Les notes se basent sur un nombre total de 54 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,7 sur 5
Recommandé par 100 % des clients
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Services et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Brevard, NC

A Jewel in Biarittz

Publié le 1 août 2016
Hotel St-Julian is the perfect way to experience the town and unique neighborhoods of Biarritz. Phillip and his wife are the best of host. St. Julian is situated on a quaint side street, but so close to the beaches, bakeries, and cafes that we did not use our car once. The hotel is amazing, fully remodeled , our room was exquisite. The surfaces in each part of the room are tastfully matched with beautiful refinished old wood floors complemented by bathrooms tiled with uniquely new artisan theme. Sheets and pillows are of the best quality. Views out our room window were spectacular. We looked south with a great view of the Pyrenees far in the distance with red tiled roofs of the adjacent neighborhoods warmly reflecting the sun's rays, and by the way- don't miss the sunsets, grab a bench after a quick walk to the end of the street. The breakfast at 12€ is so worth it- fresh local fruit and pastries with eggs prepared upon request- we had the soft boiled sprinkled with local Esplette red pepper. We walked the beaches both mornings and I surfed. Phillip allowed me to store my rented board in the shed behind the hotel which had board racks; rented from Phillip's friend Marti of MartiSurfDelivery- message him on FB.
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Birmingham UK

What a welcome!

Publié le 24 juin 2016
The moment you enter Hotel St Julienne, you feel completely at home. The staff make you feel very welcome, the facilities are very clean and comfortable. The area around the hotel is bustling with nice shops and restaurants but it's lovely and peaceful at night. Biarritz town centre is a short walk downhill, with convenient bus stops for airport and local places nearby. Spent a lovely week there and do have breakfast in the hotel, it's a delicious start to the day.
5 sur 5
par Thomas de Melbourne, Australia

Publié le 11 mai 2016 sur Hotels
We loved our stay here! The people who run this hotel were so friendly and helpful. Our room was beautiful and the bed and shower were great. They helped us local bars and restaurants and were more than happy to accommodate. There is limited parking there but we were shown where we could park. Safe neighborhood beautiful town, wish we could have stayed longer!
4 sur 5
par Fermin

Publié le 2 mai 2016 sur Hotels
Fenomenal. Dos únicas pegas. Desayuno muy bueno pero un película caro para mi gusto (le faltaba el zumo de naranja natural). La habitación que nos toco de vez en cuando olía un poquito a desagüe. Pero en líneas generales fantástico. Íbamos con un pequeño de un año y nos dejaron utilizar microondas, frigo, etc...de su cocina.
5 sur 5
par un voyageur vérifié de uk

Good hotel close to the centre of town

Publié le 1 mai 2016
Les + : It's charm, it's location and the fact that it had parking.
A quiet, well renovated hotel with helpful staff. Excellent, varied breakfast.
5 sur 5
par Isabelle de Toulouse

hôtel inoubliable

Publié le 13 avr. 2016 sur Hotels
Premier séjour dans cet hôtel, un accueil chaleureux et classe. Une chambre et salle de bain de rêve. Une décoration sobre, confortable et contemporaine. Un confort au top. Un petit déjeuner avec beaucoup de choix et des œufs cuits selon votre demande, un délice.
4 sur 5
par Thomas de Hong Kong

Publié le 12 avr. 2016 sur Hotels
Lovely staff. Really tasteful decoration in room (24), a very comfortable need, and views over the roofs of the town to the Pyrenees and sea beyond.
5 sur 5
par guillaume

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 7 avr. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par Joseph de Ax les thermes

Axeen

Publié le 8 mars 2016 sur Hotels
Très bon accueil, rien à redire tout est fait pour passer un bon séjour.
5 sur 5
par michael

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 5 mars 2016 sur Hotels