Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 11 mars 2024
We appreciate your business and thank you for the feedback. We hope to see you again in the future. Have a great day.
8/10 Bien
miguel
Voyage d’affaires
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
miguel
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Kenny le 18 nov. 2021
Perfect, but only 8 out of 10? Well come back so we can try and get those last 2 points!
10/10 Excellent
Sylvie
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel, a bit far from the mall though
Sylvie
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Sanja P, Assistant Front Office Manager le 15 août 2019
Hi Sylvie,
Thank you for staying with us and this great review! All of our restaurants are extremely popular and open to the public and we do host a lot of community events as well so our lobby can be very lively. We hope to welcome you back!
6/10 Satisfaisant
Kamara
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Kamara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Danielle
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de FOM le 21 mai 2024
We appreciate your feedback. My sincerest apologies that you did not receive your breakfast egg the following morning, I will make sure to inform Roon Service of your concern. Thank you for staying with us and we hope that you choose us again. Have a great day.
6/10 Satisfaisant
Amanda
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté
Amanda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de F le 21 mai 2024
I would like to extend my sincerest apologies for the inconvenience you experienced during your recent stay at our hotel. I appreciate your feedback regarding the front desk agents we will try to provide more training in that regards. We understand how essential hot water is for our guests, and we deeply regret that we were unable to provide you with the basic necessity during your stay. Please reach out to the hotel directly regarding this matter. Thank you and have a great day.
10/10 Excellent
Philip
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Front Office Team le 16 mai 2024
Thanks so much for the great feedback!
10/10 Excellent
Margie
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de FOM le 13 mai 2024
Thank you for your 5 Star rating.
8/10 Bien
Martins
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martins
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de FOM le 7 mai 2024
Thank you for your positive feedback. Please come again.
8/10 Bien
Sarah
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de FOM le 7 mai 2024
Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your business and kind words. We look forward to seeing you again. Have a great day.
2/10 Horrible
Lakisha
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lakisha
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de FOM le 29 avr. 2024
We appreciate your business and your feedback. I understand that you disputed the minibar charges and Management removed them right away. Thank you for choosing Line DC. Hope you come again.
4/10 Médiocre
ROBERTO
22 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
ROBERTO
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de FOM le 23 avr. 2024
Please contact the hotel directly and ask for the Front Office Manager so that we can discuss your concerns regarding your recent visit. Thank you.
10/10 Excellent
Byron D
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Byron D
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de FOM le 22 avr. 2024
Thank you for your %-Star review and positive feedback. We look forward to seeing you again in the future.
10/10 Excellent
Alexandra
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandra
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de FOM le 22 avr. 2024
Thank you for your %-Star review and positive feedback. We look forward to seeing you again in the future.
8/10 Bien
Emily
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de FOM le 22 avr. 2024
Thank you for your 4-Star review
10/10 Excellent
Reilly
14 avr. 2024
Reilly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de FOM le 7 mai 2024
Thank you for your 5-star review
10/10 Excellent
Heather, Gilbert
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office le 13 avr. 2024
Thanks so much for your 5 - star review , we greatly appreciate it! We will be sure to tell Ricardo about your feedback!
10/10 Excellent
Brendan
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Brendan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Team le 12 avr. 2024
Thanks so much for your 5 Star review! We greatly appreciate and we're so happy you had a great stay with us.
10/10 Excellent
Dean
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dean
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Team le 6 avr. 2024
Thanks so much for your 5- Star review!
10/10 Excellent
Yang
4 avr. 2024
Yang
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de FOM le 29 avr. 2024
Thank you so much for your 5 Star Review.
10/10 Excellent
Tyneshia
2 avr. 2024
Tyneshia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de FOM le 22 avr. 2024
Thank you for your 5-Star review.
10/10 Excellent
KRISTIN
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KRISTIN
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office le 6 avr. 2024
Thanks so much for your 5- Star review!
8/10 Bien
Kyah
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kyah
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 1 avr. 2024
Thank you for your 4 - Star Review. We truly appreciate your business.
10/10 Excellent
lori
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lori
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 25 mars 2024
Thank you for your positive feedback, we really appreciate your business. Have a great day.
8/10 Bien
Joel
Voyage d’affaires
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 20 mars 2024
Thank you for your 4- Star Review. We appreciate your feedback. Our apologies for not having the complimentary water during your stay. We do offer it, thank you for letting me know that you didn't receive it. Please come again and thank you.
2/10 Horrible
Samantha Cannon Leighton
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Samantha Cannon Leighton
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 20 mars 2024
We appreciate your business. Please reach out to the hotel directly to inform us of your recent visit. I look forward to hearing from you. Thank you.
10/10 Excellent
Mahlet
12 mars 2024
Mahlet
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 1 avr. 2024
Thank you for your 5 - Star Review. We truly appreciate your business.
10/10 Excellent
Alicia
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 8 mars 2024
Please contact the hotel directly to elaborate on your recent experience with the hotel. Thank you.
2/10 Horrible
Alicia
8 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 8 mars 2024
Please contact the hotel directly to elaborate on your recent experience with the hotel. Thank you.
8/10 Bien
Nathalie
Voyage en famille
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Nathalie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ceda Johnson le 8 mars 2024
We appreciate your feedback. Thank you for informing us about the outlets. Please choose us again. Have a great day.
10/10 Excellent
Selena
Voyage d’affaires
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Selena
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 5 mars 2024
Thank you for your feedback. I would like to apologize for the check-in experience. I will make sure that moving forward that our WOW factor is in place. Have a great day.
8/10 Bien
Kenneth
Voyage en couple
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 5 mars 2024
We thank you for your feedback. I'm so very pleased to hear that you enjoyed your stay. I would like to personally apology again about the problem with your shower door. We will definitely fix that issue. I hope that if and when you're in the area again you choose us. Have a great day.
10/10 Excellent
Robin
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 28 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your views with us regarding your stay. Please choose us again for your next travel visit. We look forward to seeing you in the future. Have a great day.
6/10 Satisfaisant
Leslie
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 27 févr. 2024
Thank you for your feedback. Please reach out to the hotel directly to share your concerns. Have a great day.
10/10 Excellent
Andrew
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 23 févr. 2024
Thank you so much for your positive feedback. I'm very happy to hear that you enjoyed your stay with us at Line DC. I will be sure to let the staff know that you had a great experience. Have an awesome day.
10/10 Excellent
Brett
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brett
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 20 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC Hotel. We look forward to your next stay. Have a great day.
4/10 Médiocre
Jonathan
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Disappointing.
Jonathan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review and bringing your concerns to our attention. We are truly sorry to hear that your experiences with Line DC, was less than perfect. I would like to extend my apologies that you did not feel welcome upon arrival and throughout the duration of your stay. We strive to ensure customer satisfaction, and it's evident that we fell short with you. I hope that you can allow us another chance in the future to correct our misfortunes it will be our greatest pleasure.
2/10 Horrible
Sayyed
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sayyed
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time out to give us your feedback. It troubles me to hear that you were displease with your stay at Line DC, while we strive to ensure customer satisfaction, and it's evident that we fell short in your case. I will communicate your concerns to all the necessary departments so that we can bring up our level of service to future guest. Please be assured that your concerns will not go unnoticed. Thank you for choosing Line DC.
10/10 Excellent
Ming
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ming
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 14 févr. 2024
Thank you for Choosing Line DC Hotel. We really appreciate your feedback, and we're happy to hear to hear that you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Sara
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Team le 9 févr. 2024
Here at the Line we love to promote a sense of community within our space. Happy to hear you enjoyed your time with us! Please come again.
10/10 Excellent
christine
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christine
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Team le 9 févr. 2024
Thanks so much for the feedback! Best wishes
6/10 Satisfaisant
Barbara
Voyage en couple
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Barbara
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
We appreciate your feedback. It saddens me to learn that your stay was less than perfect during your time here with us. Maintenace has been made aware of your concerns. Thank you for choosing Line DC Hotel and we hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
sandra
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sandra
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC Hotel. I'm so happy to hear that you enjoyed your stay. Please come again.
10/10 Excellent
Nina, New York
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC Hotel. I'm so happy to hear that you enjoyed your stay. Please come again.
10/10 Excellent
Claire
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claire
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC Hotel. Please come again.
8/10 Bien
Michael, Olympia
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC hotel. We appreciate your feedback, it's very important to us. We hope that you stay with us in the future.
10/10 Excellent
Raymond
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raymond
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC Hotel. Please come again.
10/10 Excellent
Ibou
6 janv. 2024
Ibou
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Office Team le 27 janv. 2024
We love that you enjoyed your stay! We hope your next visit with us is even better.
8/10 Bien
Eric
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great, except for the hidden fees.
Eric
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC Hotel. We appreciate your feedback. The hotel charges a daily resort fee of 27.00 a night plus the taxes, which would not have been included in the rate you booked with Hotels.com. I apologize if that wasn't properly relayed to you. Please call the hotel if you should have any additional concerns. Thank you.
10/10 Excellent
Hilary
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilary
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ceda Johnson le 7 févr. 2024
Thank you for choosing Line DC Hotel. Please come again.