Avis sur Saffron Boutique Hotel
Saffron Boutique Hotel
Burj Nahar Intersection – Al Murar–Deira, Deira, Dubai
Avis
6,4
7,0/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
24 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
Réponse de Management le 2 oct. 2017
Dear Djef, thank you for your good review about our Hotel. We look forward to seeing you again with your family soon.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 sept. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel ne mérite pas les 4 étoiles
Voyageur vérifié
8/10 Bien
dede, senegal
24 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lits confortables, services dans les normes
dede
6/10 Satisfaisant
Dr.S Sinayigaye, Qubec City, QC, gic7k4 , Canada
31 mars 2013
Les points faibles : Personnel et service
Hotel normal si vous ne savez pas Dubai!
Dr.S Sinayigaye
8/10 Bien
Eyad
Voyage d’affaires
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Eyad
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Maher
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maher
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
MAJID
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
MAJID
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Mohammad
Voyage d’affaires
6 févr. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 9 nuits en janvier 2023
Réponse de Saffron Boutique Hotel Managemenrt le 6 avr. 2023
Dear Mohammad, Thank you for your review on our Hotel, apologies that some of your expectations are not met, will do our best to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could plan again your next journey to Dubai and give us the opportunity to provide you our utmost services. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
4/10 Médiocre
Marie
11 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 11 nuits en février 2021
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 14 avr. 2022
Dear Marie,
Thank you for your review on our Hotel, apologies that some of your expectations are not met, will do our best to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could plan again your next journey to Dubai and give us the opportunity to provide you our utmost services.
Regards, Saffron Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Kadiatou
Voyage en famille
26 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kadiatou
Séjour de 16 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Great place , bad bed
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 3 août 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, apologies that some of your expectations are not met, will do our best to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could plan again your next journey to Dubai and give us the opportunity to provide you our utmost services.
10/10 Excellent
showkath
Voyage d’affaires
30 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
showkath
Séjour de 1 nuit en mars 2021
10/10 Excellent
showkath
Voyage d’affaires
30 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
showkath
Séjour de 1 nuit en mars 2021
10/10 Excellent
showkath
Voyage d’affaires
30 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best in this area
showkath
Séjour de 1 nuit en mars 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 mars 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2021
4/10 Médiocre
ibrahim
31 janv. 2021
Les points faibles : Propreté
ibrahim
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
10/10 Excellent
showkath
Voyage d’affaires
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
showkath
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 26 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
showkath
Voyage d’affaires
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
showkath
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 26 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
abdulrhaman
8 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
abdulrhaman
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 26 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
John, Windygates, now Strathmiglo
14 août 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very basic budget hotel.
John
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 14 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 30 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards,
Saffron Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Faozia Jamal
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
دبي
Faozia Jamal
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 6 juin 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 30 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
Regards,
Saffron Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Tejpal Singh
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tejpal Singh
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 30 mars 2019
Dear Tejpal Singh, Thank you for your review on our Hotel, we're happy and glad that you had enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inte bra
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 30 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're happy and glad that you had enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dåligt
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 30 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're happy and glad that you had enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
6/10 Satisfaisant
ÖMER
15 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Eh işte
ÖMER
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 18 mars 2019
Dear Eh iste, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
8/10 Bien
Qutub, Kuwait
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice
Qutub
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 18 mars 2019
Dear Qutub, Thank you for your review on our Hotel, we're happy and glad that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
8/10 Bien
Shaikh
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shaikh
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 9 mars 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Qutub, Kuwait
5 mars 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Biryani
Qutub
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 9 mars 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2019
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 19 janv. 2019
Dear Showkath, Thank you for your review on our Hotel, we're happy and glad that you have enjoyed your stay with us. We apologize if some of your expectations are not met, we'll work hard to fix it and make it better on your next visit. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 15 janv. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 15 janv. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 3 janv. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
8/10 Bien
Zulai
29 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Zulai
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 3 janv. 2019
Dear Zulai, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
8/10 Bien
Ali
23 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Ali
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 25 déc. 2018
Dear Ali, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
29 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 9 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Location
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 9 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're glad and happy that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 nov. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 9 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
10/10 Excellent
Melcome
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Melcome
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 17 nov. 2018
Dear Melcome, Thank you for your review on our Hotel, we're very glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 17 nov. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're very glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
6/10 Satisfaisant
Francesco, Nicosia (CY)
24 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Francesco
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 28 oct. 2018
Dear Francesco, Thank you for your review on our Hotel, we're very glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
جيد جدا
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 28 oct. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're very glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
4/10 Médiocre
Asmahan
6 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Asmahan
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 9 oct. 2018
Dear Asmahan, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
2/10 Horrible
Odai
22 sept. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Odai
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 23 sept. 2018
Dear Odai, Thank you for your review on our Hotel, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 17 juil. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're very glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
nick, manchester uk
12 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect and value for money
nick
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 17 juil. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're very glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 2 juil. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're very glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
21 juin 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 25 juin 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards, Saffron Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zentral gelegenes Hotel in Deira
Voyageur vérifié
Réponse de Saffron Boutique Hotel Management le 10 avr. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for your good review on our Hotel, we're happy and glad to hear that you have enjoyed your stay with us. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again. Regards - Saffron Boutique Hotel Management