Restaurant

Avis sur Landmark Summit Hotel

4 out of 5
Landmark Summit Hotel
34 B Street, Behind Commercial Bank Building, Deira, Dubai

Avis

6,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 30 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 30 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 20 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 11 avis sur 112." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 21 avis sur 112." "

6,6/10

Propreté

7,2/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

yassine, creteil

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel Smell terrible ! Cigarette And cafard everywhere omg I paid 300€ for 2 night i stay only 1 discusting hôtel Never again !
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Queentin Suresh le 19 mars 2024
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.

6/10 Satisfaisant

BENOIT

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en avril 2023

6/10 Satisfaisant

hubert

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you for your Score

4/10 Médiocre

Rudy

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Summit Hotel
L'accueil ds l'ensemble ainsi que le personnel est sympa. Après c l'état de l'hotel c une catastrophe il y a bcp de choses à revoir.moi étant avec 3 enfants en bas Âges l'eau du robinet et de la douche est bien chaude mm si vous ouvrez l'eau froide le resultat est le mm mais apparemment c general parce que nous sommes actuellement ds autre l'occasion sur Dubai et la mm chose. Après vous avez une odeur forte de cigarette ds la chambre et ça vous prend direct au nez au niveau de l'entrée de la chambre. Les chambres sont vieillotes vous avez un liquide d'une couleur bizarre qui coule du plafond de la premiére salle de bain et ds la seconde j'en ai eu marre c ma femme qui est venue me le dire il y avait de l'eau qui coulée du plafond le sol commencé à être trempé alors je ss allè me plaindre à la réception en demandant de voir le responsable. C le manager qui est venu me voir je lui ai expliquer mais je reconnais que tt de suite et sans forcer il m'a proposé de faire un changement de chambre donc g tout de suite accepter en allant voir l'état de c chambres qui comme la première sont des chambres qui communiques donc 2 et ds l'ensemble ça aller mm les salles de bains étaient plus belles que les premières .le gars m'a dit tu me dis si y'a autre chose dis le moi tout de suite et est ce que les chambres te plaisent pour le coup il a fait le necessaire mais ça change pas le pblm de l'eau chaude qui reste le mm .on a l'impression que l'hotel est en train de mourir petit à petit
Séjour de 7 nuits en août 2018

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Décevant
A l’arrivée chambres pas prêtes. Salles de bains minables toilettes avec abattant usé, pas nettoyable. Méfiance des employés au départ qui vérifient la chambre au moment du checkout. Petit déjeuner médiocre. Pas de variété de pains. Jamais de cuillères à café, confiture sous blistere sans choix de’ parfum. Pas de miel...
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

4/10 Médiocre

samy, paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas terrible
Les plus: -concierge agréable souriant et serviable - chambre spacieuse et plutôt confortable Les moins: -personnel non souriant et accueil pas terrible - il y a une couche très conséquente de crasse sur les vitres - petit déjeuner à éviter - quartier et fréquentation de l hôtel ne correspondent pas à un 4 étoiles ni même à 1 seule étoile
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel au TOP. Gentils, avenant aux petits soins !!
Séjour de 7 nuits en mai 2017

6/10 Satisfaisant

kamal, alger

Les points forts : Propreté
maic dubai
super bien passé
Réponse de Bose le 5 juil. 2016
Dear Guest Thank you for the positive comments we look forward to welcome you back soon at summit hoel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arrivé à l’hôtel ma réservation n’était pas encore pris en compte vu que j'avais réserve la veille, j'ai du attendre quelques minutes. Globalement j'ai passé un agréable séjours dans cet hôtel, chambre de luxe a un budget raisonnable.
Dear Guest We are delighted to know that we have able to reached to your expectation in terms of hotel service and over all product we look forward to welcome you back soon at Summit Hotel.

2/10 Horrible

Malena

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stay away from this place, is super dirty, smells terrible, we had flies inside the room, bed sheets were dirty, bathroom super nasty.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Queentin Suresh le 23 avr. 2024
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.

4/10 Médiocre

mazen

Voyage d’affaires
very bad and old place so darty
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Queentin Suresh le 19 mars 2024
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.

8/10 Bien

Mohammed

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good stay
excellent location, friendly staff, good service, clean, furniture good but need more care, bathroom clean also need more tension, near to services, bus & metro, free parking, breakfast Indian restaurant
lobby
lobby
room
room
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

DINESH

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Excellent hotel with good connectivity. Staff Mr.Uzair has been extremely help during the entire stay. Thanks Uzair.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

DINESH

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Very good hotel in terms of service. Uzair from the staff is very helpful.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

DINESH

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent
Excellent Hotel. Good room service, very co-operative staff. Mr. Uzair from the staff is so very kind and ready to help with everything. Thanks Uzair for so generous service.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

TAMER

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I left the hotel and didn’t stay even the first night, and when I try to cancel the reservation, it was pass out 6:00 pm , and I didn’t get back my money
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Pak On

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Queentin Suresh le 19 nov. 2023
Noted

4/10 Médiocre

Gabriel

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Queentin Suresh le 15 oct. 2023
Noted

10/10 Excellent

Diana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was well kept but for the gym and part of the service
Séjour de 14 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager

10/10 Excellent

Tilahune

Séjour de 8 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager

6/10 Satisfaisant

Mary Rose

It was my second time
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager

8/10 Bien

Claudio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pienamente soddisfatto di tutto e tutti.
A due passi dalla metro Al Rigga in piena Downtown di Dubai mi sono trovato benissimo; è un pò datato ma pulitissimo, con una ottima colazione, col personale molto gentile. Corrisponde ad un tre stelle europeo ma in pieno centro molto vivace, accanto la metro che ti porta ovunque ad un prezzo straordinario non credo ci possa essere di meglio.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing Landmark Summit Hotel and for giving us a positive rating. We are glad that you had an excellent stay in our hotel. Rest assured that your kind praised of words will be shared with the entire team. We look forward to welcoming you again in our Landmark Summit Hotel. All the best, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager

2/10 Horrible

Mohammad

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Don't try my experience to stay there
Rooms are not proper. AC always has a noisy sound. toilets drainage isn't OK. The rooms are full of cockroaches. It isn't worth than 0 star by the way.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.

8/10 Bien

Aldo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager

10/10 Excellent

Tilahune

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like everything I didn't like nothing
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for choosing Landmark Summit Hotel and for giving us a positive rating. We are glad that you had an excellent stay in our hotel. Rest assured that your kind praised of words will be shared with the entire team. We look forward to welcoming you again in our Landmark Summit Hotel. All the best, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager

2/10 Horrible

Nasir

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was the worst experience ever
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!! Thank you very much to staying with us and also your feedback is very much importance to us as we are trying to improve our services and facilities for our guest to meet their expectations, in this reason, guest like you will be very highly helpful. However we shall look in to details with regards to your concerns and please let us know in advance before you book with us next time, so we can make your stay look much better. Looking forwards to welcoming you once again with much improved services and facilities. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager.

8/10 Bien

Omar

Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Queentin Suresh le 23 juin 2023
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj, Front Office Manager

8/10 Bien

KHALED AHMAD

Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

SUNIL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Saleh Gamal le 26 févr. 2023
Thank you for your kind rating

6/10 Satisfaisant

gh

Totally fine
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you for rating us.

6/10 Satisfaisant

Sayed Ali Reza

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 Excellent

Margaret

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best for the price
Very pleasant and lonely place to stay. Hotel staff are very friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you for your rating and kind comments

2/10 Horrible

Alwathek

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Saleh Gamal le 16 févr. 2023
Thank you

8/10 Bien

Khalid

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

4/10 Médiocre

Abdulla

Séjour de 2 nuits en octobre 2022

2/10 Horrible

Shiraz

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cleaness and hotel was old enough Completely repair needs to be done And prices weee like Las Vegas
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
خيار جيد
فندق جيد جدا في منطقه رائعه منطقه الرقه بالقرب من محطه مترو الرقة قرابه ٤٠٠ متر الغرفه واسعه و نظيفه و التكييف ممتاز و الاستقبال ودويين للغايه
Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Ted

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Experience and service
Very satisfied. I have been staying here for almost two months. Special thanks to Favaz and Collins at the reception and also Muhammad Faruk from house keeping.
Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 Satisfaisant

Mary Rose

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
We had a great time at the hotel for 4 nights, though the internet was really bad. First night, they gave us a room for disable. The next day, I asked to moved so they can have extra room for disabled guest. Also, we need a bath tub cos we have 1 year old person whom can take a bath without sliding from the floor. The staff whos working night shift at the reception was nice and shows professionalism. The housekeeping stewards were really helpful. Also the pool attendant. Thank you.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Khalid

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

DINESH

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Value for money.
Value for money. Clean room. Friendly staff.
Séjour de 9 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Douglas

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value, kind staff, great location
I have stayed here several times, always good. It is a solid 3-star place, with courteous and helpful staff, spacious rooms, and a spa on the top floor, including outdoor pool, gym, steam room, and sauna. The location is superb, with 24 hour restos and shops close to hand. The Metro train is a 7 minute walk away, and a 15 minute ride to Dubai Airport.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

WAI FONG

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location!
Séjour de 1 nuit en mai 2022

4/10 Médiocre

Bonita

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Seriously needs updating. Can't charge devices overnight as many outlets have no power when lights are off. Broken fridge, broken lamp, broken toilet, very dark shower/tub and bugs coming up the floor drain. Staff were friendly but the physical condition can't be fixed by a smile. Spend some money and update!
Séjour de 3 nuits en mai 2022

6/10 Satisfaisant

clara Ijeoma

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Good Staff
Nice front desk staff though but if you are up for a really modern kind of hotel, it's certainly not here. Most part of the exterior is so old. Interior is ok. Breakfast is basic as there are not so much varieties of food.
Séjour de 4 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Simon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great customer service, front desk, concierge and especially Mr Pranay ! Great value and lots of restaurants in the area
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Queentin Suresh Jeyaraj le 28 janv. 2022
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Simon

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Most staff assigned to clean rooms is fantastic, Mr. Pranay would always be very thorough, verifying that there was nothing else I required. Concierge was very helpful with booking a taxi cab for long day rides.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Queentin Suresh Jeyaraj le 28 janv. 2022
Dear Valuable Guest, Greetings from Landmark Summit Hotel!!!! Thank you very much to staying with us & we delighted to know that you had a nice stay with us. Looking forward to welcoming you once again. Best Regards, Queentin Suresh Jeyaraj Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Amir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room 521 did not have the toilet washer working it’s handle was broken
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

2/10 Horrible

Rodolfo

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst hotel Summit Hotel
I made a booking to pay at the hotel and I was not able to make it. The hotel still charged my card even though I did not stay there according to a No-show policy that is not mentioned any where in the booking.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

2/10 Horrible

Sherman

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I booked this place for 1 night due to a long layover. Absolutely disgusting. Rooms freezing mold throughout the bedroom ceiling. Mold in bathroom. Smells like mold. Not us to staying in hotel's like this NEVER AGAIN. Didnt even bother to take my cloths off to sleep just want to sleep and leave in the morning.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021