Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur JW Marriott Marquis Hotel Dubai

5 out of 5
JW Marriott Marquis Hotel Dubai
Sheikh Zayed Road, Business Bay, Dubai

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 791 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 148 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 37 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 1010." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 21 avis sur 1010." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10 nothings to say after spending a week there
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 22 mars 2024
Dear Sylvain,Thank you for your review.It was a pleasure to have you as our valued guest and I am glad to know that you had an enjoyable experience during the stay.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Hedi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C’est un excellent hôtel dommage qu’il est mal indiqué sur Google map. On a mis du temps pour trouver la première fois.
Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de Ekaterina Gey le 4 sept. 2023
Dear Hedi,Thank you for your review.I am glad to know that you had a pleasant experience and enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Julien

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nick le 11 juin 2023
Thank you for posting your review.It was a pleasure to have you as our guest at JW Marriott Marquis Dubai and we are happy to know that you have a pleasant stay with us.Your kind feedback is very much appreciated, and we look forward to welcoming you back again soon.Kind regards,Nick PatmoreHotel Manager

10/10 Excellent

KALID

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
That was perfect with great geographic’s situation
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Ekaterina Gey le 31 mai 2023
Dear KALID,Thank you for your review.I am delighted to know that you had a pleasant stay experience and appreciated convenient location of our hotel.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

SACHA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel 5 étoiles au top avec ses 15 restaurants, sa piscine sa propreté impeccable. Je recommande à tous !
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Ekaterina Gey le 2 mai 2023
Dear SACHA,Thank you for sharing your positive feedback.I am very happy to know that you had an enjoyable stay and truly appreciated the relaxing atmosphere by the pool, as well as variety of restaurants we have.We hope to see you again as our valued guest whenever your travels bring you back to Dubai.Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Marie noelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement .
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Ekaterina Gey le 5 févr. 2023
Dear Marie noelle,Thank you for sharing your review.I am very happy to know that you had an enjoyable experience during your stay with us.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Stéphane Pierre

Séjour de 5 nuits en janvier 2023

10/10 Excellent

Yassine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel très agréable, tout était parfait. Rien n’a remarqué. Chambre grande et spacieuse. Petit déjeuner copieux avec des produits frais. Juste magnifique
Séjour de 12 nuits en janvier 2023
Réponse de Ekaterina Gey le 20 janv. 2023
Dear Yassine,Thank you for your review.I am very happy to know that you had a great experience during your stay with us and enjoyed every moment. We hope to see you again as our valued guest whenever your travels bring you back to Dubai.Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Romain

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hôtel franchement aucun point négatif.
Séjour de 8 nuits en octobre 2022
Réponse de Clara Mas le 24 oct. 2022
Cher Romain,Merci beaucoup pour compartir votre commentaire avec nous. C'était un plaisir de vous avoir comme invité à JW Marriott Marquis Dubai et nous sommes heureux de voir que vous avez profiter votre séjour chez nous. Votres commentaires sont très appréciés et nous avons hâte de vous accueillir de nouveau!Veuillez recevoir, Cher Romain, mes salutations distinguées,Clara Mas - Guest Relations

10/10 Excellent

Gaël

Séjour de 10 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Ludovic

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ce que j’ai le plus apprécié c’est l’emplacement, la sympathie des employés. Petit déjeuné très bon et diversifié. Points négatifs : entends les voitures même au 24 Eme étage on entends les claquements de portes , on entends aussi parfois le voisin. Chambres à rénover.... piscine froide car le soleil ne tape pas dessus.
Séjour de 13 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Laurent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mon plus grand regret dans cette hotel c'est que aucune personne parle le français surtout dans une ville comme çà ou il y a beaucoup de touristes francophones
Séjour de 5 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Nathalie

Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de NP le 5 mars 2022
Dear Nathalie, Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

Marie-Christine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil chaleureux, la chambre a été disponible directement malgré notre arrivée à 8h30 du matin. Un service impeccable. Je recommande vivement
Séjour de 8 nuits en décembre 2021
Réponse de NP le 5 mars 2022
Dear Marie-Christine, Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

SEBASTIEN, MAGNY LE HONGRE

Séjour de 6 nuits en décembre 2021

10/10 Excellent

Alexandre Jean

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel la propreté est juste parfait le personnel très agréable j’ai passé un séjour pour le business à Dubaï de huit jours Excellent dans cette hôtel et restaurant aussi excellent très très bon séjour dans l’hôtel Mariotte de Dubaï
Séjour de 8 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic business trip
Séjour très agréable dans cet hôtel situé dans la partie downtown. Très bien situé, à quelques minutes du Dubai Mall. La vue des chambres est super, le petit-déjeuner très complet. Dans l’hôtel se trouvent plusieurs restaurants. J’ai essayé le restaurant Vault (style pub) Avec écrans pour les matchs et le restaurant italien( repas de qualité, pizza au four de bois et prix très abordable) La chambre est vraiment très grande avec tout les confort d’un 5 étoiles. Le service client est très réactif et à l’écoute du client. Je conseil vivement cet hôtel non seulement pour les voyages d’affaires mais aussi pour familles avec enfants.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de NP le 18 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for posting your review on Hotels.com It was a pleasure to have you as our guest at JW Marriott Marquis Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay. Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

Daniel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super business trip
Séjour très agréable dans cet hôtel situé dans la partie downtown. Très bien situé, à quelques minutes du Dubai Mall. La vue des chambres est super, le petit-déjeuner très complet. Dans l’hôtel se trouvent plusieurs restaurants. J’ai essayé le restaurant Vault (style pub) Avec écrans pour les matchs. La chambre est vraiment très grande avec tout les confort d’un 5 étoiles. Le service client est très réactif et à l’écoute du client. Chambre très propres.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de NP le 18 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for posting your review on Hotels.com It was a pleasure to have you as our guest at JW Marriott Marquis Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay. Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

4/10 Médiocre

Nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Horrible service
Ce fut un sejour désagréable On paye 300 usd par jour et le service est catastrophique. La notion de parole à la réception ne vaut rien. On m'a promis de réserver une chambre pour une autre personne. Ce n'était pas le cas quand il est arrivé. Et on lui a demandé 900 usd ! On doit attendre 30 min pour avoir quelqu'un pour prendre ses bagages. Et quand vous quittez l'hôtel à 5h du matin pressé d'arriver à temps l'aéroport on vous dit que le système fait une mise à jour donc le Check-out est toujours impossible apres 30 min !! Et c'est énervant d'entre toujours la même phrase " je comprends monsieur " sans que le problème soit résolu. Je viens dans cet hôtel depuis 10 ans et c'est ma dernière fois.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de NP le 18 oct. 2021
Dear Nicolas, Thank you for taking the time to share your feedback on Hotels.com in regards to your recent stay at the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. As a valued guest, we see that there is room for improvement based on your feedback. We noticed that there were several missed opportunities. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, your feedback is a great help to continue to improve our hotel operations. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

HAKIM

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super
Séjour de 8 nuits en septembre 2021
Réponse de NP le 23 sept. 2021
Dear Hakim, Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

Ramdane

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Personnel très accueillant et agréable. Nous avons passé un excellent séjour
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de NP le 25 août 2021
Dear Ramdane, It is always rewarding to know that our guests have met the objective of their trip whether on business or pleasure. Many thanks for your encouraging words which I am going to share with the team and hope to see you again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent personnel au top
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de NP le 25 août 2021
Dear Guest, It was a pleasure to have you as our guest at JW Marriott Marquis Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay. Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

Mamadou

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Hôtel qui mérite ses étoiles
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de NP le 25 août 2021
Dear Guest, It was a pleasure to have you as our guest at JW Marriott Marquis Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay. Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Horrible, hôtel usine Beaucoup trop de monde on se croirait dans un hall de gare. Aucun service personnalisé, petit déjeuner médiocre, chambre vieillissante Bagages perdus au sein de l’hôtel entre la chambre et la réception Bref pas top :(
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de NP le 25 août 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback on trip advisor in regards to your recent stay at the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. As a valued guest, we see that there is room for improvement based on your feedback. We noticed that there were several missed opportunities. Please accept our apology for not meeting your expectations during your stay. As we strive to deliver a flawless guest experience, your feedback is a great help to continue to improve our hotel operations. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

8/10 Bien

Herve

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location
It was nice to be back, the pool need some upgrades since last time and we had issues one night with our room but the reception made it up to us! We like the location It s handy if you want to go I. Town our out to the beach!
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Réponse de NP le 25 août 2021
Dear Guest, It was a pleasure to have you as our guest at JW Marriott Marquis Dubai and we are happy to read from your comments that you very much enjoyed your stay. Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

Anastasia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Excellent séjour dans cet hôtel. Le service était remarquable. Personnel au petit soin et possibilité de réaliser un test PCR dans la chambre en prenant rendez-vous directement à l’accueil. Je recommande vivement et je retournerai dans cet hôtel lors d’un futur séjour à Dubaï !
Séjour de 5 nuits en mai 2021
Réponse de NP le 24 juin 2021
Dear Anastasia, It is always rewarding to know that our guests have met the objective of their trip whether on business or pleasure. Many thanks for your encouraging words which I am going to share with the team and hope to see you again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un établissement tout simplement parfait, à l'écoute et à la disposition des clients. L'hôtel est juste magnifique, immense le plus grand de tout le quartier, jolie piscine, les chichas sont très bonnes, les chambres spacieuse est très propre. L'hôtel est proche de tout et il y a une station de métro à moins de 5 minutes à pied. Je recommande fortement cette hôtel qui est juste magnifique avec un personnel au top!!!! Un grand merci pour ce moment !!!
Séjour de 6 nuits en mars 2021
Réponse de BH le 7 mai 2021
Dear Guest, I am delighted to hear that you found the hotel comfortable and the service excellent. We at JW Marriott Marquis Hotel Dubai strive to provide all our guests with the highest standards of service at all times and I am proud to hear that the team ensured a pleasant stay for you. Once again thank you very much for taking the time to share your experience on Expedia, and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Brian Hashkowitz Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en mars 2021
Réponse de NP le 25 août 2021
Dear Guest, Your kind feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

8/10 Bien

Eliasse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour dans l’ensemble. Le seul point négatif dans cette hôtel et que la piscine est bien trop souvent a l’ombre. Nous avons également souhaité réserver à deux reprises dans le restaurant de notre hôtel mais notre réservation a été refusé par manque de place.
Séjour de 7 nuits en mars 2021
Réponse de NP le 25 août 2021
Dear Eliasse, Thank you for taking the time to provide us with feedback of your recent stay and we sincerely do hope that we would have the opportunity of welcoming you back again as our guest. Kind regards, Nick Patmore Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le confort du lit, la salle de bain fonctionnelle baignoire et douche
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de BH le 23 févr. 2020
Dear Guest, Always a pleasure for the team to read such encouraging comments. We thank you for your Expedia post and we certainly look forward to welcoming you back again in the not too distant future. Kind regards, Brian Hashkowitz Hotel Manager

10/10 Excellent

Erica

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Wissam

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Spacious with several dining options, old building
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Bella

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is beautiful. Everyone is very helpful. Best part is the free shuttle to and from Dubai Mall.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

ANDRES FELIPE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is great.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Railene Cristina, Orem

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing hotel, great location, beautiful architecture, well maintained, beautiful and spacious rooms. Breakfast was amazing, they have so many restaurants inside the hotel with amazing food, upscale atmosphere, we were very impressed . All my tours picked us up at the hotel. We had the greatest time and the JW Marquis Dubai. Definitely would choose it again when we go back.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Walter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Blondine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The most amazing experience I have with any hotel at this hotel! 10/10!
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Hema

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Impeccable check in service. Excellent dinner and breakfast buffer. The staff are all excellent and go way beyond to ensure that you feel pampered and well taken care off. Beautiful 5-star property. I highly recommend. It was perfect.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Abisola

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the view and environment in general. Hated that there was no microwave to warm food.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 27 mai 2024
Dear Abisola,Thank you for sharing your review.I am happy to know that you had a pleasant experience, overall and enjoyed the views of Dubai from the comfort of your room.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Kate Folke

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic hotel with fantastic breakfast and the nicest staff 👏👏
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 27 mai 2024
Dear Kate Folke,Thank you for sharing your review.I am glad to read that you had a great experience and enjoyed breakfast at Kitchen 6, while the team ensured to look well after you.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
The rooms are very spacious and the staff is very accommodating to your needs. I would definitely stay again !!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 27 mai 2024
Dear Jessica,Thank you for your review.I am delighted to know that you had an enjoyable experience and truly appreciated genuine hospitality of the team.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Jerome

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
5 star service! Staff went above and beyond to make sure our stay was to be remembered. This hotel has a nightclub and 19 restaurants a roof deck pool etc. This was probably the best location for Tourist who want to be near the Dubai Mall and the Burj Khalifa. Also its only 20 mins to the Marina where all the other hot spots are. I like this hotel because the Marina is overwhelming I wouldn’t want to be directly walkable to all the shops because I wanted to see the city. This was perfect and at night you can walk by a quiet canal with City views. This hotel has a grand view of the Burj Khalifa and all Dubai attractions. Pay a-little extra for a room with a view its worth every penny.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 27 mai 2024
Dear Jerome,Thank you for your review.It is a pleasure to know that you had an enjoyable stay experience, truly appreciated central and convenient location of our hotel as well as genuine hospitality of the team. We hope to see you again as our valued guest whenever your travels bring you back to Dubai.Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Zhiqiang

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay. It’s located near everything.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 15 mai 2024
Dear Zhiqiang,Thank you for your review.I am delighted to know that you had an enjoyable experience during the stay and truly appreciated convenient location of our hotel. We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Lisa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent property
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 14 mai 2024
Dear Lisa,Thank you for your review.It was a pleasure to have you as our valued guest and I am glad to know that you had an enjoyable experience during the stay.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Loredana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed our stay at this hotel. We loved the convenience in the business area, we visited a lot of the places that were close to where we stayed. The breakfast that was included with our stay was excellent, a great variety of food options, including gluten free, also everything was of good quality. The staff was always very helpful with getting transportation throughout the week. The room was cleaned every day and always had chocolate on our pillows at night.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 15 mai 2024
Dear Loredana,Thank you for sharing your review.I am delighted to know that your recent stay at our hotel was enjoyable, and you truly appreciated genuine hospitality extended by the team.We look forward to welcoming you back in not-too-distant future.Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

6/10 Satisfaisant

Jessica

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
This Marriott is close enough to some key sites in Dubai. However, it has the busiest and most chaotic lobby and driveway at all times of day. There are plenty of staff on hand to manage as best as they can, but it felt overwhelming. The hotel room was dated and not at the level of cleanliness I’d expect for a Marriott property. An easy update would be to put in different bedside tables and to update the lighting control. Additionally, at one point the hot water did not work in our room and the hairdryer inconsistently worked. Staff at the pool and French bakery were friendly, but got confused easily and moved slowly.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 13 mai 2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to share your feedback.It is disappointing to know that your experience was impacted by the physical condition of the room and appliances functionality. Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused. I have also shared your concerns with the appropriate department heads, so that we can together work on improvements. Upholding our commitment to provide exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Dubai.Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

6/10 Satisfaisant

FARES

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The condition of the room and the cleanness had deteriorated significantly. Sockets not working, cleaning not done properly , pillows overused, no coffee machine..etc. I used to stay here a lot, most probably would look for alternatives for my next trip. At least until it is renewed
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 13 mai 2024
Dear FARES,Thank your continued loyalty and for sharing your feedback.I am sorry to know that your recent experience was not perfect, and the condition of the room did not meet your expectations. Please accept my sincere apologies for the discomfort caused. I have also shared your comments with our hotel leadership team, to be considered for future enhancements. I hope the above will not deter you from visiting us again as we look forward to having the opportunity to be of service to you in the future. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality

10/10 Excellent

Aws

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ekaterina Gey le 10 mai 2024
Dear Aws,Thank you for your review.It was a pleasure to have you as our valued guest and I am glad to know that you had an enjoyable experience during the stay.We look forward to welcoming you back to the JW Marriott Marquis Hotel Dubai. Sincerely,Ekaterina GeyDirector of Quality