Avis sur Lotus Grand Hotel
Lotus Grand Hotel
Al Riqqa road, Deira, Opposite Al Ghurair Shopping Mall, Dubai
Avis
5,6
6,0/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
5,0/10
Équipements
5,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Hootan
13 juin 2023
Hootan
Séjour de 3 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Nasuf
29 mai 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nasuf
Séjour de 5 nuits en mai 2022
4/10 Médiocre
Bernard
30 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Je n'y reviendrai pas
Bernard
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
6/10 Satisfaisant
Moez
Voyage d’affaires
22 nov. 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moez
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 mars 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2021
Réponse de Front Office le 9 avr. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking time to share your stay experience at Lotus Grand Hotel. We are sorry to hear about the experience you may have experienced during your stay
We value feedback that we receive from our guests, as it is an opportunity to improve our facilities and services.
We do hope that your next stay with us will be much more experiential and memorable.
We look forward to see you again.
Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour agréable
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Nadia
16 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Nadia
4/10 Médiocre
Idi, S
25 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien situé et bien desservi .
Idi
8/10 Bien
Amandeep
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amandeep
Séjour de 3 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Seyoum
Voyage en groupe
24 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Värdens dilligaste hotell
Seyoum
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Marisa
28 déc. 2023
Marisa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Mohammad Ali
26 oct. 2023
Mohammad Ali
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Ramez
14 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ramez
2/10 Horrible
Abdalla
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdalla
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Abdul Samad le 5 juin 2023
Dear Mr. Abdalla,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our establishment. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your visit.We understand that the size of the room did not meet your expectations, and we regret any discomfort it may have caused. We continually strive to provide comfortable accommodations for our guests, and we appreciate your comments as they help us identify areas for improvement.Regarding the bathroom, we apologize for any unpleasant smell you encountered. We are committed to maintaining a clean and fresh environment, and we will address this issue promptly to ensure it does not recur in the future. Your feedback serves as a valuable reminder for our housekeeping team to use cleaning products in moderation.We are truly sorry to hear that you found our staff to be less than friendly. We pride ourselves on providing exceptional customer service, and it is disheartening to learn that we fell short of your expectations. We will investigate your concerns further and take appropriate measures to improve our team's friendliness and professionalism.We appreciate your honest feedback and the opportunity it provides for us to enhance our guests' experiences. Should your travels bring you back to our area, we would be grateful for the chance to regain your trust and provide you with the excellent service you deserve.Thank you once again for your valuable feedback.Warm regards,Front Desk Supervisor Abdul Samad.
6/10 Satisfaisant
Julius
6 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julius
Séjour de 3 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Sidik
20 avr. 2023
Sidik
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Iyabode
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Iyabode
Séjour de 6 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Tehal Singh, Nottingham
Voyage en famille
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tehal Singh
Séjour de 14 nuits en mars 2023
4/10 Médiocre
Wasim
28 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wasim
Séjour de 3 nuits en février 2023
2/10 Horrible
Sakina
Voyage en famille
15 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sakina
Séjour de 12 nuits en février 2023
2/10 Horrible
hajrudin
Voyage en groupe
18 janv. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
hajrudin
Réponse de Abdul Samad le 27 janv. 2023
Dear Dedovic,It's unfortunate to read about your experience as we want only a perfect stay for our guests. Your feedback is important to us. Please rest assured that this has been addressed with the appropriate team We hope to have the opportunity to welcome you back so we can regain your trust in our hotel.Regards,Front Desk Team.
6/10 Satisfaisant
Merrakchi
11 janv. 2023
Merrakchi
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
2/10 Horrible
Natalia
Voyage en famille
4 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natalia
Séjour de 8 nuits en décembre 2022
Réponse de Abdul Samad le 27 janv. 2023
Dear Natalia ,Thank you for choosing to stay at Lotus Grand Hotel Deira. We are truly disappointed to Hear that your expectations were not met in several aspects. Please allow us to extend our sincerest apologies for your less than favorable experience on this occasion and rest assured that we are working on addressing all our shortcomings. We hope that this will not refrain you from staying with us and we would be given another opportunity to be of service to you again. We strive to do our utmost to ensure that we provide our guests with a pleasant and enjoyable stay experience and we are sorry to learn that some aspects of your stay fell below your expectations.RegardsFront Desk Team.
10/10 Excellent
Iyabode
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Iyabode
Réponse de Abdul Samad le 27 janv. 2023
Dear Osazuwa,Thank you for this wonderful feedback and for highly recommending us. The team strives to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service, and it makes me happy to hear this was achieved during your stay. Your compliments are not only rewarding, but also encouraging.We hope that we will have an opportunity to welcome you back at Lotus Grand Hotel Deira.Yours sincerely,Front Desk Team.
2/10 Horrible
Constancio
Voyage en famille
29 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Constancio
Réponse de Abdul Samad le 27 janv. 2023
Dear Fernandes, Thank you for taking the time to share your feedback. It is disappointing to read that your recent experience fell short of your expectations. We appreciate your feedback and highlighted your concerns with our Housekeeping team for review and improvements. We hope you will give us another chance to be of service to you and hope to see you again soon in the near future.Regards, Front Desk Team
4/10 Médiocre
Abu Hakim tijan murena
Voyage d’affaires
24 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abu Hakim tijan murena
Réponse de Abdul le 27 janv. 2023
Dear Mr. Abuhakim - Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. The issue is taken seriously and is attended to on priority. We will ensure that it is not repeated.
2/10 Horrible
BAYDA
Voyage d’affaires
22 déc. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
BAYDA
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Abdul le 27 janv. 2023
Dear Ms. Bayda - We are extremely sorry that you did not enjoyed your stay with us. Kindly please share the details of your complaint for us to solve the issues.
8/10 Bien
Rolando
21 déc. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Rolando
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Abdul le 27 janv. 2023
Dear Mr. Rolando - Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. The issue is taken seriously and is attended to on priority. We will ensure that it is not repeated.
2/10 Horrible
Zia, Walsall
24 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Zia
Séjour de 8 nuits en août 2022
8/10 Bien
Mariam
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mariam
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Lotus Grand Hotel le 23 sept. 2022
Thank youLotus Grand Hotel
2/10 Horrible
Anusha
20 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Anusha
Séjour de 8 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Abdul
18 juil. 2022
Abdul
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Ebrahim
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ebrahim
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
Muhammad
Voyage d’affaires
29 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muhammad
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Abdul Samad le 27 janv. 2023
Dear Malik,We would like to start off by apologizing for the recent experience you had at our hotel and that we were not able to live up to your expectations. Rest assured that your comments with regards to the hotel facilities has been addressed to the respective department and corrective measures will be taken accordingly. Reviews such as these serve as a learning experience for our team and we appreciate your review. We hope to have the opportunity to host you again in order to restore your confidence in us.RegardsFront Desk Team
2/10 Horrible
Muhammad
Voyage d’affaires
24 juin 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
3 star at best, poor
Muhammad
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
DAE HAN
Voyage en groupe
5 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DAE HAN
Séjour de 2 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Mohammd
Voyage d’affaires
1 juin 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Mohammd
Séjour de 7 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Seyedehsan
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seyedehsan
Séjour de 2 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Ayad
11 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Ayad
Séjour de 2 nuits en mai 2022
2/10 Horrible
Chidubem
Voyage en groupe
9 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chidubem
Séjour de 5 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Abdi Aziz, Bristol
3 mai 2022
Abdi Aziz
Séjour de 21 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Chiaki
30 avr. 2022
Chiaki
Séjour de 1 nuit en avril 2022
2/10 Horrible
Russell
Voyage en famille
30 avr. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 8 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Kevin
28 avr. 2022
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2022
2/10 Horrible
Ghassan
Voyage d’affaires
27 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ghassan
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Baldev
Voyage en famille
23 avr. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Baldev
Séjour de 9 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Kelise Cummings
11 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelise Cummings
Séjour de 3 nuits en avril 2022
4/10 Médiocre
Codou
Voyage en famille
10 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Codou
Séjour de 6 nuits en mars 2022