Avis sur Basma Hotel Aswan
Basma Hotel Aswan
EI fanadek street, In Front Of The Nubian Museum, Aswan, Aswan
Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
16 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Reham le 17 août 2023
Dear MarcWe loved being of service to you and hope we can assist you again soon.
10/10 Excellent
Anne-Claire
Voyage en groupe
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-Claire
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Reham le 5 juin 2023
Dear Anne We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to see you again soon
2/10 Horrible
Christophe
Voyage en famille
29 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à fuir!
Christophe
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Reham le 4 mai 2023
Dear Christophe Thank you for taking the time to review our services, . I am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 déc. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Lydia Ramsis le 3 févr. 2021
Dear Guest,
Thank you for sharing your review.
Thank you for taking the time to spent with us,
We look forward to welcoming you back soon.
Sincerely,
Guest Relations Department
8/10 Bien
Christelle
Voyage en groupe
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christelle
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Merna le 22 nov. 2019
Dear our valued guest, Good Morning from Basma Hotel Aswan Thank you for sharing your feedback about our Hotel . we are Looking forward to welcoming you again.
Guest Relations
Febronia Fady
Merna Nashaat
10/10 Excellent
bruno
Voyage en groupe
19 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bruno
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Febronia le 20 nov. 2019
Dear our valued guest,
Good Morning from Basma Hotel Aswan,
we greatly appreciate the time you spent to share your feedback at our hotel and thank your for kind recommendation to readers.
Looking Forward to welcoming you again.
Febronia Fady
Guest Relation
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en octobre 2019
Réponse de Febronia le 26 oct. 2019
thank you for this amazing review .
we hope to see you soon again
best regards
febronia
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de christen le 17 juin 2019
Dear valued guest
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Yves
13 juin 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Sans grande surprise
Yves
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de christen s le 17 juin 2019
Dear Mr.Yves
Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your last stay at Basma hotel Aswan.We really appreciate your feedback,
we're currently taking steps to upgrade some of hotel facilities and services.we looking forward to welcoming you again for more pleasure . Kind Regards , Christen S Guest Relation
6/10 Satisfaisant
Joel
11 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel qui a besoin d’un capitaine
Joel
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de sandy le 14 mars 2019
Dear M.joel
Thank you for taking the time to leave your detailed feedback on your recent stay.Thank you for your nice remarks about the Hotel. we have informed the concerned departments about your comments. We all hope to welcome you soon again for a more pleasant experience.
Kind Regards,
sandy G
Guest Relations
8/10 Bien
arnaud
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
arnaud
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations Team le 14 janv. 2019
Thank you for taking the time to share your review and feedback about your recent stay with us.
8/10 Bien
bernard
22 nov. 2018
bernard
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de sandy G le 22 nov. 2018
Dear\ bernard
Thank you so much for your wonderful review in regards to your recent stay at basma hotel Aswan!
We are so thrilled to know of your enjoyable stay with us at our hotel
We look forward to welcoming you back to basma hotel Aswan again in the near future.
Warm Regards
sandy G
guest relation
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 nov. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de christeen le 19 nov. 2018
Dear/ valued guest
Thank you for your valuable feedback. Please accept our apology for any inconvenience you might have experienced during your stay ,and we hope it wouldn’t have marred your opinion of our Hotel. I would like to apologize on behalf of the team for your experience with our restaurant.we're currently taking steps of renovations plan to upgrade our hotel facilities.however, we are delighted to read that you enjoyed the room with the magical view overlooking the Nile.
Hope we can have the pleasure of welcoming you back very soon.
sincerely,
christeen s
Guest Relations
4/10 Médiocre
florian
17 nov. 2018
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hôtel à éviter, fuyez!!!
florian
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de christeen le 20 nov. 2018
Dear/ Florian
Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your last stay at our Basma hotel Aswan.We really appreciate your feedback .we are pleased to read that you enjoyed the view of the nile from room.
we sincerely apologize for for the inconveniencies that you have experienced during your stay and for not having met your expectations.we would like to apologize on behalf of the restaurant and housekeeping team for your unsatisfactory experience. wehave informed the concerned departments about your comments to investigate and follow up internally to rectify what went wrong.
About the excursions we can organized it on private basis only and the prices includes the transportations (private limousine),tickets and tour guides.
we would like to draw your attention to the fact of the special offer for Egyptians and residents must show proof of identity issued by the Government at the time of check-in to obtain a special offer.
we're currently taking steps to upgrade some of hotel facilities and the wifi services.
we hope have the pleasure of welcoming you back very soon.
Kind Regards,
Christeen S
Guest Relations
6/10 Satisfaisant
Maxime
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Maxime
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de sandy G guest relation le 7 nov. 2018
Dear \ maxime , Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your last stay. we are glad that you have enjoyed the pool but,
we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology forfacing such numerous issues ,We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service. we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back again.
Best regard
8/10 Bien
Cat, Grenoble
24 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon accueil
Cat
6/10 Satisfaisant
c, Paris
22 juin 2009
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Correct mais loin du centre
c
10/10 Excellent
Afiqah
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Afiqah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Reham le 8 mai 2024
Thank you! I'm glad you enjoyed the decor, amenities, and the amazing view. It means a lot to us that you had a great experience.
10/10 Excellent
Luciano
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luciano
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reham le 3 avr. 2024
Dear LucianoThank you so much for taking the time to leave such a kind and uplifting review! We are thrilled to hear that you had a wonderful experience with us
6/10 Satisfaisant
Min
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Min
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Reham le 1 avr. 2024
Dear MinI'm sorry to hear about your experience with the shower in the hotel. It sounds incredibly frustrating, especially after enduring an exhausting journeyI would like to express my sincere apologies for any inconvenience
10/10 Excellent
Fiona
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Reham le 31 mars 2024
Thank you so much for taking the time to share your kind words and positive feedback! It truly means the world to us.
6/10 Satisfaisant
Doreen
Voyage en couple
16 févr. 2024
Doreen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reham le 17 févr. 2024
We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us
8/10 Bien
YOUNGMIN
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YOUNGMIN
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reham le 15 févr. 2024
we are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.
8/10 Bien
Edward
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Réponse de Reham le 15 févr. 2024
we are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.
8/10 Bien
Teruaki
9 janv. 2024
Teruaki
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reham le 15 févr. 2024
we are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.
6/10 Satisfaisant
Pablo
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pablo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reham le 15 févr. 2024
Thank you for taking the time to review our services
2/10 Horrible
Humaira, Dallas
27 déc. 2023
Humaira
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reham le 15 févr. 2024
Thank you for taking the time to review our services
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Accommodating but less in professionalism
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reham le 15 févr. 2024
we are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.
4/10 Médiocre
Rajesh
Voyage en famille
20 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rajesh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reham le 15 févr. 2024
Thank you for taking the time to review our services
6/10 Satisfaisant
David, Morgan Hill
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Reham le 21 déc. 2023
Dear David Thank you so much for the feedback! We appreciate your business and hope to see you again soon
6/10 Satisfaisant
Ovul
Voyage en famille
5 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Ovul
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Reham le 21 déc. 2023
Dear Ovulthank you for recommending us in your review! We’re glad we made your experience with us a great one and will be happy to help you again soon.
10/10 Excellent
Caroline, Raleigh
Voyage en groupe
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Reham le 30 nov. 2023
Dear Caroline Wow! Thank you so much for the feedback! We appreciate your business and hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Susan
28 nov. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reham le 30 nov. 2023
thank you so much
4/10 Médiocre
Jennifer
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reham le 28 nov. 2023
Dear Jennifer I am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uncomfortable Stay!! 1 Star Hotel at best
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reham le 23 nov. 2023
My Dear I am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
6/10 Satisfaisant
DARREN, Waterloo
18 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
DARREN
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Reham le 19 nov. 2023
Dear DarrenI am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
4/10 Médiocre
Keiju
Voyage en famille
18 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keiju
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Reham le 19 nov. 2023
Dear KeijuI am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
6/10 Satisfaisant
Luca, Roma
Voyage en famille
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Luca
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reham le 16 nov. 2023
Dear Lucawe are so happy that you enjoyed your experience with us. We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.
8/10 Bien
Albany
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Albany
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Reham le 9 nov. 2023
Dear AbanyWe’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon
10/10 Excellent
yasmin, Clermont
Voyage en famille
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
yasmin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Reham le 4 nov. 2023
We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon
4/10 Médiocre
Xia
Voyage en famille
26 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reham le 4 nov. 2023
Dear XiaI am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
10/10 Excellent
Kelcie
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kelcie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Reham le 4 nov. 2023
Dear KelcieWe’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon
4/10 Médiocre
Audrey
23 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not Worth The Price
Audrey
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Reham le 23 oct. 2023
Thank you for taking the time to review our services, I am sorry to hear that your experience was less than desirable and that we were not able to meet your needs
8/10 Bien
Erick, Richmond Hill
Voyage en groupe
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erick
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Reham le 17 oct. 2023
Dear Erickwe are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to see you again soon.
10/10 Excellent
Trevor
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevor
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reham le 12 oct. 2023
Dear Trevor We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon
6/10 Satisfaisant
gefu
Voyage en famille
6 oct. 2023
Les points faibles : Propreté
gefu
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Reham le 7 oct. 2023
Dear Gefu We’re sorry to hear you had a negative experience with us. We want every customer’s experience to be the best possible
8/10 Bien
Marion
Voyage en groupe
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marion
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Reham le 7 oct. 2023
Dear MarionWe're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us.”
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
部屋や設備はキレイですが、クレームを英語でいえる人じゃないと宿泊に困るかも
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Reham le 30 sept. 2023
we are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.
10/10 Excellent
Simon
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Reham le 9 août 2023
Dear Simon We’re thrilled that you were satisfied with our services. Your feedback is appreciated, and we hope to be of help again soon
8/10 Bien
Khalid
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Khalid
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Reham le 16 juil. 2023
Dear Khalid we are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to see you again soon.