Avis sur Sofitel Zhengzhou International
Sofitel Zhengzhou International
No. 115 Jinshui Road, Zhengzhou, Henan
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 9 oct. 2016
Dear guest, Greetings from Sofitel Zhengzhou! We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Zhengzhou International. We are really happy to know that you like Sofitel Zhengzhou. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Raymond Faulkner, General Manager
10/10 Excellent
Qinglin
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Qinglin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ying
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ying
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Jiamaxi
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jiamaxi
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Howard
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Song
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Song
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Song
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Song
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Leon
Voyage en groupe
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel experience I’ve ever had
Leon
Séjour de 2 nuits en mai 2023
4/10 Médiocre
Gang
30 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gang
Séjour de 4 nuits en mai 2023
8/10 Bien
MEMBRARE
Voyage en famille
28 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MEMBRARE
Séjour de 1 nuit en avril 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleaant stay
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2020
8/10 Bien
ming
28 nov. 2020
Les points forts : Personnel et service
ming
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
10/10 Excellent
Hansu
Voyage d’affaires
18 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel!
Hansu
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Cheuk Wai
Voyage d’affaires
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheuk Wai
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Hairu
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hairu
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Kiyo, 川崎市
Voyage d’affaires
16 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiyo
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Samantha Yu le 21 oct. 2019
Dear Kiyo
Greetings from Sofitel Zhengzhou,
We very much appreciate your comments regarding your recent stay with us. It is a pleasure to receive feedback from our valued guests and knowing they had an amazing time with us. I am very glad to hear you enjoyed the massage and loved the noodles from Canton Garden Restaurant. The dishes here are quite popular among our guests. Next time you are here, I suggest you to try Braised Chicken with Onion. This is the new favorite of our Sofitel guests these days and I think you will love it.
Again, thank you for sharing your experience. My team and I were delighted to have you here and we look forward to welcoming you soon in the near future.
Take care.
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
CPT, CT
Voyage en couple
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CPT
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Samantha Yu le 18 oct. 2019
Dear guest,
Bonjour!
Thank you for taking your time to leave such wonderful review. You are our amazing guest and you deserve the best. This is very kind of you to observe and acknowledge the work of our restaurant staffs. They indeed are the pillar of our team. I will share your comments to them and am sure it will inspire our staffs to strive for the best.
Again, big thank you for sharing your experience. It was a pleasure having you with us and we look forward to welcoming you again in the near future.
Takre care.
Sincerely,
Samantha Yu
General manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 30 oct. 2019
Thank you.
10/10 Excellent
SsllyNg, Hong Kong
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SsllyNg
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Samantha Yu le 21 oct. 2019
Dear guest
Greetings from Zhengzhou,
Thank you so much for leaving an amazing review regarding your recent stay with us. It is always a pleasure to hear happy stories from our guests which is our greatest reward. It is so big of you to acknowledge the work of our staffs. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and products.
Again, thank you for sharing your experience. It was a pleasure having you with us and we look forward to welcoming you soon in the near future.
Take care!
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Samantha Yu le 21 oct. 2019
Dear guest
Bonjour!
We very much appreciate your comments regarding your stay with us..
It is always a pleasure to receive feedback from our valued guests and learned that they had an amazing time with us. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and products.
Thank you again for sharing your experience .I and my ream were delighted to have you with us and we wish to welcoming you soon in the near future.
Take care!
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
10/10 Excellent
CHEE KUN
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHEE KUN
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 30 oct. 2019
Thank you.
4/10 Médiocre
Kuei Ying
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kuei Ying
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Lianxiang
Voyage d’affaires
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good quality with nice people
Lianxiang
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Sudha Khadka le 18 sept. 2019
Dear Lianxiang
Bonjour,
Thank you for leaving us such a wonderful review. I am glad that you found your room fantastic and enjoyed the breakfast. Yes you are right, Winston is our Guest Service Manager and a very important member of our team. I appreciate you for recognizing his hospitality. He will be pleased to learn of your high praise. It was a pleasure to have such an amazing guest with us and we look forward for the opportunity to welcoming you again in the near future.
Take care and see you soon.
Sincerely,
Sudha Khadka
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Siobhan
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Siobhan
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Sudha Khadka le 18 sept. 2019
Dear Siobhan
Best wishes from Sofitel Zhengzhou,
Thank you for your short and sweet review. I am very happy to learn that you and your friends enjoyed the stay with us. It was a pleasure having you and we look forward to welcoming you again in the near future.
Take care.
Sincerely,
Sudha Khadka
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Paul, Hawthorne, NJ
Voyage en groupe
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Samantha Yu le 3 sept. 2019
Dear Paul
Bonjour!
We very much appreciate your feedback regarding your current stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback from our valued guests. I will share your comments with the team. I am sure this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services and products.
Again, thank you for sharing your experience and we look forward to welcoming you soon in the near future.
Take care.
Sincerely
Samantha Yu
General Manager
10/10 Excellent
Narin
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly impressed by the rooms and the service
Narin
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Samantha Yu, General Manager le 13 août 2019
Dear Guest
Greetings from Zhengzhou,
It is always a pleasure to receive feedback from our valued guest. I am glad to learn you like our location and enjoyed our staff's company. Regarding the shower room in wellness center, please accept my sincere apologies. As it is our first priority to provide a well-maintained and comfortable atmosphere to our guest, I would like to announce you that we will be renovating the entire wellness center within the next couple of months.
Again, thank you for sharing your experience and we look forward to welcoming you in near future.
Take care!
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 juil. 2019
房間燈光嚴重不足
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Samantha Yu le 16 juin 2019
Dear Guest,
Everyone in the hotel is nice because we have the best guest!
Thank you so much for your compliments. I am very happy that you enjoyed your time with us. Our staffs always endeavor to go above and beyond to ensure our guest have a memorable stay. I will definitely pass your kind words to Harriet and the team.
Again, thank you so much for sharing your experience and we are very excited to welcoming you back soon.
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
8/10 Bien
CHI LING
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHI LING
Séjour de 2 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
Wonsik
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay in my life
Wonsik
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Samantha Yu le 12 juin 2019
Dear Wonsik,
We very much appreciate your kind words regarding your stay at the Sofitel Zhengzhou International. It is always a pleasure to receive positive and inspiring feedback. I will definitely share your comments with our team. Blessing from our guests is the best reward we can ever ask for.
Again, thank you so much for sharing your experience
and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
還不錯
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
Shirley
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sofitel Zhengzhou
Shirley
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Samantha Yu, General Manager le 30 mai 2019
Dear Shirley,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Zhengzhou International.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with Peter and our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Samantha Yu le 12 juin 2019
Dear guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Zhengzhou International. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
10/10 Excellent
Thomas
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Business stay
Thomas
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Samantha Yu le 12 juin 2019
Dear Thomas,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Zhengzhou International. It is always a pleasure to receive feedback from our guest.I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Samantha Yu
General Manager
10/10 Excellent
Kuei Ying
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
親切的服務態度和專業的建議
Kuei Ying
Séjour de 3 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
JONG YOUL
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
호텔 이용 후기
JONG YOUL
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Yong
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice room, Nice food, Nice people.
Yong
Séjour de 3 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Pei-Chun
21 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pei-Chun
Séjour de 2 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
WEN CHI
3 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WEN CHI
Séjour de 2 nuits en février 2019
10/10 Excellent
HYUNG JIN
24 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HYUNG JIN
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
KANG YOON
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
만족...대만족~!
KANG YOON
Séjour de 1 nuit en décembre 2018