Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Novotel World Trade Centre

4 out of 5
Novotel World Trade Centre
Al Mustaqbal Street, Dubai, Dubai

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 358 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 426 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 125 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 56 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 35 avis sur 1000." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Karim

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very pleasant stay and perfect locvation for exhibition in WTC (walking distance through the mall). Got issues with connection but then realized it was not 100% liked to the network itself, but simply WhatsApp or Messenger being blocked locally...
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Anoop Dhondoo Cluster General Manager le 22 juin 2022
Dear Karim, It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's services and facilities were to your satisfaction. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Sincerely yours, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

8/10 Bien

FRANCOIS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel but sometimes you have to wait for a long time at the reception
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Anoop Dhondoo Cluster General Manager le 22 juin 2022
Dear FRANCOIS, We very much appreciate your comment on your overall experience with us. Rest assured we have taken note of your feedback regarding your check in experience and have shared it with the respective team in our efforts to better improve our overall services. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Best Regards, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

8/10 Bien

FRANCOIS

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
même prestations que d'habitude. Excellent petit déjeuner. Mon point de chute habituel !
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Anoop Dhondoo Cluster General Manager le 18 mai 2022
Dear FRANCOIS, It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's services and facilities were to your satisfaction. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Sincerely yours, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

8/10 Bien

CORINNE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Plutôt très bien mais le service est un peu moyen
Bel hôtel bien placé, propre, moderne, confortable, bien tenu, mais le service du personnel est parfois un peu léger pour un hôtel de cette catégorie.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Anoop Dhondoo Cluster General Manager le 27 janv. 2022
Dear CORINNE, We very much appreciate your feedback regarding your overall experience. Rest assured we have taken note of your comment regarding our team and have shared it with them in our efforts to better improve our overall services. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Best Regards, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

6/10 Satisfaisant

AMAR

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 8 nuits en décembre 2021
Réponse de Anoop Dhondoo Cluster General Manager le 27 janv. 2022
Dear Amar, It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's services and facilities have met your expectations. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Sincerely yours, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

8/10 Bien

jean paul

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Réponse de Anoop Dhondoo, Cluster General Manager le 19 oct. 2021
Dear Jean Paul , It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's services and facilities have met your expectations. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Sincerely yours, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

8/10 Bien

Laurent

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour mais système du buffet mal organisé
Bon emplacement pour affaires et salons World Trade Center, un peu moins pour le shopping mais le métro rend tout accèssible Par contre les mesures de prévention Covid autour du buffet déjeuner juste chaotique, on ne voit pas les plat, il faut choisir à partir d'une liste qui parle peu (des photos seraient plus appropriées) et il faut faire la queue avec 1 ou 2 serveur uniquement pour servir ce buffet...trop de temps perdu pour ma part, venant pour travailelr, je ne peux pas passer autant de temps pour le petit déjeuner
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Anoop Dhondoo, Cluster General Manager le 10 oct. 2021
Dear Laurent , Thank you for taking the time to inform us about your experience at Novotel World Trade Centre and we very much appreciate your constructive comments regarding certain aspects of your stay. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. Rest assured your comments have been shared with the management team in our efforts to better improve on our overall services. We are looking forward to welcoming you again to the hotel in the near future. Sincerely, Mohsin Yaqoob Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel établissement, bien situé. Equipe bienveillante et au petit soin
Séjour de 20 nuits en juillet 2021
Réponse de Anoop Dhondoo, Cluster General Manager le 19 août 2021
Dear Valued Guest, It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's services and facilities have met your expectations. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Sincerely yours, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

10/10 Excellent

Nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Anoop Dhondoo, Cluster General Manager le 9 août 2021
Dear Valued Guest, It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's services and facilities have met your expectations. We look forward to welcoming you again in the near future. Stay Safe! Sincerely yours, Anoop Dhondoo Cluster General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Bon hôtel pour séjour express
Excellente situation géographique, mais pas mal de petits soucis Dès notre arrivée, nous avon dû changer de chambre. Il y avait une odeur de moisissure qui ne quittait pas la pièce. La réception a réagit très rapidement. Ce qui est très positif. Cependant, la literie de notre nouvelle chambre était très dure pas du tout confortable. Les linges de lit ne sont pas en coton mais en une sorte de matériau sythétique, dont majoritairement du polyester. Ce qui donne très chaud la nuit et fait transpirer abondamment. Là encore, le personnel de l'hôtel a réagit rapidement. Les chambres sont mal insonorisées et selon l'étage où vous vous trouvez, vous entendrez la musique du bar de l'hôtel pendant les weekends avec, quotidienement, les odeurs de tabac des chambres fumeurs. Concernant la restauration - Le petit déjeuner/buffet n'est pas très varié. Et quand il y a beaucoup de monde, le service devient destructuré et le personnel peine à suivre. Concernant le SPA - sauna et le hammam étaient souvent froids. On nous disait d'attendre car le technicien allait venir réparer. Aucune mention n'a été faite de cela et rien n'a été fait. Les massages offerts par l'hôtel sont très bien. Cet hôtel est recommendable pour un séjour court ou business, mais pas des vacances d'une semaine ou plus.
Séjour de 12 nuits en décembre 2019
Réponse de Mohsin Yaqoob Hotel Manager le 15 janv. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to complete our online guest questionnaire regarding your recent experience at Novotel World Trade Centre. Providing quality services to our guests is one of our key priorities and although it is not pleasant to hear that we did not fully meet your expectations, it is vital for us to receive your feedback as it helps us identify areas requiring immediate improvement. On behalf of the hotel management team, I would like to offer my sincerest apologies for any inconveniences caused during your stay with us. Rest assured, your feedback has been well noted and has been addressed with the relevant Head of Departments for their immediate attention in our effort to better improve on our overall services. Once again, thank you for sharing your comments and we would like to assure you that anything brought to our notice is treated with care and attention it deserves. It is our hope your encounter will not deter you from staying with us again in the near future. Sincerely yours, Mohsin Yaqoob Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comment peut on ne pas etre content quand on a un 4* dans le convention center au prix qui m a ete offert.!!!! C est un hotel a recommande car pres du metro, pres du Dubai Mall et Burj Kalifa, pres du Worl Trade Center. Quartier en pleine expansion et tres agreeable. Pour le buzz les Emirates Towers jmuste a cote et la Sheik Zayed Road. Je reviens a coup sure la-bas
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Frederic Gitzner Cluster General Manager le 3 oct. 2019
Dear Valued Guest, It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's convenient location and facilities have met your expectations. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

Najib

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Novotel World Trade Center
Très bon séjour
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Frederic Gitzner Cluster General Manager le 12 sept. 2019
Dear Najib, It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and that the hotel's services and facilities have met your expectations. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

lyes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Super séjour en famille, nous avons passé 11 jour le petit-déjeuner magnifique, piscine superbe le personnel très sympathique et très serviable nous reviendrons.
Séjour de 11 nuits en août 2019
Réponse de Frederic Gitzner Cluster General Manager le 5 sept. 2019
Dear lyes, It's a delight to know that you had an excellent stay with us and we very much appreciate your positive feedback. Thank you very much for sharing your experience and we look forward to the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres propre , personnel accueillante ett disponible
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Frederic Gitzner Cluster General Manager le 21 août 2019
Dear Valued Guest, We are happy to know that you have enjoyed your stay with us and we truly appreciate your satisfactory rating and comment on the hotel as well as on your overall experience. Thank you for sharing a review and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
En générale c'est bien, la chambre, piscine,etc. Ce qui m'a beaucoup plu c'est l'endroit où se trouve l'hôtel. Petit déjeuner il manque des choses, aussi il y a des spécialités indienne que j'ai pas aimé,ex: plats poichiche,l'entille..
Séjour de 20 nuits en juillet 2019
Réponse de Frederic Gitzner Cluster General Manager le 17 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to share your experience during your stay with us. We are glad to know that overall you had a fair stay and greatly appreciate your feedback on the pool and room. Our guest observation is important to us and we have taken note of your valuable comment concerning the breakfast variety as this helps us to know the areas requiring immediate attention. Once again, thank you for your constructive comments and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future. Warm Regards, Frederic Gitzner Cluster General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Frederic Gitzner Cluster General Manager le 17 août 2019
Dear Valued Guest, We are happy to know that you have enjoyed your stay with us we truly appreciate your satisfactory rating on the hotel as well as on your overall experience. Thank you for sharing a review and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Frederic Gitzner le 19 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your satisfactory rating and we a pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again to Novotel World Trade Centre in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien dans l ensemble
Très bon hôtel ,seul bémol le service voiturier un peu long parfois ,super petit déjeuner
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Cluster General Manager le 24 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write us a review following your stay at the Novotel World Trade Centre. It is a pleasure to learn that you had a pleasant stay with us and the hotel's services and facilities have met your expectations. Our guest observation is important to us and your valuable feedback about the valet service is well noted. Your comment has been shared with the entire team, as it helps us identify the areas requiring attention. Once again, thank you for sharing your experience and we look forward to the opportunity of welcoming you back again in the near future. Warm Regards, Frederic Gitzner Cluster General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel décevant Personnel inexistant voir désagréable On m’a fait attendre 30 min pour vérifier le mini bar de ma chambre pour le check out Pas de lobby Pas de calme Exentré de tout
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Cluster General Manager le 27 déc. 2018
Dear Valued Guest, We would like to thank you for taking the time to comments concerning your stay at the Novotel World Trade Centre. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that we fell short in meeting your expectations. On behalf of the Hotel Team, I would like to apologize for any inconvenience we may have caused you. The services we provide play an essential role in making our guests visit memorable and we can assure you that this level of service is not indicative to the standards we aspire to offer. We have taken note of the concerns highlighted on your review, and rest assured the relevant managers have been addressed for necessary corrective actions and provide the retraining to our team. Our guest observations are paramount to us. We appreciate you sharing your experience and we would like to assure you that anything brought to our notice is treated with utmost care and attention it deserves. We hope to have the pleasure of welcoming you again at our property in the future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

sam, lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hôtel, personnel accueillant et disponible, bon emplacement pas loin du metro
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de Cluster General Manager le 29 nov. 2018
Dear Sam, We are glad to know that the overall experience of your stay met your satisfaction and greatly appreciate your positive comments about our service, the hotel facilities, and location. Thank you for staying at the Novotel World Trade Centre and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Cluster General Manager le 31 oct. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for giving our hotel a satisfactory rating and we are glad to know that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

Fabien, Châteauroux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très sympa,tant par l'emplacement que par les prestations proposées et que dire du personnel toujours disponible et à votre écoute..... super hôtel dans le downtown Dubaï pour une première expérience dans cette ville extraordinaire.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Cluster General Manager le 31 oct. 2018
Dear Fabien, We very much appreciate your comments following your stay with us at the Novotel World Trade Centre. We strive to provide a memorable experience for every guest and it is a pleasure to hear that we have achieved it during your stay at the hotel. Your wonderful feedback will be shared with the entire Team. We look forward to welcoming you back in the near future. Warm Regards, Frederic Gitzner Cluster General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien dans l’ensemble
Bon voyage et bon hôtel
Séjour de 15 nuits en août 2018
Réponse de Cluster General Manager le 11 sept. 2018
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments following your stay with us at the Novotel World Trade Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and we are happy to read that overall you were pleased with your stay with us. Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you back to our property in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

4/10 Médiocre

Laura

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Disappointed
Very slow service, I arrived at 2 am in the morning and I have waited 30 minutes as thé service was so so slow I’ve never seen this before The lift is a nightmare... you have to use your badge to use it and most of the Time it’s not working well so again you lose a lot of time My room smelled smoke... and it was impossible to switch of the tv
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Cluster General Manager le 3 juin 2018
Dear Laura, Thank you for taking the time to inform us about your experience at Novotel World Trade Centre. We understand your stay has not met your expectations and we would like to offer you our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused you. Your feedback is essential to us, in our effort to offer every one of our valued patrons a pleasant stay; please rest assured the appropriate measures will be taken to address the issue and prevent future occurrence. Once again, we appreciate you sharing your concerns with us, and it is our hope you will give us the opportunity to better serve you on your next stay with us. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

8/10 Bien

BRUNO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good during exhibition
Very friendly staff
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Cluster General Manager le 23 mai 2018
Dear Bruno, Thank you for taking the time to share your feedback and I was pleased to read that you were pleased with your recent visit to our hotel, especially with the hospitality of our team. We very much appreciate your great review and looking forward to welcome you back again in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréable
Hôtel très agréable, et très bien situé pour les événements qui se déroulent au Dubai World Trade Center
Réponse de Cluster General Manager le 8 mai 2018
Dear Valued Guest, It is truly a pleasure to read your review and we are glad to learn you enjoyed your stay with us. We are also glad to know you were pleased with convenient location of the hotel. Thank you for sharing your experience and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

10/10 Excellent

lea, antibes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon Hotel
Très bon hotel, le personnel a été au top, très bien situé, bon petit déjeuner, je recommande
Séjour de 6 nuits en avril 2018
Réponse de Cluster General Manager le 9 avr. 2018
Dear Lea, Thank you very much for your review of our hotel. We are glad to hear you enjoyed your stay with us and we truly appreciate your feedback on the hotel's location, the service provide by our team and the breakfast selection in Entre Nous. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager

8/10 Bien

Najib

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en août 2017
Réponse de General Manager le 3 sept. 2017
Dear Valued Guest, Greetings from Dubai! Thank you very much for the great review of our hotel and we are glad to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again at the Novotel World Trade Centre in the near future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre and Ibis One Central Dubai

2/10 Horrible

fatima

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauvaise expérience
Wifi pourri petit déjeuné pas bon jus pas frais Il faut attendre 20 mm pour récupéré la voiture
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de General Manager le 16 août 2017
Dear Ms. Fatima, Thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us. Your feedback is essential to us, in our effort to offer every one of our valued patrons a pleasant stay. We are sorry that your experience did not meet your expectations and would like to offer our sincerest apologies for any inconvenience we may have caused. The services we provide played an essential role in making our guests’ visit memorable and kindly note that this is not indicative of the standards we aspire to offer. We have noted your feedback on the areas mentioned and the department heads have been informed and measures have been taken in order to improve the quality of our services. Our guest observations are paramount to us and we would like to assure you that anything brought to our notice is treated with care and attention it deserves. Once again, we appreciate you sharing your concerns and it is our hope you will give us the opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre and Ibis One Central Dubai

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very convenient place in the town business centre
Good standing, clean, calm and convenient place
Réponse de General Manager le 30 mai 2017
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments about your stay at the Novotel World Trade Centre. It is a pleasure to learn that the overall you had a pleasant stay and you found our location to be convenient. Thank you for sharing your experience and we look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre and Ibis One Central Dubai

6/10 Satisfaisant

Rachid

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Mécontentement Novotel WTC, Dubai
Bon accueil. Étant member Accor hotel, je n'ai pas profiter des avantages. La Chambre petite avec quelques heures sans eau dans la salle de bain pendant que je prenais ma douche et j'avais du savon. Aucune information de cette coupure et mon appel à surpris les réceptionnistes qui n'étaient pas au courant. Après 20 mon d'attente, j'ai pu me rincer. Aucun service d'excuses. Suite à mon e-mail à Hôtels.com, un des responsables du Novotel s'est excusé en m'informant qu'ils allaient améliore le service suite à mon e-mail. Un Taxi m'a été offert pour l'aéroport suite à mon information au réceptionniste de mon mécontentement. Aucune note n'a été indiqué sur mon compte de la chambre, ce qui a surpris le réceptionniste que je remercie de m'avoir écouté.
Réponse de General Manager le 12 juin 2017
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to inform us about your experience at Novotel World Trade Centre. On behalf of the Hotel Team, I would like to apologize for the fact that your expectations were not met and for the inconvenience we may have caused you. The services we provide play an essential role in making our guests’ visit memorable and kindly note that this is not indicative of the standards we aspire to offer. The concerned Department Heads have been informed and measures have been taken in order to avoid similar situation in future. Our guest observations are paramount to us. We thank you for all your comments and we would like to assure you that anything brought to our notice is treated with care and attention it deserves. In this way, we hope to ameliorate any areas which our guests feel may need improvement. Once again, we appreciate you sharing your concerns with us, and it is our hope you will give us the opportunity to better serve you on your next stay with us. Sincerely, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre and Ibis One Central Dubai

10/10 Excellent

Jeremy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 29 janv. 2017
Dear Valued Guest, Greetings from Dubai! Thank you very much for the great review of our hotel and we are glad to know that you enjoyed your stay and you were satisfied with our services. We hope to see you again soon at Novotel World Trade Centre. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

8/10 Bien

jean Pierre

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour très agréable choping, une journée désert , une journée Abu Dabi , visite musée, Ferrari Word , grande mosquée de Dubai , les jets au pied de la grande tour , et repos ,
Réponse de General Manager le 8 janv. 2017
Dear Valued Guest, Greetings from Dubai! Thank you so much for your review of our hotel and we are happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again at Novotel World Trade Centre in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 29 nov. 2016
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your feedback with the Team and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our service. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pour business a cote du world trade center
Hôtel facile et confortable pour voyage professionnel Belle piscine Bon pdj
Réponse de Cluster General Manager le 6 nov. 2016
Dear Valued Guest, We very much appreciate your review about your recent stay with us. It is a pleasure to know that you a had pleasant stay and enjoyed your visit at our hotel. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

10/10 Excellent

carole , de bruxelles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situé excellent pour un city trip
Personnels très soucieux du bien être du client et du fait de son image À refaire les yeux fermés
Réponse de Cluster General Manager le 9 mai 2016
Greetings from Dubai! I would like to thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us. We very much appreciate your positive comments regarding your recent stay at Novotel Dubai World Trade Centre. I have shared your comments with the Team, so that they are aware of their contribution in meeting your expectations. Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward, thank you once again! We look forward to welcoming you at Novotel World Trade Centre in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

8/10 Bien

Cécile, Saint-Lô

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel au calme, superbe piscine et proche du métro
Nous venons de passer 8 jours dans cet hôtel en famille. Nous avons pris 1 chambre avec un grand lit et un canapé lit confortable pour les enfants. Chambre spacieuse et SDB bien dimensionnée. Petit-déjeuner buffet avec beaucoup de choix. Piscine très agréable. Personnel en réception pourrait faire des efforts sur la présentation des services proposés tel que la navette gratuite vers les mall ou la plage. Hôtel situé à 5 min à pied du métro. Coin tranquille avec restos à proximité. Superbe séjour. Si c'était à refaire, vu la taille de la ville, on prendrait 1 hôtel pour 3-4 jours du côté de la Marina et sans doute celui-ci à nouveau pour limiter les déplacements dans la journée.
Réponse de Cluster General Manager le 24 févr. 2016
Greetings from Novotel World Trade Centre Dubai! I would like to thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us. Your feedback is highly appreciated and your comments have been taken on board as constructive suggestions to improve our services and offerings. Our guest observations are paramount to us. We thank you for all your comments and we would like to assure you that anything brought to our notice is treated with care and attention it deserves. In this way, we hope to ameliorate any areas which our guests feel may need improvement. We hope to serve you better in your future visit with us. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

10/10 Excellent

olivier, Djibouti

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait !!
excellent accueil, personnel chaleureux et aux petits soins, hôtel très sympa, positionné près du métro, et donnant sur les rues principales (départ rapide en taxi). leurs prestations m'ont permis de passer un superbe séjour, malgré des déconvenues avec une agence de voyage locale. MERCI !!
Réponse de Cluster General Manager le 12 mars 2016
Dear Mr. Olivier, Greetings from Dubai! I would like to thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us. We very much appreciate your positive comments regarding your recent stay at Novotel Dubai World Trade Centre. I have shared your comments with the Team, so that they are aware of their contribution in meeting your expectations. Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward, thank you once again! We look forward to welcoming you at Novotel World Trade Centre in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

8/10 Bien

blykssen, thonon les bains

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dépaysement total
Superbe ... Il y a beaucoup de belles choses à voir à dubaï, les malls, les tours, attractions aquatiques ( l'atlantis ), les plages, les souks, les belles voitures ... Ville délirante
Réponse de Cluster General Manager le 11 janv. 2016
Greetings from Dubai! I would like to thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us. We very much appreciate your constructive feedback following your recent stay at Novotel Dubai World Trade Centre. I have shared your comments with the Team, so that they are aware of the areas requiring their attention. We look forward to welcoming you at Novotel World Trade Centre in the near future. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique
Salon au world trade très pratique
Réponse de Cluster General Manager le 20 févr. 2016
Greetings from Dubai! We very much appreciate your comments following your stay with us at the Novotel World Trade Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback, I will share your comments with the Team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our service. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely yours, Frederic Gitzner Cluster General Manager Novotel & Ibis World Trade Centre Dubai and Ibis One Central

10/10 Excellent

Jean-Brice, Lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Participation à un salon dans le convention center à côté Très pratique d'accès à partir de l'hôtel. Ai pu profiter de la piscine et de la salle de sport très bien équipée.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manque d'attentions
Hotel correct mais pour le prix on aimerait un peu plus d'attentions. Pas de pantoufles pas de possibilité de prendre son petit dejeuner seul, wifi payant après le Check out. Rien de grave dans l'absolu mais souvent ce sont des petits détails qui a prestations équivalentes déterminent les choix

10/10 Excellent

Catherine, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vraiment bien !!
Très bon séjour !! Le personnel très professionnel. La piscine est très agréable encore plus pour y dormir au calme le matin jusqu'à 12h. Les chambres sont spacieuse surtout parce que j'étais seul elle ressemblais plus à la taille dun grand studio pour moi. Vraiment que du positif à séjourner dans cette hôtEl. Perfect !!!!

8/10 Bien

GERARD, ST JUST ST RAMBERT 42

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour touristique à Dubai
Très bon hôtel, rénové au tout nouveau design Novotel, moderne et design. Petit problème avec le WIFI gratuit mais difficile d'accès car compliqué à connecter à internet.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très pratique
Pour un we entre amis...vraiment sympa assez bien situé et personnel a l'écoute

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lits confortables

10/10 Excellent

M. LAAREJ, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J'étais d'abord à Mowcow Hotel qui ne corrspondait pas du tout à mes attentes et à celles de mon épouse, j'ai appelé hotel.com et j'ai eu une jeune fille que je tiens à remercier pour son écoute et sa réactivité, qui a pu négocier et annuler la rèservation à Moscow Hotel et ensuite nous reserver le Novotel du World Trade Center ou j'ai passé un suberb séjour avec mon épouse, ouf..vacances sauvés. Je recommande cette hotel pour la propreté et le confort des chambres, son emplacement, la sympathie et professionnalisme du personnel...bref le standard du groupe accord.

10/10 Excellent

Marc, Rotterdam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable sans fausse note.

8/10 Bien

David, Bruxelles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pratique pour visiter
L'hôtel est situé près des grands axes (pratique si on a une voiture - parking gratuit avec voiturier#. La propreté et l'entretien sont un point fort de l'hôtel de même que la piscine, chaude #30°C) mais dans un cadre quelconque. Le service est relativement lent; ne pas hésiter à recontacter la réception si on ne voit rien bouger après un quart d'heure. C'est plus un hôtel qui s'adresse aux businessmen qu'aux vacanciers.