Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
FRITZNER
29 oct. 2023
FRITZNER
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Marie-Jose
10 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Jose
Réponse de Thalia Morla le 10 nov. 2022
Merci pour votre évaluation, Marie. Pour nous, c'est plus qu'un plaisir que vous ayez séjourné au Melina Hotel, Happy Trip.
10/10 Excellent
Rob
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Josue
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josue
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Gerente le 14 mai 2024
¡Nos encanta escuchar eso! Gracias por compartir tu experiencia y por tus amables palabras. Estamos encantados de que hayas disfrutado de nuestro servicio y te hayas sentido bienvenido durante tu estancia. ¡Esperamos recibirte de nuevo la próxima vez que estés en Higüey!
10/10 Excellent
Joseph
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Gerente le 26 avr. 2024
We are delighted to see that your experience at Melina Hotel went so well. We look forward to hosting you again on your next trip to Higuey.
8/10 Bien
NANCY
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
NANCY
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AOjeda le 10 avr. 2024
We are delighted to see that you were satisfied with the hotel. In relation to the safety of the area, please do not hesitate to contact us and let us know your specific concerns. The hotel has a secured parking lot with CCTV cameras, and we have night security also.
10/10 Excellent
Rusty
25 mars 2024
Rusty
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Thalia le 9 avr. 2024
Gracias por hospedarse con nosotros señor Rusty, esperamos verle pronto, Feliz viaje.
10/10 Excellent
Rosmite
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosmite
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Thalia le 9 avr. 2024
Muchísimas gracias por hospedarse con nosotros, esperamos verle pronto, que tenga feliz viaje.
8/10 Bien
Angel
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Angel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Thalia le 5 mars 2024
Angel, a nombre de Melina Hotel le damos las gracias por hospedarse con nosotros, esperamos verle pronto.
2/10 Horrible
loriane
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
loriane
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de GeneralManager le 23 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We appreciate your candor and take your concerns seriously.Regarding the absence of windows in some rooms, we do offer 37 rooms, and 20 of them do have windows. If this aspect poses an issue, we encourage guests to request a room change, and we'll do our best to accommodate their preferences.Furthermore, we assure you that our hotel complies with all local regulations, including fire inspections, three extinguishers per floor, one smoke detector in each room, one fire alarm on each floor,a fire exit route on each room, and just in case, a fire department just three blocks away. Regarding language barriers, we apologize if you encountered difficulties communicating with some of our staff members. We strive to provide a welcoming environment for all guests, regardless of language spoken. We appreciate your recognition of Geneisy's exceptional service, and we will continue to uphold our commitment to excellence in guest satisfaction.Once again, thank you for your feedback. We value your input as it helps us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more enjoyable experience in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
MARINO
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARINO
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Estimado Marino, en nombre de Melina Hotel le damos las gracias por haberse hospedado con nosotros, que tenga un feliz viaje.
8/10 Bien
Julie
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable
Julie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de AOjeda le 5 févr. 2024
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à propos de notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre établissement propre et bien situé, et que le lit était très confortable pour vous.Concernant la chambre sans fenêtre que vous avez mentionnée, nous comprenons que cela puisse sembler étrange, mais certains de nos hébergements sont conçus de cette manière pour offrir une tranquillité optimale en réduisant les bruits de la rue. Nous comprenons que les préférences en matière de chambres varient, et nous nous excusons si cela a pu affecter votre expérience.Si vous séjournez à nouveau chez nous à l'avenir, n'hésitez pas à spécifier vos préférences lors de la réservation. Notre équipe fera de son mieux pour vous attribuer une chambre qui correspond à vos besoins et préférences. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de vous offrir une expérience encore plus agréable. Merci encore pour vos commentaires précieux.
6/10 Satisfaisant
Lespianny
Voyage en famille
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Lespianny
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de AOjeda le 5 févr. 2024
Dear LespiannyThank you for taking the time to share your experience at Melina Hotel. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you found our staff friendly and enjoyed the convenience of our parking lot.We sincerely apologize for any inconvenience you experienced regarding the lack of a refrigerator in your room. At Melina Hotel, we strive to provide all our guests with a comfortable and seamless stay, and we regret that we fell short in meeting this aspect of your expectations.Upon reviewing our records, we noted that your mother's insulin was indeed kept at the front desk during your stay. We understand the importance of maintaining the proper storage conditions for medical supplies, and we appreciate your understanding in this matter. Please rest assured that we take your concerns seriously, and we will be addressing the room amenity issue to ensure a more consistent experience for our guests in the future.We are also pleased to hear that you found our hotel's location convenient for exploring the nearby attractions such as The Basilica and the museum. We constantly strive to enhance our guests' experience, and your feedback plays a crucial role in this process.Once again, thank you for choosing Melina Hotel for your stay, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future. If there's anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us.Warm regards,
4/10 Médiocre
Elizabeth
1 févr. 2024
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de AOjeda le 5 févr. 2024
Dear Elizabeth,We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay with us. Your feedback is valuable to us, and we want to assure you that we have taken immediate measures to address the issues you raised.We regret that you found the towels insufficient and not up to the expected cleanliness standards. Our housekeeping team has been informed, and we are implementing additional training to ensure that our guests receive the best possible experience.Regarding the noise concern, we sincerely apologize for any disturbance you may have encountered. Please be assured that the noise originated from outside sources, as we do not host parties, and our establishment does not have a noisy restaurant. However, we understand the importance of a peaceful environment and will explore additional ways to minimize external disruptions.We also apologize for the lack of soap and the unavailability of a blanket during your stay. Rest assured, we are reviewing our inventory and procedures to prevent such shortages in the future.We appreciate your patience and understanding and want to assure you that your feedback has not gone unnoticed. We are committed to making improvements to enhance the overall experience for our guests. If you choose to stay with us again, we are confident that you will notice positive changes.Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved stay.Sincerely,
10/10 Excellent
luis
29 janv. 2024
luis
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Estimado Luis, en nombre de Melina Hotel le damos las gracias por haberse hospedado con nosotros, que tenga un feliz viaje.
10/10 Excellent
Sheira
Voyage en groupe
29 janv. 2024
Sheira
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Estimado Juan Rafael, en nombre de Melina Hotel le damos las gracias por haberse hospedado con nosotros, que tenga un feliz viaje.
10/10 Excellent
David
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Estimado David, en nombre de Melina Hotel le damos las gracias por haberse hospedado con nosotros, que tenga un feliz viaje.
8/10 Bien
JUAN RAFAEL
Voyage en groupe
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
JUAN RAFAEL
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Estimado Juan Rafael, en nombre de Melina Hotel le damos las gracias por haberse hospedado con nosotros, que tenga un feliz viaje.
8/10 Bien
SMITH
10 janv. 2024
SMITH
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Un placer que se haya hospedado con nosotros.
10/10 Excellent
glenn
30 déc. 2023
glenn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Gracias por su calificación, un placer que se haya hospedado con nosotros.
10/10 Excellent
Alberto
Voyage en groupe
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Muchas gracias por elegirnos, feliz viaje.
10/10 Excellent
Hansel
Voyage en couple
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hansel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thalia le 14 févr. 2024
Estimado Hansel, en nombre de Melina Hotel le damos las gracias por haberse hospedado con nosotros, que tenga un feliz viaje.
6/10 Satisfaisant
Albert
22 déc. 2023
Albert
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Naideli le 14 févr. 2024
Saludos estiamdo Alberto, es un placer que se haya hospedado con nosotros. Su comentario es importante para nuestro crecimiento.
10/10 Excellent
scott
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
scott
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Thalia le 26 déc. 2023
Thank you for your rating, it is a pleasure that you have stayed with us.
10/10 Excellent
Luis
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Celia
Voyage en couple
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Thalia le 26 déc. 2023
Thank you for your rating, it is a pleasure that you have stayed with us.
6/10 Satisfaisant
Nathaly
31 oct. 2023
Nathaly
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Elizabeth, Staten Island
Voyage en couple
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jean
Voyage en couple
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Müller
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Müller
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Alvar le 8 oct. 2023
We are delighted to see that your stay went so well. Thank you for choosing Melina Hotel.
10/10 Excellent
Solymar
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Solymar
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Alvar le 18 sept. 2023
Estimado Solymar, agradecemos sinceramente tu excelente evaluación de tu estancia en Melina Hotel, otorgando la máxima calificación en todos los aspectos. Es un placer saber que cumplimos con tus expectativas en cada aspecto de tu experiencia. Nuestro compromiso es brindar un servicio impecable y unas instalaciones cómodas para garantizar la satisfacción de nuestros huéspedes. Esperamos tener el honor de recibirte nuevamente en Melina Hotel y seguir superando tus expectativas en futuras visitas.
8/10 Bien
shy
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
shy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Alvar le 18 sept. 2023
Dear Shy, thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at Melina Hotel, and we appreciate your 4/5 rating. We are pleased to hear that you found our establishment to be clean and safe, as maintaining a pristine and secure environment is a top priority for us. We apologize for any inconvenience caused by the language barrier you experienced on your first day. We have taken note of your feedback, and we will address this matter to ensure that our staff is better equipped to communicate with our international guests. We value your feedback and look forward to the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.
4/10 Médiocre
Damaris
Voyage en couple
5 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damaris
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Gerente le 6 sept. 2023
Estimado cliente,Agradecemos sinceramente que haya tomado el tiempo para compartir sus comentarios sobre su reciente estancia en el Melina Hotel a través de Expedia. Lamentamos mucho escuchar que su experiencia no fue satisfactoria debido al olor en las habitaciones y pasillos.Queremos ofrecerle nuestras disculpas más sinceras por cualquier inconveniente que haya experimentado durante su estadía. Tomamos muy en serio los comentarios de nuestros huéspedes y estamos comprometidos en mejorar constantemente la calidad de nuestros servicios y las condiciones de nuestras instalaciones.Hemos compartido su observación con nuestro equipo de limpieza y mantenimiento para que puedan tomar medidas inmediatas para abordar cualquier problema de olor que pueda existir. Nuestra meta es proporcionar un ambiente fresco y limpio para todos nuestros huéspedes, y lamentamos que no haya sido así durante su visita.Esperamos que nos brinde otra oportunidad para servirle en el futuro y demostrarle que podemos ofrecer una experiencia mucho más placentera. Si decide regresar, no dude en ponerse en contacto con nosotros directamente para asegurarse de que se tomen las medidas necesarias para que su estadía sea cómoda y libre de olores desagradables.Gracias nuevamente por su retroalimentación, ya que nos ayuda a mejorar. Valoramos su opinión y esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el Melina Hotel.
6/10 Satisfaisant
Jose
2 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Gerente le 4 sept. 2023
¡Gracias por elegir el Melina Hotel y por tomarse el tiempo para dejarnos una valoración de tres estrellas! Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia con nosotros. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano y hacer que su experiencia sea aún más memorable. ¡Gracias por su apoyo!
10/10 Excellent
Nicolas
Voyage d’affaires
16 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jeremy P. le 17 août 2023
Estimados huéspedAgradecemos sinceramente su reciente estancia en el Melina Hotel y su amable calificación en Expedia. Su apoyo y comentarios son invaluables para nosotros mientras buscamos mejorar continuamente nuestras ofertas y servicios.Esperamos haber cumplido con sus expectativas y sería un placer recibirlos nuevamente en el futuro. Gracias por elegirnos y por formar parte de la comunidad del Melina Hotel.Saludos cordiales
8/10 Bien
Ibeth
15 août 2023
Ibeth
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gerente le 4 sept. 2023
¡Gracias por elegir el Melina Hotel y por tomarse el tiempo para dejarnos una valoración de cuatro estrellas! Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia con nosotros. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano y hacer que su experiencia sea aún más memorable. ¡Gracias por su apoyo!
10/10 Excellent
MARINO
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARINO
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jeremy P. le 17 août 2023
Estimado HuespedAgradecemos sinceramente su reciente estancia en el Melina Hotel y su amable calificación en Expedia. Su apoyo y comentarios son invaluables para nosotros mientras buscamos mejorar continuamente nuestras ofertas y servicios.Esperamos haber cumplido con sus expectativas y sería un placer recibirlos nuevamente en el futuro. Gracias por elegirnos y por formar parte de la comunidad del Melina Hotel.Saludos cordiales
10/10 Excellent
Carolina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Jeremy P le 17 août 2023
Estimados huéspedAgradecemos sinceramente su reciente estancia en el Melina Hotel y su amable calificación en Expedia. Su apoyo y comentarios son invaluables para nosotros mientras buscamos mejorar continuamente nuestras ofertas y servicios.Esperamos haber cumplido con sus expectativas y sería un placer recibirlos nuevamente en el futuro. Gracias por elegirnos y por formar parte de la comunidad del Melina Hotel.Saludos cordiales
10/10 Excellent
Mildred
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mildred
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Jeremy P. le 17 août 2023
Dear guestWe appreciate your choice to stay at Melina Hotel and your kind review on Expedia. We value your feedback, which helps us improve and provide exceptional experiences on each visit.We hope to have exceeded your expectations and look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future.Thank you for being part of our guest community.Sincerely
8/10 Bien
Michael
8 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Jeremy P le 19 août 2023
Dear Mr MichaelWe greatly appreciate your positive comment about his stay at the Melina Hotel. We are glad to know that he enjoyed his visit. We are committed to improving our English to offer a better service. We hope to see you again and provide you with an even more outstanding experience.Greetings,
10/10 Excellent
Thelma
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thelma
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de Jeremy P. le 17 août 2023
Dear guest,We appreciate your choice to stay at Melina Hotel and your kind review on Expedia. We value your feedback, which helps us improve and provide exceptional experiences on each visit.We hope to have exceeded your expectations and look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future.Thank you for being part of our guest community.Sincerely,
10/10 Excellent
Alexis
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Jeremy P le 5 juin 2023
Saludos señor alexis, muchísimas gracias por su calificación, tomaremos en cuenta su comentario.
8/10 Bien
Elizabeth
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Jeremy P le 15 juin 2023
Buenas tardes agradecemos que haya disfrutado de una excelente estadia con nosotros en melina hotel, estaremos encantandos y ansiosos de volverlo a ver.
10/10 Excellent
Chamelly
Voyage en famille
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chamelly
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Jeremy P le 15 juin 2023
Buenas tardes agradecemos que haya disfrutado de una excelente estadia con nosotros en melina hotel, estaremos encantandos y ansiosos de volverlo a ver
8/10 Bien
Ronald
Voyage en famille
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serene Getaway with Convenient Local Dining option
Ronald
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Jeremy P le 9 mai 2023
Thank you for choosing to stay with us Mr. Ronald. We appreciate his comment and hope he had a pleasant stay.We apologize for the inconvenience caused by not having a restaurant within the hotel at this time. We understand the importance of having on-site dining options and are actively working to resolve this issue as soon as possible.Thank you for your understanding and patience. We hope to have the opportunity to serve you again in the future and provide you with a more complete experience.
10/10 Excellent
Mildred
Voyage en famille
6 mai 2023
Mildred
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Jeremy P le 15 juin 2023
Buenas tardes agradecemos que haya disfrutado de una excelente estadia con nosotros en melina hotel, estaremos encantandos y ansiosos de volverlo a ver
10/10 Excellent
Jose A
30 avr. 2023
Jose A
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jeremy P le 15 juin 2023
Buenas tardes agradecemos que haya disfrutado de una excelente estadia con nosotros en melina hotel, estaremos encantandos y ansiosos de volverlo a ver
10/10 Excellent
Pedro Rafael
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro Rafael
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Thalia Morla le 3 mai 2023
Gracias por su valoración, un placer que se haya hospedado con nosotros!
10/10 Excellent
Alberto
Voyage en famille
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Thalia Morla le 12 avr. 2023
Greetings Alberto, thanks for your comment. It is a pleasure that you have stayed with us, happy trip.