Vue depuis l’hébergement

Avis sur Marble Inn Resort

4.5 out of 5
Marble Inn Resort
51 Dogwood Dr, Steady Brook, NL

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 307 avis sur 553." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 190 avis sur 553." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 553." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 11 avis sur 553." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 553." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

philippe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very Nice hotel and place for correct Price....
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 11 août 2022
Thank you Philippe! We are glad you enjoyed your stay. Hopefully we see you again.

10/10 Excellent

Mathieu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic stay!
Quiet sanctuary close to Marble mountains and Corner Brook. Loved the hikes in the area. Best pf Newfoundland!
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Front Desk le 29 sept. 2021
Thank you for choosing Marble Inn for your stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Front desk le 16 juil. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Frontdesk le 4 mars 2020
Thank you for the rating

4/10 Médiocre

Michel

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Beaucoup de bruits (voisins de chambres, moteurs, claquage de portes,...), chambres mal isolées, pas de petits déjeuners comme l’année dernière
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Front desk le 30 juil. 2019
Dear, Michel Thank you for your valuable feedback. We are sorry not to meet your expectations. We will address this directly.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Calme, grande chambre, propre, facile d’accès, très bon rapport qualité/prix
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Front desk le 17 juil. 2019
Thank you for your review. We appreciate you taking the time and value your feedback

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon service, bien situé et bon repas. Service pratique pour le petit déjeuner.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Front Desk le 15 juil. 2019
Greetings from Marble Inn Resort. Thank you very much for your review on Expedia. We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Léo, Sur la mer entre Terre-Neuve et Cap Breton

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J'ai bien aimé l'acceuil et l'établissement était propre et très bien entretenue. Le coût de $10.00 pour le déjeuner je trouve wu'il n'était pas approprié pour ledéjeuner que l'on nous a servi. Le muffin anglais étais gelé le bagel était au pivoine j'aursis pensé qu'auraitservi un bagel plus neutre ou nous le demandés si on veut cet sorte là.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Front Desk le 8 juil. 2019
Dear Leo, Thank you for taking the time to give feedback from your stay at Marble Inn. We received your feedback about breakfast. We apologise for the inconvenience you experienced. We refunded the breakfast charges to your credit card. Your feedback gives us a chance to make it better. Hope to see you again soon. Warmest regards, Marble Inn Resort

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Front desk le 12 août 2018
Thank you

8/10 Bien

Yvon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel avec une chambre magnifique. Cependant, le petit déjeuner continental fourni était médiocre. Pas de pain tranché ni yogourt ni jus d'orange. Après un certain temps on a réussi à trouver quelqu'un qui nous a fourni un yogourt et du jus d'orange...
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Marble Inn le 15 juil. 2018
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Front desk le 13 juin 2018
Thank you for your comments, I'm glad you enjoyed your visit

8/10 Bien

carole

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon séjour
Bon séjour. Déjeuner avec des fruits et un bon choix.
Séjour de 1 nuit en août 2017

8/10 Bien

valérie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etablissement recommandable avec personnel très serviable. Au pied des pistes de ski de Marble Mountain. Environnement agréable.

8/10 Bien

Aline, Granby

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour être autonome et relaxer.
Nous y sommes allés en famille. Déjeuner continental disponible à l’accueil à peu de frais. Il est préférable de demander de loger près de la rivière car nous nous étions près de la route et nous entendions beaucoup de bruit.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre

10/10 Excellent

Alain, Montréal, Qc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très simple et facile d'accès. À 30m minutes de l'aéroport de Deer Lake. À proximité d'un centre de ski et de l'autoroute . Un endroit paisible avec un accès à la rivière. Chambre spacieuse et très propre et avec toutes les facilités. UN excellent choix été comme hiver.

8/10 Bien

Cameron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Heat/AC unit was abnormally loud. But the rest of the stay was as expected. Peaceful and extremely friendly place to stay.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 9 févr. 2024
Hello Cameron, Thank you for sharing your experience. We always work on improving things, so your feedback helps.

10/10 Excellent

Detlef

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Front Desk le 11 nov. 2023
We are glad you enjoyed your stay Detlef! Thank you for your feedback.

8/10 Bien

Nicole

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Was disappointed that the restaurant was closed. We couldn’t use the pool or sauna. So was happy about that. We should have gotten a discount. We didn’t get use the resort!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Desk le 17 oct. 2023
Hello Nicole, Thank you for sharing your experience. We always work on improving things, so your feedback helps.

10/10 Excellent

Brad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The pool was amazing
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Desk le 14 sept. 2023
Thank you for your feedback , Brad. we will be happy to host you again in near future.

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely gorgeous and stunning area.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Front Desk le 8 sept. 2023
Thank you for your feedback Daniel! We are pleased you had a nice stay.

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The front desk Diane was amazing lived up to the NFLD charm and friendliness that you hear about. Joe was exceptional as well and always smiling. So nice to go to to place where they learn your name and have a conversation with you. The continental breakfast at the Cove excellent!!
Réponse de Front Desk le 5 sept. 2023
Hello David. Thank you for the kind words. We are very please you enjoyed your stay - and had a good introduction to the province! We try our best to make our guest's stay a memorable experience. Hopefully we will see you again in the future.Kindly,

10/10 Excellent

Henry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk le 2 sept. 2023
Thank you Kim, for the feedback, greatly appreciated! We will be happy to assist you in near future again.

10/10 Excellent

Jesse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk le 3 sept. 2023
Thank you for your feedback Jesse! We are pleased you had a nice stay.

6/10 Satisfaisant

Jacqueline

Voyage en couple
The service was not great , had to ask for clean towels , vending macjines not working properly , restauarant not great !
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk le 22 août 2023
Thank you for your feedback, we always aim to improve. Kindly,

8/10 Bien

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk le 23 août 2023
Thank you John for your feedback! Hope to see you again.

2/10 Horrible

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Although it is a lovely property there were no available amenities for us at resort. 1. On check-in we were given wrong directions to nearest community 2. We requested to rent paddle boards at 3 in the afternoon and were told they guide wasn't available till early evening and the guide would contact us. We were called 6:45 and initally told the guide was not available. A few minutes later we were called and told we could go at 7:30. At this point we felt it was too late. 3. We asked if we could use the Spa in the evening and were told yes. When we returned from supper we were told the nordic Spa wasnt available at that time but that they would call us. Finally at 8:45 in the evening we decided to go down to pool as we had no call regarding the Nordic SPA.The worker at the from desk informed us the pool was closed at 9pm but would permit us to go in for a few minutes. We went to area only to discover that no one was using the SPA or pool. Not sure why we were not permitted. 4. The dining room was closed so we had to travel to Cornerbrook for supper. 5. Normally we do fitness in the morning. We requested to use the gym prior to our 0730 departure (we were catching a ferry) only to be told that staff do not come in till 0730 so we could not get access to the fitness center. 6. Our stay included breakfast but since staff would not be in till 0730 we were told breakfast would not be available. 7. The air conditioner in the room did not work properly Lorraine.dougan63@gmail.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 15 août 2023
Thank you for the feedback Michael. This matter was forwarded to our general manager.Kindly,

8/10 Bien

Eugene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 1 août 2023
Thank you for your feedback! We greatly appreciate it.

6/10 Satisfaisant

William

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful surroundings. Accommodations are dated and could use an upgrading. Very limited breakfast options. Water was brown and not drinkable but yet no alternative water source was provided.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 31 juil. 2023
Thank you very much William for you review. The yellow color to the water is the tannins from all the clay in Steady Brook. The water is drinkable but most people prefer to buy bottled water. We are sorry to hear that breakfast option was not good for you. We have taken your feedback on board, and we will address it accordingly. We hope you have a safe trip home.

8/10 Bien

Adam

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Our room was clean and the staff were friendly
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 29 juil. 2023
Thank you for the review.

8/10 Bien

Matt

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to stay, clean and friendly staff. Was disappointed with the breakfast. Only toast and cereal, coffee was always empty.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 29 juil. 2023
Thank you for the review

10/10 Excellent

Cheng

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 22 juil. 2023
Thank you for your review, greatly appreciated! Hope to serve you again in the future.

4/10 Médiocre

George

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms were ok. The property was not maintained well. The pool area was dirty and was in need of maintenance. They wanted to charge an extra $20 to use the hot tub and you had to schedule a swim time. It seemed like they were trying to discourage you from using the pool area. There was nobody at the front desk in the morning and when you called the number they provided it went directly to voicemail. It was generally a disappointment.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 21 juil. 2023
Hello George. We encourage guests to book a swim time to make sure every guest gets at least one swim time a day in our busy season, which many guests seem to enjoy. Our pool and dry sauna are free of charge, the extra fee is for additional services. Our front desk hours are 7:30am which could be the reason why the phone went straight to voice mall - as after7:30 in the morning we have 2 lines where we can communicate with guests. We appreciate your feedback as it helps us grow and improve.

8/10 Bien

Marcel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 22 juil. 2023
Dear Marcel, Thank you for your nice review. Glad to hear to enjoyed. we hope to see you again.

6/10 Satisfaisant

Crystal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel but I wouldnt go as far to say it is a resort. When i booked online it gave me 2 options. I could either get 2 twin beds or 1 king bed. I selected king bed and that showed on my receipt. When i arrived they told me i had 2 twin beds, which was not what i requested. The man at reception went to check and came back and said the issue was resolved. When we got to our room it was 2 twin beds pushed together. The beds were SUPER comfy but it was not an error on my part....they shouldnt give options if they are not going to follow thru. For a resort i expected much better views than what we had. Too much brush and trees blocking views to mountain and out our window all we could see was a car shelter tent and nothing else. We also could hear water running upstairs somewhere all night. I had a great nights sleep but for the price it is not worth it.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 20 juil. 2023
Thank you for your feedback Crystal. We apologize for the confusion on the room set-up. We try to make sure the name Split-King Suite describes the type of room you can except. We will keep improving our service.

4/10 Médiocre

Saraha

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We were turned away from the restaurant after our flight due to lack of staff. Pool during the day was too cold and the rooms in the main building need a balcony
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 20 juil. 2023
We are sorry to hear you had those issues. Thank you for your feedback as it helps us improve.

4/10 Médiocre

eunhee

Voyage en famille
Les points faibles : Confort de la chambre
Water issue
Water condition is terrible. We couldn't take a shower because color of water. Couldn't use tap water cause the water color is brown... They must explain this to customers or refund for discomfort of not being use water.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Rahul le 12 juil. 2023
Dear Guest, the water here appears yellow in color because of minerals we have in this particular area. The water is otherwise safe to consume and use.

10/10 Excellent

Cameron

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool and services are fantastic. The property even has some live chickens roaming!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 6 juil. 2023
Hi Cameron! Thank you again for your kind words and feedback. We are very pleased you enjoyed your stay. Hope to see you again in the future.Kindly.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Desk le 22 juin 2023
Thank you for your review, greatly appreciated!Hope to serve you again in the future.

8/10 Bien

Hauna

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Large spacious room. Easy check-in/check-out.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Front Desk le 17 avr. 2023
Thank you for visiting us, hope you come again.

10/10 Excellent

Colin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful place.
Great room and stay. Incredible dining experience. Well worth your time. A Plus.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 28 mars 2023
Hello Colin, Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed your stay Incredible dining experience, we look forward to seeing you again!

10/10 Excellent

Ashley

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was absolutely beautiful. It was a walking distance to Marble Mountain ski resort. The hotel itself was clean, quiet, and the staff were helpful and friendly. There was also a pool with a thermal spa. I would definitely recommend booking an evening in the thermal spa. The pool is refreshing, the Labradorite mineral bath is so relaxing, and the saunas were absolutely perfect after a cold day of skiing. If you're looking for somewhere to stay that's close to Marble Mountain, and the Humber River, I would definitely recommend this place.
Réponse de Joe le 12 mars 2023
We are grateful for you trusting us with your accommodation and vacation needs. We hope you can come again in the near future and experience more of our hospitality. We strive to make every stay as restful and enjoyable as possible.

8/10 Bien

Shawn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice spot close to marble mountain. Overall pretty clean and nice.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 23 oct. 2022
Dear Shawn, Thank you for your nice review. Glad to hear to enjoyed. we hope to see you again.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 9 oct. 2022
Thank you for visiting us, hope you come again

10/10 Excellent

Tim

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I stay during the off-season, it was nice and quiet. I thoroughly enjoyed a meal in the restaurant. The staff was super friendly. Definitely would stay again.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 8 oct. 2022
Thank you Tim. It was a pleasure having you stay!

10/10 Excellent

Debbie

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Jack

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Sadaf

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing staff and very clean and safe area. Very pleased with our stay
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 25 sept. 2022
Hello Sadaf,Thank you for you review. We are happy to hear you enjoyed your stay, we look forward to welcoming you again.

10/10 Excellent

A J

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 26 sept. 2022
Thank you for your review. We are happy to see you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

Martin

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice! Will book again
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk at the Marble Inn Resort le 15 sept. 2022
Hello Martin,Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed your stay, we look forward to seeing you again!