Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
4 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 11 nuits en septembre 2019
Réponse de Eka le 4 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Ns, Frzbce
Voyage en couple
5 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ns
Séjour de 13 nuits en août 2019
Réponse de Eka le 6 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Philippe, Belgium
23 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas trop bien
Philippe
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Eka le 26 juil. 2018
Nous sommes désolés que vous n'étiez pas satisfaits - nous allons travailler dur pour résoudre le problème que vous avez rencontré. Merci de nous en informer.
2/10 Horrible
Laurent
13 août 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très déçu par cet hôtel que nous déconseillons
Laurent
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
djamel
3 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Découverte
djamel
Séjour de 6 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Vickie
2 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle découverte!
Vickie
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Bon hotel
Voyageur vérifié
8/10 Bien
djamel, Oran
21 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour inoubliable
djamel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 mai 2016
Les points forts : Personnel et service
Hôtel accueillant, personnel très gentil
Voyageur vérifié
8/10 Bien
julie
21 mai 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Chouette hotel
julie
4/10 Médiocre
Mario, Nunavut
4 mai 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très très déçu! !!!
Mario
10/10 Excellent
Mohamed
22 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
6/10 Satisfaisant
Benjamin
1 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
djamel, oran
10 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
la valeur humaine dans un paradis terrestre
djamel
10/10 Excellent
Anaïs, paris
27 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hôtel mais quartier usant
Anaïs
6/10 Satisfaisant
raf, paris
22 août 2013
Les points forts : Personnel et service
Hôtel et situation moyens mais personnel adorable
raf
10/10 Excellent
Louise
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 16 avr. 2024
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
CHAN MYAE MYINT
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
CHAN MYAE MYINT
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Management le 16 avr. 2024
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.
2/10 Horrible
Eman
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eman
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 23 janv. 2024
Dear Mr & Mrs. Hassan,Warmest greeting from Kuta Central park Hotel Bali...First of all we would like to express our sincerely thank you for your staying with us recentlyand take your valuable time to share the review during your stay in our hotel.We deeply regret to hear about the bad experience during your stay with us. We are seriouslytaking all comments and advises or even complaints from our valued guest as the trigger forus to improve and grow to the higher level of services.Refer to this input regarding the in-room facility and services, we have addressed it to thedepartment concerned to take any appropriate measure for improving it.Regarding the input received during your stay on 08 – 18 January 2024, it is about theStandard Triple Room Connecting No Window announcement on the Expedia Page, thereforewe provide the moving room into our Studio King Queen room with additional 01 Extra Bedand Breakfast inclusion for 6 Person start on 09 January 2024.On 11 January 2024, there was an accident in our Pool area because the Hole of the near poolarea and got injured with your lovely Daughter, honestly, we are not expecting to happenedthis accident even to all of our Guest in House. On that time, we do our best to escorted yourLovely Daughter into the Nearest of Hospital, and all the Hospital Bills is in under our Account.Regarding of the Noisy on the surrounding Hotel’s area and also of the another of our Guestusing your private balcony, we already sharing this information to all of our staff for moretaking care of your Surrounding room’s area.Regarding of the Breakfast services, yes correctly that the cereals only available for Childrenis under 04 Years Old and based on request.We also really sure that we have tried our best to control the situation coordinated with ourDepartment concern to follow up all the statement that you already informed us. But onceagain we regret that we still could not meet your expectation.Anyway, we are really appreciate your comments and surely will take this case as a goodlesson for our team to provide a better service in the future. Please accept our sincere apologyfor any inconvenience occurred during your stay in our hotel, and we hope that your recentexperience will not hinder you to support us again on the next trip to our Hotel so that wecan have a chance to show you an improvement and also give you a better service.Therefore, as our compensation, please accept our Management final decision to refund feeby 2 nights stay from total 10 Nights paying and Free drop Off services to Ngurah RaiInternational Airport during your Departure time and we will process the charge back into theExpedia credit card by processing approximately 14 days by working hours. Please contactdirect to the Expedia as well for claim the refund fee.Should you have any further assistance, please feel free to contact us at your earliestconfirmation.With your Sincerely,
10/10 Excellent
JAEWON
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JAEWON
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 23 janv. 2024
First of all we would like to sincerely thank you for your staying with us recently and take your valuable time to share the review during your stay in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Syed Nabeel
23 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Syed Nabeel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Sharon
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Karl
1 déc. 2023
Karl
Séjour de 13 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Roy
Voyage en groupe
12 nov. 2023
Roy
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Nicole
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Nicole
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Alison
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Alison
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 9 nov. 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.
6/10 Satisfaisant
Jessica
Voyage en famille, Voyage en groupe
20 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 21 sept. 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us,
10/10 Excellent
Mahnoor
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing and budget friendly
Mahnoor
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 20 sept. 2023
Dear Mr/s. Mahnoor,Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Peter
12 sept. 2023
Peter
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 9 nov. 2023
Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Beth
Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Eka / RSV le 20 sept. 2023
Dear Mr/s. Beth,Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.
8/10 Bien
Cornelis
Voyage en famille
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cornelis
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Eka / RSV le 20 sept. 2023
Dear Mr. Cornelis,Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.
10/10 Excellent
TATSUYA
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TATSUYA
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Eka le 23 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.
4/10 Médiocre
HAJIME
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
HAJIME
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Eka le 23 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.
10/10 Excellent
ALIF
16 août 2023
ALIF
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en famille
3 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not as nice as the pictures
David
Séjour de 12 nuits en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.
10/10 Excellent
RYUTARO
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RYUTARO
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Eka / RSV le 31 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.
6/10 Satisfaisant
Ankush
14 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ankush
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.
2/10 Horrible
Alagappan
8 juil. 2023
Alagappan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Eka / RSV le 31 août 2023
Thank you for your comments. I apologize for the problems that you encountered during your stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.
8/10 Bien
Winnie
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Billigt men godt motionsrum
Winnie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Eka le 21 août 2023
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.
8/10 Bien
Florendo
Voyage en famille
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great local buffet service
Florendo
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Nathan
28 mai 2023
Nathan
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
jenny c
5 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolutely great
jenny c
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
shane
24 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
shane
Séjour de 8 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Jackielou
Voyage en groupe
11 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jackielou
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Eka le 22 sept. 2022
Thank you for your stay with us.
10/10 Excellent
Arezo
13 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arezo
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Eka le 18 août 2022
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Micheal
Voyage d’affaires
3 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfort and rest obtained at Kuta Central Park
Micheal
Séjour de 8 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Tsukasa
23 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tsukasa
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Eka le 27 mars 2020
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Eka le 27 mars 2020
私たちのプロパティを確認する時間を割いていただきありがとうございます、あなたのコメントは非常に貴重です。 皆様のお越しを心よりお待ちしております。
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Eka le 22 mars 2020
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We look forward to welcoming you again.