Détail de l’extérieur

Avis sur Emirates Concorde Hotel & Suites

4 out of 5
Emirates Concorde Hotel & Suites
Maktoum Street, Riqat Al Buteen - Deira, Dubai

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 88 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 113 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 63 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 28 avis sur 323." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 31 avis sur 323." "

7,8/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Abdourahmane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres tres bon hotel bien situe et a deux pas du metro. personnel tres pro et chambre tres propre.
Séjour de 5 nuits en novembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel proche de l aéroport
Hôtel proche de l aéroport. Plutôt luxe (restaurant, boutique, piscine). Personnel haut de gamme. Seul bémol : la décoration des chambres est « passée ».
Séjour de 5 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 9 nuits en avril 2018
Réponse de Mirza Mushahid Beg Front Office Manager le 7 juin 2018
Dear Guest, We would like to thank you for your recent stay at Emirates Concorde Deluxe Hotel Apartments. It was truly a pleasure to have served you. Thank you for your review and for choosing our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope your next stay and just around the corner. Once more, thank you! We would love to hear from you and hope for the pleasure of seeing you as a regular guest. We are looking forward to your next visit and wish you the best in your business and personal endeavors. Warm Regards, Mirza Mushahid Beg Front Office Manager

10/10 Excellent

KHALID

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon standing
Hôtel de bon standing avec tous les services d'un Four Stars (sauna, piscine,restaurant,pharmacie,gardiennage, valet parking,...) Massage/Hammam et soins divers femmes disponibles également avec un supplément. Environs safe et animé (restaurants,...) Appart de 160m2 bien équipé avec une belle vue

6/10 Satisfaisant

JEROME

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
A eviter
Réservation pour 4, nous avons 1 seul grand lit. Ce n'est pas trop grave, mes enfants sont petits. Ce qui ne m'a pas plus c'est qu'on me propose des lits de camps pour les enfants pour me dire ensuite que c'est en option et presque le prix de la chambre. Sans cesse à attendre les pourboires. Hotel pas hyper bien situé pour les visites.

4/10 Médiocre

chadi

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Plus jamais
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
Réponse de Mirza Mushahid Beg Front Office Manager le 24 févr. 2018
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking your precious time for sharing your valuable feedback on booking.com and bringing this matter to our attention. Your valuable feedback will help us to serve you and our guests better in the future. We deeply apologize for the inconvenience that may have caused to you and we assure that you will find improved services in your future visit with us. We are actively working to improve service levels and your feedback has proved to be invaluable. We continue to be committed to provide you and all our guests with the highest standard of service in the industry. We look forward to your continued patronage and wish you the best in your business and personal endeavors. Once again we thank you for mentioning the area of improvement for us and we look forward to welcome you back with us very soon. Regards, Mirza Mushahid Beg Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dear Guest, We would like to thank you for your recent stay at Emirates Concorde Hotel & Apartments. It was truly a pleasure to have served you. Thank you for your valuable reviews about your recent stay with us. We delighted to hear that you had such a great time with us. Once more, thank you for your appreciation. We would love to hear from you and hope for the pleasure of seeing you as a regular guest. We are looking forward to your next visit and wish you the best in your business and personal endeavors. Warm Regards, Mirza Mushahid Beg Front Office Manager

8/10 Bien

Susanne

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Court séjour très agréable
Nous avions deux nuits à Dubaï après une semaine de travail tout frais payé et nous avons choisi cet hôtel pour prolonger notre séjour. Nous l'avons choisi pour son emplacement près du vieux Dubaï mais il y a une station métro très près alors cet hôtel peut être bien même si on veut aller ailleurs dans Dubaï. Nous avons pris un appartement avec salon, cuisine, deux chambres et deux salles de bains et c'était idéal puisque nous étions 4 personnes et c'était vraiment très grand. L'hôtel est un peu "vieillot" mais pour le prix c'était très bien. Nous avons été très satisfaits du service - l'accueil à la réception, le concierge et les personnes qui montaient nos bagages dans la chambre. Tout le monde était très serviable. Et même le wifi marchait très bien.
Dear Ms. Susanne, We would like to thank you for your recent stay at Emirates Concorde Hotel & Apartments. It was truly a pleasure to have served you. Thank you for your wonderful feedback about your recent stay with us. We delighted to hear that you had such a memorable experience with us. We are so pleased to read that you liked the apartment and the location of the hotel that is close to metro station. Your feedback has proved to be invaluable, it is appreciated. We would love to hear from you and hope for the pleasure of seeing you as a regular guest. We are looking forward to your next visit and wish you the best in your business and personal endeavors. Warm Regards, Mirza Mushahid Beg Front Office Manager

8/10 Bien

igor

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel bien placé
hôtel bien placé, bons services, personnel professionnel et sympathique, à 10 minutes à pied de la station de métro UNION, qui permet d'aller partout à Dubai
Réponse de General Manager le 11 mars 2017
Dear Mr. Igor Greetings from Emirates Concorde Hotel & Apartments. We would like to thank you for your recent stay at Emirates Concorde Hotel & Apartments. It was truly a pleasure to have served you. We hope that the accommodations and services were pleasant and relaxing as complete satisfaction is our goal at Emirates Concorde Hotel & Apartments. Please let us know if there are improvements or enhancements required in order to make our services more pleasant and comfortable. We would love to hear from you and hope for the pleasure of seeing you as a regular guest. We are looking forward to your next visit and wish you the best in your business and personal endeavors. Warm Regards, Mirza Mushahid Beg Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel d'un rapport qualite/prix correct pour un sejour court (1 nuit) entre 2 vols. Seul bemol, le chauffe eau est branche sur un imterrupteur a activer a l'arrivee pour avoir de l'eau chaude. Le personnel ne nous avait pas prevenu, d'ou la surprise au moment de la douche.
Réponse de General Manager le 17 janv. 2017
Greetings from Emirates Concorde Hotel & Apartments. Thank you for staying with us and taking your precious time for sharing your valuable feedback on booking.com and bringing this matter to our attention. Your valuable feedback will help us to serve you and our guests better in the future. We deeply apologize for the inconvenience that may have caused to you and we assure that you will find improved services in your future visit with us. We are actively working to improve service levels and your feedback has proved to be invaluable. We continue to be committed to provide you and all our guests with the highest standard of service in the industry. We look forward to your continued patronage and wish you the best in your business and personal endeavors. Once again we thank you for mentioning the area of improvement for us and we look forward to welcome you back with us very soon. Regards, Mirza Mushahid Beg Front Office Manager

8/10 Bien

TOUFIC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Escale de qualité à Dubaï
Arrivé très tôt, vers 9h15, j'ai quand même pu avoir ma chambre assez rapidement. Chambre propre et spacieuse. Station de métro à 10 mn de marche vers les grands centres commerciaux. Voyageant avec Emirates Airline, j'ai apprécié la navette gratuite vers l'aéroport.

4/10 Médiocre

Sarah, Paris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grosse déception ! Acceuil médiocre
Vraiment mécontente de cet hôtel il a beau être un 4 étoiles a un prix abordable mais le personnel m'a totalement déçu ! Acceuil médiocre a chaque demande (wifi, imprimer une feuille,aller au sauna) on nous balance direct "No free" donc tout est bel est bien payant même un sourire car le personnel a l'acceuil ma vraiment dégoûter aucun tact aucune classe bref apart le lit super confortable et la "belle vue" qu'on a dans l'ascenseur rien ne m'a plu. Dans ma reservation j'ai préciser chambre fumeur, la description indiquer beignoir a remous, on a eu le droit a un Gros "no smoke" et une beignoir classique avec 5mn d'eau chaude après ça devenait tiede, mon mari et moi faisions la course pour se doucher en premier bref cher amis passer votre chemin a Dubaï et a Deïra il y a des hotels dix fois mieux et raisonnablement tarifé, Je ne recommande pas.

4/10 Médiocre

eliott, madrid

Proche de laeroport et du souk
L'hôtel n'est pas mal mais n'est pas idéalement située pour les activités principal de dubai

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nuit sympatique
Sejour d'une nuit sympa! Le personnel est aux petits soins c'est vraiment agreable.. A ma grande surprise il y a du personnel parlant francais.

10/10 Excellent

Saïda, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Magnifique, Nouveau Quartier, Proximité Comm
Voyage magnifique, Beau temps, Hôtel luxueux, Personnel agréable

8/10 Bien

samia, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon hotel avec de nombreux services
excellentes vacances avec un tres bon hotel pour familles...navette gratuite pour belle plage et centre commercial... buffet bien varie et copieux pour petit dej...personnel tres sympathique et disponible proche des restos et metro souk ...belles balades le soir au bord de la creek...

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Mohammed Anas

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
While it was unbeatable price for the size it is outdated and the cleanliness in the kitchen is very poor, you have to wash everything all over and expect to see many roaches. I know it is a common thing in old buildings in Dubai but it should be manageable. The staff is very friendly. Personally would never stay here again.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Reza, OMAHA

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the check-in took more than two hours. The room was not cleaned and ready even though I arrived a few hours after check-in Time.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Hotel in DubI
Great location, there is even an amazing dentist who has a clinic in the hotel complex, the food is good, staff is nice , comfortable bed and linens its a wonderful stay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful Hotel
The food is grrat, hotel very comfortable and near all the important places , great staff, fast and effective housekeeping will surely go back
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Suresh

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Imagine reaching your hotel, severely jet-lagged, at 2 a.m. with your family after multiple international flights/connections, and being told that they don't have the apartment you had prepaid for. I was told they would try to get me the 3-bedroom apartment I had prepaid for in a day or so. They gave me three rooms far apart from each other instead, which is a nightmare for any family. The following morning, I went to the manager, asking for my apartment, and instead of apologizing, he falsely claimed that he didn't get the reservation until the night before. I showed him my phone log, showing him that I had called a few days ago and the hotel had confirmed my booking. He made another false promise that he would compensate me for the inconvenience, which obviously never happened. Here are my other observations of the service/facility. - The kitchen top was stained, the utensils were almost nonexistent, and the ones there were severely damaged, rendering them unusable. I saw a couple of cockroaches roaming around as well. - Despite paying for six individuals, the staff resisted providing more than four towels. - TVs and phones were unworkable, which they fixed after multiple requests. - While leaving the hotel, the bellboy simply refused to bring my luggage to the parking lot until I paid my dues at the front desk. To summarize, it's a dated hotel with poor service. They are largely unfamiliar with the concept of hospitality. Not recommended for western/intl. travelers.
Séjour de 8 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Mahboubeh

Séjour de 5 nuits en août 2023

10/10 Excellent

saad

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hostel canceled my reservation after I paid the money before arrival. I had to go to another hotel and I still don’t know how to get my money back
Séjour de 1 nuit en juin 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en juin 2021

6/10 Satisfaisant

abuzar

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en juin 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff at this hotel always went above and beyond the call of duty. They answered every question I had, made and confirmed my appointment for my COVID test, and even notified me when I received my results the following morning. I would give the staff 10 stars!!!
Séjour de 5 nuits en mai 2021

6/10 Satisfaisant

abdullah

اقل من لاباس
وجود حشرات وصراصير صغيرة في المطبخ
Séjour de 9 nuits en mai 2021

6/10 Satisfaisant

Yasser

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nice need service improvement
Nice hotel ....services needs to be improved . And more caution on COVID 19 needs to be applied.
Séjour de 2 nuits en avril 2021

6/10 Satisfaisant

Ali

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are not clean, need a renovation
The rooms are old and not clean. The front desk staff were not friendly and helpful. The special Price offered during corona is worth it.
Séjour de 4 nuits en avril 2021

4/10 Médiocre

Taghi

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was very different from the hotel I know few years ago. It’s dead hotel now
Séjour de 2 nuits en mars 2021

8/10 Bien

Keshav

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Three Star
The Hotel is OK but it had a bad smell in the room. Wifi was good. They also cleaned everyday which is good. Staff is very good.
Séjour de 2 nuits en janvier 2021

6/10 Satisfaisant

Amr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No coffee no tea and towels are very old and clean
Stay was very good but only no coffee no tea in room service , also towels are very old and not clean
Séjour de 8 nuits en novembre 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2020

6/10 Satisfaisant

Bo

Voyage d’affaires
Värde för pengarna
Séjour de 2 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Minibar was not cold enough and very old and wore bathroom.
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Their workers have good customer relation, room service perfect .
Séjour de 6 nuits en mars 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
For one night it is OK. However i have to say that the central air cond was a bit noisy and we could smell that someone smoked in the rooms we occupied (may be a long time ago, but the smell was still present and the children could smell it)
Séjour de 1 nuit en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall good one. Loved room cleaning except last day was partially cleaned.
Séjour de 4 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Samuel

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice location and professional staffs
The hotel is located in a very beautiful environment. The views from the Top floor is amazing. The staffs are nice and well trained. I will love to be there once again.The hotel also allows visitors to visit.
Séjour de 4 nuits en février 2020

10/10 Excellent

RAJESH

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fully family apartment hotel
We stayed for 4 days with family, Hotel was clean & spacious, we enjoyed our entire stay. Local is also very convenient near to airport & to all main markets.
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Mohamed Amir Mohamed

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Séjour de 6 nuits en février 2020

10/10 Excellent

JAMILAH

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You guys are the best & keep the excellent service
Stay was pleasant. Exceed expectation. Location wasn’t that great but service, room, housekeeping, security, etc. was great. Like to make special mention for 2 personnel, Abbas, front desk, & Rafiq, bellhop I think as he pretty much covers everything at the front door. Though the rest was excellent.
Séjour de 6 nuits en février 2020

2/10 Horrible

Halima

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 12 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Aging Beauty
Personalen försökte verkligen göra allt vad de kunde för att göra vistelsen bra. Jag provade t ex fyra rum (pga sexfilig väg på ena sidan hotellet). Hotellet är ett ok hotell i den lägre prisnivån, men det är en ”aging beauty” med stenhårda sängar, inget vatten i inomhusfontäner, stillastående rulltrappor och en del serviceinrättningar stängda. Lite kul är det att frukostmatsalen heter ”Creak view restaurant” då det är helt omöjligt att se Dubai creak från den.
Séjour de 6 nuits en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Yatin

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
OK stay
Internet speed is very bad
Séjour de 4 nuits en janvier 2020