Vue de la chambre

Avis sur Kuta Central Park Hotel

4 out of 5
Kuta Central Park Hotel
Jl. Patih Jelantik, Kuta, Bali

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 152 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 240 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 122 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 36 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 578." "

7,8/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Quentin, Paris

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Chambre avec balcon idéal pour profiter / Douche spacieuse / Regret sur la propreté
Séjour de 11 nuits en septembre 2019
Réponse de Eka le 4 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Ns, Frzbce

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambres non insonorisées, on entend tout des couloirs, de la piscine... Dommage car le reste est bien.
Séjour de 13 nuits en août 2019
Réponse de Eka le 6 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Philippe, Belgium

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas trop bien
L hôtel ne vaut pas 4 etoil9
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Eka le 26 juil. 2018
Nous sommes désolés que vous n'étiez pas satisfaits - nous allons travailler dur pour résoudre le problème que vous avez rencontré. Merci de nous en informer.

2/10 Horrible

Laurent

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très déçu par cet hôtel que nous déconseillons
Un hôtel loin de la plage 1km7 Des odeurs qui remontent du syphon de la douche. Plusieurs cafards qui se promènent dans la salle de bain et la chambre ... pendant deux journées nous avons eu deux groupes qui commençaient à hurler ( oui vraiment hurler) dès 6h du matin et très tard le soir. La réception de l'hôtel ayant mélanger les groupes avec les chambres réservées par les familles !!!
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

10/10 Excellent

djamel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Découverte
L'hotel et son personnel reflètent l'image de la splendide Ile de Bali
Séjour de 6 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Vickie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle découverte!
Nous avons séjourné 4 nuits à cet Hotel dans une chambre avec 3 lits simples. Chambre propre, lit confortable accueil chaleureux. Chambre prête des notre arrivée à 11h sans préavis. Nous avons été agréablement surprise du buffet déjeuner inclus. Très bon buffet. Dépanneur juste à côté très pratique. Facile de trouver un chauffeur et de le négocier. Personnel souriant et aimable. Emplacement au cœur du centre ville, très bruyant dans la rue, mais aucun son dans l'hôtel. Facile de trouver des taxis. Cours intérieure très belle. Nous recommandons à tous pour le rapport qualité prix !
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bon hotel
Hotel convivial le personnel est tres serviable. Les masseuses au top . En revanche quartier autour pas tres animé

8/10 Bien

djamel, Oran

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour inoubliable
Sejour passé l'an dernier dans ce magnifique hôtel qui garde le même tempérament cet fois-ci. Bravo à tout le staff de l'hotel

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Hôtel accueillant, personnel très gentil
Hôtel sympathique, personnel souriant, serviable et vraiment gentil. Buffet varié et tres bien achalandé, nourriture de tres bonne qualité, nous avons passé un agréable séjour dans cet hôtel. Les points faibles : couloirs assez bruillants et les communs mériteraient un petit coup de peinture.

8/10 Bien

julie

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Chouette hotel
Chouette hotel, personelle super sympa, la chambre est bien

4/10 Médiocre

Mario, Nunavut

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très très déçu! !!!
Bien en dessous de mes attentes. Désolé, mais ce fût une grande déception.

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Benjamin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien a conseillé mais bruyant les chambre qui donne sur la piscine

10/10 Excellent

djamel, oran

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
la valeur humaine dans un paradis terrestre
On a découvert Bali une ville d'abord pacifique et hospitalieliere. Impressionnés par son charme et le personnel de l'hôtel central park en ai un échantillon de la grande valeur humaine.

10/10 Excellent

Anaïs, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hôtel mais quartier usant
Hôtel parfait super breakfast avec beaucoup de choix. Piscine très agréable personnel présent et souriant. Par contre kuta est réserve au surfeur et l'eau de la mer est salle , les marchands sont désagréables et soulant , les taxis klaxones constamment quand vous marcher dans la rue et pour changer l'argent attention grosse arnaque n'allaient que dans des vrais bureaux de change. Lieu de vacance idéal si vous souhaiter rester dans votre hôtel au calme sinon n'allait pas a kuta préfère gili trawangan

6/10 Satisfaisant

raf, paris

Les points forts : Personnel et service
Hôtel et situation moyens mais personnel adorable
L'hôtel n'est pas mal, même si ma salle de bain aurait pu être un peu plus propre. Le point faible surtout est qu'il est loin du quartier animé. Si l'on peut aller a la plage à pied en 20mn (le trajet est sympa d'ailleurs), ce nest pas envisageable le soir pour aller boire un verre ou diner. C'est dommage...car près de l'hôtel rien de sympa, et le restaurant de l'hôtel est desert le soir... Point fort:le personnel est vraiment très gentil.

10/10 Excellent

Louise

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our suite was lovely and conveniently situated by the pool on the main floor. Reception staff was Excellent. Very attentive and helpful with booking Grab for transportation.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 16 avr. 2024
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

6/10 Satisfaisant

CHAN MYAE MYINT

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Nice staff n service. Room has many insects especially cockroaches
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Management le 16 avr. 2024
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

2/10 Horrible

Eman

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a terrible holiday in the hotel, around the pool the drainage was broken and my daughter’s foot got stuck into that broken one, unfortunately it ripped her toe nail off. We had to go to the hospital to have an operation and get it removed. Upon arrival I was given two rooms with no windows ( was not advertised that they have no windows) which was the first shock, negotiated with the manager who refused completely to offer anything eventhough it’s clearly their fault.( falsely advertised) Had a meeting with Sale Director who offered a King queen room ( only has two twin beds) I was offered a rollaway bed. Mind you my family is 6 people I had to squeeze in this room to move on with our holiday( no money difference was offered to us at all, when I asked for money difference I was told this room is a better room than the standard triple room( please note I paid for two rooms which is definately higher than the room they gave me) What I was really surprised with , at the time of the pool incident they left us there ( daughter was bleeding) they got a lot of workers to change all the broken drains around the pool. During the stay they were a lot of organised student groups who were very noisy and disrespectful ( taking videos of us, knocking the door in the early morning and night and running away) Locals were also taking our stuff from our terrace , using our terrace to sit and smoke at our chairs outside. No cereal for kids except under 4y (find it very weird)
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 23 janv. 2024
Dear Mr & Mrs. Hassan,Warmest greeting from Kuta Central park Hotel Bali...First of all we would like to express our sincerely thank you for your staying with us recentlyand take your valuable time to share the review during your stay in our hotel.We deeply regret to hear about the bad experience during your stay with us. We are seriouslytaking all comments and advises or even complaints from our valued guest as the trigger forus to improve and grow to the higher level of services.Refer to this input regarding the in-room facility and services, we have addressed it to thedepartment concerned to take any appropriate measure for improving it.Regarding the input received during your stay on 08 – 18 January 2024, it is about theStandard Triple Room Connecting No Window announcement on the Expedia Page, thereforewe provide the moving room into our Studio King Queen room with additional 01 Extra Bedand Breakfast inclusion for 6 Person start on 09 January 2024.On 11 January 2024, there was an accident in our Pool area because the Hole of the near poolarea and got injured with your lovely Daughter, honestly, we are not expecting to happenedthis accident even to all of our Guest in House. On that time, we do our best to escorted yourLovely Daughter into the Nearest of Hospital, and all the Hospital Bills is in under our Account.Regarding of the Noisy on the surrounding Hotel’s area and also of the another of our Guestusing your private balcony, we already sharing this information to all of our staff for moretaking care of your Surrounding room’s area.Regarding of the Breakfast services, yes correctly that the cereals only available for Childrenis under 04 Years Old and based on request.We also really sure that we have tried our best to control the situation coordinated with ourDepartment concern to follow up all the statement that you already informed us. But onceagain we regret that we still could not meet your expectation.Anyway, we are really appreciate your comments and surely will take this case as a goodlesson for our team to provide a better service in the future. Please accept our sincere apologyfor any inconvenience occurred during your stay in our hotel, and we hope that your recentexperience will not hinder you to support us again on the next trip to our Hotel so that wecan have a chance to show you an improvement and also give you a better service.Therefore, as our compensation, please accept our Management final decision to refund feeby 2 nights stay from total 10 Nights paying and Free drop Off services to Ngurah RaiInternational Airport during your Departure time and we will process the charge back into theExpedia credit card by processing approximately 14 days by working hours. Please contactdirect to the Expedia as well for claim the refund fee.Should you have any further assistance, please feel free to contact us at your earliestconfirmation.With your Sincerely,

10/10 Excellent

JAEWON

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 23 janv. 2024
First of all we would like to sincerely thank you for your staying with us recently and take your valuable time to share the review during your stay in our hotel.

6/10 Satisfaisant

Syed Nabeel

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Sharon

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Generally ok. Let down by area, had to pay for the airport shuttle (I’m sure I read if you spend over $250 it’s free!), no local within 5km radius shuttle as advertised, beach shuttle only and when I asked to use it ‘there was no driver so it’s not going’ room was ok. Smelt a bit musty when we first walked in, then air conditioner stopped working and only circulated room air. Pool ok. Area around pool not great. No room to move about. Majority of staff amazing and very helpful. You get what you pay for I guess. Cheap enough.
Séjour de 8 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Karl

Séjour de 13 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Roy

Voyage en groupe
Goed
Séjour de 8 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Nicole

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Great location. The hotel is a little run down and could do with some upgrading. The bathroom tiles had mould on them and cracks. Beds werent very comfortable but the rooms were spacious and the staff were very friendly and helpful. Couldnt fault the food. Good price for food and drinks. The pool was great. The rooms arent very sound proof so can be noisy at times.
Séjour de 9 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Alison

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 9 nov. 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

6/10 Satisfaisant

Jessica

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel linen was not clean, bed had been made but linens were not clean, spa services were not available, shuttle was limited, the room smelt of mildew and ammonia, the area was too far from the main areas of Kuta and the hotel shuttle was not as advertised, was not worth the money we paid, will not be staying there again.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 21 sept. 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us,

10/10 Excellent

Mahnoor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing and budget friendly
We stayed here for 4 nights. The breakfast buffet was great, many options for food including vegetarian. The pool was clean and not too deep either. The actual room was spacious however it could benefit from some renovation. Overall, amazing stay for the price.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 20 sept. 2023
Dear Mr/s. Mahnoor,Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 Excellent

Peter

Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 9 nov. 2023
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 Bien

Beth

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only thing we wasn’t happy with was the air conditioner no matter if it was set to 20 or 18 it didn’t seem to make any difference very hot, sleeping overnight
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 20 sept. 2023
Dear Mr/s. Beth,Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

8/10 Bien

Cornelis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
overall good value for money
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Eka / RSV le 20 sept. 2023
Dear Mr. Cornelis,Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

10/10 Excellent

TATSUYA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Eka le 23 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.

4/10 Médiocre

HAJIME

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
写真のような綺麗な感じではなく、水道からは一瞬茶色い水が出て怖くなり家族で歯磨きや手洗いもミネラルウォーターを使っていました。ファミリールームはベッドの数は足りていましたが,全員で座ってくつろげる椅子もなく、なかなか不便でした。でも安いし,毎日朝食はついていたし、値段なりかなと思います。
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Eka le 23 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

10/10 Excellent

ALIF

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not as nice as the pictures
My family and I staying in a family room with Twin beds pushed together and bunk beds. There were no windows in the room so it was like a cave. The room service was ok, when they cleaned the room they just made the bed and did basic clean of the bathroom. They didn't clean the floor and forgot to give us towels and TP a couple times. It was nice that there was a gym, a small playground and playroom for the kids. However the playroom had a smell of rat poop and the toys including the ball pit were dirty and not well cared for. Both of my small children got fevers right after playing in the playroom and we didn't go back there. The out door play ground was ok, but very dirty, my kids clothes were stained black from playing there a short time. The breakfast buffet was just ok, the only thing that stood out was the Indian food options they had, but there was only a couple of them. The pool was ok and there are a few swim up bar stools. The room service menu had more options than the previous hotel we stayed that the food was good. The only other complaint we had was a few of the nights there were people and children running the halls and screaming between 12am and 2am and we had to call security to complain multiple times. But it was a decent hotel for only $55 a night.
Séjour de 12 nuits en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.

10/10 Excellent

RYUTARO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ご飯だったり、ショッピングセンターはタクシー使えばなんとかなります。 ホテルは古いとは思いますが、中は掃除をされていて綺麗です。気になる点はありません。
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eka / RSV le 31 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.

6/10 Satisfaisant

Ankush

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The whole room had a bad musky smell. The toilet had horrendous smell too. Seems like the ground floor had this issue as we had another room with same problem.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.

2/10 Horrible

Alagappan

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Eka / RSV le 31 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.

8/10 Bien

Winnie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Billigt men godt motionsrum
Billigt men slidt hotel. Lækkert fitnessrum. Dårlig udluftning
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.

8/10 Bien

Florendo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great local buffet service
The hotel needs updating but was clean and good value for a budget stay. The best part is the buffet service in the morning- I was thrilled and experienced like a Hawaiian luau with many choices. If you are on a budget, this is the place to go.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Nathan

Staff were friendly but understaffed. Had to wait for close to an hour to check in as there was lots of guests but 1 staff member servicing check ins. Safe was not functional. Lots of security on premise - it was a place to sleep however a lot to be improved in terms of a modern refresh, cleanliness and guest servicing times.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

jenny c

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolutely great
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 Bien

shane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Nice hotel with friendly staff. Clean enough although not much room around the pool. Breakfast was good.
Séjour de 8 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Jackielou

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Eka le 22 sept. 2022
Thank you for your stay with us.

10/10 Excellent

Arezo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value place to stay.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Eka le 18 août 2022
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.

10/10 Excellent

Micheal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfort and rest obtained at Kuta Central Park
Fourth time I have used this hotel. Exceptional level Of comfort. Always overly compensated in regards to attention given and services provided by friendly welcoming staff. Excellent breakfast with the proposition of special orders if you don’t find what your after.
Séjour de 8 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Tsukasa

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Eka le 27 mars 2020
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued.  We look forward to welcoming you again.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
一白しかしてないけどとてもよかった! 値段も私が泊まった時は1800円いかないくらいで泊まれ、天井が高く部屋も広い。ここに泊まる前、別の場所で6泊したが、こちらに泊まれば良かったとかなり本気で思った。 アメニティもある程度あるし、ドライヤーの風も問題ない、お風呂は使ってないためわからないが、仕切りもあり特に問題なさそう。部屋の照明もいい感じだし、とにかく良かった!ただ他の人のコメントにもあるように、大きいホテルで泊まってるのも外人が多いため、少し場違い感が生まれるのかもと思った。
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Eka le 27 mars 2020
私たちのプロパティを確認する時間を割いていただきありがとうございます、あなたのコメントは非常に貴重です。 皆様のお越しを心よりお待ちしております。

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
near to beach ,shoppung area and alit of mart serounding . to go any where is easy.
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Eka le 22 mars 2020
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued.  We look forward to welcoming you again.