Les notes se basent sur un nombre total de 360 avis vérifiés

2,9 sur 5
Recommandé par 42 % des clients
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Services et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par Guillaume de Paris

On a connu meilleure franchise chez Day's inn

Publié le 15 août 2014 sur Hotels
La première chambre qui nous a été proposée sentait horriblement le pipi de chat... Une autre nous a toutefois été proposée rapidement. Pour le reste, c'est honnête et pas cher : quand on est une famille le rapport qualité prix est imbattable.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de TEXAS

Good value

Publié le 18 nov. 2017
We were in town on short notice for a funeral and I needed an inexpensive place for a couple of nights. Property is a little older but not bad condition. The bed was very comfortable, good water pressure in the shower, pretty quiet, the breakfast was OK except for the fake eggs.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Dissapointed. More of a motel than a hotel.

Publié le 16 oct. 2017
So this is more a motel than a hotel. I was put in a room above the lobby. In trying to find the ice machine, I got locked out of the area my room was in. I had to go down via the outside stairs and back in the front door. The floors on the exterior room levels were kinda gross. My mistake going barefoot. Yuck! Dummy me forgot the pool might be seasonal, I was looking forward to swimming since the weather has been warm. The breakfast was meh.
3 sur 5
par Assadullah

Desi

Publié le 10 oct. 2017 sur Hotels
Price does not fit for this type of hotel
3 sur 5
par angel

Not worth the price!

Publié le 9 oct. 2017 sur Hotels
Was visiting family in the area and decided to stay here the day of. As a Richmond regular I’d say this is one of the worst I’ve stayed yet. The beds barely fit a person and the bathrooms are nasty and moldy. I wouldn’t stay here again for the price (right at $100).
1 sur 5
par un voyageur vérifié de Williamsburg, Virginia

Moldy food, moldy shower, moldy staff.

Publié le 9 oct. 2017
The breakfast was moldy, as well as the shower. The staff were lazy and didn't do anything to amend either situation.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 sept. 2017
Just had to stay for one night , but there were stains on the towels and the room was not properly cleaned. The staff was extremely nice, but other than that I would not recommend this hotel.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 26 sept. 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 24 sept. 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 21 sept. 2017 sur Hotels