Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Veronika Guest Relations le 26 avr. 2024
Dear Stephane, Let me start by saying how much we value your decision to stay with us over the holidays, your choice of hotel, and the time you took to write such a positive review. We are always grateful for and encouraged by positive feedback from our guests, so reading this review made us very happy. I understand that at the time, the water in the pool was still not warm enough as it was April. We are appreciative of your visit and hope to see you in the future. Wishing you all the best, Veronika Guest Relations Miramare Resort and Spa
6/10 Satisfaisant
David
Voyage en famille
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Expérience mitigée
David
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Veronika Guest Relations le 26 avr. 2024
Dear David, From Miramare, greetings, and we sincerely apologize for the wait for your response. We appreciate you taking the time to write a review for us, and we're sorry the score did not live up to your expectations. We always consider the opinions expressed by our guests. Although you listed the title as "mixed experience," we are unsure of the specific area in which we fell short because there is more information. We appreciate you being our guest and send our best wishes your way. Maybe we'll cross paths with you again when you return to the stunning island of Crete.
8/10 Bien
Conception
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Conception
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Veronika Guest Relations le 30 mai 2023
Greetings, Conception Firsly I want to express my gratitude for staying with us. We appreciate your thoughtful comments, which are especially significant to us as they originate from our guests. We look forward to meeting you soon, and do get in touch with us if you have any questions. With Regards, Veronika
6/10 Satisfaisant
frederic
Voyage en famille
21 avr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mixed review
frederic
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Veronika Guest Relations le 30 mai 2023
Dear Frederic, Firstly, I would like to thank you for staying with us and choosing Miramare for your recent stay. We appreciated your valuable feedback, which is very important for us, especially when it comes from you, our guests. We hope to welcome you in the near future, and if there is anything else, do not hesitate to contact us.With Regards, Veronika
10/10 Excellent
Frédéric
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frédéric
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Veronika Guest Relations on behalf of Miramare le 28 oct. 2022
Dear Frederic, Thank for your time leaving us your review 5 out of 5. We are delighted to know that you appreciated the service level of our team and we hope you enjoyed your vacation here in our Resort Miramare. Looking forward to seeing you again in the future. Miramare Resort and Spa
8/10 Bien
Boris
25 août 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Boris
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
Jeremy
Voyage en famille
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeremy
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
DELAFOSSE
Voyage en famille
28 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne gestion des contraintes sanitaires
DELAFOSSE
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Ops. Manager le 28 oct. 2020
Dear Guest, thank you for your feedback and kind review. Please note that unfortunately we can not operate any indoor pools due to the restrictions of the Greek hygiene protocol regarding Covid19. Thank you so much for choosing us for your holidays.
10/10 Excellent
Michel
13 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sourire crétois et séjour parfait
Michel
Séjour de 6 nuits en octobre 2020
Réponse de Ops. Manager le 16 oct. 2020
Dear Guest, thank you for your kind review, we do appreciate all of our customer's comments. We are looking forward to welcoming you back to Miramare Resort & Spa.
6/10 Satisfaisant
Jean-François
18 sept. 2020
Les points forts : Propreté
moyen
Jean-François
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Ops. Manager le 22 sept. 2020
Dear Guest, thank you for your feedback. Rest assured that we react to all of our guests comments in order to be better at our services. Although we believe that our staff is very friendly, we take a note of your inconvenience so that we can examine the issue. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
STEPHANIE
7 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
STEPHANIE
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Ops. Manager le 10 sept. 2020
Dear Guest, thank you for posting these photos. We hope you had a good time with us. Greetings from the sunny island of Crete.
8/10 Bien
Cathy, Annecy
Voyage en famille
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
7 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PIEGE A GOGO
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Ioanna Kritsotaki, guest relations desk le 7 oct. 2019
Dear Anonymous,
We are truly sorry to hear that your holiday experience at our hotel was not to your fullest satisfaction. All comments that we receive are considered valuable, assisting our task to improve both the facilities and the services according to our guests' feedback. It is an important tool to help us deliver better results, on a year to year basis, which we intend to make use of! Indeed we would have welcomed the possibility if you would have contacted us during your stay, in order to air your worries to us, so that we would be given the chance to take any necessary measures to make your holidays more enjoyable. Therefore we have several points of referral in our hotel such as the Guest Relations department and reception desk. As far as for the rooms, on our hotel website, our guests can have a look at the different types of rooms that we offer and choose the best one according to their personal needs, through a variety of sample photos. Due to space’s limitation, the holiday brochures often use a sample picture of the best selling room category. If guests book a different room type than the sample in the brochure then our website is there to assist the guests’ to find a photo of the room type they have booked, in order to avoid disappointment upon arrival. We do hope to have the possibility to welcome you one more time at the Miramare Resort & Spa in order to be able to speak to you in order to provide you with satisfactory service.
Kind regards,
Kritsotaki Ioanna,
Guest relations desk
6/10 Satisfaisant
Didier
14 août 2019
Les points forts : Propreté
piscine privative à déconseiller
Didier
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Ioanna Kritsotaki, guest relations desk le 4 oct. 2019
Dear Didier,
warm greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
We wish to thank you for your constructive review of your recent stay at Miramare Resort and Spa, which is situated in the peaceful location of Gargadoros. The cosmopolitan town of Aghios Nikolaos is within walking distance from the hotel, which is built in traditional island architecture supporting the conservation of Cretan nature We are truly sad to hear that you did not fully enjoy some of our services and facilities during your stay and we would have dealt with it immediately, should you had given us a chance to air your considerations , which we then could react on. That is the reason why we do have several points of referral, among them the guest relations desk where our guests can speak to, as to find a satisfactory solution. We welcome all comments positive and negative, which then forms part of our planning for a better tomorrow. Rest assured that your feedback will be forwarded to the appropriate departments for future reference.
Kind regards,
Ioanna Kritsotaki, guest relations desk
10/10 Excellent
JOEL
22 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon sejour. Restauration variée et de qualité.
JOEL
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 24 juin 2019
Dear JOEL,
wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
Thank you for rating us 10 out of 10!
8/10 Bien
Audrey
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Audrey
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 24 juin 2019
Dear Audrey,
wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
Thank you for rating us 8 out of 10!
10/10 Excellent
Alain
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 24 juin 2019
Dear Alain,
wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
Thank you for rating us 10 out of 10!
8/10 Bien
Claude
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etape reposante un peu éloignée du centre-ville.
Claude
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 24 juin 2019
Dear Claude,
wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
Thank you for rating us 8 out of 10!
8/10 Bien
JACQUES
11 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ce n'est pas un hôtel intimiste
JACQUES
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 24 juin 2019
Dear Anonymous,
wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
Thank you for rating us 8 out of 10!
10/10 Excellent
Jean
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 24 juin 2019
Dear Jean,
wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
Thank you for rating us 5 our of 5!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 24 juin 2019
Dear Anonymous,
wonderful greetings from Miramare Resort & Spa and the beautiful Agios Nikolaos!
Thank you for giving us 4 out of 5!
Kind regards,
Guest Relations Manager
2/10 Horrible
Rosalba
24 avr. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rosalba
Séjour de 6 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
JN, Paris
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JN
Séjour de 8 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Veronique
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Veronique
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
cindy, versailleux
25 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grandiose
cindy
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Pierre-olivier
27 mai 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pierre-olivier
Séjour de 2 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
ANNICK
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très agréable
ANNICK
Séjour de 4 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
CSofia, Suisse
19 mai 2018
Belle vue
CSofia
Séjour de 3 nuits en mai 2018
8/10 Bien
MICHEL
19 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calme et modernité
MICHEL
Séjour de 2 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Jean, Bordeaux
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 2 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Christian , NANTES
3 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cadre très agrėable
Christian
Séjour de 7 nuits en avril 2018
6/10 Satisfaisant
philippe, A
20 avr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
proche d'un hôtel club sans les services
philippe
Séjour de 5 nuits en avril 2018
10/10 Excellent
helene
4 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bel hotel
helene
Séjour de 8 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
marc
25 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
marc
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bel hotel bien situé et vue superbe
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Caroline, Paris
18 mai 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Caroline
10/10 Excellent
MOHAMED, Bordeaux
23 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Que du bonheur...
MOHAMED
8/10 Bien
AVETTAND-NICOUD, Annecy
16 oct. 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Bien mais....
AVETTAND-NICOUD
8/10 Bien
Sonia
21 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sonia
6/10 Satisfaisant
guillaume, paris
3 sept. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel bien situé et parfait bronzer à la piscine
guillaume
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 août 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel pas en rapport prix/qualitatif
Voyageur vérifié
8/10 Bien
nath, bordeaux
19 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien placé, environnement agréable
nath
10/10 Excellent
Manu, Besançon
12 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres accueillant et confortable
Manu
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
16 mai 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Marc
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Veronika Guest Relations le 26 avr. 2024
Dear Mark, Thank you for staying at Miramare Resort and Spa and for taking the time to share your experience with us. We are so thrilled to know that you had a great time and brought home some nice memories of your stay. You are right; during the summer, starting in May, the hotel gets much busier as we have many guests and many repeaters coming to stay in our hotel. Once again, thank you for being our guests, and we hope to see you in the near future.
8/10 Bien
Frank Michael
Voyage en couple
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank Michael
Séjour de 16 nuits en octobre 2023
Réponse de Veronika Guest Relations le 26 avr. 2024
Dear Frank, apology for the delayed answer as we started to operate recently. Thank you for your time to leave us a review from the last year and we thank you for your pleasant feedback. We hope you had a great time and wish to see you again soon. Thank you for being our Guest.
8/10 Bien
Knut
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Knut
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Veronika Guest Relations le 26 avr. 2024
Dear Knut, We apologize for the delay in responding as we opened the hotel recently for the season 2024 and extend our greetings from Miramare. We are grateful that you took the time to leave us your score 8 out of 10. We express our gratitude for your visit and send our best wishes your way. Maybe when you return to the stunning island of Crete in the future, we will see you. Regards, Miramare Resort and Spa
10/10 Excellent
Stefan Frans E Van
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefan Frans E Van
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Veronika Guest Relations le 26 avr. 2024
Dear Stefan, From Miramare, greetings. Since we have just recently begun operations this year, I sincerely apologize for the delay in responding to your inquiry on last year's season. We appreciate your kind and positive assessment of us. I hope to meet you again soon and wish you all the best. Thank you.