Avis sur Landmark Summit Hotel
Landmark Summit Hotel
34 B Street, Behind Commercial Bank Building, Deira, Dubai
Avis
6,8
6,6/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Queentin Suresh le 19 mars 2024
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.
6/10 Satisfaisant
BENOIT
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
BENOIT
Séjour de 5 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
hubert
25 janv. 2023
hubert
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you for your Score
4/10 Médiocre
Rudy
19 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Summit Hotel
Rudy
Séjour de 7 nuits en août 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
20 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Décevant
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
4/10 Médiocre
samy, paris
28 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas terrible
samy
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2017
6/10 Satisfaisant
kamal, alger
2 juin 2016
Les points forts : Propreté
maic dubai
kamal
Réponse de Bose le 5 juil. 2016
Dear Guest
Thank you for the positive comments we look forward to welcome you back soon at summit hoel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Dear Guest
We are delighted to know that we have able to reached to your expectation in terms of hotel service and over all product we look forward to welcome you back soon at Summit Hotel.
2/10 Horrible
Malena
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Malena
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Queentin Suresh le 23 avr. 2024
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.
4/10 Médiocre
mazen
Voyage d’affaires
3 mars 2024
mazen
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Queentin Suresh le 19 mars 2024
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.
8/10 Bien
Mohammed
Voyage d’affaires
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good stay
Mohammed
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
DINESH
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
DINESH
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
DINESH
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
DINESH
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
DINESH
Voyage d’affaires
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent
DINESH
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
TAMER
1 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TAMER
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Pak On
17 nov. 2023
Pak On
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Queentin Suresh le 19 nov. 2023
Noted
4/10 Médiocre
Gabriel
Voyage d’affaires
5 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gabriel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Queentin Suresh le 15 oct. 2023
Noted
10/10 Excellent
Diana
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 14 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager
10/10 Excellent
Tilahune
31 mai 2023
Tilahune
Séjour de 8 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Mary Rose
26 mai 2023
Mary Rose
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager
8/10 Bien
Claudio
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pienamente soddisfatto di tutto e tutti.
Claudio
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing Landmark Summit Hotel and for giving us a positive rating. We are glad that you had an excellent stay in our hotel. Rest assured that your kind praised of words will be shared with the entire team. We look forward to welcoming you again in our Landmark Summit Hotel. All the best, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager
2/10 Horrible
Mohammad
Voyage d’affaires
22 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Don't try my experience to stay there
Mohammad
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.
8/10 Bien
Aldo
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aldo
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager
10/10 Excellent
Tilahune
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tilahune
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing Landmark Summit Hotel and for giving us a positive rating. We are glad that you had an excellent stay in our hotel. Rest assured that your kind praised of words will be shared with the entire team. We look forward to welcoming you again in our Landmark Summit Hotel. All the best, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager
2/10 Horrible
Nasir
Voyage d’affaires
14 mai 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nasir
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.
8/10 Bien
Omar
5 mai 2023
Omar
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager
8/10 Bien
KHALED AHMAD
10 mars 2023
KHALED AHMAD
Séjour de 2 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
SUNIL
24 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUNIL
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Saleh Gamal le 26 févr. 2023
Thank you for your kind rating
6/10 Satisfaisant
gh
11 févr. 2023
gh
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you for rating us.
6/10 Satisfaisant
Sayed Ali Reza
2 févr. 2023
Sayed Ali Reza
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 Excellent
Margaret
23 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best for the price
Margaret
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you for your rating and kind comments
2/10 Horrible
Alwathek
22 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alwathek
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you
8/10 Bien
Khalid
Voyage d’affaires
9 déc. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Khalid
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
4/10 Médiocre
Abdulla
27 oct. 2022
Abdulla
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
2/10 Horrible
Shiraz
18 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shiraz
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
خيار جيد
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Ted
Voyage d’affaires
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Experience and service
Ted
Séjour de 1 nuit en août 2022
6/10 Satisfaisant
Mary Rose
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 juil. 2022
Mary Rose
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Khalid
15 juil. 2022
Khalid
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
DINESH
Voyage d’affaires
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Value for money.
DINESH
Séjour de 9 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Douglas
24 juin 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value, kind staff, great location
Douglas
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
WAI FONG
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WAI FONG
Séjour de 1 nuit en mai 2022
4/10 Médiocre
Bonita
Voyage d’affaires
13 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonita
Séjour de 3 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
clara Ijeoma
Voyage en groupe
11 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Good Staff
clara Ijeoma
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Simon
Voyage d’affaires
28 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Queentin Suresh Jeyaraj le 28 janv. 2022
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Simon
Voyage d’affaires
23 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Queentin Suresh Jeyaraj le 28 janv. 2022
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Amir
26 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amir
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
2/10 Horrible
Rodolfo
Voyage en famille
22 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst hotel Summit Hotel
Rodolfo
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
2/10 Horrible
Sherman
Voyage en couple
9 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherman
Séjour de 1 nuit en décembre 2021