Les notes se basent sur un nombre total de 248 avis vérifiés

4,5 sur 5
Recommandé par 94 % des clients
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Services et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 21 nov. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Québec

Excellent choix

Publié le 4 août 2014 sur Hotels
L'Hôtel est très bien entretenu. Déjeuner disponible entre 6 et 10 tous les matins (beaucoup de choix). Café délicieux disponible toute la journée. Endroit calme. J'y retournerais sans problème.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de New Jersey

Great except for remodeling

Publié le 28 janv. 2017
Everything about this hotel was great except the location of the room during remodeling. They should never let the room below the remodeling be occupied. No sleeping in, the hammering and drilling started right at 8:00am. Check before reserving as to where your room will be. The lady that took care of our room, Chana, was great!!!
4 sur 5
par Barbara

Delicious Breakfast Included.

Publié le 21 janv. 2017 sur Hotels
They are renovating, and our room was in a hall that had plastic up and exposed drywall. :-( Lobby was updated and clean, breakfast bar selection was excellent! :-)
5 sur 5
par Mark

Good value

Publié le 18 janv. 2017 sur Hotels
Worked out fine
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 31 déc. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 20 déc. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

My experience at Hampton inn

Publié le 23 juil. 2016 sur Hotels
The night clerk and breakfast cook were a complete delight - customer service and professional oriented as can be! However, I did have many problems with my room key being deactivated - I had to ask front desk clerks to activate three times!... Furthermore, the daytime clerk, although cordial, was a bit snotty and said "this happens because you're keeping room keys next to your cell and they become demagnetized"... I've stated in umpteen hotel rooms and kept cards with cell phones and never had this happened...
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Staff excelente

Publié le 10 juil. 2016 sur Hotels
En lo que respecta a infraestructura tiene todo lo necesario para una estadia comoda. Habitaciones amplias y servicio bueno. La diferencia lo hace el staff por su excelente servicio.
3 sur 5
par Christopher

Clean it up!

Publié le 26 juin 2016 sur Hotels
They really need to give the rooms a deep cleaning. Carpet dirty, stains. Bathroom floor dirty.