Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 16 nov. 2021
Dear Florian,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
Thank you for taking the time to share your perfect rating. We hope to welcome you back very soon!
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
8/10 Bien
Daniele
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniele
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hiba le 9 janv. 2020
Thank You for the review.
Looking forward to welcoming you back soon.
Regards,
10/10 Excellent
Johary
8 déc. 2019
Johary
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
dodo, france
13 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel TRÈS calme ET reposant
dodo
6/10 Satisfaisant
Sanjeev, Monte Sereno
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sanjeev
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Emad
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emad
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Radstrom le 30 avr. 2024
Dear Emad,thank you for sharing the wonderful rating. We look forward to welcoming you back and providing outstanding service in all areas.Dedicated to Excellence,Stefan RadstromGeneral Manager
10/10 Excellent
Emma
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Emma
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Radstrom | General Manager le 13 mars 2024
Dear Emma,Greetings from Habtoor Palace Dubai! Thank you for the perfect rating. We are delighted to know that your experience was a memorable one and hope to welcome you back very soon. Dedicated to Excellence,Stefan RadstromGeneral Manager
10/10 Excellent
EDWIN RAJA
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EDWIN RAJA
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Carlo le 7 mars 2024
Dear Edwin, Greetings from Habtoor Palace Dubai! It was a great pleasure having you with us and thank you for your delightful ratings! We hope to have the opportunity to welcome you back. Dedicated to Excellence, Carlo TaculaAssistant Guest Relations Manager
8/10 Bien
Ji
2 mars 2024
Les points forts : Équipements
Ji
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Carlo le 2 mars 2024
Dear Ji,Greetings from Habtoor Palace Dubai!Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay with us. We are delighted that we were able to exceed your expectations. Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate your recommendation to your friends and family. We are grateful for the opportunity to have served you and look forward to welcoming you back to our hotel in the future and creating more memorable experiences for you.Thank you once again for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. It will be our privilege to be of service and provide any further assistance you may require. Dedicated to Excellence, Carlo TaculaAssistant Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Talat
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Talat
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Raoul Du Toit le 21 janv. 2024
Dear Talat,Greetings from Habtoor Palace Dubai!It was an honor being able to serve you at our best and we are delighted to see the perfect rating. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back.Dedicated to Excellence,Raoul Du ToitDirector of Rooms
6/10 Satisfaisant
Alsadig
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alsadig
Réponse de Raoul Du Toit | Director of Rooms le 17 janv. 2024
Dear Alsadig,Greetings from Habtoor Palace Dubai!We apologize that the experience has not entirely met your expectations and would be delighted to receive any further feedback, should you have the time.On the other hand, it would be a pleasure to welcome you back and ensure that the truly palatial services are provided in all areas of your stay.Thank you for your feedback and we hope that you choose to stay with us again in the future.Dedicated to Excellence,Raoul Du ToitDirector of Rooms
10/10 Excellent
Nana Akua Achiaa
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nana Akua Achiaa
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Raoul Du Toit le 1 janv. 2024
It was a pleasure having you as our guest, Nana. Wishing you a wonderful 2024 and we look forward to serving you at our best in the future.Dedicated to Excellence,Raoul Du ToitDirector of Rooms
10/10 Excellent
Abdullah
Voyage en famille, Voyage en couple
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdullah
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Raoul Du Toit le 1 janv. 2024
Thank you for the perfect rating, Abdullah. We would be delighted to welcome you back very soon.Dedicated to Excellence, Raoul Du ToitDirector of Rooms
10/10 Excellent
Amir Hossein, north york
8 nov. 2023
Amir Hossein
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Raoul Du Toit | Director of Rooms le 12 déc. 2023
Dear Amir Hossein,Greetings from Habtoor Palace Dubai!We are delighted to know that the experience has exceeded your expectations and look forward to having the pleasure of serving you again in the future.Dedicated to Excellence,Raoul Du Toit
10/10 Excellent
Ahmed
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Ahmed
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Raoul Du Toit | Director of Rooms le 3 nov. 2023
Dear Ahmed,Greetings from Habtoor Palace Dubai!Thank you for the excellent rating and feedback. We are delighted to read the positive review and we hope to welcome you back very soon.Dedicated to Excellence,Raoul Du ToitDirector of Rooms
10/10 Excellent
Beshoy
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beshoy
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Carlo le 10 sept. 2023
Dear Beshoy,Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!We are thrilled that you enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back soon for another exceptional stay! Dedicated to Excellence,Carlo TaculaAssistant Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Andrea Elizabeth, Houston
Voyage en groupe
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea Elizabeth
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Christophe Mousset le 8 sept. 2023
Dear Andrea,Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!Thank you for taking the time to share your wonderful review and recognition of the stellar service provided by our Team Members. We are excited to see your interest in returning and hope we have the pleasure of welcoming you back very soon.Best regards,Christophe MoussetGeneral Manager
10/10 Excellent
AKIHIKO
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AKIHIKO
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Christophe Mousset le 13 août 2023
Dear Akihiko,Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!Thank you for leaving us a positive rating during your recent stay with us. We are thrilled to hear that you had a wonderful stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,Christophe MoussetGeneral Manager
8/10 Bien
Yelena
Voyage en famille
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yelena
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de Christophe Mousset le 30 avr. 2023
Dear Yelena,Thank you for recognising the efforts of our Team Members and sharing the review of your remarkable experience. It would be an honor to serve you again in the future.Best regards,Christophe MoussetGeneral manager
10/10 Excellent
Erendira
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erendira
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Christophe Mousset le 10 avr. 2023
Dear Erendira,Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts! Thank you for sharing the details of your wonderful experience. We are delighted to read that Shashika, Pratima and Sthyam were able to exceed your expectation and on behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back.Best regards,Christophe MoussetGeneral Manager
10/10 Excellent
Patricia
10 mars 2023
Patricia
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Christophe Mousset le 12 mars 2023
Thank you for the perfect rating, Patricia. We are delighted to know that you enjoyed the journey and we hope to welcome you back soon.Best regards, Christophe Mousset General Manager
10/10 Excellent
Wurood
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wurood
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Raoul Du Toit | Director of Rooms le 12 déc. 2023
Dear Wurood,Greetings from Habtoor Palace Dubai!We appreciate the perfect rating and hope to welcome you back very soon.Dedicated to Excellence,Raoul Du Toit
8/10 Bien
Hager
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 déc. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hager
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Christophe Mousset le 10 déc. 2022
Dear Hager,Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts! Thank you for sharing the fantastic feedback about your experience during Breakfast, World Cut Steakhouse, and the service provided by the Team Members. Allow me to apologize that Silk Spa was below expectations and rest assured we will review the details of your concerns, to ensure that we identify any shortfalls.You have our commitment that future experiences will exceed your expectations - We are Dedicated to Excellence.Best regards, Christophe Mousset General Manager
10/10 Excellent
Abdullah
19 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdullah
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Raoul Du Toit le 19 sept. 2022
Dear Abdullah,Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!We appreciate the time taken to share your perfect rating and positive recognition of Asad. Rest assured we will review to room odor to ensure any challenge is rectified.It would be a pleasure to welcome you back again.Best wishes, Raoul Du Toit Director of Rooms
10/10 Excellent
Prabhjit
15 avr. 2022
Prabhjit
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Christophe Mousset le 16 avr. 2022
Dear Prabhjit,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
We are honored to have you as our guest and appreciate the time taken to share your perfect rating. It would be a pleasure to welcome you back in the future for another perfect experience.
Best regards,
Christophe Mousset
General Manager
10/10 Excellent
Dhahi
Voyage en famille
6 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dhahi
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Raoul Du Toit le 6 mars 2022
Dear Guest,
Thank you for sharing the perfect rating; we are delighted that you have enjoyed the stay with us and we hope to welcome you back in the near future.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Faisal
Voyage d’affaires
3 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay
Faisal
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de HabtoorPalaceDubai le 3 mars 2022
Dear Faisal,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
I am delighted to read that you had an amazing stay and have made us your preferred hotel in Dubai. We look forward to welcoming you back soon!
Best regards,
Habtoor Palace Dubai Team
8/10 Bien
CHRISTIAN
Voyage d’affaires
25 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Aceptable
CHRISTIAN
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Raoul Du Toit le 25 févr. 2022
Dear Christian
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
We are glad to know you had a pleasant experience and hope in future your expectations are exceeded, both in terms of sevice and pricing.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Valeriy
4 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valeriy
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Ginette
Voyage en famille
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ginette
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 4 janv. 2022
Dear Ginette,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
Thank you for sharing the positive rating and wonderful feedback. We hope to welcome you back in the near future.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille
29 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jessica
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 29 déc. 2021
Dear Ms. Jessica,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
Thank you for the marvelous review. We are delighted to read that you enjoyed your experience and look forward to welcoming you back very soon.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Jalal
Voyage d’affaires
19 nov. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jalal
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 19 nov. 2021
Dear Jalal,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
Thank you for the perfect rating. we are excited to see that you found excellence in your experience and look forward to welcoming you back soon.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Jalal
Voyage d’affaires
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jalal
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 18 nov. 2021
Dear Jalal,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
Thank you for sharing your perfect rating. We are pleased to see that you had an exceptional experience and look forward to welcoming you back.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en couple
17 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 18 nov. 2021
Dear Matthew,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
We are excited to read the fantastic review of your stay; from the facilities to the service - all the feedback has been shared in celebration of the success, and motivation to continue providing our guests with memorable experiences.
On behalf of the team, we hope to welcome you back in the near future!
Best wsihes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Ramona
13 oct. 2021
Ramona
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 14 oct. 2021
Dear Ramona,
Greetings from Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts!
Thank you for taking the time to share the perfect rating following your stay and we hope to welcome you back very soon.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Angelita
Voyage d’affaires
2 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ótimo custo benefício
Angelita
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 2 oct. 2021
Dear Angelita,
We appreciate the perfect rating and wonderful feedback. May your next visit come very soon!
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
8/10 Bien
Feras
2 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Feras
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 2 oct. 2021
Dear Feras,
We are delighted to read that you found the hotel aesthetics exceeding your expectations and will look into the service aspects shared with the team, to ensure we elevate all aspects of your experience in future.
Thank you also for recognizing Shakirah in your positive feedback.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay again in a heartbeat!!
Jennifer
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 26 sept. 2021
Dear Jennifer,
Thank you for your wonderful review. We are delighted to read that you felt like royalty during your stay and look forward to your next visit.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Director of Front Office
8/10 Bien
alanoud
20 juin 2021
alanoud
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 20 juin 2021
Dear Guest,
Thank you for your review. We trust you have enjoyed the experience and hope future stays will be equally (and more) outstanding.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 janv. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 18 janv. 2021
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We are sorry to hear that the view is not up to your expectation. Rest assured your concerns for breakfast feedback have been well noted and share with our management for improvement.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Front Office Manager
8/10 Bien
Susanna
9 janv. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Susanna
Séjour de 6 nuits en janvier 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 10 janv. 2021
Dear Susanna,
Thank you for sharing the positive rating. We hope to welcome you back very soon!
Best wishes,
Raoul Du Toit
Front Office Manager
10/10 Excellent
Nilesh
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super !
Nilesh
Séjour de 6 nuits en janvier 2021
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en groupe
8 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Raoul Du Toit le 9 janv. 2021
Dear Alexander,
Thank you for sharing your perfect rating. We hope to welcome you back soon!
Best wishes,
Raoul Du Toit
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Sherika
3 janv. 2021
Sherika
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de Raoul Du Toit le 5 janv. 2021
Dear Shekira,
Thank you for your review. Please let us know how we can enhance future visits and we hope to welcome you back soon.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Front Office Manager
8/10 Bien
Matan
13 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel
Matan
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Raoul Du Toit - Front Office Manager le 13 nov. 2020
Dear Matan,
Thank you for your feedback! We are sorry to hear the the pool was below expectations and at the same time, happy to read you were satisfied with the hotel and remaining services.
We all look forward to welcoming you back soon!
Best wishes,
Raoul Du Toit
Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
20 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Raoul Du Toit le 20 sept. 2020
Dear Guest,
Thank you for sharing your review!
We do apologize that the service has not met your expectations and would like to discuss this in further detail. Please feel free to reach out to me at your convenience.
Best wishes,
Raoul Du Toit
Front Office Manager
10/10 Excellent
Naser
10 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Naser
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de PA to GM le 5 juin 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts during your last stay with us. We and the rest of the team appreciate your rating for us. Looking forward for your return and we will at your service.
10/10 Excellent
Khaled
Voyage en groupe
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Khaled
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de PA to GM le 8 mars 2020
Dear Khaled,
Thank you for choosing Habtoor Palace Dubai, LXR Hotels & Resorts.
We and the rest of the team appreciate your rating for us.
Looking forward for your return and we will be at your service.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Sergey
Voyage en famille
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Высочайший сервис и профессионализм
Sergey
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Hiba le 2 mars 2020
Thank You for the lovely feedback.
Looking forward to welcoming you back.