Avis sur Cornelia De Luxe Resort - All Inclusive
Cornelia De Luxe Resort - All Inclusive
Ileri Basi Mevkii, Serik, Antalya
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de CRM Department le 2 oct. 2023
Cher Michel;Nous vous remercions d'apprécier installations en prendrant votre temps percieux et partager votre satisfaction avec tous les lecteurs de Expedia.Tous les commanetaires que nous recevons de clients precieux comme vous sont plus haute importance pour nous et montrent nous déplaçons nos installations sans compromettre notre compréhension de service de qualité.Nous sérons très heureux d’accueillir de vous et vos familles encore une fois dans note installations.Veulliez agréer nos salutations distinguées,CRM Department
10/10 Excellent
Baran
Voyage en groupe
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Baran
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de CRM Department le 25 nov. 2023
Dear Baran;Öncelikle Cornelia Hotels Golf Resort & Spa olarak mutlu bir gün geçirmenizi dileriz.Otelimizdeki konaklamanızdan memnun ayrılmanız bizi oldukça sevindirdi.Sizleri tekrar ağırlamak için sabırsızlanıyor ve gelecek ziyaretinizde unutulmaz bir tatil yaşamanızı diliyoruz.Saygılarımızla,CRM Department
10/10 Excellent
Salvation, London
11 nov. 2023
Salvation
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de CRM Department le 5 déc. 2023
Dear Salvation;Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort.We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa. With kind Regards;CRM Department
10/10 Excellent
Maxim
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maxim
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 30 oct. 2023
Dear Maxim;Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort.We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa. With kind Regards;CRM Department
10/10 Excellent
Maxim
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maxim
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de CRM Department le 21 oct. 2023
Dear Maxim;Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort.We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa. With kind Regards;CRM Department
4/10 Médiocre
James, Plymouth Meeting
Voyage en couple
1 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
James
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de CRM Department le 2 sept. 2023
Dear James,As Cornelia Hotels Golf Resort & Spa we would like to wish you a great day. Your evaluations are very important for us in terms of improving and developing our hotels, assessing our personnel accurately, analysing whether our quality-focused understanding of service adapted for our valuable guests has been implemented and adding value to our facilities. We believe in high-quality service and are always grateful for your very valuable comments; we thank you for kindly sparing us your precious time. We would be delighted to accommodate you again in the future.Kind regards;CRM Department
6/10 Satisfaisant
Saion
26 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saion
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de CRM Department le 28 août 2023
Dear Saion;Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort.We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa. With kind Regards;CRM Department
6/10 Satisfaisant
Sophie
Voyage en couple
26 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de CRM Department le 28 août 2023
Dear Sophie;Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort with these words.We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa. With kind Regards;CRM Department
10/10 Excellent
tareq
Voyage en famille
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tareq
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de CRM Department le 3 juil. 2023
Dear tareq;Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort with these words.We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa. With kind Regards;CRM Department
10/10 Excellent
Faleh
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Faleh
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de CRM Department le 3 juil. 2023
Dear Faleh,Kindly thank you for recommending our resort and your comments. Regarding the internet connection,Next time when you come to our resort kindly ask you to share that kind of comments with our Guest Relations department, so your comments could be shared with the responsible department to fix it out.We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa. With kind Regards;CRM Department
10/10 Excellent
Martin
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Martin
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de CRM Department le 29 juin 2023
Dear Martin,We kindly thank you for your feedback.We are very glad that you were satisfied with your stay at our resort.Looking forward to welcome you again at our resorts.With kind regards,CRM Department
10/10 Excellent
Vitalii
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vitalii
Réponse de CRM Department le 20 juin 2023
Dear Vitalii, As Cornelia Hotels Golf Resort & Spa we would like to wish you a great day. Kindly thank you for your feedback. We are evry glad that you were satisfied with entertainment team and food.We would be delighted to accommodate you again in the future.Kind regards;CRM Department
8/10 Bien
Münir Cem
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Münir Cem
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de CRM Department le 25 nov. 2022
Sn. Münir Cem;Değerlendirme puanınız için teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve ailenizi tesislerimizde tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.Saygılarımızla,CRM Department
4/10 Médiocre
Selma
Voyage en famille
3 oct. 2022
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Selma
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de CRM Department le 8 oct. 2022
Sehr geehrte Selma;Als Cornelia Hotels Golf Resort & Spa wünschen wir Ihnen einen schönen Tag.Wir möchten Sie darüber informieren, dass wir Ihre Nachricht erhalten haben.Wir bedauern sehr, dass Ihre Erwartungen an Ihren Aufenthalt in unserem Hotel nicht erfüllt wurden.Wir möchten Sie jedoch darüber informieren, dass wir die Informationen in unserem System überprüft haben und leider keine Aufzeichnungen Ihrer Beschwerden an unsere Gästebetreuung oder an die Rezeption in Bezug auf die von Ihnen erwähnten Kommentare gesehen haben.Wenn Sie Ihre Kommentare mit unseren Kollegen teilen, werden sie ihr Bestes tun, um Ihren Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten. Es ist uns auch immer wichtig, Ihre wertvollen Kommentare zu erhalten, um die Servicequalität in unserem Hotel zu verbessern.Es tut uns sehr leid, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt nicht zufrieden waren, aber wir möchten Sie wissen lassen, dass wir uns immer freuen, Sie wieder in unseren Hotels zu sehen. Mit freundlichen Grüßen, CRM Department
8/10 Bien
JACOB
Voyage en couple
11 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JACOB
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de CRM Department le 15 août 2022
Dear JACOB,
We kindly thank you for your comments.
We will ber very glad to welcome you again in our resorts.
With kind regards,
CRM Department
10/10 Excellent
Leila
Voyage en famille
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leila
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de CRM Department le 4 août 2022
Dear Leila,
We kindly thank you for your nice comment.
We will be very glad to welcome you again in our resorts.
With kind regards,
CRM Department
8/10 Bien
Yurdagül
14 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yurdagül
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de CRM Department le 27 oct. 2021
Sn. Yurdagül;
Değerlendirme puanınız için teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve ailenizi tesislerimizde tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
CRM Department
10/10 Excellent
Haydar
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Haydar
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de CRM Department le 8 sept. 2021
Sehr geehrter Haydar,
Als Cornelia Hotels Golf Resort & Spa wünschen wir Ihnen einen schönen Tag!
Ihre Bewertungen sind für uns sehr wichtig um uns zu verbessern und unsere Hotels weiterzuentwickeln, unser Personal zu beurteilen, sowie um zu analysieren ob unser auf Qualität ausgerichtetes Service-Verständnis, angepasst an unsere geschätzten Gäste auch umgesetzt wird und einen Mehrwert für unsere Hotels darstellt.
Als Cornelia Hotels Golf Resort & Spa glauben wir an erstklassigen Service und sind stets dankbar für Ihre wertvollen Kommentare und dass Sie uns Ihre kostbare Zeit gewidmet haben.
Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
CRM Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de CRM Department le 11 oct. 2019
Dear Anonymous;
Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort with these words.
We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa.
With kind Regards;
CRM Department
10/10 Excellent
tone
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tone
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de CRM Department le 9 oct. 2019
Dear tone;
Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort.
We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa.
With kind Regards;
CRM Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de CRM Department le 10 août 2019
Dear Anonymous User;
Thank you very much for sparing us your time to vote our Resort.
With kind regards,
CRM Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de CRM Department le 4 juil. 2019
Dear Anonymous;
Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort.
We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa.
With kind Regards;
CRM Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de CRM Department le 4 juil. 2019
Dear Anonymous;
Thank you very much for taking your precious time to vote our Resort with these words.
We would be very delighted to welcome you again in future in Cornelia Hotels Golf Resort & Spa.
With kind Regards;
CRM Department
10/10 Excellent
George
Voyage en couple
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de CRM Department le 30 mai 2019
Dear George;
Thank you for taking the time to evaluate our facility and share your satisfaction with all readers.
Your feedback is important to us, and demonstrates our firm commitment to moving our facilities forward without compromising on our quality service approach.
We will be delighted to welcome you and your family again, soon.
With kind regards,
CRM Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de CRM Department le 10 mai 2019
Dear Anonymous;
Thank you for taking the time to evaluate our facility and share your satisfaction with all readers.
Your feedback is important to us, and demonstrates our firm commitment to moving our facilities forward without compromising on our quality service approach.
We will be delighted to welcome you and your family again, soon.
With kind regards,
CRM Department
10/10 Excellent
Aras, United Kingdom
17 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aras
Séjour de 5 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfektes Golf oder Leisure Hotel in Belek
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 août 2016
Nice resort by the beach
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Atila
26 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Atila
8/10 Bien
SINAN, Jeddah , Saudi Arabia
20 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pros and cons
SINAN
10/10 Excellent
Sofyan
16 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sofyan
10/10 Excellent
Михаил, Г. Белград, Сербия
8 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отличное обслуживание
Михаил
10/10 Excellent
SamvelM, Armenia
27 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre