourriture au spa plus de serviette mon frère est resté au total 6 jours dans sa chambre sûrement une salmonelle diarrhée sueur et autres le barcelo n a pas vocation d être un palace même dans les restos gastro c est du tape à l’œil nappe blanche mais l assiette zéro
Séjour de 14 nuits en décembre 2021
Réponse de Cesar G le 29 déc. 2021
Cher invité, Recevez un accueil chaleureux de notre Barceló Bávaro Palace. Les avis de nos clients nous donnent l'opportunité de voir notre hôtel à travers leurs yeux, en signalant tout service pouvant être amélioré pour optimiser le séjour de nos futurs clients. Par conséquent, nous vous sommes très reconnaissants du temps que vous avez pris pour partager votre opinion sur votre expérience personnelle à l'hôtel. Nous regrettons sincèrement de lire que vous avez été malade pendant votre séjour et regrettons de ne pas avoir été informés immédiatement car nous aurions pu vous assister et appeler un médecin pour un contrôle. Cependant, nous souhaitons que vous soyez serein par rapport à nos procédures d'hygiène et précisons que notre hôtel, comme tout autre hôtel de notre entreprise, se conforme régulièrement à des contrôles internes et externes sur la sécurité alimentaire et adhère à des règles strictes en matière d'alimentation. transformation, manipulation et conservation. En aucun cas, nous ne mettrons en danger la santé de nos clients en proposant des aliments impropres à la consommation. Vous pouvez être sûr que vos commentaires seront pris en considération et qu'ils nous aideront à améliorer nos services. Encore une fois, merci pour votre temps et malgré les problèmes qui ont surgi pendant votre séjour, nous espérons que Barceló continuera d'être une option pour vos prochaines vacances et que nous aurons l'occasion de restaurer votre confiance en notre entreprise dans un proche avenir . Cordialement, César Güilamo Directeur général Palais Barceló Bávaro

10/10 Excellent

Alin

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L' hotel est merveilleux et le personnel est tres agréable et serviable
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Cesar G le 1 sept. 2021
Cher invité, Recevez les salutations cordiales de toute l'équipe qui compose le grand Palais Barceló. Nous apprécions votre opinion sur vos vacances dans notre hôtel Barceló Bavaro Palace ; La satisfaction de nos clients est notre objectif principal et il n'y a rien de mieux que de savoir que nous l'avons atteint. Nous sommes très heureux que l'hôtel et les employés aient pu répondre à vos attentes lors de votre séjour. Nous vous remercions pour vos aimables paroles envers notre personnel. Nous sommes ravis de savoir qu'ils ont tous contribué à votre bien-être pendant votre séjour chez nous, de l'équipe de nettoyage, faisant tout son possible pour assurer un hébergement et des installations impeccables à tout moment, à notre équipe d'animation, qui avec son enthousiasme et son énergie , invitent nos clients à participer activement à des activités sportives et de loisirs, et notre équipe Mini club, qui, avec sa gentillesse et son professionnalisme concernant les soins de nos petits hôtes, garantit qu'ils passent un bon moment et arrivent à la maison avec de bons souvenirs de vos vacances. Encore une fois, nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons avoir l'occasion de vous servir à nouveau à l'avenir. Chaleureusement. César Güilamo Directeur Hôtel Palace.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super Rien a dire
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Cesar G le 7 août 2021
Cher invité, Recevez les salutations cordiales de toute l'équipe qui compose notre Barcelo Bavaro Palace. Merci de nous avoir choisis comme destination de vacances, nous apprécions grandement de savoir que nous avons pu dépasser vos attentes à 100%. Nous serons très heureux de vous accueillir dans nos installations et de nous permettre de faire à nouveau partie de votre expérience dans les Caraïbes. Cordialement, César Güilamo Directeur général Palais Barceló Bavaro

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L hôtel est hyper propre. Bcp de monde mais diffusément grand pour absorber. Les chambres sont situées au calme par rapport à la zone de restauration/shopping. Les familles sont situées dans la zone du complexe aquatique, c est très bien fait. Chambre encore mieux que ce qui avait été réservé dans expédia: suite composée de 2 chambres avec au total 7 couchages et jacuzzi sur terrasse 👍. Nourriture excellente. Hôtel parfait et essentiellement fréquenté par la population americaine.
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Cesar G le 4 août 2021
Cher invité, Merci de nous avoir choisis comme destination de vos vacances dans les Caraïbes. Nous vous remercions d'avoir souligné la propreté de nos installations, étant pleinement conscients qu'il s'agit d'un aspect d'une importance vitale pour que nos clients se sentent à l'aise dans notre hôtel, ainsi que c'est un honneur de savoir que nos chambres ont été conçues pour offrir un confort aux nos visiteurs. Enfin et surtout, nous sommes fiers de savoir que vous avez pu apprécier le résultat des efforts de nos chefs pour satisfaire les désirs culinaires de nos invités, en leur offrant les plats locaux et internationaux les plus délicieux. N'oubliez pas que nous vous attendons toujours à bras ouverts lorsque vous décidez de retourner en République dominicaine. Sincèrement, César Güilamo Directeur Général Barceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Javier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Christian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Vanelvis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect for vacation!! Is a fun and happy place
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are delighted to know that the pristine condition of the room, the impeccable state of our hotel, the quality of service provided by our team, and the variety of amenities available met your expectations and contributed to a memorable vacation experience. It is our aim to provide an exceptional stay for all our guests, and we are grateful that we could achieve this during your visit.Your kind words serve as a testament to the hard work and dedication of our staff in maintaining the high standards that Barceló Bávaro Palace All Inclusive is known for. We are proud to offer a little piece of paradise where our guests can enjoy the beauty of Punta Cana, complemented by our all-inclusive luxury services and facilities.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Petro Vasyl

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place, very big and lots to do
Séjour de 10 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Maritza

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Ya deben darle cariño a las habitaciones, las duchas estaban llenas de moho
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Estimada señora, Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Lamentamos sinceramente leer sus observaciones respecto a la limpieza en la ducha y le aseguramos que es una prioridad mantener nuestros estándares de higiene y calidad en todo momento. Nos gustaría transmitirle que contamos con un equipo de limpieza diario y que tomamos muy en serio cada comentario para asegurar la satisfacción total de nuestros huéspedes.Nos alegra que haya disfrutado de las amenidades de su habitación y esperamos que haya podido aprovechar al máximo todo lo que Barceló Bávaro Palace All Inclusive tiene para ofrecer.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Atentamente,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 Bien

Aida

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deben de tener más actividades
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Estimada señora, Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Lamentamos que no haya encontrado suficientes actividades a su gusto. Nos esforzamos por ofrecer una variedad de entretenimiento y opciones de ocio que complementen la estancia de nuestros huéspedes y nos entristece no haber cumplido con sus expectativas en esta área.Nos complace saber que la limpieza de la habitación, el estado del hotel, el servicio proporcionado y las comodidades de la habitación fueron de su agrado. Estos aspectos son fundamentales para garantizar una experiencia de alojamiento de primera clase en el Barceló Bávaro Palace All Inclusive.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Atentamente,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 Médiocre

Yaniela

Voyage en couple
Honestly it was horrible! The staff the food the resting overall horrible. I came because my husband came once and said the service was good and when i got here nothing like what he said. Super disappointed
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to share your review.We're sorry to learn that your experience hasn't been as good as we usually receive.We wish we had known about the issue during your stay so that we could have provided a solution. We would appreciate knowing more details about any incident you may have experienced.We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Fernanda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Abdellatif

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 Satisfaisant

Fatima

Smell bad in some parts of the hotel,the food was avarage
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We regret to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations, particularly regarding the odors you experienced. We strive to maintain the highest standards of cleanliness and service, and we apologize if we fell short in this instance.We are continuously working to provide a wide variety of culinary options to satiate diverse palates and we regret that our offerings did not leave you completely satisfied. We take pride in the overall maintenance and condition of our property, as well as the service provided by our dedicated team, and we are disappointed to learn that these did not resonate with you as intended.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 Satisfaisant

Alexa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deberían mejorar las comidas en los buffet y el olor en los sport bar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Estimada señora, Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Lamentamos cualquier inconveniente que haya experimentado en cuanto a la oferta gastronómica y el olor en el área del sport bar. Tomamos en cuenta todos los comentarios para evaluar y mejorar continuamente nuestros servicios y asegurar la satisfacción de nuestros huéspedes.Nos complace saber que la limpieza de su habitación y el estado del hotel estuvieron a la altura de sus expectativas, así como las amenidades en la habitación. Nuestro equipo se esfuerza por ofrecer instalaciones impecables y una estancia confortable para todos nuestros visitantes.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Atentamente,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Kayla

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love everything about this resort! The staff are so kind and welcoming, answer any questions you may have and are just overall amazing! This was my third time here and I'm already looking to try and book another trip here toward the end of the year!
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal le 26 mai 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are delighted to learn that our team's dedication to service excellence made such a wonderful impression. Your commendations regarding the pristine condition of our rooms and the overall upkeep of Barceló Bávaro Palace All Inclusive are truly appreciated. It is heartening to know that this was your third visit, and the experiences we provide continue to meet your expectations for a memorable and enjoyable vacation.Your satisfaction is our greatest reward, and we're elated that you're already planning another escape to our tropical haven.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 Bien

Eva

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is really nice, excellent beach. The food in the buffet is not so good, and the service is not very good either. Game room is not included. Overall we had a great time there.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Fatima

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de César G. le 26 mai 2024
Estimado Huésped,Gracias por habernos elegido como destino de sus vacaciones, apreciamos enormemente saber que pudimos superar sus expectativas al 100%.Estaremos muy complacidos de recibirles en nuestras instalaciones y que nos permita ser parte de su experiencia en el Caribe una vez más.Atentamente, Cesar GüílamoDirector Barceló Bávaro Palace

8/10 Bien

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beach was beautiful and well maintained. Our room was great. Staff was very friendly and helpful.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.While we are glad to hear about your satisfaction with our pristine beach and the condition of our hotel, we have taken note of your sentiments regarding the service and room amenities. Rest assured, our team is dedicated to providing a complete and enjoyable experience for all our guests.We are thrilled that you found the room to your liking and that our staff's friendliness and helpfulness stood out during your visit. Our commitment to maintaining a high standard of cleanliness and comfort in our accommodations is unwavering, and your positive remarks affirm our efforts.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 Satisfaisant

Silvio A.

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Beware certain things are not included Room service not included Bowling not included Golf not included Mini golf & water park not included Pool not included Need long pants for certain restaurants. Shows are terrible Some staff dont care No vip perks from expedia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We regret that some aspects of your stay did not meet your expectations. While room service, bowling, golf, mini-golf & water park, and pool access are indeed additional services, we aim to provide clear information about inclusions and extra costs. We apologize for any inconvenience this may have caused and will strive to ensure our communication is as transparent as possible.We are concerned to learn of your experience with our entertainment offerings and staff service. We typically take pride in our team's dedication to providing a welcoming atmosphere, and it is disappointing to hear that we fell short of this during your visit. Rest assured, we take all comments seriously and will look into these matters.However, we are pleased to hear that you found our room cleanliness to be satisfactory. Our housekeeping team works diligently to maintain high standards, and it is rewarding to know their efforts are appreciated. Additionally, we are glad that the general condition of our hotel met your expectations, providing a comfortable environment for your stay.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Mario J

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Didn’t like how we set up a reservation for the Japanese restaurant at 6:45 and had a massage planned at 8:15 and had to cancel because the restaurant didn’t take our order till 8pm! Service was horrible .
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We regret to hear about the delay you experienced at our Japanese restaurant and apologize for any inconvenience this may have caused. Our aim is always to provide prompt and efficient service, and it seems we fell short in this instance.It delights us to know that the cleanliness of our rooms, the overall condition of our hotel, and the amenities provided met your expectations. Our team strives to ensure that every aspect of our guest's stay is nothing short of excellent.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 Médiocre

Kristen

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et équipements
While there were a lot of dining options the food was not always fully cooked. Steaks ordered as rare came out completely uncooked in the middle and bacon was not fully cooked.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to share your review.Your remarks concerning room cleanliness and hotel condition have been noted, and while our daily housekeeping is diligent in maintaining the highest standards of cleanliness, we regret any perception to the contrary. We are also disheartened to learn of your experience with our dining options. Our culinary teams are dedicated to providing a variety of fully-cooked and delicious meals, and it is disappointing to hear that this was not reflected in your experience.We are also surprised to hear about the service you received, as our staff is committed to delivering exceptional service. The comfort provided by our room amenities, which typically receive positive remarks, is of great importance to us, and it is unfortunate that we did not meet your expectations on this occasion.We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Eduardo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
People makes it perfect Excellent personnel
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.We are thrilled to know that our dedicated staff made a lasting impression and that the pristine condition of our rooms, as well as the amenities provided, met your expectations and contributed to a perfect stay.Your kind words are a testament to our commitment to delivering impeccable service and accommodation. The entire team at Barceló Bávaro Palace All Inclusive strives to provide a unique and memorable experience for all our guests.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 Excellent

Iris linett

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de César G. le 25 mai 2024
Estimado Huésped,Gracias por habernos elegido como destino de sus vacaciones, apreciamos enormemente saber que pudimos superar sus expectativas al 100%.Estaremos muy complacidos de recibirles en nuestras instalaciones y que nos permita ser parte de su experiencia en el Caribe una vez más.Atentamente, Cesar GüílamoDirector GeneralBarceló Bávaro Palace

6/10 Satisfaisant

Melissa Gonzalez

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de César G. le 25 mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for choosing our Barceló Bávaro Palace as a holiday destination. We regret that your stay at our wonderful hotel has not been entirely perfect.We hope that Barceló will continue to be an option for your next vacation and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.

8/10 Bien

Nahirlee Castro

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
El hotel es bien grande y con varias áreas de entretenimiento. Ahora bien mi habitación se inundaba y lo dejamos saber en dos ocasiones, nos traían alguien para reparar y luego en la noche nos volvía ocurrir. Los baños en la Jr. Suit no son privado y cuando pregunte me dijeron que si. Por todo lo demás bien.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Querido Sr. Castro, Gracias por tomarse el tiempo de compartir su valoración con nosotros en esta plataforma.Lamentamos profundamente los inconvenientes que experimentó con relación a la inundación en su habitación. Nos esforzamos por ofrecer estancias impecables y sentimos que esta vez no haya sido así. Por otro lado, es importante para nosotros resaltar que nuestras Jr. Suite están diseñadas para ofrecer confort y privacidad, y sentimos que haya habido alguna confusión al respecto.Nos complace saber que, aparte de estas situaciones, su estancia ha sido agradable y que ha valorado positivamente la limpieza de la habitación, el estado general del hotel y el servicio ofrecido. En Barceló Bávaro Palace All Inclusive, nuestro objetivo es brindar experiencias inolvidables y nos alegra que, en muchos aspectos, hayamos cumplido con nuestras expectativas.Tomamos nota de sus comentarios para intentar mejorar nuestros servicios y nos gustaría mucho que nos concediera una segunda oportunidad.Un cordial saludo,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 Bien

Dr Jovon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the resort. However, my room was full of mosquitoes.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Mr Jovon,Thank you for sharing your experience with us.We regret to hear about the inconvenience caused by mosquitoes in your room. Our team is committed to ensuring a comfortable environment for our guests, and we apologize for any discomfort you experienced.We are delighted to learn that the cleanliness of the room, the condition of our hotel, the service provided, and the amenities offered met your expectations. Our staff strives to maintain the highest standards to ensure our guests have a memorable experience at Barceló Bávaro Palace All Inclusive.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 Médiocre

Eric Nathaniel

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Staff was horrible no communication. Hard to contact support. The room was full of bugs and spiders. Will not be coming back
Séjour de 13 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your review.We regret to hear of the challenges you encountered with staff communication and support contactability; it is always our aim to provide prompt and courteous service to all our guests. We are equally disheartened to learn of your discomfort regarding the unwelcome visitors in your room. Please rest assured that our housekeeping standards are designed to ensure that each guest enjoys a comfortable and clean environment during their stay.While we acknowledge your dissatisfaction, we would like to highlight that our resort is committed to offering a wide array of activities, entertainment, and dining experiences, aimed at providing our guests with a memorable and enjoyable vacation. We take pride in our well-appointed rooms and the all-inclusive amenities designed for the utmost relaxation and fun.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 Satisfaisant

fabio alejandro restrepo

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The food is average but expected for the price. The service is very inconsistent, sometimes you get excellent service and sometimes you get less than mediocre service. The hotel is beautiful and offers a lot for what you pay for but my main complaint is the check in and check out process. It took us one hour and thirty minutes to check in and 45 minutes to check out to the point that I had to request them to check me out otherwise I was going to miss my transportation to the airport. It takes them an average of 30 minutes to check in a single room reservation which seems insane. They walk multiple times to the back and even to the desk that is all the way across from the lobby. They really need to work on their check in process. Overall not a bad experience but I wouldn’t repeat.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de César Güílamo Montilla Director le 25 mai 2024
Dear Mr Restrepo,Thank you for sharing your experience with us.We regret to hear that our service did not consistently meet your expectations and apologize for any inconvenience you encountered during the check-in and check-out process. Our team is dedicated to ensuring a seamless experience for all guests, and we take your comments seriously as we continuously strive to improve our services.We are delighted, however, that you appreciated the beauty of our hotel and the range of offerings available for the price paid. It is heartening to note that you found the room amenities to your satisfaction and acknowledged the cleanliness of your room as well as the overall condition of our establishment.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace