Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1

Galerie photos de l’hébergement Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1

2 chambres, Wi-Fi, draps fournis
Télévision
Télévision
2 chambres, Wi-Fi, draps fournis
2 chambres, Wi-Fi, draps fournis

Aperçu de l’hébergement Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1

Appartement entierHôte professionnel

Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1

7,2/10 Bien

Appartement entier

2 chambres1 salle de bain4 personnes

Équipements populaires

  • Cuisine
  • Lave-linge
Carte
London, England

Découvrir la zone

  • Site populaireHyde Park11 min à pied
  • Site populaireOxford Street7 min en voiture
  • Site populaireKensington Palace7 min en voiture
  • AéroportLondres (LHR-Heathrow)41 min en voiture

Détails sur l’espace

2 chambres, 1 salle de bain, 4 personnes
44 m²
Chambre 1
    1 lit double
Chambre 2
    1 très grand lit
Salle de bain 1
    Douche

À propos de cet hébergement

Hébergement entier

Vous aurez l’appartement entier pour vous et le partagerez uniquement avec les autres personnes de votre voyage.

Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1

Appartements pour adultes seulement à Londres dans le quartier de Centre-ville de Londres et non loin de Hyde Park
Superb central location, just 25 minutes from Heathrow on the Heathrow Express train, then a short 5 minute walk from Paddington station.

With restaurants, bars, shops and tourist attractions right on your doorstep, exploring the wonders of London couldn't be easier.

Comfortably sleeping up to four adults, this modern, bright and stylish apartment is a perfect base for your stay in London. There's a fully-equipped kitchen and two comfortable bedrooms. Start exploring.

## The space

The apartment has bus stops right outside to take you quickly into central London or venture further a field from Paddington tube and train station just five minutes walk away.
For those of you who prefer walking Paddington has Hyde Park, Oxford Street, Knightsbridge, Kensington High Street, Westfield shopping Centre, Portabello Road and Matket all within a 30 minute walk away! After a long day sightseeing, shopping, experiencing the exciting hustle and bustle of London, head back to our apartment for a relaxing evening.

The spacious modern living area, non smoking boasts two comfortable sofas and the TV offers Freeview channels and a DVD player. The wifi connection is fantastic so feel free to watch things on your laptop too! There is also a dining table for those who wish to rustle something up for dinner or order in a takeaway. The kitchen is small but fully-equipped for all your culinary needs.

If you prefer eating out there are literally 100s of fabulous local restaurants within a 10 minute walk from the flat, check out, Paddington, Lancaster Gate, Bayswater, Queensway, Nottinghill, Westbourne Grove all with superb bars, cafes and restaurants in these local trendy areas.

The apartment boasts two double size bedrooms, one with a very comfortable king-size bed and one with an equally comfy double bed and plenty of storage space. There is a travel cot available.

Our cleaners place fresh, hotel quality linen on the bed just before your arrival.

The bathroom has a spacious walk-in shower, shower gel, shampoo and conditioner are provided.

There are two efficient cooling Expelair fans available in the apartment, ideal for the warmer weather, all we ask is that you turn them off when not is use.

Lock the door at night with the key.

Please dispose of your waste and rubbish regularly. The communal binshoot can be found by exiting the flat left, the binshoot is a silver metal lid on the right, drop the rubbish down the shoot.

Paddington Station Public Car Park is literally next door for any guests who wish to bring a car.

There really aren't many better locations to have as a base whilst visiting London!l

## Guest access

Guests will have access to the entire property during their stay.
Other things to note
This is our home, we welcome families but children must be respectful and well supervised. There is a travel cot available, located under the double bed.
Les chambres ont une cuisine avec un réfrigérateur, une plaque de cuisson et un micro-ondes. Les salles de bain possèdent une douche.

Responsable de l’hébergement

HOUST

Langues parlées

Anglais, français et espagnol

Services et équipements de l’hébergement

Internet

  • Wi-Fi disponible

Cuisine

  • Réfrigérateur
  • Plaque de cuisson
  • Micro-ondes
  • Four
  • Grille-pain

Chambres

  • 2 chambres
  • Draps fournis

Salles de bain

  • 1 salle de bain
  • Douche
  • Serviettes fournies

Divertissements

  • Télévision

Blanchisserie

  • Machine à laver

Agrément

  • Chauffage

Animaux de compagnie

  • Animaux de compagnie non admis

Accessibilité

  • Hébergement non-fumeurs

Aperçu général

  • Personnes 4
  • Superficie du logement : 44 m2
  • Les enfants ne sont pas admis

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Conditions

Arrivée

Arrivée : 15 h 00
Âge minimum pour l'enregistrement : 25 ans

Départ

Départ avant 11 h 00

Informations concernant l’arrivée

Un e-mail contenant les instructions relatives à l'arrivée et au départ vous sera envoyé par l'hôte

Animaux domestiques

Animaux de compagnie non admis.

Enfants et lits supplémentaires

Cet établissement est réservé aux seuls adultes

Informations importantes

À savoir absolument

Des frais pour toute personne supplémentaire peuvent être facturés et dépendent de la politique de l'hébergement
Une pièce d'identité officielle avec photo et un dépôt de garantie en espèces, par carte de crédit ou par carte de débit, peuvent être demandés à l'arrivée pour couvrir tous frais imprévus
Les demandes spéciales, qui ne peuvent pas être garanties, sont soumises à disponibilité à l'arrivée et peuvent entraîner des frais supplémentaires
Les fêtes et les événements de groupe sont interdits
Cet hébergement est géré par notre partenaire, Abritel. Un e-mail d'Abritel contenant un lien vers un compte Abritel qui vous permettra de modifier ou d'annuler votre réservation
Renseignez-vous avant votre départ sur les dernières restrictions de voyage liées à la COVID-19 et les mesures en place pour cette destination

Hébergement aussi connu sous le nom de :

Feel Like Home in Modern 2-Bed Flat Zone 1 London
89764
Feel Like Home in Modern 2-Bed Flat Zone 1 Apartment
Feel Like Home in Modern 2-Bed Flat Zone 1 Apartment London

Informations sur cette zone

Londres

Cet appartement vous donne rendez-vous à Londres, dans le quartier Centre-ville de Londres. Si les célèbres Marble Arch et Buckingham Palace figurent parmi les immanquables, les non moins sympathiques Musée d'histoire naturelle et Grande roue London Eye comptent parmi les attractions les plus populaires des environs. Envie de vibrer le temps d'une soirée ? Consultez l'affiche des illustres The O2 et Wembley Stadium.

À proximité

  • Hyde Park - 11 min à pied
  • Oxford Street - 7 min en voiture
  • Kensington Palace - 7 min en voiture
  • Marble Arch - 7 min en voiture
  • Royal Albert Hall - 11 min en voiture

Comment se déplacer

  • Londres (QQP-Gare de Paddington) - 6 min de marche
  • Station de métro Paddington - 8 min de marche
  • Aéroport de Londres Heathrow (LHR) - 39 min en voiture

Foire aux questions

Les animaux domestiques sont-ils admis dans l'hébergement Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1 ?

Non, les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'hébergement.

Quelle est l'heure d'arrivée à l'hébergement Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1 ?

Les arrivées sont prévues à partir de 15 h 00.

Quelle est l'heure de départ de l'hébergement Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1 ?

Le départ a lieu à 11 h 00.

Où se situe l'hébergement Modern 2 Bedroom Apartment in Zone 1 ?

Dans le quartier de Centre-ville de Londres, cet immeuble se trouve à moins de 2 km de Kensington Gardens, Hyde Park et Oxford Street. Marble Arch et Musée d'histoire naturelle se trouvent également à moins de 5 km de distance. Station de métro Paddington est à 8 minutes à pied et Station de métro Royal Oak est à 8 minutes.

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1 avis sur 5." "
" "10 – Excellent 20%
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 2 avis sur 5." "
" "8 – Bien 40%
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 5." "
" "6 – Satisfaisant 20%
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 5." "
" "4 – Médiocre 20%
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 5." "
" "2 – Horrible 0%

Avis

8/10 Bien

Emma B.

Séjour sympa
L’appartement est bien situé et sympa pour un long week-end. Par contre, il n’y a pas de ventilation dans l’appartement ce qui le rend très humide après 4 douches. Un seul rouleau de papier toilette de prévu, un peu short pour 3 nuits à 4 …. La cuisine est parfaitement équipée, les chambres simples mais agréables et le salon permet de se retrouver autour d’un dîner !
Séjour de 3 nuits en novembre 2022

4/10 Médiocre

Michael S.

Location Good: Bad Situation: do not recommend HOUST
I had the worst experience I have ever had with any location I’ve rented from VRBO. I will start with the good. This place is very close to the Paddington station & the bus stops right in front of the building- only reason I'm giving 2 stars. They wouldn’t allow us to drop off our bags early at noon when I asked in advance. Not huge but it would have saved us $ &wasn’t unreasonable so…The place would have been better during cooler weather. The window in the front bedroom doesn’t open, so it’s quite warm. The windows open in the living room & the bigger bedroom but because of the distance to the tube & the amount & volume of ambulance/fire/police noise from the street directly below you cannot leave the windows open if you want to sleep. The beds weren’t comfortable & only 2 very flat sad pillows. All of those things would have been ok as we spent most time away. THE MAJOR PROBLEM WAS THE ELECTRICITY AND WATER. We checked in on Thurs. Sat morning the electricity shut off right before we left for a prebooked tour. We checked with the neighbor and no one else’s went out. We were in a hurry so I decided to figure it out when we got back. At 5:00PM we came back & I called the “Houst” number for problems. I spoke to a young lady & explained what was going on. She told me about how the electric meter is pre-paid & THEY DIDN'T HAVE ENOUGH ££ ON THE ACCOUNT (less than 1£) so the electricity company shut off their electricity. THE HOUST WOMAN WANTED ME TO TAKE THE ELECTRICITY FOB TO THE NEAREST PAYMENT PLACE & PUT MONEY ON THE METER. She said they would reimburse me. I EXPLAINED I WAS ON VACATION AND HAD PLANS AND I WASN’T SPENDING MY TIME NOR MONEY TO PAY FOR THEIR ELECTRICITY, AS I HAD TO BE AT PHANTOM OF THE OPERA AT 7:30. I explained that they needed to have someone pick up the fob. She said she would have someone come out & asked me to leave the keys in the lockbox, which I did. I asked her to have someone call me when it was done. She agreed. We got ready with no electricity and no hot water & went to Phantom. I received no call so after the show (10:30PM) I called them. The guy @ “Houst” told me that per the notes, that I was going to add ££. I was upset & explained that was not the case. @this point it was too late to get the FOB & go pay it myself since they close @11. Thankfully had a battery pack for our phones(alarm) since we had another tour next morning. The electricity problem caused the hot water heater to stop working.Horrible experience
Séjour de 5 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Jan W.

Check in
I especially liked the check in process. The diagrams were very helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Needs a new Bathroom floor
This property has a severely damaged bathoorm floor. It was unappetizing to walk on. The replacement boards are underneath one of the beds but have not be installed. Also the verification process to book was very cumbersome and annoying. The building has seen its better day but is in a convenient location.
Séjour de 8 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Kimber T., Edgerton USA

Owner is great
Upon arrival at the property I could not get the door unlocked. The deadbolt lock had shifted and the key would not go in the lock. I stood outside for 4 hours. The management company decided to send a cleaner over with another set of keys. This was not a solution as the lock was not working. They would not listen. Six hours after arriving in London, I finally had to go to a hotel down the street. It was nearly 24 hours after that a locksmith finally showed to get the lock operational. Simon, the owner, did all he could remotely. The management team I had to work with were not helpful and we’re terrible communicators.
Séjour de 10 nuits en février 2022