Avis sur ELA Excellence Resort Belek - All Inclusive
ELA Excellence Resort Belek - All Inclusive
Iskele Mevkii, Serik, Antalya
Avis
9,2
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 21 avr. 2024
Dear guest,It has been a pleasure to have you with us in Ela Excellence Resort Belek.We would like to thank you for taking the time to write a comment about our hotel.Our mission is providing the best service quality and products in our hotel, so your feedback is really important to us.Hope to see you with us soon again!Best Regards,
10/10 Excellent
Alex
17 août 2023
Alex
Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 18 août 2023
Dear Guest,Thank you very much for your high rating. We are very happy to receive these nice comments and have the honor of hosting you.Kınd regards,Ela Excellence Resort Belek
8/10 Bien
Nour
Voyage en groupe
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nour
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Guest Relations Department le 27 avr. 2020
Dear Guests,
Thank you for your opinion about our Resort.
We will be pleased to host you again .
Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en décembre 2019
Réponse de Ela Quality Resort Belek Family le 10 janv. 2020
Dear Guests,
We would like to thank you for finding time to write your positive feedback about our Resort. We are pleased to hear that you have enjoyed holidays with us.
We are looking forward to welcoming you and your family again in Ela Quality Resort Belek.
Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Mimo, Alger
31 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour les enfants
Mimo
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 juin 2013
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Décevant
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Cristian, Bucarest, Roumanie
21 juil. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel conseille surtout pour les familles avec enfants
Cristian
8/10 Bien
Gisa
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gisa
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 18 avr. 2024
Dear Guest,Thank you very much for your valuable feedback.We hope to host you again.Regards,
6/10 Satisfaisant
Kristina
13 avr. 2024
Kristina
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 6 mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for your valuable feedback.We hope to welcome you again.Kınd Regards,
10/10 Excellent
Katrin
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de CRM Department le 18 mars 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihre Zeit in unserer Anlage genossen haben und danken Ihnen für Ihre ehrlichen Rückmeldungen.Wir hoffen, dass Sie uns in Zukunft erneut besuchen und uns die Gelegenheit geben, Ihnen eine verbesserte Erfahrung zu bieten. Wenn Sie weitere Anliegen haben oder uns weitere Rückmeldungen geben möchten, zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig, um unseren Service kontinuierlich zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,Ela Excellence Resort belek
10/10 Excellent
Angel
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de CRM Department le 19 févr. 2024
Dear Guest,We are delighted to hear that you had an amazing experience! Ensuring the satisfaction of our guests is always our top priority. If we were able to provide you with a memorable stay, it truly means a lot to us. We look forward to welcoming you again!Best regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Bernard Junior
Voyage en couple
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernard Junior
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de CRM Department le 15 nov. 2023
Dear Guest,First of all, thank you very much for sharing this wonderful review with us.We want you to know that we are motivated towards our guest satisfaction-oriented goals with your feedback.Our aim is to provide a service that always aims to be even more perfect, and to make you, our esteemed guests, experience unforgettable moments for a lifetime.Hoping to meet again.Kind Regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Murat
Voyage en famille
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mükemmel
Murat
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de CRM Department le 15 nov. 2023
Sevgili Misafirimiz,Değerli geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Bu güzel puanı aldığımız için ve sizleri ağırlamanın ayrıcalığına sahip olduğumuz için çok mutluyuz. Yeniden bir araya gelmek dileği ile.
10/10 Excellent
IBRAHIM
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
IBRAHIM
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de CRM Department le 12 nov. 2023
Sevgili Misafirimiz,Değerli geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Bu güzel puanı aldığımız ve sizleri ağırlamanın ayrıcalığına sahip olduğumuz için çok mutluyuz. Yeniden bir araya gelmek dileği ile..Saygılarımızla, Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
barry
Voyage en famille
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
barry
Séjour de 11 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 3 nov. 2023
Sevgili Misafirimiz,Değerli geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Bu güzel puanı aldığımız için ve sizleri ağırlamanın ayrıcalığına sahip olduğumuz için çok mutluyuz. Yeniden bir araya gelmek dileği ile..
10/10 Excellent
Priya
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Priya
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 1 nov. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your valuable feedback. We are very happy to have the privilege of hosting you.Hoping to meet again..Kind Regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Mohammad
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 31 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback. We hope to welcome you back to our hotel as soon as possible with our usual smiling face and unique service.Kind Regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Baldeep
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Baldeep
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 30 oct. 2023
Dear Guest,First of all, thank you very much for sharing this wonderful review with us.We want you to know that we are motivated towards our guest satisfaction-oriented goals with your feedback.Our aim is to provide a service that always aims to be even more perfect, and to make you, our esteemed guests, experience unforgettable moments for a lifetime.Hoping to meet again.Kind Regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Janick
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erholsamer Urlaub
Janick
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 25 oct. 2023
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Kommentare bezüglich der Zeit, die Sie in unserem Hotel verbracht haben mitteilen. Jeder Gast, den wir in unserem Hotel beherbergen, ist für uns einzigartig und wir legen Wert darauf, unsere Servicestandards, die wir stets auf höchstem Niveau zu halten versuchen, ständig zu verbessern, um unsere Gäste zufrieden zu stellen. Das Wissen um die positiven Meinungen unserer Gäste über unsere Dienstleistungen, mit denen wir die Zufriedenheit der Gäste maximieren möchten, ermutigt uns immer zu neuen Initiativen. Vielen Dank für Ihre netten Kommentare und wir erhoffen uns, Sie wieder im Ela Excellence Resort Belek zu begrüßen. Wir Hoffe auf ein Wiedersehen..Mit freundlichen Grüßen,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Jörg, Oberhausen
Voyage en couple
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jörg
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 9 déc. 2023
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihr nettes und wertvolles Feedback. Wir freuen uns sehr über diese netten Kommentare und das Privileg, Sie bei uns begrüßen zu dürfen. Wir hoffen auf ein Wiedersehen.Mit freundlichen Grüßen,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Suzan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzan
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 25 oct. 2023
Dear Guest,We are very happy that you had a nice holiday in our hotel.Thank you very much on behalf of our entire team for your kind thoughts you have shared about our services and our colleagues.The satisfaction of our guests is the biggest motivation for us, we will share your comments with our entire team with pride and happiness.We will always be very happy to welcome you as a valuable member of the Ela Family at our facility again.Kind Regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Kalsang
Voyage en famille
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kalsang
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 25 oct. 2023
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihr nettes und wertvolles Feedback. Wir freuen uns sehr über diese netten Kommentare und das Privileg, Sie bei uns begrüßen zu dürfen. Wir hoffen auf ein Wiedersehen.Mit freundlichen Grüßen,Ela Excellence Resort Belek
8/10 Bien
Özgür
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Özgür
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 25 oct. 2023
Lieber Gast, Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Urlaub in unserem Hotel hatten. Vielen Dank im Namen unseres gesamten Teams für Ihre freundlichen Gedanken, die Sie über unsere Dienstleistungen und unsere Kollegen geteilt haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist die größte Motivation für uns, wir werden Ihre Kommentare mit Stolz und Freude dem gesamten Team teilen. Wir werden uns immer wieder sehr freuen, Sie als wertvolles Mitglied der Ela Family in unserer Einrichtung begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Ela Excellence Resort Belek
6/10 Satisfaisant
Oleg
18 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Oleg
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 25 oct. 2023
Dear Guest,First of all, thank you very much for sharing your feedback with us.We want you to know that we are motivated towards our guest satisfaction-oriented goals with your feedback.As Ela Excellence Resort Belek, our basic policy is to keep the satisfaction of our guests at the highest level. We know very well that we need to take into account the wishes, requests, suggestions and criticisms of our guests in order to continue this,Our aim is to provide a service that always aims to be even more perfect, and to make you, our esteemed guests, experience unforgettable moments for a lifetime.Hoping to meet again.Best regards,Ela Excellence Resort Belek
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 18 oct. 2023
Dear Guest,First of all, thank you very much for sharing this review with us.We want you to know that we are motivated towards our guest satisfaction-oriented goals with your feedback.As Ela Excellence Resort Belek, our basic policy is to keep the satisfaction of our guests at the highest level. We know very well that we need to take into account the wishes, requests, suggestions and criticisms of our guests in order to continue this,Our aim is to provide a service that always aims to be even more perfect, and to make you, our esteemed guests, experience unforgettable moments for a lifetime.Hoping to meet again.Best Regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Noa
Voyage en famille
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noa
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 4 oct. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for your evaluation.Hoping to welcome at our resort again.Kind RegardsEla Excellence Resort Belek.
10/10 Excellent
Martha
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 4 oct. 2023
Dear Guest,In order to make our guests' trust in our brand permanent, we are growing day by day together with our teammates and we are working hard to give you the best experience.Thank you very much for your kind feedback, your valuable comments will be shared with our management and all our colleagues.Hoping to meet again.Kind Regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great resort for family break
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 26 sept. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your valuable feedback. We are very happy to receive these nice comments and to have the privilege of hosting you.Hoping to meet again..
10/10 Excellent
Darko
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darko
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 26 sept. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your valuable feedback. We are very happy to receive these nice comments and to have the privilege of hosting you.Hoping to meet again..
10/10 Excellent
Mohammed
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 4 sept. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your valuable feedback.Hoping to welcome you again.Kind regards,
10/10 Excellent
Kathryn Rose F.
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn Rose F.
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 5 août 2023
Dear Kathryn Rose F.,We are very happy that you had a nice holiday in our hotel.Thank you very much on behalf of our entire team for your kind thoughts you have shared about our services and our colleagues.The satisfaction of our guests is the biggest motivation for us, we will share your comments with our entire team with pride and happiness.We will always be very happy to welcome you as a valuable member of the Ela Family at our facility again.Best regards,
10/10 Excellent
Bhavik
Voyage en famille
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bhavik
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 15 juil. 2023
Dear Bhavik,First of all, thank you for choosing us.Ela Excellence Resort is one of the most luxurious and comfortable resorts in the Belek region. We are very happy that you had an unforgettable holiday experience in our hotel.We will be happy to welcome you againRegards,Ela Excellence Resort Belek.
6/10 Satisfaisant
Kerry
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerry
Séjour de 11 nuits en mai 2023
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 12 juin 2023
Dear Kerry,First of all, thank you very much for sharing this review with us.We want you to know that we are motivated towards our guest satisfaction-oriented goals with your feedback.As Ela Excellence Resort Belek, our basic policy is to keep the satisfaction of our guests at the highest level. We know very well that we need to take into account the wishes, requests, suggestions and criticisms of our guests in order to continue this,Our aim is to provide a service that always aims to be even more perfect, and to make you, our esteemed guests, experience unforgettable moments for a lifetime.Hoping to meet again.Best regards,Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Cigdem
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cigdem
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Experience Manager le 2 nov. 2022
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Kommentare bezüglich der Zeit, die Sie in unserem Hotel verbracht haben mitteilen. Jeder Gast, den wir in unserem Hotel beherbergen, ist für uns einzigartig und wir legen Wert darauf, unsere Servicestandards, die wir stets auf höchstem Niveau zu halten versuchen, ständig zu verbessern, um unsere Gäste zufrieden zu stellen. Das Wissen um die positiven Meinungen unserer Gäste über unsere Dienstleistungen, mit denen wir die Zufriedenheit der Gäste maximieren möchten, ermutigt uns immer zu neuen Initiativen. Vielen Dank für Ihre netten Kommentare und wir erhoffen uns, Sie wieder im Ela Excellence Resort Belek zu begrüßen. Wir Hoffe auf ein Wiedersehen..Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en couple
24 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 9 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Experience Manager le 27 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for sharing your comments with us regarding the time you spent in our hotel.Every guest we host in our hotel is unique for us and we attach importance to constantly improving our service standards, which we always try to keep at the highest quality, in order to satisfy our guests.Knowing the positive opinions of our guests about our services, which we aim to maximize guest satisfaction, always encourages us for new initiatives.We would like to thank you for your suggestion regarding the towels.Currently we are stratagizing a way to being more active towards towel reservations.Thank you for your nice comments and we hope to see you again at Ela Excellence Resort Belek as soon as possible.Kind RegardsEla Excellence Resort Belek
8/10 Bien
Lutz
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr schönes Resort vor allem für kleine Kinder
Lutz
Séjour de 10 nuits en septembre 2022
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 12 oct. 2022
Lieber Gast,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für das Ela Excellence Resort entschieden haben, und wir möchten, dass Sie wissen, dass die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre Erfahrungen zu teilen, für uns äußerst wertvoll ist. Wir freuen uns sehr, dass Sie im Allgemeinen mit unseren Dienstleistungen zufrieden waren und Ihre wertvolle Meinung zu einer Motivationsquelle für die Mitarbeiter des Ela Excellence Resort geworden ist. Wir danken Ihnen für Ihr Interesse an unserem Hotel und hoffen, Sie bald wieder „Willkommen“ sagen zu können.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 Excellent
Aleksandra
Voyage en couple
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleksandra
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Experience Team le 6 oct. 2022
Lieber Gast, Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die wertvolle Zeit genommen haben, uns Ihre Kommentare zu unserem Hotel mitzuteilen. Wir bedauern sehr, dass wir während Ihres Aufenthaltes nicht alle Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Negative sind uns ebenso wichtig wie positive Bewertungen. Ihre Bewertungen sind wichtig, um unsere Hotel- und Servicequalität zu verbessern. Wir möchten uns aufrichtig dafür entschuldigen, dass Sie von den Rückschlägen betroffen sind, die Sie aufgrund des neu eröffneten Hotels erlebt haben. Sie können sicher sein, dass Ihre Bewertungen an unsere Abteilungsleiter weitergeleitet werden. In der Hoffnung, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen Mit freundlichen Grüße Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Hani
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hani
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Ela Excellence Resort Belek le 30 sept. 2022
Dear HaniWe would like to thank you for your evaluation.Hoping to welcome at our resort again.Kind RegardsEla Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Isis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 août 2022
Isis
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Guest Experience Team le 1 sept. 2022
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing Ela Excellence Resort, and we want you to know that the time you have taken to share your experience is extremely valuable for us. We are very happy that you were satisfied with our services, and your valuable opinions have been a source of motivation for all Ela Excellence Resort employees. We would like to thank you for your interest in our hotel and hope to be able to say "Welcome" to you again as soon as possible. Kind Regards, Ela Excellence Resort Belek
4/10 Médiocre
Karam
Voyage en famille
29 août 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karam
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Guest Experience le 31 août 2022
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for taking your valuable time to share your comments about our hotel with us. We are very sorry that we were not able to meet all your expectations during your stay. Negative ones are as important to us as positive evaluations. Your evaluations are important in order to improve our hotel and service quality. We would like to offer our sincere apologies for being affected by the setbacks you have experienced due to the newly opened hotel. You can rest assured that your evaluations will be forwarded to our Department managers. Hoping to have you again in our hotel Kind RegardsExcellence Resort Belek
8/10 Bien
Firas, Beirut
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Firas
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Guest Experience Team le 31 août 2022
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for taking your valuable time to share your comments about our hotel with us. We are very sorry that we were not able to meet all your expectations during your stay.Your evaluations are important in order to improve our hotel and service quality. You can rest assured that your evaluations will be forwarded to our Department managers. Hoping to have you again in our hotel .Kind RegardsExcellence Resort Belek
10/10 Excellent
Expedia
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Expedia
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Experience Team le 29 juil. 2022
Dear Guest,
We would like express our sincere gratitude for your rate.
It was a pleasure having you with us, and we hope to welcome you back in our Resort.
Kind Regards,
Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Sammy
Voyage en famille
9 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sammy
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Experience Team le 15 juil. 2022
Dear Sammy,
First of all, we would like to thank you for choosing us for your holiday and sharing your comment with us. On behalf of all our team members, we would like to thank you again for being the source of our enthusiasm and perseverance for our work, which we maintain thanks to your nice comments. The health, safety and well-being of our guests is always our priority. We would like to state that we will be honored to welcome you again.
Kind Regards,
Ela Excellence Resort Belek
10/10 Excellent
Karim
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karim
Séjour de 5 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
harlee
10 juin 2022
harlee
Séjour de 5 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Patricia
22 janv. 2022
Patricia
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Beat
25 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beat
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Pascal, Berg SG
Voyage en famille
22 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 10 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Experience le 25 oct. 2021
Dear Pascal,
First of all, we would like to thank you for sharing your valuable feedback with us.
We are pleased to hear you enjoyed your stay with us and were satisfied with the provided conditions. Next to that, we are glad you had pleasant interactions with our staff and that they went above and beyond to create a memorable experience for you.
It was a pleasure having you with us, and we hope to welcome you back in our Resort.
Best Regards,
Ela Quality Resort Belek
10/10 Excellent
ali
11 oct. 2021
ali
Séjour de 5 nuits en octobre 2021