3 piscines extérieures, cabanons gratuits, parasols de plage

Avis sur Hilton Dubai Al Habtoor City

5 out of 5
Hilton Dubai Al Habtoor City
Al Habtoor City, Sheikh Zayed Road, Dubai

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 217 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 63 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 30 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 22 avis sur 350." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 350." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Convenable cependant le service n’est pas digne du nom de l’hôtel ….
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 10 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay at Hilton Dubai Al Habtoor City. Your constructive criticism is valued, and it is one of the best ways for us to understand how we can enhance your guest experience in the future. We look forward to the chance to welcome you back and exceed your expectations.Best regards,Saeid Heidari– General Manager

10/10 Excellent

Lyora

Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Saeid Heidari le 27 juin 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback, I am glad you enjoyed your stay with us. It was indeed a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcome you again soon. Best regards,Saeid Heidari– General Manager

10/10 Excellent

ELHADJ HASSENE, Évry

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait tout simplement, la situation, le personnel, le service
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Tony Besener le 1 sept. 2022
Dear guest,Thank you for such wonderful feedback, I am glad that you enjoyed your stay to the fullest, this I must say is our only aim to make our guests feel comfortable and at home, while they stay with us, and reading such reviews just affirms that we are heading Just in the right direction. On behalf of the entire team at Hilton Dubai Al Habtoor City, we look forward to welcoming you again soon. Best regards, Tony T. Besener - Executive Assistant Manager

10/10 Excellent

lalia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2022

8/10 Bien

Frederick

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien mais loin du métro
Bon hôtel conforme au standing Hilton attendu mais un peu loin du métro à pieds et rien alentours. Belle chambre et magnifique salle de bains. Très calme. Piscine souvent à l’ombre. Immense salle de petit déjeuner impersonnelle et bruyante mais avec tout type de cuisine. Service lent mais excuses du manager qui laisse à penser que tout est parfaitement suivi et maîtrisé. Accueil parfait
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Fredrik Reinisch le 22 févr. 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your review. It was our pleasure to have you as our guest. Our location indeed is a very unique one and we are privileged to be located in such a wonderful surrounding and the world’s attractions in close proximity. Having said so I would also like to mention that I have taken note of your feedback regarding the slow services and have shared it with our concerned department, who are already working on ways to enhance our guest experiences in the future. It was our pleasure to serve you and we look forward to seeing you again soon. Best regards, Fredrik Reinisch – General Manager

10/10 Excellent

florent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Fredrik Reinisch le 21 févr. 2022
Dear guest, Thank you for such wonderful feedback, I am glad that you enjoyed your stay to the fullest, this I must say is our only aim to make our guests feel comfortable and at home, while they stay with us, and reading such reviews just affirms that we are heading Just in the right direction. On behalf of the entire team at Hilton Dubai Al Habtoor City, we look forward to welcoming you again soon. Best regards, Fredrik Reinisch – General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent emplacement idéal pour découvrir Dubai. Vraiment à proximité de tous…….Hôtel d’un bon standing service excellent et équipement convenable. Une très belle vue depuis la Chambre sur la City…
Séjour de 10 nuits en décembre 2021
Réponse de Fredrik Reinisch le 31 déc. 2021
Dear guest, Thank you for sharing this fantastic review, you can only imagine how excited and happy I am to read and share this feedback with our team, this has surely brought about some huge smiles on our faces here. Thank you for the added motivation. It was a pleasure to have you as our guest and I am glad that you fully enjoyed your stay with us. On behalf of the entire team of Hilton Dubai Al Habtoor City, I look forward to welcome you again soon. Best regards, Fredrik Reinisch – General Manager

10/10 Excellent

Sihame

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hotel tres bien situé personnel tres gentil et au soins
Séjour de 11 nuits en décembre 2021
Réponse de Fredrik Reinisch le 3 janv. 2022
Dear guest, Thank you for such a wonderful feedback, I am glad that you enjoyed your stay at the fullest, this I must say is our only aim to make our guests feel comfortable and at home while they stay with us, and reading such reviews just affirms that we are heading Just in the right direction. On behalf of the entire team at Hilton Dubai Al Habtoor City, we look forward to welcome you again soon. Best regards, Fredrik Reinisch – General Manager

10/10 Excellent

sylvette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel a l écoute la propreté des chambres excellentes
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Fredrik Reinisch le 14 déc. 2021
Dear guest, Thank you for such a wonderful feedback, I am glad that you enjoyed your stay at the fullest, this I must say is our only aim to make our guests feel comfortable and at home while they stay with us, and reading such reviews just affirms that we are heading Just in the right direction. On behalf of the entire team at Hilton Dubai Al Habtoor City, we look forward to welcome you again soon. Best regards, Fredrik Reinisch – General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
100% approuved
Cet hôtel c'est juste du bonheur !!! Un service impeccable, une propreté irreprochable et une localisation parfaite en plein centre de Dubai !!!
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Fredrik Reinisch le 9 déc. 2021
Dear guest, Thank you for such a wonderful feedback, I am glad that you enjoyed your stay at the fullest, this I must say is our only aim to make our guests feel comfortable and at home while they stay with us, and reading such reviews just affirms that we are heading Just in the right direction. On behalf of the entire team at Hilton Dubai Al Habtoor City, we look forward to welcome you again soon. Best regards, Fredrik Reinisch – General Manager

2/10 Horrible

Fayssal

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en décembre 2020
Réponse de Ken Wang le 17 févr. 2021
Dear guest, Thank you for sharing your valuable feedback with us, it is with great distress and disappointment that I read your survey that we failed to deliver your expectations. Please accept my most sincere apologies for the disappointment you had to endure. May I invite you to be connected with me I and our team will definitely Make It Right for your future visits. I would like to apologize again for the inconvenience caused, and we are looking forward to welcoming you back at Hilton Habtoor. Sincerely, Xiaolong Wang Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Hotel de qualité avec un trés bon rapport qualité prix et surtout un tres bon emplacement. Par contre, je ne sais ps si ça a été à cause du COVID ou pas, mais je n’avais jamais vu un service aussi POURRI de toute ma vie! Mais pas que pour l hotel, mais l’ensemble du pays! Concernant l’hotel, vous aviez des personnes du staff qui ne comprenaient aucune langue... Le service à la piscine, je n’en parle même pas! 45 minutes pour un club sandwich, 1 heure pour une pizza! (Et non, il n y avait pas de monde du tout!) Le service valet pour récupérer sa voiture c était toujours entre 5 et 10 minutes aussi. Bref un service déplorable.
Séjour de 8 nuits en décembre 2020
Réponse de Ken Wang le 7 janv. 2021
Dear guest, thank you for sharing your valuable feedback with us, it is with great distress and disappointment that I read your survey that we failed to deliver your expectations. Please accept my most sincere apologies for the disappointment you had to endure with regards to the delayed services and communication barrier. May I invite you to be connected with me and I and our team will definitely Make It Right for your future visits. I would like to apologize again for the inconvenience caused, please be assured that corrective measures have already been taken in order to avoid similar situations in the future, and we are looking forward to welcoming you back at Hilton Habtoor. Ken Wang - Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

hicham

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Hotel calme et propre personnelle accueillant
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 26 févr. 2020
Dear Hicham, Thank you for the perfect review. We are delighted to read you were satisfied with the stay and service provided by our team members. We are all looking forward to welcome you back very soon! Best wishes, Raoul

4/10 Médiocre

HASSINA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
le prestige n'est que d'apparence
Pour un établissement du type Hilton , j'ai été déçu par l'état général de la chambre...mobilier défectueux , eau chaude aléatoire, pas de sèche cheveux , pas de mini bar, aucune attentionnée personnalisée, on se sent un numéro, le petit déj un parcours du combattant , une pagaille etc... je n'y retournerais certainement plus
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 23 déc. 2019
Dear Hassina, Thank you for your review; we do apologize for the shortfalls which you have experienced. Rest assured we will take the time to review all and ensure the same does not occur in future. We look forward to welcoming you back in order to Make It Right. Best wishes, Raoul Du Toit

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 13 déc. 2019
Thank you for the perfect review - we hope to see you back soon!

8/10 Bien

Lee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 2 nov. 2019
Dear Lee, Thank you for sharing the rating - we look forward to welcoming you back for an even better experience. Best wishes, Raoul Du Toit

8/10 Bien

Shirine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons eu un très bon séjour et l'hôtel est très bien situé. Seule critiques la privatisation fréquente de la terrasse piscine avec une interdiction de nager...
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 2 nov. 2019
Dear Shirine, Thank you for sharing your feedback. Your concerns regarding the swimming pool events are well noted and shared with our Events team for consideration in future. We hope to see you back very soon! Best wishes, Raoul Du Toit

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 22 juin 2019
Dear user, thank you for rating us! We look forward to welcoming you back in the near future to once again serve you at our best. Warm regards, Raoul

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Raoul Du Toit le 30 avr. 2019
Thank you for you positive review. We look forward to welcoming back in the near future! Best wishes, Raoul Du Toit - Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Carmen Pre le 29 avr. 2019
Thank you for the rating!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était très bien en revanche les draps ne sont pas changé tous les jours
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 1 mai 2019
We appreciate the time taken to share your concerns regarding the cleanliness; rest assured this has been promptly addressed. We hope to see you back soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 1 mai 2019
Thank you for your response!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A great hotel and a staff awesome. It's a taste of heaven. I had health trouble and they were here to help me, without them I don't if I would be there again. Thanks to them I'm here in good shape. The day after they send me gift and take some news each days. It's awesome, first time that I have seen that. For them theirs customers are like family. Next year I go back to this hotel. Big thank you to the hotel staff and concierge
Séjour de 6 nuits en janvier 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre et salle de bain spacieuses. Personnel très agréable
Séjour de 6 nuits en février 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Chambre avec vue sur le canal et la ville Entretenue parfaitement Ils peuvent nettoyer les chambres jusqu'à 21h ce qui nous permet d être tranquille en cas de grasse matinée
Séjour de 8 nuits en octobre 2018
Réponse de Charles E M Clark le 14 nov. 2018
Hi Happy Guest, Thank you for your kind review! We truly appreciate your kind words about our team members. It's definitely a boost for us every time we hear positive reviews such as this.We hope to welcome you back to the hotel soon! Best Wishes, Charles Clark General Manager

10/10 Excellent

Raoda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ravie !!
Très très bonne performance de la part de l équipe Hotel.com mais également du Westin Hotel . Bien à vous
Séjour de 6 nuits en décembre 2017

10/10 Excellent

bilel, marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel très accueillant et luxueux
séjour très agréable dans cet hôtel , avec un personnel compétent et toujours la pour satisfaire nos besoins
Séjour de 10 nuits en novembre 2017

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien a voir avec un 5 etoiles a eviter au plus vite
Séjour de 7 nuits en novembre 2017

10/10 Excellent

Terri

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Saeid Heidari le 21 mai 2024
Dear Guest, Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City. Thank you for sharing your review on Expedia, I am glad you enjoyed your stay with us. It was indeed a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you again soon. Best regards, Saeid Heidari - General Manager

10/10 Excellent

Craig

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The food was wonderful The staff were excellent
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Saeid Heidari le 1 avr. 2024
Dear Guest, Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City. Thank you for sharing your review on Expedia, I am glad you enjoyed your stay with us. It was indeed a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you again soon. Best regards, Saeid Heidari - General Manager

10/10 Excellent

Frozan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tolles Hotel, ist jedoch einwenig in die Jahre gekommen .. Badezimmer Fliesen und Fugen am lösen
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 26 mars 2024
Dear GuestThank you so much for taking the time to review your stay at Hilton Dubai Al Habtoor City. I am delighted to know that you enjoyed the facilities of the Resort and the service provided by our team. Your constructive criticism is valued, and it is one of the best ways for us to understand how we can enhance your guest experience in the future. We look forward to the chance to welcome you back and exceed your expectations.

10/10 Excellent

Kamal

Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Saeid Heidari le 10 avr. 2024
Dear Guest, Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City. Thank you for sharing your review on Expedia, I am glad you enjoyed your stay with us. It was indeed a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you again soon. Best regards, Saeid Heidari - General Manager

10/10 Excellent

Shariq

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was amazing with this property. From check in to food to our wonderful view of dubai from our room, 5 star ratings all around. The staff were wonderful and the continental breakfast every morning was delicious. So many options to choose from and a special shoutout to manjoor who helped us every morning during breakfast. Would highly recommend this hotel.
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Saeid Heidari le 2 mars 2024
Dear guest, Greetings from Hilton Dubai, Al Habtoor City. Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back on your next visit to Hilton Dubai Al Habtoor City! Best Regards, Saeid Heidari General Manager

10/10 Excellent

Zafer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Saeid Heidari le 25 févr. 2024
Dear guest,Thank you for sharing such a wonderful review, I am glad that you enjoyed your stay here at Hilton Dubai Al Habtoor City. I have personally shared your feedback with our team here and truly, they couldn’t have been prouder. It was an absolute pleasure to have you as our guest and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards,Saeid Heidari– General Manager

10/10 Excellent

Sinan

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Guest, Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City. Thank you for sharing your review on Expedia, I am glad you enjoyed your stay with us. It was indeed a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you again soon.Best regards, Saeid Heidari - General Manager

10/10 Excellent

Mehdi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 11 févr. 2024
Dear GuestThank you for your review on ExpediaWe aim to provide amazing experiences and everlasting memories to our guests. Based on your review, we do not doubt that your visit was truly a remarkable one.Once again, we thank you for your kind feedback and we look forward to welcoming you back at Hilton Dubai Al Habtoor City.Regards

6/10 Satisfaisant

KYONG A.

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Just okay
Hotel room is okay. Front desk - unfriendly
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 6 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback. it’s extremely valuable in helping us to continually evaluate and enhance our guest experience. Please accept my sincere apologies for the serious inconvenience that you have brought to our attention. I have addressed your comments to the team to take the necessary steps to meet our guests’ expectations in these areas.Once again, thank you for sharing your valuable feedback.

10/10 Excellent

josephine

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HEAVEN
my stay was amazing we enjoyed the Burj khalifa fireworks from our rooms since we were avoiding to be stuck in traffic and we had the bottomless dinner close to our hotel which was spectacular made eat oysters for the first time they were splendid.. I jus did not like how we would for our ice bucket for 2 hours and just a mixer
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 25 janv. 2024
Dear Guest, Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City. Thank you so much for taking the time to review your stay at Hilton Dubai Al Habtoor City. I am delighted to know that you enjoyed the facilities of the Resort and the service provided by our team. Your constructive criticism is valued, and it is one of the best ways for us to understand how we can enhance your guest experience in the future. We look forward to the chance to welcome you back and exceed your expectations.Best regards, Saeid Heidari - General Manager

10/10 Excellent

Nicos

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Hilton Al Habtoor City le 21 janv. 2024
Dear Nicos,Greetings from Hilton Dubai, Al Habtoor City.Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back on your next visit to Hilton Dubai Al Habtoor City! Best regards,Hilton Al Habtoor City

10/10 Excellent

Fahim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Has a 22hrs layover and enjoyed my stay in this hotel and Dubai. highly recommended.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Saeid Heidari le 15 janv. 2024
Dear guest, Greetings from Hilton Dubai, Al Habtoor City. Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back on your next visit to Hilton Dubai Al Habtoor City! Best Regards, Saeid Heidari General Manager

8/10 Bien

Celerina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I noticed no microwave and hair dryer?
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Your recent stay at Hilton Dubai Al Habtoor City. le 14 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for your review on Expedia.We aim to provide amazing experiences and everlasting memories to our guests. In regards to a Hair dryer, our all rooms are equipped with it which is placed in the writing table drawer.In regards to microwaves, Hotel rooms are not equipped with them due to municipality safety regulations.We look forward to the chance to welcome you back and exceed your expectations. Best regards, Saeid Heidari - General Manager

8/10 Bien

Pierre-Henri

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
neighboor was too noisy with roaring cars at night around the hotel
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Hilton Dubai Al Habtoor City le 10 janv. 2024
Dear Pierre-HenriThank you so much for taking the time to review your stay at Hilton Dubai Al Habtoor City. I am delighted to know that you enjoyed the facilities of the Resort and the service provided by our team. Your constructive criticism is valued, and it is one of the best ways for us to understand how we can enhance your guest experience in the future. We look forward to the chance to welcome you back and exceed your expectations.Best Regards.Mr. Saeid Heidari -- General Manager

2/10 Horrible

simone

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Hilton Dubai Al Habtoor City le 9 janv. 2024
Dear Mr. SimoneGreetings from Hilton Dubai Al Habtoor City!Thank you for your rating on ExpediaWe are saddened and sincerely regret to learn that your experience did not meet your expectations.Rest assured that we will continuously strive to improve our guest experience and service excellence.Best RegardsBhushan Savant.

10/10 Excellent

Anja

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir hatten in diesem Hotel eine sehr schöne Zeit und konnten von hier aus das verrückte Dubai sehr gut erkunden. Ob zu Fuß, mit der Metro oder dem Taxi, die Lage ist abseits des Downtown Trubel sehr gut. Besonders erwähnen möchte ich Ole vom Restaurant und Gäste Betreuungsteam, sie hat uns sehr gut beraten. Auch Alim, ein Kellner im Frühstücksrestaurant hat uns sehr gut bedient. Top Team.
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Hilton Dubai Al Habtoor City le 9 janv. 2024
Dear AnjaThank you for taking the time to share your review on Expedia.It is extremely rewarding to learn that you had a fantastic time with us at Hilton Dubai Al Habtoor City. We wish to thank you for your positive review as it gives us the opportunity to congratulate the whole team for upholding the highest standard of our products and services.Once again, thank you for your kind feedback and we are looking forward to hosting you again as a guest at Hilton Dubai Al Habtoor City.Best Regards.Mr. Saeid Heidari -- General Manager

10/10 Excellent

Emelita

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best customer service. Mina from the Reception is super kind and best customer service.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 6 janv. 2024
Dear Guest, Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City. Kindly let me begin by thanking you for taking the time to write us a review about your recent stay in our lovely hotel.We strive to provide the best possible service to our guests and it is always rewarding to receive such wonderful feedback like yours, I will ensure that this feedback is shared with our teams with great pride.I sincerely hope we will be honored to welcome you back to Hilton Al Habtoor City, whenever you visit Dubai again.Best regards, Saeid Heidari - General Manager

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 10 févr. 2024
Dear Guest,Thanks for the awesome 5* rating! We are thrilled that you enjoyed your stay with us.Kind Regards,Hilton Dubai Al Habtoor City

10/10 Excellent

Ivica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Organization and the friendly service of the individual co-workers
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Saeid Heidari le 31 déc. 2023
Dear guest,Kindly let me begin by thanking you for taking the time on writing us a review about your recent stay in our lovely hotel.We strive to provide the best possible service to our guests and it is always rewarding to receive such wonderful feedback like yours, I will ensure that this feedback is shared with our teams with great pride.I sincerely hope we will be honored to welcome you back to Hilton Al Habtoor City, whenever you visit Dubai again.Best regards,Saeid Heidari– General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 30 déc. 2023
Dear Guest, Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City. Kindly let me begin by thanking you for taking the time to write us a review about your recent stay in our lovely hotel.We strive to provide the best possible service to our guests and it is always rewarding to receive such wonderful feedback like yours, I will ensure that this feedback is shared with our teams with great pride.I sincerely hope we will be honored to welcome you back to Hilton Al Habtoor City, whenever you visit Dubai again.Best regards, Saeid Heidari - General Manager

10/10 Excellent

alina

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Saeid Heidari - General Manager le 29 déc. 2023
Dear Guest. Greetings from Hilton Dubai Al Habtoor City.Kindly let me begin by thanking you for taking the time to write us a review about your recent stay in our lovely hotel.We strive to provide the best possible service to our guests and it is always rewarding to receive such wonderful feedback like yours, I will ensure that this feedback is shared with our teams with great pride.I sincerely hope we will be honored to welcome you back to Hilton Al Habtoor City, whenever you visit Dubai again.Best regards, Saeid Heidari - General Manager