Avis sur Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino
Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino
Bel Ombre Rd, Mahé Island
Avis
6,6
6,8/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Berjaya Management le 19 déc. 2023
Dear Valued Guest, Warm Greetings From Berjaya Seychelles!Thank you for the constructive review. We sincerely apologize for the inconvenience caused during your stay. Kindly give us another opportunity to make your stay a memorable one. With kind regards
6/10 Satisfaisant
Laurent
Voyage d’affaires
7 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Laurent
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Berjaya Management le 14 juil. 2023
Dear Laurent, Warm Greetings from Berjaya Seychelles Team !Thank you for choosing our hotel and for taking your time to write a review to us :) Our hotel aims to provide a truly unique experience to our guests. We look forward to being able to welcome your family and friends who will be visiting us after your great recommendations! Should you visit Seychelles again, it will be our utmost pleasure to welcome you back at Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.With best island regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Nexi Dennis le 17 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for rating us 4 out of 5.
Best regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Nexi Dennis le 28 janv. 2020
Dear Guest,
Warm Greetings from Berjaya Team!
Thank you for choosing our hotel and for taking your time to rate us 4 out of 5.
Our hotel aims to provide a truly unique experience, we look forward to being able to welcome your family and friends who will be visiting us after your great recommendations!
Should you visit Seychelles again, it will be our utmost pleasure to welcome you back at Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
With best island regards,
6/10 Satisfaisant
Claude, Le Havre
Voyage en couple
16 janv. 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 9 nuits en décembre 2019
Réponse de Nexi Dennis le 19 janv. 2020
Dear Claude,
Warm Greetings from Berjaya Team!
Thank you for choosing our hotel and for taking your time to write a review :)
We appreciate and noted your constructive feedback as our hotel aims to provide a truly unique experience.
Should you visit Seychelles again, it will be our utmost pleasure to welcome you back at Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
With best island regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juillet 2019
Réponse de Nexi Dennis le 14 août 2019
Dear Guest,
Warm Greetings from Berjaya Team!
hank you for taking the time to tell us about your experience at the Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
Our sincere apologies for the inconvenience caused during your stay.
We have shared your constructive feedback with our team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy and meet your expectations.
We look forward for another opportunity to greet and serve you again with our Seychellois hospitality.
Best island regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Nexi Dennis le 3 août 2019
Dear Guest,
Thank you for bringing it to our kind attention. We sincerely apologize for the inconvenience caused during your stay.
We have informed the concern Head of Departments to reprimand the actions.
With best island regards,
8/10 Bien
jimmy
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
jimmy
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Nexi Dennis le 3 août 2019
Dear Jimmy,
We thank you for rating us 8 out 10.
We look forward to see you soon!
Best island regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juin 2019
Réponse de Nexi Dennis le 26 juin 2019
Dear Guest,
Warm Greetings from Berjaya Team!
Thank you for rating us 4 out of 5 on expedia.com.
We look forward to see you soon!
Thank you.
With best regards
8/10 Bien
FRANCOIS
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FRANCOIS
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Nexi Dennis le 18 mai 2019
Dear Francois,
Warm Greetings from Berjaya Team!
Thank you rating us 8 out of 10.
We appreciate your feedback and hope to see you soon.
With best regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 mai 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en avril 2019
Réponse de Nexi Dennis le 13 mai 2019
Dear Guest,
Warm Greetings from Berjaya Team!
Thank you for staying with us and we appreciate your constructive feedback.
We look forward for another opportunity to serve you in your next stay.
Best regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
8 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Nexi Dennis le 8 mai 2019
Dear Guest,
Warm Greetings from Berjaya Team!
Thank you for staying with us and we have taken care of your constructive feedback.
With best regards
8/10 Bien
Brisson
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel familial
Brisson
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Nexi Dennis le 6 mai 2019
Dear Brisson,
Warm Greetings from Berjaya Team!
We are glad that you were able to appreciate that so fully, making the most of the many experiences and facilities at the resort.
We look forward to being able to welcome your family and friends who will be visiting us after your great recommendations!
Best Regards
2/10 Horrible
Pierre, France
Voyage en couple
18 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Nexi Dennis le 19 avr. 2019
Dear Pierre,
Warm Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
Our sincere apologies for the inconvenience caused during your stay. The matter has been taken up with the concerned departments for corrective action to avoid re-occurrence.
We have shared your constructive feedback with our team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy and meet your expectations.
We look forward for another opportunity to greet and serve you again with our Seychellois hospitality.
Best Regards
6/10 Satisfaisant
virginie
22 mars 2019
virginie
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Nexi Dennis le 29 mars 2019
Dear Virginie,
Thank you for your review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best Regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Nexi Dennis le 2 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve.
We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short.
If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Best Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Nexi Dennis le 11 mars 2019
Dear Guest,
Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
We look forward for another opportunity to greet and serve you again with our Seychellois hospitality.
Best island regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 mars 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Nexi Dennis le 2 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Nexi Dennis le 2 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Nexi Dennis le 2 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best Regards
2/10 Horrible
christine
28 janv. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Juste pour une nuit
christine
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Nexi Dennis le 1 févr. 2019
Dear Christine,
Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
Our sincere apologies for the inconvenience caused during your stay.
The matter has been taken up with the concerned departments for corrective action to avoid re-occurrence.
We have shared your constructive feedback with our team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy and meet your expectations.
We look forward for another opportunity to greet and serve you again with our Seychellois hospitality.
Best island regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon séjour dans l'ensemble
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
Réponse de Nexi Dennis le 18 janv. 2019
Dear Guest,
Warm Greetings from Berjaya Team!
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
Our sincere apologies for the inconvenience caused during your check-in time. The matter has been taken up with the concerned departments for corrective action to avoid reoccurrence.
We look forward for another opportunity to greet and serve you again with our Seychellois hospitality.
Best island regards,
4/10 Médiocre
franck
3 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
franck
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Nexi Dennis le 3 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback as we very much take your constructive comments for improvement.
See you soon!
With best regards
8/10 Bien
Fred, Thonon-les-Bains
21 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fred
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Nexi Dennis le 22 nov. 2018
Dear Fred,
Warm Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
It gives us immense pleasure to read your comments. We are so pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you!
We are pleased to read that you went back home with beautiful memories to cherish and even share with all of your friends and family.
We hope it won’t be long before you plan another trip to Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
See you soon!
Best regards from the sunny Seychelles,
6/10 Satisfaisant
patrick
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Peut mieux faire
patrick
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Nexi Dennis le 18 nov. 2018
Dear Patrick,
Warm Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
Our sincere apologies for the inconvenience caused during your stay. We very much appreciate of your comments and bringing it to our attention.
The matter has been taken up with the concerned departments for corrective action to avoid reoccurrence.
We look forward for another opportunity to greet and serve you again with our Seychellois hospitality.
Best island regards
8/10 Bien
Roger, Paris
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Roger
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
Réponse de Nexi Dennis le 23 févr. 2019
Dear Roger,
Warm Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
We are pleased to read that you went back home with beautiful memories to cherish and even share with all of your friends and family.
Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused and thank you for your constructive feedback regarding the renovation.
The whole team takes huge pride in the work that we carry out daily to ensure that all our guests are happy.
We hope it won’t be long before you plan another trip to Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
See you soon!
Best regards from the sunny Seychelles,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
Réponse de Nexi Dennis le 11 nov. 2018
Dear Guest,
Warm Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
Thank you for your positive rating as the whole team takes huge pride in the work that we carry out daily to ensure that all our guests are happy.
We hope it won’t be long before you plan another trip to Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
See you soon!
Best regards from the sunny Seychelles,
8/10 Bien
Eureka, Suisse
14 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Eureka
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Nexi Dennis le 15 oct. 2018
Dear Eureka,
Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
It gives us immense pleasure to read your comments. We are so pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you!
Also we are pleased to read that you went back home with beautiful memories to cherish and even share with all of your friends and family.
Thank you for the constructive feedback as the whole team takes huge pride in the work that we carry out daily to ensure that all our guests are happy.
We hope it won’t be long before you plan another trip to Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
See you soon!
Best regards from the sunny Seychelles,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Himani Rawat le 1 sept. 2018
Thanks for staying with us !!
We appreciate your feedback.
8/10 Bien
frederique, tours
17 août 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement idéal
frederique
Séjour de 19 nuits en juillet 2018
Réponse de Nexi Dennis le 17 août 2018
Dear Frederique,
Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
It was a true pleasure to have you stay with us, especially on your vacation.
We were pleased to read that you went back home with beautiful memories to cherish and even share with all of your friends and family of having ‘excellent experience’ in Seychelles our resort.
The whole team takes huge pride in the work that we carry out daily to ensure that all our guests are happy.
We hope to welcome you again.
See you soon!
Best Island regards,
6/10 Satisfaisant
yolande
13 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pourquoi pas : un bon compris.
yolande
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Nexi Dennis le 14 août 2018
Dear Yolande,
Greetings from Berjaya Beau Vallon Bay!
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Berjaya Beau Vallon Bay Resort and Casino.
Our sincere apologies for the inconvenience caused during your stay. We very much appreciate of your comments and bringing it to our attention.
The matter has been taken up with the concerned departments for corrective action to avoid reoccurrence.
We look forward for another opportunity to greet and serve you again with our Seychellois hospitality.
Best island regards,
Nexi Dennis
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Superbe plage et personnel accueillant
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Himani Rawat le 10 juil. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Annie, nice
31 mars 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel magnifique
Annie
Séjour de 3 nuits en mars 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 mars 2018
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 mars 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
S
4 mars 2018
Les points forts : Personnel et service
Excellente situation
S
Séjour de 7 nuits en février 2018
4/10 Médiocre
Legonza
11 janv. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Legonza
Séjour de 12 nuits en décembre 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 janv. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
patrick
14 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
patrick
Séjour de 6 nuits en décembre 2017
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 nov. 2017
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pour le cadre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
6/10 Satisfaisant
Orchid.75, Paris
16 nov. 2017
Les points faibles : Confort de la chambre
sur la plage, peut-être le seul "resort" abordable
Orchid.75
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
6/10 Satisfaisant
Corinne, Québec, Canada
8 nov. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bien situé
Corinne
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
8/10 Bien
Wufei, Paris
29 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
bon rapport qualité/prix
Wufei
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean Room, Sympathic staff, Good beach
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2017
6/10 Satisfaisant
soraya , toulouse, france
3 août 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
soraya
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
31 juil. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
Matthieu
22 juil. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour bien moyen
Matthieu
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
alain, nantes
9 juil. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel accueillant Personnel restaurants totalement
alain
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 mai 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre