Avis
6,4
7,2/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage en famille
14 août 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en août 2020
6/10 Satisfaisant
lucile, france
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 févr. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lucile
Séjour de 2 nuits en février 2020
8/10 Bien
Silvia
Voyage en famille
22 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Dans l'ensemble correct et bien placée
Silvia
Séjour de 3 nuits en février 2020
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Marguerite
Voyage en famille
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel correct
Marguerite
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Harikrishna
Voyage en famille
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harikrishna
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
2/10 Horrible
Sylvie
21 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvie
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Jean-Guy
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté
Dans la moyenne..
Jean-Guy
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
cyril, Paris
Voyage en couple
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
cyril
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
12 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Yury le 13 août 2019
Dear Sir or Madam,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
To begin with, we very much appreciate and value your feedback and will share it with our team.
We are sorry for an inconvenience with the breakfast room. Please be informed that we served breakfast during 3 morning hours , so there is an opportunity for each guest to find an appropriate time to visit breakfast room.
Thank you for staying at the Comfort Inn Kings Cross and we hope that you will consider us for your next trip!
Kind regards,
10/10 Excellent
Yann
7 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yann
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Yury le 9 juil. 2019
Dear Yann,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
Sincerely,
8/10 Bien
julie
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
julie
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Yury le 2 juil. 2019
Dear Julie,
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Yury le 10 juin 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
4/10 Médiocre
HERTAULT
28 mai 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Avis Moyen
HERTAULT
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Yury le 11 juin 2019
Dear Hertault,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Yury le 21 mai 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
4/10 Médiocre
Mathieu
18 mai 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Yury le 18 mai 2019
Dear Mathieu,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
8/10 Bien
MME
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MME
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Yury le 9 mai 2019
Dear MME,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Yury le 9 mai 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Yury le 29 avr. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
26 avr. 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Yury le 3 mai 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Yury le 24 avr. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Yury le 3 mai 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online questionnaire regarding your recent stay with us.
10/10 Excellent
JOEL
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à proximité de la gare
JOEL
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Yury le 3 mai 2019
Dear Joel,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
AMELIE
29 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
AMELIE
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Yury le 6 avr. 2019
Dear Amelie,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Yury le 22 mars 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Please be advised that breakfast is complimentary continental breakfast and consists of cold and hot beverages, different types of yoghurt, Danish pastries, croissants, muesli, muffins, jam & butter, toast, cheese and ham and it covers the British standards.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Sophie, Bruxelles, BE
11 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Yury le 18 mars 2019
Dear Sophie,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
Please be informed that in case if some rooms have temporarily issues with central heating we are able to provide portable heaters. As for the breakfast, it consists of cold and hot beverages, different types of yoghurt, Danish pastries, croissants, muesli, muffins, jam & butter, toast, cheese and ham and it covers the British standards.
Thank you for sharing your opinion, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Yury le 6 avr. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Yury le 8 mars 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Yesterday morning we offered diminished range of food for breakfast because of delivery delay. We are sorry for inconvenience. Basically it consists of cold and hot beverages, different types of yoghurt, Danish pastries, croissants, muesli, muffins, jam & butter, toast, cheese and ham and it covers the British standards.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Yury le 7 mars 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. We are sorry for an inconvenience with the breakfast room. Please be informed that we served breakfast during 3 morning hours , so there is an opportunity for each guest to find an appropriate time to visit breakfast room.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Kind regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 févr. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Yury le 6 avr. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
10/10 Excellent
Sihem
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel familial et chaleureux
Sihem
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Yury le 26 févr. 2019
Dear Sihem,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey response will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Yury le 16 févr. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Yury le 15 févr. 2019
Dir Sir or Madame,
thank you very much for a positive feedback.
We are looking forward to see you again soon.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Yury le 8 févr. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
8/10 Bien
Alexandre
31 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service
Court séjour centre Londres-confort minimal
Alexandre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Yury le 9 févr. 2019
Dear Alexandre,
thank you for taking the time to complete our online questionnaire regarding your recent stay with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Yury le 18 janv. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 janv. 2019
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Yury le 17 janv. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online questionnaire regarding your recent stay with us.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 janv. 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Yury le 7 janv. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
2/10 Horrible
Joel
30 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Joel
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Yury le 10 janv. 2019
Dear Joel,
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. As for the breakfast, please be advised that it is complimentary continental breakfast and consists of cold and hot beverages, different types of yoghurt, Danish pastries, croissants, muesli, muffins, jam & butter, toast, cheese and ham and it covers the British standards. We served it during 3 morning hours from 6.30 to 9.30 am on weekday and from 7 till 10 am on weekend, therefore there is a possibility for each guest to find a convenient time to visit breakfast room.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
Sincerely,
Yury
6/10 Satisfaisant
Emilie
27 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel pour week-end a londres
Emilie
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Yury le 11 janv. 2019
Dear Emilie ,
Thank you for taking the time to complete our online questionnaire regarding your recent stay with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Yury le 4 janv. 2019
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
4/10 Médiocre
karen, paris
18 déc. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
karen
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Yury le 21 déc. 2018
Dear Karen,
thank you for taking the time to review your stay with us.
4/10 Médiocre
Marc
17 déc. 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Marc
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Yury le 20 déc. 2018
Dear Marc,
Thank you for taking the time to complete our online questionnaire regarding your recent stay with us.
6/10 Satisfaisant
Bonheur
2 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Bonheur
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Yury le 5 déc. 2018
Dear Bonheur,
Thank you for taking the time to review your stay with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Yury le 24 nov. 2018
Dear Sir or Madame,
Thank you for taking the time to complete our online questionnaire regarding your recent
4/10 Médiocre
Olivier, Paris
1 nov. 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivier
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Yury le 29 nov. 2018
Dear Olivier ,
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
8/10 Bien
Christiane, Cachan
26 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Christiane
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Yury le 22 nov. 2018
Dear Christiane,
Thank you for sharing your feedback regarding your stay! I am glad that we were able to accommodate convenient room for you. Also, thank you for the kind words regarding the breakfast and room amenities. We hope that you will consider us for your next trip!
Regards,
Yury