Avis
7,0
Bien
6,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
23 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Jasmine Htwe le 22 févr. 2018
Thanks.
2/10 Horrible
Joseph
8 mars 2023
Joseph
Séjour de 14 nuits en février 2023
8/10 Bien
Sayedul Islam
Voyage en famille
8 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sayedul Islam
6/10 Satisfaisant
Ichiro
Voyage en groupe
26 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ichiro
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 28 janv. 2020
Dear Valued Guest Ichiro San,
Thank you for staying with City Hotel Yangon and reviewing our Hotel. My apologies for the mistake from our reservation side. I will ask my staff to be more vigilant on our long staying guests. Appreciate your kind feedback.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
6/10 Satisfaisant
Ichiro
Voyage en groupe
26 janv. 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ichiro
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 28 janv. 2020
Dear Valued Guest Ichiro San,
Thank you for staying with City Hotel Yangon and reviewing our Hotel.
Best regards,
Ko Lin
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Ko Lin le 25 janv. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you very much for staying with City Hotel Yangon and taking your time to review our hotel. Yes, we have problems with Bathtubs. Thank you for your kind advise on keeping the bath tubs for our Japanese guests. Appreciate your kind feedback and hope to welcome you back again to our City Hotel Yangon.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 14 janv. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your kind feedback. Have a safe trip and hope to welcome you again to our hotel.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
6 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
From USA, California
Voyageur vérifié
Séjour de 17 nuits en décembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 6 janv. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you so much for staying with us and appreciate your kind review on our hotel. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. I am also pleased that you noticed improvements in our Hotel as compared to last year. Thank you very much and I hope to welcome you again to our hotel in the near future. Wish you a Very Happy 2020!
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 6 janv. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for staying with us. I hope you do come back again in the near future!
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
8/10 Bien
Pui Yee
Voyage en famille
1 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pui Yee
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 4 janv. 2020
Dear Valued Guest Pui Yee,
Thank you so much for staying with City Hotel Yangon and giving us a wonderful review. I am indeed very pleased on having such a nice review starting in the new year. I wish you a very Happy 2020 and May All your Dreams come True!
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
10/10 Excellent
maung
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
maung
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 30 déc. 2019
Dear Valued Guest Maung,
Thank you so much for your wonderful review on our City Hotel Yangon. It really makes me very happy ending the year on such a positive note. I wish you all the best and I look forward to welcoming you back to our hotel on your next trip to Yangon.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
一人旅
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 31 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for staying with us and taking your time to review our Hotel. I am happy to hear that you liked our location and accessibility to Japanese restaurants. I will definitely share with all my staff that you liked our service. I am sure it will make them smile. I wish you a Very Happy New Year and many all your wishes come true!
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 27 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for staying with City Hotel Yangon and taking your time to review our hotel. I am happy to hear that you find everyone in our hotel friendly and helpful. Appreciate that you recommend our Hotel. I wish you a Merry Christmas and a very Happy New Year!
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
フロント・ベルボーイ等の対応は良いがベットメイクは最悪
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 13 déc. 2019
Dear Valued Guest,
I am very sorry for your inconvenience during your stay with us. I have spoken to our Housekeeping manager and the staff who was in charge of the rooms during your stay. I have given a very stern warning to the housekeeper. I do sincerely apologize to you for the mistakes. I hope you can give another chance and stay with us again in the future.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 25 nov. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for staying with City Hotel Yangon and taking your time to review our Hotel. We appreciate your feedback and welcome you again to our hotel on your next stay with us.
8/10 Bien
Hirokazu
29 oct. 2019
Hirokazu
Séjour de 21 nuits en juillet 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 31 oct. 2019
Dear Valued Guest Hirokazu,
Thank you so much for your kind review on our hotel. We appreciate it and welcome you back whenever you are in Yangon.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
6/10 Satisfaisant
Hirokazu
29 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hirokazu
Séjour de 21 nuits en octobre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 31 oct. 2019
Dear Valued Guest Hirokazu,
Thank you for booking with City Hotel. I am sorry that we were not able to fulfill our services to you. We will definitely try our best the next time you come over.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Ko Lin le 25 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for your kind review on our Hotel. Yes City Hotel Yangon is centrally located and you can get access to a lot of eateries and shopping centers.
Hope to welcome you again in the near future.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Ko Lin le 21 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you so much for taking your time to give your feedback on our hotel.
I appreciate it and I welcome you back to our Hotel whenever you come to Yangon.
Best regards,
Ko Lin (G.M.)
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Ko Lin (G.M) le 30 sept. 2019
Thank you for your kind feedback.
8/10 Bien
You
18 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
リノベーション中の営業です。
You
Séjour de 15 nuits en juillet 2019
Réponse de Ko Lin (G.M.) le 25 juil. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking your time to review our hotel. I sincerely apologize for inconvenience caused during your stay with us. We have been renovating City Hotel by installing new carpets for the walkways. We also have been upgrading the facilities in our Deluxe & Suite rooms too. I hope you will come to stay with us if you return to Yangon in the near future.
10/10 Excellent
Imran
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 star over all.
Imran
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de alia le 8 mai 2019
Dear Imran, Thanks for your kindly review with goodness feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Nilar le 20 avr. 2019
Dear Anonymous, Thanks for your kindly review with goodness feedback.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Alia le 18 mars 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your kindly review with goodness feedback. We will try the best and make correction for some inconvenience case of your feedback during your stay at our property. I can promise you to best service and facilities like VVIP guest in next time of you to stay again at our property more than now. Thanks again and hope to peaceful in your mind. Have a nice day.
10/10 Excellent
LEONID
18 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LEONID
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Nilar le 24 janv. 2019
Dear LEONID,
Thank you very much for staying with us and taking time to review us on booking.com right after your trip. It is so good to learn that you like our breakfast, large rooms and location. We hope to have the opportunity of welcoming you back here sometime in the not too distant future
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rangoon, Burma
Voyageur vérifié
Séjour de 20 nuits en décembre 2018
Réponse de Nilar le 11 janv. 2019
hanks for your kindly review with goodness feedback. We will try the best and make correction for some inconvenience case of your feedback during your stay at our property. I can promise you to best service and facilities like VVIP guest in next time of you to stay again at our property more than now. Thanks again and hope to peaceful in your mind. Have a nice day.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Nilar le 28 déc. 2018
Thanks for your kindly review with goodness feedback. We will try the best and make correction for some inconvenience case of your feedback during your stay at our property. I can promise you to best service and facilities like VVIP guest in next time of you to stay again at our property more than now. Thanks again and hope to peaceful in your mind. Have a nice day.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nightmare 506
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Nilar le 28 déc. 2018
Thanks for your feedback. We will try the best and make correction for some inconvenience case of your feedback during your stay at our property. I can promise you to best service and facilities like VVIP guest in next time of you to stay again at our property more than now. Thanks again and hope to peaceful in your mind. Have a nice day.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Nilar le 28 déc. 2018
Thanks for your kindly review with goodness feedback. I can promise you to best service and facilities like VVIP guest in next time of you to stay again at our property more than now. Thanks again and hope to peaceful in your mind. Have a nice day.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suositeltava keskustahotelli
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de Nilar le 28 déc. 2018
Thanks for your kindly review with goodness feedback. I can promise you to best service and facilities like VVIP guest in next time of you to stay again at our property more than now. Thanks again and hope to peaceful in your mind. Have a nice day.
Best Regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
20 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Alia le 21 nov. 2018
I am really sorry and apologize of any inconvenience during stay at our property. Hope to come again to our property. We will correct and fill any weak point of our property. Thanks for your kindly feedback.
10/10 Excellent
edmund
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
edmund
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Nilar le 15 nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Julia (Ms.) le 12 oct. 2018
Thanks for your kindly review with goodness feedback. We will try the best and make correction for some inconvenience case of your feedback during your stay at our property. I can promise you to best service and facilities like VVIP guest in next time of you to stay again at our property more than now.
Thanks again and hope to peaceful in your mind.
Have a nice day.
Juli (Ms.)
Operation Manager
6/10 Satisfaisant
IZUMI, OSAKA
10 sept. 2018
IZUMI
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Juli le 16 oct. 2018
Thanks for your kindly feedback.
Best Regards,
Juli
4/10 Médiocre
信明, tokyo,Japan
20 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
信明
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Juli le 16 oct. 2018
I am really sorry and apologize of any inconvenience during stay at our property. Hope to come again to our property. We will correct and fill any weak point of our property.
Thanks for your kindly feedback.
Best Regards,
Juli
4/10 Médiocre
Yino, Yokohama
27 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yino
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Jasmine le 18 sept. 2018
Thanks for your feedback.
6/10 Satisfaisant
サルyi, Yokohama
21 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
サルyi
Séjour de 9 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
faisal
14 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
faisal
Séjour de 1 nuit en juin 2018
8/10 Bien
Mr・y, japan
5 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
行動しやすいホテル。
Mr・y
Séjour de 6 nuits en avril 2018
8/10 Bien
Matt
3 mai 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Good Location
Matt
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Jasmine le 2 mai 2018
Dear sir,
Thanks for your comment.
Best Regards
6/10 Satisfaisant
ゆーじ, 日本
26 avr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
ダウンタウンのホテル
ゆーじ
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Jasmine le 26 avr. 2018
Thank you so much .we hope to you sat at City Hotel Again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 avr. 2018
average
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
aju, buriram th.
7 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
บริการแย่
aju
Séjour de 2 nuits en avril 2018
8/10 Bien
Bradford
20 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location!
Bradford
Réponse de Jasmine Htwe le 24 juin 2018
Thanks for your recommend.
2/10 Horrible
MK, Las Vegas
7 janv. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Don't stay here.
MK
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
Réponse de Jasmine Htwe le 22 févr. 2018
Thanks for your recommend , now we'll try the best clean room and good service.
Have a nice day.
10/10 Excellent
steven, hk
29 sept. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
近唐人街,主要景点十分钟之内。
steven
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service
Myanmar Adventure
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
halal을 사용해서 이스람교를 믿는 사람이 많은 편임
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Octavius
2 déc. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre