Coffres-forts dans les chambres, chambres insonorisées

Avis sur Mornington Hotel London Victoria

4 out of 5
Mornington Hotel London Victoria
25 Gloucester Street, London, England

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 212 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 158 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 58 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 35 avis sur 491." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 491." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une mésaventure à ne pas reproduire
Nous avons passé une horrible première nuit du jeudi 15 février 2024 avec ma femme. C’est un voyage pour fêter nos 20 ans de mariage. Nous avons passé cette nuit-là à respirer l’extrême humidité et odeur de moisissure dans la chambre. Une chambre au niveau -1 sans fenêtre. Une cage !!! La moquette de la chambre était mouillée par l’humidité au point que nos chaussettes était trompées. On ne savait pas comment naviguer dans la chambre car monter dans le lit avec les pieds trompés et avec toute cette odeur n’aller pas arrangé la chose. Pour masquer les odeurs un désodorisant a été mis sur l’armoire mais sans effet. Cette chambre est insalubre et ne devrait pas être proposée à l’habitation. Je suis monté voir la personne à l'accueil qui n’a malheureusement rien pu faire car plus de chambre de disponible. Comme nous étions presque minuit et que nous étions fatigués par le trajet, nous n’avions pas d’autres choix d’accepter de dormir dans ces conditions. La personne à l’accueil, qui était là juste pour dépannage, nous a suggéré de demander à changer de chambre pour le reste du séjour le 16 et le 17 février 2024. Et elle a laissé un message à l’accueil afin qu’on puisse nous faire changer de chambre. Le lendemain effectivement, nous avons changé de chambre pour le reste du séjour et la chambre était propre mais toujours petite. Je demande donc un remboursement intégral de cette première nuit. Ce ne sont pas des pratiques légales et dignes d’un hôtel où nous avons payé 130€/nuit.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reception le 21 févr. 2024
Dear Annonymus guest,Thank you kindly for your review.My apologies that the room did not fully meet your expectations however we are unable to assist you further due to anonymous nature of your review and we are taking that you have chosen to share your review instead of have a chat with our reception team for a resolution.However we are happy to receive your review as this will help us improve our services and facilities.Kind regards,Silvija

2/10 Horrible

Simon

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lit très petit, chambre très petite, manque d'accessoires
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Office le 26 nov. 2023
Dear Simon,Thanks for the review. Please note that bed sizes vary by country. Your category was economy and we still gave you a room in the superior, which is slightly larger than the category you booked.Kind Regards, Nicole

8/10 Bien

Pierre

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hôtel très bien situé dans un quartier tranquille. Les seuls points négatifs sont l’absence d’un ascenseur (nous étions au 4e étage) et la grosseur des chambres (très petites) mais nous étions au courant avant notre arrivée.
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de nicole le 12 juil. 2023
Dear Pierre,Thank you for leaving us a review.We are sorry that it was a little uncomfortable in terms of room since it was at the top, but we were pleased that you enjoyed your stay in our hotel.Kind regards

10/10 Excellent

Jonathan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Front Desk le 23 avr. 2023
Dear Jonathan, Thank you for taking the time to leave a review. Kind regards Aretha

10/10 Excellent

Stéphane

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit très tranquille
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Andrey le 19 avr. 2023
Dear Stephanie.Thank you for sharing your experience with usWe are glad you have enjoyed your stay with us and we hope to see you again in the future.Kind regards Andrey, the front desk

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I would recommend renting a double room when traveling alone as the rooms are comfy but tiny. No breakfast available, but you can get a good one at Gail's Bakery nearby.
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Front Desk le 6 mars 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.We are very glad that you enjoyed staying at Mornington Victoria Hotel even though the room was too small for you.Hope to see you soon again.Kind Regards,Kateryna

10/10 Excellent

Cédric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Proximité
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Front desk le 20 août 2022
Dear Cedric, Thank you for leaving a review. I am very happy that in general, your stay with us was pleasant. Looking forward to welcoming you back. Kind Regards, Tricia

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Mornington Victoria Hotel le 22 août 2020
Thank you!

10/10 Excellent

Virginie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2020
Réponse de Daniel - Operations Manager le 14 août 2020
Dear Virginie, Greetings from Mornington Victoria Hotel. I wish to thank you for your kind review. We aim to deliver the best service our guests deserve. We are glad to see we managed to make you enjoy your stay with us. Kind Regards.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
voyage pas fait car COVID-19
en attente de remboursement peu probable
Séjour de 3 nuits en juin 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Francesca-front desk le 12 mars 2020
Dear Guest, thank you kindly for taking some time to leave us a review. We are sorry that our hotel did not reach your expectations. Would you mind informing us about which were your main concerns? Thank you in advance.

8/10 Bien

Jeff, Metz

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Fenêtres fermant mal dans certaines chambres, pas d’occultant dans certaines chambres Très propre très cosy
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Cristina le 29 déc. 2019
Dear Jeff, thank you for taking the time to write us a review about your stay. We are sorry if you had that issue but we can guarantee you that it will not happen again. If you decide to come back please do not hesitate to contact us directly to have a better price for your stay. Kind regards, Cristina Front Desk

4/10 Médiocre

frederic, france

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A evitet.
Chambre minuscule, le lit touche les trois murs de la chambre. Elle ne faisait même pas 6m2. Cest inadmissible de louer des cages aussi petite. Même pas de quoi et de place pour poser une valise. Beaucoup trop petit. Quel mauvaise surprise en entrant dans ce box....
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Laura le 19 août 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write your feedback about your stay at our property. We're sorry to hear that you didn't enjoy the time spent here. However, we do have different types of rooms in our hotel, so if you will come back to visit us again we will be more than happy to offer you a bigger room that can completely satisfy all your needs. Kind regards, Laura

10/10 Excellent

Nasima

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel bien desservie
Super voyage
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Laura le 10 avr. 2019
Thank you for your feedback! Nice to hear that you loved your stay with us :) We hope to see you here again. Kind regards, Laura

4/10 Médiocre

Markus

Les points forts : Propreté
Overbooked
On arrival, they told me that they are fully booked and they wanted to send me to Hyde Park. I didn't agree and received a small room, which didn't coresspond to what I reserved.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Akvile le 27 sept. 2018
Dear Markus, thank you for your feedback. Biggest apologies from our staff. These kinds of things does not happens often, but when it does, we are trying to do our best to make our guests happy. If you visit us again, we will try to find the room which will meet your expectations. Kind regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Georgia le 7 juin 2018
Dear Guest, Thank you so much for leaving your lovely 4 * review on Expedia after your recent stay with us. We hope to welcoming you again in the near future. Kind Regards, Georgia Front Desk Team Member

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Acceuile chaleureux Mais chambre vraiment petite
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Natalija le 14 mai 2018
Dear Guest, thank you for taking the time to leave your nice feedback! We are really glad that you liked the warm welcome of the staff, thanks a lot. On the other hand, I am sorry to hear that the size of the room didn't meet your expectations. We do have many room's sizes here, and if you come back in the future we will be more than happy to give you something that suits you better. Kind regards, Natalija Font desk member

6/10 Satisfaisant

E, Rennes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
attention aux chambres en LG
Les chambres économiques en sous sol (LG) vous font profiter du bruit du métro tard dans la nuit et tôt le matin. Lorsqu'en plus il n'y a pas de fenêtre (soupirail) c'est difficile. Heureusement le personnel de l'hôtel est adorable et cherche sincèrement à améliorer ce qui peut l'être. Néanmoins, l'hôtel - très central - permet de se déplacer facilement. Même si les chambres économiques sont exigües, elles sont très propres et très fonctionnelles.
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Georgia le 4 mai 2018
Dear Guest, Thank you so much for taking the time for such a detailed and helpful feedback on expedia after your recent stay with us. We are delighted to hear your lovely words toward the staff and especially for Natalija. We always do our best to provide a great and unique service to all of our guests and we are really grateful that you notice that. Thank you so much as well for highlighting the great location of our property On the other hand, we feel really sorry to hear all the issues you had during your stay due to the noise of the underground. We look forward to welcoming you in the near future and we will be happy to allocate you in an upper floor Warm Regards, Georgia Front Desk Team Member

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Georgia le 23 avr. 2018
Dear Guest, Thank you so much for your 4 * review on expedia after your recent stay with us. We do hope to welcome you here in the near future. Best Regards, Georgia Front Desk Team Member

10/10 Excellent

Audrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Everything was perfect! The young lady who welcomed us was so friendly (Nataljia I think?!)
Réponse de Natalija le 12 avr. 2018
Dear Audrey, It's so nice to hear from you! It was a pleasure to have you at Mornington Victoria Hotel, and I am so pleased that you loved your stay. Many thanks for the nice words you spent for us. I hope to welcome you soon again in our property, Warm regards, Natalija Front desk member Mornington Victoria Hotel

8/10 Bien

Andrea , nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel confortable et personnel accueillant
Nous avons réservé une chambre à la dernière minute suite à l’annulation de notre vol et avons été très bien accueilli, même tardivement. Chambre petite avec le nécessaire et très propre. Bien équipée et bien agencée malgré la taille. Je recommande ! A 700 mètres de la victoria coach station, pratique pour rejoindre bus et/ou métros/trains. Petit bémol : pas de petit déjeuner proposé dans l’hotel mais proche.
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Georgia le 5 mars 2018
Chère Andrea, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser vos commentaires sur expedia après votre récente expérience à l'hôtel Mornington de Londres Victoria. Nous sommes ravis de lire vos mots vers notre service et nos chambres charmantes. Nous sommes toujours heureux de fournir le meilleur service pour chaque invité et à votre occasion, nous sommes vraiment heureux que nous avons réussi à le faire après votre mauvaise expérience avec votre vol. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain voyage à Londres. Meilleurs voeux, Géorgie Front Desk Team Member Mornington Hotel Londres Victoria

8/10 Bien

Julie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely decor, clean and thoughtful layout
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

nancy, Alicante

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, close to coffee shops, restaurants and Victoria station. Walkable to Chelsea area and other nearby sights. Our room / bathroom was fresh and updated but a bit small for two people. I would stay again if by myself or book s large room for 2.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Susan

Voyage en couple
Although the hotel was nice the room was tiny not enough room to get round the bed. Also the tea/ coffee was not replenished on the second day .
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

diana

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Position
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Lois

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Mark, Orrington

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible hotel. No top sheet just duvet. Whole room apx. 150 square feet. Had to sit on bed to do anything. Has 2 doors to get in room which is incredibly difficult to do. Bathroom shower is apx 24 in. by 24 in. Can't turn around because of placement of shower wand. Rain head is stupid because you can't turn it on without getting hit with cold water. No hooks to hang things just 3 hangers in a closet between the two entry doors. No washcloths. Amazed they didn't have any. Amazed they didn't know what they were! Room was too warm. The whole place was just a bad experience.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de FO le 14 mai 2024
Dear Mark,Thank you kindly for your review.We are quite surprised by your review considering you have indeed gave a rating of 8/10 on departure and even noted that you were happy during courtesy call and none of the issues noted have been addressed to us.My apologies that the hotel did not meet your expectations and we do kindly advise to voice any concerns to our front office team in the future as we are happy to resolve any problems that occur during the stay.Kind regards,Silvija

8/10 Bien

Taylor Christine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Luigi le 18 mai 2024
Dear Taylor Christine,Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your valuable feedback and are pleased to hear that you enjoyed our hotel’s location. Our team works hard to provide a convenient and comfortable stay for all our guests, and it’s great to know that our efforts were appreciated.We take all guest feedback seriously, and your positive comments motivate us to continue delivering exceptional service. If there’s anything else you’d like to share or if you plan to visit us again, feel free to reach out. We look forward to welcoming you back soon!Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

Edgar

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location. Walkable distance to Victoria Station, easy path to Metro and Bus stops. About installations, they were comfy, bed and linens good bathroom, clean place, well illuminated. The room is small, really small. This is a BUDGET option. We had a room at basement AND no windows. The air conditioner was broken, and they weren't able to fix it during our stay.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Reception le 10 mai 2024
Dear Edgar,Thank you kindly for your review.My apologies that the room size was the only drawback of your stay and I can assure that we do indeed have bedrooms of different sizes available in our property.My apologies that you experienced an issue with our AC system and we are looking to get that resolved shortly.Kind regards,Silvija

8/10 Bien

Nuriye

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Andy le 9 mai 2024
Dear Nuriye,Thank you for your feedback and the high score.We hope to welcome you again on your next visit to London.Kind regards Andrey, the front desk.

4/10 Médiocre

LJUPCE, auburn hills

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
The room was so small, no place to put your clothes or bags, also the bed was small.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Reception le 26 avr. 2024
Dear LJUPCE,Thank you kindly for your review.My apologies that the room size did not meet your expectations however I would like to kindly note that room and bed sizes are indeed noted on room descriptions before booking to ensure the guests make the choice that will fit them best before making the reservation.Kindest regards,Silvija

2/10 Horrible

Abdul Samad

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Luigi le 18 mai 2024
Dear Abdul Samad,Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services.We apologize that your stay did not meet your expectations. As you mentioned, we did not receive any specific issues during your stay, and unfortunately, you did not provide feedback upon departure. We take all guest feedback seriously, and we will investigate to ensure that we address any underlying issues.If there is anything else you’d like to share or discuss, please feel free to reach out to our front desk. We value your input and hope to have the opportunity to serve you better in the future.Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back soon.Sincerely,

8/10 Bien

Connie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Luigi le 22 avr. 2024
Dear Connie,Thank you for your valuable feedback and for rating us 4 out of 5. We are glad to know that you had a good experience overall.However, we understand that there is always room for improvement. We would greatly appreciate it if you could provide us with more details about your stay. Your insights will help us enhance our services and ensure an even better experience for our future guests.We look forward to welcoming you back and striving to make your next stay a perfect one.Best Regards,

4/10 Médiocre

Malini

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was too small. No room to even move your arms.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Luigi le 4 mai 2024
Dear Malini,Thank you for your feedback! We apologize that the room felt too small during your stay. We appreciate your honesty and will take this into consideration for future improvements. It’s interesting to note that despite this, you still gave us an 8/10 at check-out. We hope to create a more spacious experience for you next time!Kind Regards,

8/10 Bien

Christina

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location! The rooms are a bit small for 2 but super clean.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Reception le 12 avr. 2024
Dear Christina,Thank you for your kind review.I am delighted to read that while the rooms felt a bit small for 2 persons you had a wonderful stay with us and enjoyed your stay and visit to London.I do hope that we can welcome you to the hotel once again.Kind regards,Silvija

10/10 Excellent

Paige

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a wonderful stay! The rooms are pretty small but didn’t matter to us since we were out & about most of the day. There is room for 2 people & the bathroom is a great size considering. Hotel staff is kind & welcoming. The area around is great, felt safe walking around. Grocery store, mini mart, restaurants all within walking distance & Victoria station is a 10 minute walk away! would definitely book again.
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Réponse de Reception le 12 avr. 2024
Dear Paige,I am very grateful for your wonderful and detailed feedback on your stay.We are delighted to hear that while the room felt a bit small this was no trouble at all and the clean, comfortable bedroom and caring and welcoming team outweighed the bedroom size.I am delighted to read that we will have the joy in welcoming you to the hotel once again.Kind regards,Silvija

10/10 Excellent

Lisa Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Favourite place to stay in London
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Luigi le 29 mars 2024
Dear Lisa Marie,Firstly I would like to thank you for choosing our Hotel for your stay. We are over the moon that you chose our place as your favorite to stay in the City. We are trying to do our best to let the guests enjoy their vacation and have the best memories of those days. Your feedback is important to us and we are hoping to greet you again in the future.Kind Regards,

8/10 Bien

Gary

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good walking distance from Victoria train station and easy to find. Secure entry and pleasant ambience inside. My room was on the 4th floor and there is no lift but totally fine. Room was compact but clean and even squeezed in an iron and ironing board. Some finishing inside the shower was a little tired and my room seemed very warm during the night (aircon/heating was quite noisy so turned this off before bed). Walls aren't very thick so I could hear the TV in the next room and their conversation very clearly but overall during the night it was very quiet and pretty comfortable.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception le 19 mars 2024
Dear Gary,Thank you kindly for taking the time out of your day to share your experience with us.While there were some minor issues which we are very grateful you noted down as we can work in rectifying them we are happy to note that you were overall happy with your stay.We do hope that we will have the pleasure in welcoming you to the hotel once again.Kind regards,Silvija

8/10 Bien

ASTHA

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its situated in very old building which doesnt seem like hotel from the enterance. No bell boy to help with the luggage. However hotel is very clean and nice. Very comfortable mattress. I slept like cosy. Good for solo traveller.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reception le 10 mars 2024
Dear Astha,Thank you kindly for taking the time to leave us a review.We are delighted to read that the hotel was comfortable, clean and ideal for your visit to London.Kind regards,Silvija

4/10 Médiocre

Daniela, Nola

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Luigi le 2 avr. 2024
Dear Daniela,Firstly i would like to thank you to taking the time to leave your feedback to us. We are striving to achieve the best for our valued guest and see that we didn't exceed your expectation it's hurting. Please is there is anything we can do to give you a better experience next time don't hesitate to contact us.Kind Regards,

8/10 Bien

Grant

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Andy le 22 févr. 2024
Dear Grant,Thank you for your feedback and the high score.We are glad you have enjoyed your stay with us and we look forward to accommodating you again on your next visit to London.Andrey, the front desk

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Easy check in, friendly staff, clean room, hot water, plenty of outlets. Room is small but so is everything in England. Most of the space is taken up by the bed. Perfect for a one night stay. Was lucky to have a ground level room as there is no elevator.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office le 6 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a review.We hope to see you again in the future.Kind Regards,Nicole

6/10 Satisfaisant

Joanne

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mai visto una stanza così piccola
Consiglio per chi soffre di claustrofobia di non soggiornare in questo hotel, ho viaggiato tanto e non ho mai avuto una camera così piccola dove non c’è posto neanche per la valigia. L’unica nota positiva è il bollitore in camera . Per la pulizia non sono mai state cambiate le lenzuola.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office le 6 févr. 2024
Dear Joanne,Thank you for giving us a review.Please note that we are open 24/7 and we will be happy to provide a room bigger. Your feedback its been positive after the check-in, so that's why we did not offer a room change.Kind Regards,Nicole

4/10 Médiocre

Raquel

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office le 30 janv. 2024
Dear Raquel,Thank you for giving us a score.Kind regards,Nicole

6/10 Satisfaisant

michele

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Reception le 22 mars 2024
Dear Michele,Thank you kindly for taking the time to leave us a review.We hope to welcome you to the hotel once again.Kind regards,Silvija

8/10 Bien

Andrew

Les points forts : Propreté et personnel et service
Had to change room. Noise from outside air con too loud
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office le 24 janv. 2024
Dear Andrew,Thank you for giving us feedback.it didn't meet your expectations. As you mentioned the room was changed immediately. We hope you will give us another chance to stay with us.Kind Regards, Nicole

8/10 Bien

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office le 24 janv. 2024
Dear David,Thank you for giving us a score.We hope to see you again in the future.Kind Regards, Nicole

10/10 Excellent

Oscar

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office le 24 janv. 2024
Dear Oscar,Thank you for giving us a score.We hope to see you again in the future.Kind Regards, Nicole

10/10 Excellent

Gloria

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office le 24 janv. 2024
Dear Gloria,Thank you for giving us a score.We hope to see you again in the future.Kind Regards, Nicole

10/10 Excellent

Victoria Jane

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception le 7 févr. 2024
Dear Victoria Jane,Thank you kindly for taking the time to leave us a review and we do hope to welcome you to the hotel once again.Kind regards,Silvija