Avis sur Le Coral Beach Resort and Cafe
Le Coral Beach Resort and Cafe
9/9 Moo 8, Na Toey District, Takua Thung, Phang Nga
Avis
8,0
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
31 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 21 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Cleone
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleone
Séjour de 7 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Melody
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Vi skulle bokat något annat…
Melody
Séjour de 3 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Bie
9 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stay away!
Bie
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Steven
7 févr. 2024
Steven
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst hotel i have stayed at
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Isabelle
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean but a bit run down.
Isabelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Andrew
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
matthew
Voyage en groupe
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dreadful
matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Markus
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Markus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Markus
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Markus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Sarah
14 déc. 2023
Sarah
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
PIRAYA
15 nov. 2023
PIRAYA
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Le coral team le 19 nov. 2023
Thank you for your taking the time to leave your review and all your comment drive us to improve and we sincerely hope to welcome you back soon.Best Regards,
10/10 Excellent
Sonia
Voyage en couple
29 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonia
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
2/10 Horrible
Ricardo
Voyage en famille
27 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really bad option
Ricardo
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Larisa
Voyage en famille
25 nov. 2022
Larisa
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
PATTANAPONG
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PATTANAPONG
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Pipat
20 févr. 2022
Pipat
Séjour de 1 nuit en février 2022
4/10 Médiocre
Leo
5 janv. 2022
Leo
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Thip le 18 mars 2020
Thank you very much for your kindly rating us 5 out of 5. We are really much appreciated.
6/10 Satisfaisant
Trine
Voyage en famille
6 mars 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
fint hotell, men det passer ikke for barnefamilier
Trine
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Thip le 18 mars 2020
Dear Trine,
Thank you very much for your recent stayed with us and for your rating us in Expedia. We're really glad to hear that you were enjoy with our room. Anyway, thank you for your mentioned about swimming pool, this might be help us to improving.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place for relaxing
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Thip le 12 févr. 2020
Dear our valued guest,
Thank you very much for your recent stay with us and rating us via Hotels.com. We are really glad to hear that you were enjoy with our beach, food and staff.
We look forward to welcome you again in the near future.
Sincerely yours,
Hotel staffs and management team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Thip le 24 janv. 2020
Thank you for your kindly rating us in Expedia and really glad to hear that you were enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Peter
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romantik eller bara avkoppling
Peter
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Thip le 11 déc. 2019
Dear Mr.Peter,
Thank you very much for your recent stay with us and we're really glad to hear that you were enjoy your stay with our room, staff and peaceful of the beach.
We hope to welcome you again in the near future.
Sincerely yours,
Staff and the management team
10/10 Excellent
Jan Erik Thorsten
30 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekt sted at starte eller slutte sin ferie
Jan Erik Thorsten
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Thipyarat P. le 30 nov. 2019
Hi Erik& Lise,
Thank you very much for your recent stayed with us. We're really glad to hear that you were enjoyed with our hotel, private beach, food and friendly staff.
We do hope to have a chance to welcome both of you again in the near future and enjoy your couple weeks in Phuket.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Heng Kh. le 9 avr. 2019
Dear Valued Resort Guest,
Thank you very much for your share your nice experiences stay at Le Coral Hideaway Beyond Phuket, we are appericated and hope we will welcome you return in future.
Wishing you have a Great time.
Best regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
16 mars 2019
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Le Coral Sale & Reservation Team le 18 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback and taking the time to post your comments.
We should love more specific area/thing, which is shortfall from your expectation this time.
We pride ourselves on our service and the high quality standards we maintain, and would like to make things right.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Heng HK. le 15 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your kind feedback, We are appreciated, Wishing you have a Great Holiday.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Coral Hideaway
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en février 2019
Réponse de Heng le 21 févr. 2019
Dear Guest,
Great day, Thank you very much for your kind feedback, agreed with you all about the hotel location, if you real need recharge your energy our Le Coral Hideaway Beyond Phuket that is. Fresh and Real on the beach, no any construction, no any bar club near by, will make you real holiday.
May we wishing you, Have a good time.
Best regards,
Sales & Reservation Teams.
10/10 Excellent
Heinrich
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Heinrich
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Heng le 13 janv. 2019
Dear Heinrich on,
Greeting from Le Coral Hideaway Beyond Phuket,
Thank you very much for your feedback, we will search and develop our service, Please note that your saying is important to us. Enjoy your holiday time.
8/10 Bien
Brian, Hong Kong
30 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Heng le 4 juil. 2018
Dear Brian,
Greeting from Le Coral Hideaway beyond Phuket.
Good day, Thank you very much for your kind feedback, we trusted the Experiences at Le Coral Hideaway Beyond Phuket make your memorable in this trip. In any assistant or the information may need it, please do not hesitate to contact us.
Have a pleasant time, welcome to return.
Best regards,
Buraheng KH.
Resort Teams.
8/10 Bien
Jeff
29 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel, only one complaint..
Jeff
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de Heng le 2 juil. 2018
Dear Jeff,
Greeting from Le Coral Hideaway Beyond Phuket.
Thank you very much for your information as your message we will monitor and prompt service. the others of Resort facility please do not hesitate to inform us, we are appreciated to assist all resort guest. as out guest Stay with nice experiences.
Wishing you have a good time. Welcome return.
Best regards,
Buraheng Kh.
6/10 Satisfaisant
Thanakorn, กรุงเทพ
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
โรงแรมเก่า อยู่ใกล้หาด ห้องพักสะอาด เงียบสงบ
Thanakorn
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Heng le 21 avr. 2018
เรียน คุณธนากร
ทางโรงแรม ขอบคุณ สำหรับ ข้อติชม และ รู้สึกเป็น เกียรติ ที่ได้ รับใช้ ท่าน ณ ที่นี้ ทาง โรงแรมขอเรียน ชี้แจงว่า โรงแรม เรา เปิดบริการ ได้ ประมาณ สี่ปี ลักษณะ ของ การออกแบบ ดีไซน์ ในห้องพัก อาจจะทำให้ แขก มีตความรู้สึกว่า ไม่ทันสมัย ส่วนภายนอก ตัวอาคาร เนื้องด้วย ติดทะเล ไอน้ำทะเล มีส่วน ให้ สภาพของอาคาร มอง ดูแล้ว ไม่ โดดเด่น แต่ ทั้งนี้ เรามีตารางการปรับปรุง ประจำปี ซึ่งจะเป็น สองระยะ หน้าฝน ( ปรับปรุงภายในห้องพัก) และหน้าร้อน ปรับปรุง ภายนอกอาคาร ส่วนระบบเครื่องปรับอากาศ เรา ต้องขออภัย ที่ทำให้ ท่าน ไม่สะดวก เนื่องจากการเกิดเหตุขัดข้อง เครื่องปรับอากาศ ทาง โรงแรม หวังเป็น อย่างยิ่งว่า ได้รับใช้ ท่าน ในอนาตต
ขอแสดงความนับถือ
Heng KH.
Sales & Marketing.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Le Coral Management Team le 16 avr. 2018
Thank you for sharing your positive review here.
Our team is glad to know that we were able to offer you all a great holiday.
We are look forward to service you again and please feel free to contact us if you would need assistance.
Warmest regards,
10/10 Excellent
Shoji
4 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shoji
Réponse de Le Coral Management Team le 16 avr. 2018
Thank you for sharing your positive review here.
Our team is glad to know that we were able to offer you all a great holiday.
We are look forward to service you again and please feel free to contact us if you would need assistance.
Warmest regards,
8/10 Bien
ben
2 avr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing shower and comfy bed
ben
Réponse de Heng le 21 avr. 2018
Dear Ben,
Greeting from Coral Hideaway Beyond Phuket.
Thank you very much for your feedback, the some point do as check it, some point that is our concept, the hotel ranking as standard.
Please do not hesitate to contact us if do have any comment, all guest most welcome and listen.
Hope that welcome you in future.
Best regards,
Heng KH.
Sales & Marketing teams.
8/10 Bien
Brenton
21 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A relaxing stay, great staff clean and tidy!
Brenton
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de Pla le 22 mars 2018
Dear Customer Brenton,
Thank your for sharing your feedback of your stay here. our pleasure to knew that you enjoy your stay at our beach resort.
We are looking forward to welcome you again in your next holidays.
Warmest regards,
Management Team
10/10 Excellent
timm dr.
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sorgenfrei in Einklang mit dem Meer.
timm dr.
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de Pla le 19 mars 2018
Dear Customer Timm,
Thank you for your good comment here.
our pleasure to knew that you have a pleasant stay at our resort .
We do hope you will consider returning for your next holidays and give us the opportunity to be of service again.
Warmest regards,
Hotel Management.
6/10 Satisfaisant
Chloe
26 févr. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Chloe
Réponse de Pla le 19 mars 2018
Dear Customer Chloe,
Thank you for rate us.
We do hope you will consider returning for your next holidays and give us the opportunity to be of service again.
Warmest regards,
Hotel Management.
4/10 Médiocre
foodiecouple, Hong Kong
25 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pooly maintained
foodiecouple
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Pla le 19 mars 2018
Dear Customer : foodiecouple.
Thank you for sharing your feedback during your stay with us.
Please accept our sincere apologies for the issues that you have come across our service while you stayed at our resort. we have taken your comment and we assure that all issues have been direction to respective department for improvement.
Would be glad if we can have a chance to welcome you again, so we could show you the changes that we have done as your comment.
Warmest regards,
Hotel Management
10/10 Excellent
Thomas
23 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect holiday
Thomas
Séjour de 8 nuits en janvier 2018
Réponse de Pla le 24 janv. 2018
Dear Customer Thomas,
Thank you for your feedback ,we glad to know that you have a pleasant stay at our resort!
We wish to welcome your once again in your next holiday.
Warmest Regard;
On behalf of Management Team
10/10 Excellent
Thomas
16 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lækkert og helt privat
Thomas
Séjour de 9 nuits en janvier 2018
Réponse de Sompit Thatchan le 17 janv. 2018
Dear Thomas
Greeting from Le Coral Hideaway Beyond Phuket
Thank you for review.we are glade to hear from you. we are happy to be welcome you back again in the next opportunity.
Best regards
Le Coral Hideaway Beyond Phuket Team
6/10 Satisfaisant
Dan, Austin, TX
8 janv. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Training
Dan
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Buraheng Khoelaec. le 11 janv. 2018
Dear Guest,
Greeting from Coral Thailand,
Thank you very much for your kind feedback, We acknowledge and aware, as in this season a lot of college trainee on live training, we are sorry during of check in time make you not comfort,
During of stay with us, we trusted your have good time.
We trusted you come return to us, please do not hesitate any assistant will return to you. Have a pleasant time.
Best regards,
Buraheng Khoelaec.
Sales Teams.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
2 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Highly Disappointing
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Buraheng Khoelaec. le 8 janv. 2018
Dear Guest,
Greeting from Coral Group,
Thank you very much for your feedback, we are sorry to here negative feedback from you, at here would like to inform you that, the hotel location is ready mentioned in exciting picture. the Photo is presented between hotel to beach, for the beach that is Natural beach under National park no any beach facility installed as Law condition.. ( You knew already how fresh beach)
As room designed we can not do any as hotel designed, some guest accepted some of guest need privacy between, the warmed understood as a glass and facial to Ocean , might get warm in the after noon.
for food we serve international menu, some of guest need special foods almost they order direct as a special requested. (Diabetic, allergic, Vegetarian)
Sorry to here about the soap, actually in our standard is provided, assumed might be wrong communication or under stood from staff. .
Definitely we are Thank you very much, we will improve and do all from gust feedback as Coral goal for cast to Hotel guest, We are happy if we get opportunity to welcome you again, Have a lovely time.
Sincerely you.
Buraheng Khoelaec.
Sales Teams.
8/10 Bien
Frank
23 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frank
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
We appreciate that you enjoyed staying at Le Coral Hideaway.Our team is glad to know that we were able to offer you all great holiday.we look forward to service you again .
Warmest regards,
Le Coral Management Team
10/10 Excellent
Dale
11 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Dale
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
We appreciate that you enjoyed staying at Le Coral Hideaway.Our team is glad to know that we were able to offer you all great holiday.we look forward to service you again .
Warmest regards,
Le Coral Management Team
8/10 Bien
ang, London, uk
9 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
ang
Séjour de 6 nuits en juillet 2017
Réponse de Le Coral Hideaway Beyond, Phuket Management Team le 18 sept. 2017
Greeting from Le Coral Hideaway Beyond, Phuket!
Thank you for your comment. We are so glad that you love to stay at our hotel. We are willing to hear your problem and are ready to develop.
We are hopefully to welcome you back again.
8/10 Bien
M.D., Germany
27 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pure relaxation
M.D.
Séjour de 13 nuits en août 2017
Réponse de Management Team, Le Coral Hideaway Beyond,Phuket le 18 sept. 2017
Greeting from Le Coral Hideaway Beyond, Phuket!
So thank you for your comment. Due to Natai Beach is a peaceful beach and surrounded by nature, so it's a great place to relax.
However, we so apologize for your inconvenience.
We would like to inform you that we have airport - hotel transfer, you can book our service before you are arriving.
And finally, we are hopefully to welcome you stay at our hotel again.
10/10 Excellent
Kirsty
21 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kirsty
6/10 Satisfaisant
Andy, Bangkok
10 mars 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement