Avis
7,4
Bien
7,2/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
31 déc. 2023
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ehab le 9 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for having chosen to stay at Cleopatra Hotel Aswan, Egypt. We appreciate your time for sharing your valuable feedback and appreciate your positive comments about our service and facilities. We hope to be able to welcome you back some time in the future. With kind regards, Hotel Management
4/10 Médiocre
Hugo
2 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hugo
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Cleopatra Hotel le 5 oct. 2023
Dear valued guest, Many thanks for taking the time to complete review about {{ Cleopatra Hotel }} , Aswan, Egypt. We are pleased to hear that there were many aspects of your holiday that you enjoyed. It’s always pleasing to hear that guests are satisfied. However, we are sorry to learn that we did not meet with all of your expectations whilst on holiday. Your comments will be discussed with concerning departments and an action plan made to include extra training will be formed to improve that particular service to our guests. It is with these comments that we can only improve our service and continue to be committed to provide a high standard of service. Once again thank you for taking the time to write the review and we hope that we are able to welcome you back in the future to see the improvements which are continuously being implemented. Best Regards, Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Mauvais rapport qualité prix
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Rafael, Topeka
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
sp3d5vm9
19 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
sp3d5vm9
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Antonio, Doral
28 déc. 2023
Antonio
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ehab le 9 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for having chosen to stay at Cleopatra Hotel Aswan, Egypt. We appreciate your time for sharing your valuable feedback and appreciate your positive comments about our service and facilities. We hope to be able to welcome you back some time in the future. With kind regards, Hotel Management
10/10 Excellent
TOMOYOSHI
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TOMOYOSHI
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de ehab le 24 oct. 2023
Dear valued guest, Thank you for having chosen to stay at Cleopatra Hotel Aswan, Egypt. We appreciate your time for sharing your valuable feedback and appreciate your positive comments about our service and facilities. We hope to be able to welcome you back some time in the future. With kind regards, Hotel Management
10/10 Excellent
Sabrina
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Sabrina
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Cleopatra Hotel le 5 oct. 2023
Dear valued guest, Thank you for having chosen to stay at Cleopatra Hotel Aswan, Egypt. We appreciate your time for sharing your valuable feedback and appreciate your positive comments about our service and facilities. We hope to be able to welcome you back some time in the future. With kind regards, Hotel Management
8/10 Bien
Alexander
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good
Alexander
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
HO
24 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HO
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Ahmed
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Ahmed
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Tarig
13 juin 2023
Tarig
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Ahmed
7 juin 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ahmed
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Tarig
Voyage en famille
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tarig
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Sergio
6 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergio
Séjour de 2 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Sita
Voyage en groupe
22 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Cheap and Cheerful
Sita
Séjour de 2 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
Xave Edison
4 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Average Hotel
Xave Edison
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
4/10 Médiocre
Brittany
Voyage en famille
17 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Mediocre
Brittany
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Yasmine le 17 janv. 2023
Dear Brittany We appreciate your time for sharing your valuable feedback & we apologize for the inconvenience, hoping you have a better experience next time
2/10 Horrible
Porsche
12 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Porsche
Séjour de 1 nuit en octobre 2022