Avis
9,2
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Julien
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste parfait
Julien
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
UN PUR PLAISIR BALINAIS
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Visesa Ubud le 3 sept. 2022
Dear Sir/Madam,Warmest greetings from Visesa Ubud Resort.Thank very much for staying with us.We are delighted to hear that you have memorable experience here. We will always do our best to improve our property and service to give our guest unforgettable moment at Visesa.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in very near future.Best Regards
8/10 Bien
claude, porto-vecchio
7 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
claude
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Desa Visesa Ubud le 4 mars 2020
Dear Claude,
Thank you very much for your kind review and enjoyed your time at Desa Visesa.
Hopefully, we are able to welcoming you back again in the future.
Best Regards,
10/10 Excellent
Stéphan
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Havre de paix
Stéphan
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Junita and Visesa Ubud Resort Family le 30 sept. 2019
Thank you for choosing Visesa Ubud Resort for your unforgettable stay at The Island of Paradise.
We are very delighted to know you find our resort exquisite and your overall stay very enjoyable.
Your constructive comments are well noted for future references.
Again thank you for sharing your review.
We look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Junita and Visesa Ubud Resort Family le 26 août 2019
Thank you for choosing Visesa Ubud Resort for your unforgettable stay at The Island of Paradise.
We are very delighted to know you find our resort exquisite and your overall stay very enjoyable.
Again thank you for sharing your review.
We look forward to welcoming you back soon.
2/10 Horrible
Romain
9 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Attention a la mauvaise surprise!
Romain
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Shinta le 5 juil. 2019
Dear Romain,
Warmest Greetings from Visesa Ubud Resort!
Thank you very much for staying with us and for taking the time to review us here.
On behalf of Visesa Ubud team, allow us to firstly do apologize for any inconvenience that had happened during your stay at our humble village.
Please be rest assured that what had happened is still far from our standards and necessary actions and measurements have been underway to ensure that this issue will never happen again in the future.
Our team always take every guest feedback very seriously because guest's satisfaction has been and will always be our utmost priority.
We hope we will have another opportunity to host and serve you better in the future.
Have a blast!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en avril 2019
Réponse de Shinta le 16 mai 2019
Dear our happy guest,
Warmest Greetings from Visesa Ubud Resort!
Thank you very much for staying with us recently and for sharing such a nice feedback here.
It was our pleasure to have you here at Visesa and we are eternally grateful to know that your experience with us was a splendid one.
Many thanks for highlighting our shuttle service and helpful service given by our dedicated team which successfully lived up to your expectation.
Here at Visesa, we will continue to strive in delivering a perfect stay experience because that is exactly what we want for you and our customers.
We can not wait to welcome and host you again in the nearest future for another enriching holiday experience.
Have a blast!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 oct. 2018
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Shinta le 8 nov. 2018
Dear Sir/Madam,
Warmest Greetings from Visesa Ubud Resort!
Thank you very much for sharing your kind review regarding your stay experience with us. Here at Visesa Resort Ubud, we always bring the best to every guest experience therefore, it is our duty to make sure your stay remarkable.
We sincerely do apologize for unpleasant experience you had that caused due to the shuttle service, actually we have improved the shuttle service than the previous one. But, we are sorry to hear your concern about that. We will share it to our team member for further improvements.
We will definitely taking an action to follow up the area that you mentioned and make sure it will never happen again in the future.
We appreciate that we cannot get it right all of the time but would hope that when we make a mistake, we really try to rectify it during the guests stay, to ensure that they leave us feeling happy and relaxed.
Please do contact us so that we can make you feel better regarding you stay with us.
Looking forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Julien
27 août 2018
4 nuits à ubud zn famille
Julien
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Shinta le 10 sept. 2018
Hi Julien! Warmest greetings from Visesa Ubud Resort!
Thanks for sharing your stay experience with us! We're pleased to know that you had a great time at Visesa and to know that the service we offered have lived up your satisfaction.
We appreciate your review here and will share it to our team for further improvements.
Thanks and we look forward to seeing you again soon!
Best regards,
Shinta
General Admin
10/10 Excellent
Pierre, Lyon
4 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hôtel
Pierre
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Tirta le 5 août 2018
Dear Pierre, Warmest Greetings from Visesa Ubud Resort at Desa Visesa! Thank you very much for sharing your stay experience with us. Here at Visesa Ubud Resort, we always bring the best to every guest experience with good attention and care, therefore, it is our duty to make sure your stay memorable. Once again, your positive feedback on our hospitality has good motivated us to keep bring the best service and product to our guests. We look forward to welcoming you back to Visesa Ubud Resort in the near future.
8/10 Bien
Clement
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel
Clement
Réponse de Junita-E-Commerce le 9 mai 2018
Dear Mr/Ms. Clement,
Thank you for staying with us at Visesa Ubud Resort and your positive feedback.
We are delighted to read that you have enjoyed your stay with us. We are glad that you liked the location of the hotel and the tasty breakfast at our Restaurant.
We are looking forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Michcel, Paris
28 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel en pavillons intégrés dans la nature
Michcel
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Rai Arsana le 2 janv. 2018
Dear Michcel,
Greetings from Visesa Ubud Resort at Desa Visesa.
Thank you as well for your wonderful feedback and I am glad to know that you were impressed with the services we offer.
It is our commitment to always provide exceptional service to our esteemed guests. Here at Visesa Ubud, the guest satisfaction is our utmost priority and we strive each day in order to provide you with the best experience.
Thank you once again and we hope to have you return in the not so distance future.
Sincerely yours,
Rai Arsana
General Manager
10/10 Excellent
Fab, Marseille, FRANCE
18 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dépaysement
Fab
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
Réponse de Rai Arsana le 19 sept. 2017
Dear Fab,
Thank you for your great feedback!
I am so delighted to learn that we have successfully exceeded your expectation and I am glad that you enjoyed your Visesa experience.
Thank you for staying with us and should there be another chances to host you in the future I personally ensure you that your stay will be as memorable as the previous one.
Sincerely yours
Rai Arsana
General Manager
10/10 Excellent
Laetitia
20 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour au paradis à Ubud
Laetitia
Dear Valued Guest,
Greetings from Royal Tulip Visesa Ubud!
We are so glad to know that you have enjoyed your stay from the beginning until you have left the resort with an unforgettable memory. We fully appreciate your complimentary words and will share it to the entire team as I believe that they will feel very appreciated.
Thank you for recommending us to our future guests. Together with the team, we look forward to welcome you back to our resort to offer you another top notch Visesa experience.
With best regards,
Rai Arsana
General Manage
10/10 Excellent
mehdi
6 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel, villas magnifiques
mehdi
Réponse de Rai Arsana le 14 avr. 2017
Cher estimé invité,
Salutations de Royal Tulip Visesa Ubud.
Ma grande appréciation pour le partage de votre merveilleux avis sur Trip Advisor.
C'est un honneur pour nous de lire plusieurs points merveilleux que vous avez mentionnés au sujet de la station et que vous avez eu une superbe expérience Visesa.
Il a toujours été notre mission de servir nos clients au mieux et de dépasser leurs attentes grâce à un service personnalisé. Je suis fier de mon équipe qui a fait un effort supplémentaire et a rendu votre expérience spéciale.
Nous aimerions vous accueillir de nouveau dans cette magnifique île pour une autre expérience distinctive.
Meilleures salutations,
Rai Arsana
Directeur général
10/10 Excellent
Elvina
16 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cadre magnifique et personnel chalereux
Elvina
Réponse de General Manager le 18 oct. 2016
Dear Valued Guest,
Greetings from Royal Tulip Visesa.
Many thanks for your favorable review. We are pleased that you found our private pool villas are spacious and covered with traditional concept. We are proud to have exceeded your expectations in so many aspects, at the same time humbled by your kind words. Thank you for giving us the opportunity to be of service and our entire team look forward to your return.
Warmest regards,
Rai Arsana
General Manager
10/10 Excellent
Auriane, Toulouse
12 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice villa
Auriane
Réponse de General Manager le 15 sept. 2016
Dear Toulouse,
Greetings from Visesa Ubud.
Thank you for your precious time to share your feedback on Hotels.com.
It was a pleasure to host you at the resort and glad that you had enjoyed your time with us. Your kind complimentary to our property facilities are really appreciated, since we believe that our valued guest comments keep our work performance constantly on its level.
On behalf of the team, we would like to say thank you for trusting us to host your holiday stay and it will be a pleasure for us to be able to welcome you back to Ubud for another exceptional stay.
Warmest regards,
Rai Arsana
General Manager
6/10 Satisfaisant
stuart
23 mai 2024
Les points faibles : Équipements
stuart
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Mahamed
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahamed
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Oliver
Voyage en groupe, Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oliver
Séjour de 7 nuits en mai 2024
8/10 Bien
CRISTINA
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CRISTINA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
julie
Voyage en groupe
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
julie
Séjour de 6 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Marcelo
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Marcelo
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Johanna
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanna
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Ryan Percano
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan Percano
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Chanpheng
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanpheng
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Marky
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marky
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Sylvie
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Spencer
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stay close to Ubud City Center!
Spencer
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Liam, Roleystone
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liam
Séjour de 5 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Weslyn
14 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Weslyn
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Rudolph
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rudolph
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Dan, Vermont South
7 janv. 2024
Dan
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We’re already thinking of coming back!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Eunice
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eunice
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Steven
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Steven
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Martina
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martina
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Randal
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Randal
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jason
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
10/10 Excellent
Dagmar
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful oasis in Ubud
Dagmar
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Vittoria
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vittoria
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Henry
Voyage en famille, Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Henry
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Rosalind, Kailua-Kona
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosalind
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Yasuhiko
7 oct. 2023
Yasuhiko
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Dilip Kumar
6 oct. 2023
Dilip Kumar
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Pathan
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pathan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Christine
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gorgeous Vivasa Ubud
Christine
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Agus le 26 sept. 2023
Dear Ms. Christine,Thank you very much for choosing to stay at Visesa Ubud Bali during your holiday in Bali.We appreciate your lovely comments about our village and the service offered by our team.We are delighted to know how much you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you back to our Village in the very near future!Best regards,Visesa Ubud Bali Management
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
27 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Wouldn't recommend unless you like animals
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2023