Piscine extérieure

Avis sur Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche

4 out of 5
Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche
Mina Road, Tourist Club Area, Abu Dhabi

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 166 avis sur 462." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 158 avis sur 462." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 74 avis sur 462." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 462." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 34 avis sur 462." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Karima

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Piscine en travaux pendant un mois hôtesse désagréable et hautaine nous a ricaner dessus quan on lui a demander de visiter l’hôtel afin de le découvrir le ménage à 9h du matin la sonnerie de la chambre qui réveil les morts . 0/10
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Guillaume

Les points faibles : Personnel et service
Cheap solution if you have one night to spend in Abu Dhabi
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

pascal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel Hotel
Bel établissement, bien placé, calme, personnel avenant, bonne literie, bonne salle de bain.rien à redire !
Séjour de 3 nuits en mars 2022

8/10 Bien

Ludovic

Séjour de 1 nuit en mars 2022

8/10 Bien

Sarah, Paris

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon hôtel les équipements de la chambre sont un peu vieux. Le personnel est top surtout les voituriers . Merci
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Crystal le 23 nov. 2019
Dear Ms. Sarah, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to write a review here at Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche Hotel. We are all delighted that enjoyed your visit so much. We do try hard to make our guests feel at home, and well taken care of so it is very rewarding to know how much our guests enjoy themselves. We hope to be able to welcome you back very soon. Warm Regards, Crystalline Coles Guest Relation Officer

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bon hotel bien situé avec un staff agreable et sympathique.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de GRO le 3 mars 2019
Dear Sir/Madam, Allow me to respond in English . Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay with us at Ramada by WYNDHAM Abu Dhabi. It gave me great pleasure to know that you enjoyed the overall facilities and services of our hotel. We make every effort to ensure your expectations are exceeded and, I sincerely appreciate that you have taken the time to share your personal experience and recognize our endeavors. I was also glad to learn that you enjoyed the level of service provided by my colleagues, especially who made every effort to ensure you had a memorable experience with us. I hope to have another chance to welcome you again very soon. Sincerely, Altyn Abdyldabekova Guest Relations Officer

8/10 Bien

Laurent

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de GRO le 7 déc. 2018
Dear Laurent, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay with us at Ramada by WYNDHAM Abu Dhabi. It gave me great pleasure to know that you enjoyed the overall facilities and services of our hotel. We make every effort to ensure your expectations are exceeded and, I sincerely appreciate that you have taken the time to share your personal experience and recognize our endeavors. I hope to have another chance to welcome you again very soon. Sincerely, Altyn Abdyldabekova Guest Relations Officer

10/10 Excellent

KHALID

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de bon standing
Bel hôtel avec un véritable service 4* (valet parking,sauna et jacuzzi au top, petite piscine sur le toit idéal pour les enfants, Gardiennage,...) Alentours en travaux donc l'accès est un peu difficile. Quartier animé
Réponse de Larushca Fourie le 14 avr. 2018
Dear Khalid, thank you for choosing Ramada and for sharing your feedback. We hope to see you soon again. Best wishes, Guest Relations Officer

8/10 Bien

Sara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
We really enjoyed our stay at Ramada Corniche ! We were upgraded, thanks to Ahmad Samir !! The room is very nice, clean and spacious. The parking is free with a valet service. You can find places to eat and small groceries just nearby. If we ever come back to Abu Dhabi, we will stay at Ramada Corniche for sure.
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Iren le 20 mars 2018
Dear Ms, Sara Thank you for staying with us and your positive feedback. We are looking forward to see you soon! Thanks and regards, Iren Rondina

4/10 Médiocre

dider, paris

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hôtel peu accueillant,
Accueil catastrophique, le personnel incompétent, il a fallu réclamer tous les jours des serviettes pour se doucher le nettoyage de la chambre une horreur. Très déçu car l hôtel est bien situé les chambres sont grandes et modernes avec vu sur mer la piscine très agréable, le spa aussi faut juste changer le personnel. Ne venez pas en voiture car le délai d attente est en moyenne de 20 mn .

4/10 Médiocre

Salah

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
J'ai réservé une chambre pour 3 adultes mais il n'y avait seulement que 2 lits une personne. J'ai demandé à la réception d'ajouter un lit , ils ont refuser à moins que je paye un extra. C'est inadmissible

10/10 Excellent

Walid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon sejour
Excellent sejour. Conciergerie au top.
Réponse de General Manager le 2 déc. 2016
Dear Guest Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy to hear that our staff made your feel at home. This is really one of the things that we try to maintain in our hotel. Hoping to see you again soon.

8/10 Bien

Najib

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 11 déc. 2016
Dear Najib. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don't hesitate to call us.

6/10 Satisfaisant

HENRI, France

Les points forts : Confort de la chambre
bien dans 'ensemble
le petit déjeuner est très moyen, et la réception est trop longue;il faut attendre plus de 45 minutes pour avoir la chambre
Réponse de General Manager le 27 déc. 2016
Dear Henri .Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches. Original en anglais Language Weaver Notez cette traduction: Merci pour votre évaluation Mauvaise Bonne Je suis vraiment désolé d'entendre que plusieurs choses tout au long de votre séjour n'a pas répondu à vos attentes. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches

8/10 Bien

Brahim

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Arlene le 14 mai 2016
Dear Guest, Thank you so much for the wonderful review! It is an absolute pleasure reading your comment. We are all very much looking forward to welcoming you back again. Warm regards, Arlene Guest Relation Manager

4/10 Médiocre

billel, hb

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel à déconseiller fortement
Accueil du personnel très froid le sourire est en option apparemment, pas du tout la chambre réservée, loin des photos vu sur le site de réservation très compliqué d'accès dans un quartier avec plusieurs travaux et très bruyant. Chambre pas du tout insonorisé.. Loin et même très loin d'un 4 étoiles.. Personnellement il y'a mieux à Abu Dhabi, je le déconseille fortement..
Réponse de MsA le 9 janv. 2016
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give us feedback on your stay with us. It is always very valuable for us to understand our guest's experiences, so that we can continue to review our service standards. It is of course with great concern that we have learnt your experience did not meet your expectations or our own service standards. our sincere apology. We understood that all of your concerns were addressed during your stay by the management. Sincerely, Ms Arlene Guest Relation Manager

6/10 Satisfaisant

michel, Metz

Les points faibles : Personnel et service
Décevant
On a du réclamer 3 fois un lit supplémentaire à l'accueil , pourtant nous avions réservé pour 2 adultes et un enfant de 16 ans. Personnel peu agréable. Le deuxième jour au petit déjeuner il manquait beaucoup trop de chose (pancake, croissant, fromage). Bref décevant
Réponse de Rene le 10 janv. 2015
Merci pour vos précieux commentaires, nous sommes reconnaissants pour votre temps. Je suis désolé que vous vous êtes senti certains aspects peu satisfaisants de votre séjour avec nous. Nous avons pour objectif de veiller à la pleine satisfaction de la clientèle, et va utiliser cette instance en tant que formation de faire mieux pour la prochaine fois que vous choisissez de rester avec nous. Encore une fois merci pour vos commentaires. Meilleures salutations

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hôtel
Hôtel accueillant prestations abordables très bon séjour!!
Réponse de Rene le 10 janv. 2015
Merci bien for awarding Ramada Abu Dhabi with 5 stars on your visit. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards

10/10 Excellent

Matthias

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Maria Nour, Abudhabi

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Its a nice hotel for the price ..the location is perfect but the only inconvenience is that you have to pay for the parking!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Ivan

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ivan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
all was very good
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Franziska Adelheid

Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Lewis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 11 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

jamal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
The respond was not ok
Séjour de 5 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Farah

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The woman at the reception is so unrespectful. The swimming pool is close but it is not specify on the website. Same for the steam.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Arkesh

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is located in nice neighborhood with easy access.
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Cynthia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Ahmad

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very Clean but Poor Facilities
Very clean, Good Location Near Corniche and city center. The Mnager "Nadrine" is very helpful and she brought my car by herself when we couldn't find the valet guy! But, the hotel facilities are not enough for this number of floors and rooms. They only have 2 elevators so you will keep waiting or using the stairs! Also parkings are not enough and they have very bad Valet service (Rarely to find them available and when they are available they spend very long time to bring it)
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Mohamad

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The room was dirty and smelled very very bad. I had to leave the hotel because I couldn’t take the fowl smell
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Luciana

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Good
Many problems on the check-in. Delay, room not ready. It seems that hotel team is not prepared to be fully booked. But team was very polite, carefull. Location is very good.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Diego

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place
Service and accomodation was good. It is a good place to stay. I believe the price was high
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Eugene

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Stefano

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Senza parcheggio, se prenoti per 3 persone ti danno una camera con solo due letti. Personale scortese e maleducato
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Martin

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Dale

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Old property with no USB ports near the bed and the one on the desk connects to the tv, good thing I had a travel adapter. The curtains do not block out the morning sun coming off the ocean so the room is very bright early in the morning. Limited decent dining options close by
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

akbar

Séjour de 16 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

ASHLEY

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The accomodation was a good price and suited our needs. The buffet breakfast and dinner where better than expected.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Edgar

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Staff was extremely helpful and friendly
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

essameldeen

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
As usual no king size bed or queen size. Two single small bed for one person. U feel bed sheet and doveut both r old also twoles.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 Horrible

Yvette

Disappointing doesn’t sum it up. For the cost of AU$500 a night I would have expected better. While I respect there was an expo on, hence the full bookings, I was paying this, not my company. Only rooms available were smoking despite me booking non-smoking. The response was ‘this is the Gulf everyone smokes, nearly all our rooms are smoking’. I have never heard such a poor statement. I was shown one room where I couldn’t walk through the door due to overpowering smell. The second room hardly better, but I felt this wasn’t going to improve. Window doesn’t open, my eyes sting, everything now reeks of cigarette and no alternative was provided. Water dribbles from shower and is cold. Add to this, I was called 3 times to find out when I’d be checking out. Time is clear as 12 noon. Uncertain why I was called twice the day before and then after 11am. If you want to feel unwelcome, this is the place. The only redeeming qualities was the understanding manager and helpful staff at the main door. Pool was ok, but rundown around it. I’m genuinely upset by this whole situation. I have come here to visit a friend whose husband has passed I shared I would possibly extending my stay. Nope…this has been absolutely awful and I booked elsewhere.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Shengyan, KATY

Voyage d’affaires
The location is not quite convenient.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Maroun

Séjour de 10 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

Ahmed

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
unfriendly incompetent reception staff
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

Ahmed

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

Ahmed

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
unfreundlich inkompetente Rezeption Mitarbeitern! Nie wieder
Séjour de 5 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

Ahmed

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
unfreundlich inkompetente Rezeption Mitarbeitern
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Sheraz

Voyage en famille
I am writing to express my disappointment with my recent stay at your establishment. The hotel's condition needs renovation, with outdated premises, disrepair in rooms, and dirty carpets affecting aesthetics and hygiene. My stay was marred by issues like a blocked washroom sink, leaking air conditioning, unclean bed-sheets, and unhelpful reception staff. These issues collectively made my stay uncomfortable and disappointing. Additionally, I was disheartened by the lack of hospitality exhibited by the reception staff. They appeared indifferent to my concerns and failed to provide the level of service one would expect from a reputable hotel. To make matters worse, I had a concerning experience during the night when two individuals, presumably hotel staff, entered my room without my permission. This intrusion into my personal space was not only unsettling but also a violation of my privacy. I hope that my next visit to your hotel will be a more enjoyable and comfortable experience.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Islam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel and staff!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 Médiocre

Ahmed

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
das Personal in der Rezeption ist sowas von unfreundlich und inkompetent! Trotz rechtzeitige Verlängerung des Aufenthaltes und Information bei der Rezeption, riefen sie immer an und fragten nach Check-Out! das geht gar nicht!!! The staff at the reception is so unfriendly and incompetent! Despite extending the stay in a timely manner and informing reception, they always called and asked next day about check-out! that's impolite
Séjour de 3 nuits en septembre 2023