Avis sur Radisson Blu Residence, Dubai Marina
Radisson Blu Residence, Dubai Marina
Al Marsa Street, Dubai Marina, Dubai
Avis
8,4
Très bien
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
19 janv. 2024
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de mamdouh le 22 janv. 2024
Dear Chahine, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay.We deeply regret the oversight in our booking process that led to the unavailability of a bed for your kids. Our team is dedicated to providing a comfortable and accommodating experience for all our guests, and we understand the frustration this situation must have caused.Regarding the cancellation issue, we appreciate your patience during the negotiation process. Please know that we take your concerns seriously and are actively reviewing our policies to ensure a more transparent and guest-friendly approach in the future.Once again, we apologize for falling short of your expectations, and we value your feedback as it helps us improve our services.Sincerely,Mamdouh DomaDuty Manager
8/10 Bien
Ange ou Fabrice
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Bien dans l’ensemble
Ange ou Fabrice
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 28 août 2023
Dear Guest, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating and the same has been shared with the concerned department heads. We are extremely happy to know that you liked the services provided by the staff and we will definitely share your feedback with them. Thank you once again and we look forward to welcome you back soon in near future. Kind Regards,Shrawani Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Laëtitia
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laëtitia
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Radisson Blu Residence, Dubai Marina le 5 juin 2023
Dear valued guest,Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback about your recent stay with us. We are delighted to hear that everything was perfect during your family's visit.At The Radisson Blu Residence, Dubai Marina, our main goal is to provide exceptional experiences and create lasting memories for our guests, so it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for your family. We strive to offer a welcoming and comfortable environment, paired with excellent service, and we're thrilled that we hit the mark for you.We appreciate your kind words and your acknowledgment of our efforts. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are overjoyed to have exceeded your expectations. Your feedback will be shared with our entire team, as it serves as a great motivation for us to continue delivering exceptional service.Once again, thank you for choosing The Radisson Blu Residence, Dubai Marina for your family's stay. We would be thrilled to welcome you back in the future and create another unforgettable experience for you and your loved ones.Warm regards,Mamdouh domaDuty Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
29 mars 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en mars 2021
Réponse de Eddy le 29 mars 2021
Cher invité,
Merci beaucoup pour vos merveilleux commentaires. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.
Salutations
8/10 Bien
Christophe
Voyage en famille
17 févr. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 9 nuits en janvier 2021
Réponse de Eddy le 24 mars 2021
Dear Christophe,
Thank you so much for your ratings. Looking forward to welcome you back again.
Regards
10/10 Excellent
Kenneth
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Notre appart-hôtel de reference à Dubaï
Kenneth
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Kshitij Bisht le 31 oct. 2019
Cher invité,
Merci pour votre avis. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Je vais sûrement transmettre vos commentaires au personnel du Front Office. Nous souhaitons vous accueillir à nouveau.
2/10 Horrible
ERIC
22 sept. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
N importe quel hotel dans les environs est mieux
ERIC
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kshitij le 27 nov. 2019
Cher Eric,
Je suis tellement désolé d'entendre parler de vos commentaires. J'espère que vous nous donnerez une chance de plus de faire les choses pour vous.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Kshitij le 26 févr. 2019
Merci beaucoup pour vos commentaires, je suis heureux que votre séjour ait été confortable. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en janvier 2019
Réponse de Kshitij le 6 févr. 2019
Thank you so much for your ratings.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Kshitij le 19 janv. 2019
Merci beaucoup pour vos commentaires et vos évaluations. Je suis heureux de savoir que votre séjour a été confortable. Oui, le lit supplémentaire à l'hôtel est payant. Au plaisir de vous accueillir à nouveau à Dubaï.
10/10 Excellent
Laetitia
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hôtel
Laetitia
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Kshitij le 25 nov. 2018
Thank you for choosing our hotel. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.
Hope to see you soon again.
8/10 Bien
Samir
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien!
Samir
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Kshitij le 1 nov. 2018
Merci beaucoup pour vos commentaires si positifs. Vos commentaires sont très importants pour nous, car ils nous aideront à améliorer nos services. Mes sincères excuses pour le prix du petit-déjeuner. J'espère vous voir bientôt la prochaine fois quand nous serons de retour à Dubaï.
8/10 Bien
usman, paris
30 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel très bien situé
usman
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Kshitij le 14 sept. 2018
Nous vous remercions pour vos impressions. Notre emplacement est l'un de nos plus gros arguments de vente uniques. S'il vous plaît suivez-nous sur Instagram et facebook pour les dernières mises à jour et promotions en cours sur Radisosn blu à Dubaï et dans le monde entier. En espérant vous voir bientôt la prochaine fois que vous serez de retour à Dubaï.
8/10 Bien
Jennifer, paris
18 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 5 nuits en avril 2018
Réponse de Kshitij le 2 mai 2018
Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour avec nous. Merci pour votre avis. Au plaisir de vous revoir quand vous serez de retour à Dubaï.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
We are glad to know you enjoyed your stay with us. Looking forward to see you again.
6/10 Satisfaisant
david
15 avr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hotel proche marina.
david
We are glad to know you enjoyed your stay with us. Thank you for your feedback. Hope to have you stay with us when you are back in Dubai again.
10/10 Excellent
Ramesh
7 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel well located
Ramesh
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel appartement full service a la Marina
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Murdoch, Kuala Lumpur
14 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Toujours une bonne affaire
Murdoch
Réponse de Rob le 17 mai 2014
We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 janv. 2014
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Odeur de cigarette dans la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Rob le 26 avr. 2014
We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we apologize for the concerns you have about your experience at this hotel.
We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit, we can meet or exceed your expectations.
8/10 Bien
Fusy, Paris
26 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualite prix
Fusy
Réponse de Rob le 2 août 2014
Thank you so much for the great rating.On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour les couples
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Fabien
7 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très confortable mais emplacement moyen
Fabien
Réponse de Rob le 31 janv. 2015
We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.
On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
10/10 Excellent
Murdoch
27 oct. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Murdoch
10/10 Excellent
Christian, Vaitupu, Wallis et Futuna
23 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nec plus ultra
Christian
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 déc. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Helene, Paris
5 janv. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Helene
10/10 Excellent
ELIZABETH FIGUEROA
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ELIZABETH FIGUEROA
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Ciara
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ciara
Séjour de 6 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Youssef
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Youssef
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
olga
5 avr. 2024
Les points forts : Équipements
olga
Séjour de 7 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Oliver
27 mars 2024
Oliver
Séjour de 7 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Monika
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monika
Séjour de 7 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Aman
12 mars 2024
Aman
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Shalini
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Shalini
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Shrawani Vesane le 4 mars 2024
Dear Shalini, Thank you for the feedback. We are happy to hear that you had a great stay with us. We will ensure your feedback is shared with shakeel. We hope to see you soon. Kind Regards, Shrawani Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Ravi Chandra Babu
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ravi Chandra Babu
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de mamdouh le 18 févr. 2024
Dear Ravi,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our property with your family. Your positive comments mean a lot to us.We appreciate your suggestion regarding the addition of dine-in options. We're always looking for ways to enhance our guests' experience, and your input is valuable in that process. Rest assured, we'll take your suggestion into consideration as we continue to improve our services.Thank you once again for choosing to stay with us, and we look forward to hosting you again soon!Best regards,Mamdouh Doma Duty Manager
10/10 Excellent
Jaskiran
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaskiran
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
20 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de mamdouh le 17 mars 2024
Dear [Guest],Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are genuinely sorry to hear that your experience with our first-floor rooms did not meet your expectations.We understand that each guest's comfort is of utmost importance, and we regret that you found the rooms less than satisfactory. Please know that we take your comments seriously and will certainly look into ways to improve the situation.Should you decide to give us another opportunity to host you in the future, we would be more than happy to assist in selecting a room that better suits your preferences. Your comfort and satisfaction are our top priorities.Thank you again for bringing this matter to our attention. We hope to welcome you back soon and provide you with a more enjoyable stay.Warm regards,Mamdouh Doma Duty Manager
10/10 Excellent
Ming
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ming
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 11 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for the rating. We look forward to welcome you soon in near future. Thanks, Shrawani
10/10 Excellent
Isha, CHICAGO
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isha
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 11 janv. 2024
Dear Isha, Thank you for your feedback. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you soon in near future. Kind Regards, Shrawani Rooms Division Manager
2/10 Horrible
Lewis
1 janv. 2024
Lewis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 11 janv. 2024
Dear Lewis, Thanks for your feedback, please let us know more details so we can work on making it right for you next time.Kind Regards, Shrawani Rooms Division Manager
2/10 Horrible
McKenzie
28 déc. 2023
McKenzie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de mamdouh le 18 févr. 2024
Dear McKenzie,Thank you for your feedback, feel free to share more details so we can work on improving our services.Best regardsMamdouh DomaDuty Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 23 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you soon in near future. Kind Regards, Shrawani Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Adrian
Voyage en groupe
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 5 déc. 2023
Dear Adrian, Thank you for your feedback. We are glad to know that you had a comfortable stay with us. We look forward to welcome you soon in near future. Kind Regards, Shrawani Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Stephen
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 5 déc. 2023
Dear Stephen, We are glad to know that you enjoyed you stay with us. Providing our guests with amazing experiences and ensuring that they are happy is always our top priority. We look forward to welcoming you back in the not too distant future, and the team here remains on standby to serve all of your requirements once again!Kind Regards, Shrawani Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Marion
11 nov. 2023
Marion
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Shrawani Vesane le 29 nov. 2023
Dear Marion, Thank you for rating us. We look forward to welcome you soon in near future. Kind Regards, ShrawaniRooms Division Manager
10/10 Excellent
Natasa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasa
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de mamdouh le 4 nov. 2023
Dear Natasa Thank you for taking the time to share your wonderful review with us! We're thrilled to hear that you loved your stay at our property and that you would consider staying with us again. We look forward to hosting you again soon!Warm regards,Mamdouh Doma Duty Manager
2/10 Horrible
Sukanthee
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sukanthee
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de mamdouh le 4 nov. 2023
Dear Sukanthee Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We value your input and are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We apologize for any inconvenience you may have experienced with our appliances and the condition of the cushions in your room. Your feedback is important to us, and we will certainly look into updating and refreshing these aspects of our accommodations to ensure a more comfortable and enjoyable experience for our guests in the future.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,Mamdouh Doma Duty Manager
4/10 Médiocre
Michaela
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michaela
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de mamdouh le 4 nov. 2023
Dear Michaela Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We value your input and are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We apologize for any inconvenience you may have experienced with our appliances and the condition of the cushions in your room. Your feedback is important to us, and we will certainly look into updating and refreshing these aspects of our accommodations to ensure a more comfortable and enjoyable experience for our guests in the future.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,Mamdouh Doma Duty Manager